Geachte Madeleine,
Het is zo makkelijk om je "argumenten" onderuit te halen, dus, kom op......:
Het griezelige fanatisme waarmee pro-mlm-ers de misstanden verdedigen, lijkt haast op sektarisme.
Nou..., dat heeft mijn grote "vrind, kijkuitachterje", AL je al verteld, hè? Dat je griezelig fanatiek bent in je pogingen leugens bij elkaar te graaien om maar "tegen" te zijn.
Of ze weten inmiddels dat alle mooie verhalen gewoon nooit werkelijkheid zullen worden en hoe verdedig je je nu tegen vrienden of familie? Blijven roepen dat mlm hét is, de toekomst en dat iedereen zijn producten via mlm zal kopen.
Vertel dát verhaaltje nu eens, met een stalen gezicht, tegen mensen die er 3 ton, of vele tikkies meer, per jaar uithalen....
Of tegen de 10-duizenden die er gewoon partime, een fulltime inkomen uihalen.
Welke producten kun je kopen via mlm (die 300% duurder zijn dan in de supermarkt):
- schoonmaakmiddelen (koop ik bij Bas 3 merkflessen voor € 5)
Bij mij, maar aan jou verkoop ik niks, € 1,20 per fles.
- vitaminepreparaten (koop ik bij action voor € 3 per flesje, goedgekeurd)
Bij mij, van de grootste leverancier ter wereld, met eigen verbouwing, verwerking, verpakking, verzending € 20 per flesje, maar dan zit er 10 x zoveel in. Vind je dat erg??
- supplementen: vele artikelen verder: schijnt ?niet echt gezond te zijn en met dezelfe inhoud goedkoper bij drogist of apotheek
Als het licht je in je ogen schijnt, Madeleine, dan trek je toch de gordijntjes dicht?
- aloe vera-producten: ik koop veel betere producten tegen een lagere prijs, het hele av-verhaaltje geloof ik dus niet
Wie beweert dat het
betere producten zijn? De andere fabrikant?
- vitaminedrankjes o.a. Noni: onkruid wat wordt omgezet in een drankje wat een kapitaal kost en waarvan de werking onbekend is.
Heb je nog wat om dat te staven? Of verveelde je je maar wat op de donderdag avond?
Een serieus artikel is er gewoon niet bij. mlm valt bij mij onder de categorie tel sell, allemaal rotzooi waar je veel voor betaalt maar wat voor geen meter werkt.
Maar het wordt wat verkocht hè? Maar..., het beste waterfilter(wat wordt aangeboden aan consumenten) ter wereld...., geen serieus artikel?
Waar je dat kunt vinden, mag je zelf uitdokteren)
Produkten, als eerste op de markt, nét als in het verleden met geconcentreerd waspoeder, het eerste vloeibaar wasmiddel in Nederland?
vind het toch wel wat.....!
http://www.youtube.com/watch?v=tfQCmerO1ss&eurl=
Iedere serieuze fabrikant brengt zijn product gewoon op de markt en is het goed, dan is het overal beschikbaar en inderdaad, via de reguliere markt.
En JIJ bepaalt of het een serieuze fabrikant is?
De producten van mlm zijn gewoon dubieus maar door het via een gigantisch netwerk aan de man te brengen, verdienen de oplichters er heel veel geld aan,
Juist ja...., dus hoe groter het bedrijf..., hoe grotere oplichters ze zijn...?
Hm,,,, is vaak wel waar...!
Helaas, iemand die er instapt, wil niet horen dat het oplichterij is.
Heaas..., was jij er niet bij om die honderden miljoenen te waarschuwen. Die hadden alleen hun gezonde verstand... en een zeer "interessante" site van mlmangel, natuurlijk...
Aan de andere kant, diegenen die altijd al tegen mlm zijn geweest, zijn nog steeds op dit forum actief. Allen die gestart waren en de hemel zagen, die mensen, moeten er ongeveer sinds 2002 60 zijn geweest, die hoor je nooit meer omdat er geen dubbeltje mee te verdienen valt en zij schamen zich omdat zij er ingestapt zijn .
Misschien zijn ze gewoon "gestopt" Madeleine.
Maar jij beschouwd ze als " losers" toch? Hersenlozen die er in zijn gestonken?
Graag wat meer respect tonen, geachte Madeleine.