Normale mensen niet.Denkt u echt dat normale mensen zoiets zouden gebruiken om hun gelijk te krijgen over MLM?
Oh, dus MLM interesseerde je toen niet en nu wel?!Ik kan mij niet voorstellen dat ik als normaal mens zoiets ooit zou insinueren maar het toont wel de mentaliteit van MLM-ers, het is haast sectarisch gedrag. Denkt u echt dat het hele MLM-verhaal mij interesseerde toen ik dat bericht heb geschreven? De pyramide van Maslof, ik was tot het onderste niveau gedaald omdat mijn leven op zijn kop stond. MLM??? Dit toont in ieder geval uw ware aard, niet neutraal maar een echte MLM-er, die er al zo lang inzit dat hij op alle mogelijke manieren zijn handel beschermt.
Hm, zou je je misschien ook kunnen voorstellen dat ik misschien iets soortgelijks heb meegemaakt (alleen een graadje erger, wat je je beslist in je beperkte vermogens niet kunt voorstellen) maar dat hier niet ga gebruiken?! Het is duidelijk van niet.
Overigens was het geen insinuatie en dat kan iedereen nog steeds nalezen.
Worden mensen niet kotsmisselijk van je gezeur? Stel je toch eens voor dat een MLM'er vraagt of iemand geinteresseerd is in MLM en het antwoord is NEE en vervolgens gaat hij zich gedragen als JIJ nu doet.Waarom worden nieuwe prospects niet geïnformeerd wie in hun buurt ook actief zijn? Hoezo, je moet maar een paar mensen kennen? Worden die allemaal distributeur?
Volgens mij.....Ik kan me voorstellen.....Het lijkt me........Volgens mij gaat het er gewoon om dat er bandjes en boeken verkocht kunnen worden aan distributeurs, het gaat helemaal niet om verkopen. De verkoop van motivatie-artikelen is gewoon de handel en de mensen die starten hebben geen enkele kans.
Hou eens op met je mening bij anderen door de strot te douwen als je hem niet onderbouwen kunt. Gatver, wat ben ik blij dat ik niet van jouw soort mensen in mijn omgeving heb. Crisis, volgens mij zeur van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. En of mensen je vragen nu beantwoorden of niet, je doet net of dat niet gebeurt is want JOUW mening is de enige die telt, al wijzen alle feiten de andere kant op. Arrogante kwast.