Ik snap niet wat je bedoelt.Dát is toevallig...!
Duidelijk gevalletje van op-de-pik-getrapt-zijn en een te sterk ons-gevoel (als we toch op de man gaan spelen) - ik stel notabene nog dat dit niets met Amway an sich te maken heeft maar met de persoon in kwestie - die jij niet kent, net zo min als dat je mij kent, dus waarom oordelen over ons gevoel voor humor?Of u heeft misschien helemaal géén gevoel voor humor?
Zeg het maar wanneer je klaar bent met huilen en wanneer je als een volwassen persoon wilt beginnen met discussiëren.Juist ja..., u heeft goed zitten luisteren..., maar niet heus.
Ja, dat heb ik gehoord, en het werd verteld, alleen dan in veel meer woorden dan de mijne (what's up met al die trema's anway, ik begrijp je anders ook wel)Oh? Heeft u dát gehoord? Werd dat ook vertéld dan?
Ik snap niet wat je bedoelt. Voor de goede orde: ik ben nieuw op dit forum en heb vanavond voor het eerst in mijn leven serieus te maken gekregen met Amway & MLM.Daar gáán we weer...!
U komt hierna zeker aan met: Straks is de markt "verzadigd"?
Een willekeurig bedrijf in stofzuigerzakken of een bedrijf dat pretendeert een nieuwe way-of-life aan te bieden is een verschil, maar goed, je hebt in een bepaald opzicht gelijk dat ik niet alle succesvolle bedrijven ken.Zullen we nóg een paar succesvolle bedrijven noemen waar u nog nooit van heeft gehoord?
Kreupel sarcasme bij gebrek aan tegenargumenten... Als je er zelf maar om kunt lachen. Ik weet trouwens weer niet wat je nu helemaal bedoelt met deze opmerking.Face it...., natúúrlijk houden we het al meer dan 50 jaar geheim....
U gaat dit toch aub niet allemaal doorvertellen hè?
Ik spreek voor mezelf - mijn familie en vrienden hebben mij nog niet vermoeid met Amway.Hé!!! Als ik andere commentaren hier lees... dan vallen we juist al onze familie en vrienden er mee lastig!! Wat is het nou??
Omdat het niet werkt zoals verkondigd tijdens de meeting waar ik vanavond bij was. D.w.z.: minder werken, meer verdienen, en lachen om al die andere hardwerkende mensen. Want zo ging het. Of je dat nu van me aanneemt of niet.Tuurlijk. Je hebt hem helemaal door. Het wertk al erg lang niet, maar we weten het alleen nog niet, na 50 jaar.
Cliché: meer mensen weten meer dan één. Wil je zeggen dat jij je ook regelmatig door de eerste de beste verkoper vanalles laat aansmeren zonder ook maar ooit de mening van anderen -of jezelf- te raadplegen? Het is een gegeven dat meer waarnemingen leiden tot een objectievere/nauwkeurigere registratie van de waarheid (empiricisme).Helemaal goed!
En beter nog.., ik zou beslist niet naar mezelf luisteren. Wat er hier verteld wordt..., dát is het hélemaal!
Serieus, hoe oud ben je?Hallo!!!
Werkt het nou wél... of niet?!?!
Ik sla er nu een paar over. Het is al laat.
Vanwaar opeens deze vleierij?Is misschien ook de reden waarom uw directe vrienden- en kennissenkring en familie u maar niet hebben geinformeerd?
De ironie, de zelfspot: hulde.In welke groep zit u, mag ik vragen?
Obscuur als in: onbekend. Ik ken het niet. Ik ken ook niemand die het wel kent of doet. 99% van de mensen heeft een "normale" baan, terwijl er via de Amway-methode toch echt goude bergen liggen te wachten. Tof dat je trouwens een keer voor de verandering genuanceerd de discussie wilt aangaan.Kunt u dat even toelichten aub? waarom vindt u het "obscuur"?
Dit is mijn eerste en laatste reactie op je. En mag ik nogmaals benadrukken dat ik me misschien nog wel meer heb ge-ergerd aan de misselijkmakende spreker in kwestie dan de Amway-methode op zich. Geen reden dus om zo defensief te reageren. Weltrusten.