Jep, en het verdient goed. Interrese?Leren jullie dat ook al op die bijeenkomsten? Liegen en bedriegen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden die miljarden toch nog wat verdeeld
de kpn heeft al jaren lang de consument uitgezogen en nog steeds hebben ze hoge tarieven
kpn mag wel aan je en aan je vrienden verdienen.?
ik gun het liever aan mijn kameraad en ik ben ook nog goedkoper uit.(ook waren de tarieven gelijk ben ik nog klant bij hem)
Beter gezegd onze hele familie is klant en wij kunnen onbeperkt ook nog gratis met elkaar bellen
Scheepbouwer krijgt zijn optieregeling wel.
mooier kunnen we het niet maken maar wel makkelijker!
Meer is het niet ! je doet het of je doet het niet. Respect voor beiden
Naar boven
Wat een hele discussie wordt er gemaakt alleen om zoiets simpel.
je doet of je doet het niet.
Het hele onderwerp is al weer vergeten! Ze maken het zelf moeilijk.
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
Dt j dgn zn gtldGeplaatst op 20 Aug 2004 14:40 door Maarschalk
--------------------------------------------------------------------------------
En wat wil je nu precies zeggen?
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
Crabbel schrijft:
Of zou het komen omdat het simpelweg niet waar is. Sterker nog, dat het tegengestelde waar is en dat Euphony winst gemaakt heeft (en flink ook) en daarmee een van de weinige Telco's is die dat voor elkaar heeft gebokst zonder allerlei boekhoudkundige truucjes.
Wedden dat er nu wel om een bronvermelding gevraagd gaat worden. Om jullie voor te zijn: Kijk maar ff bij de KVK.
Verbazingwekkend dat hier geen bronvermelding door de voorstanders word gevraagd. Want dan zouden ze dat toch mooi in hun campagnes tegen MLM kunnen gebruiken.Euphony 4 mio verlies vorig jaar, komt zeker door dat gratis bellen!
Of zou het komen omdat het simpelweg niet waar is. Sterker nog, dat het tegengestelde waar is en dat Euphony winst gemaakt heeft (en flink ook) en daarmee een van de weinige Telco's is die dat voor elkaar heeft gebokst zonder allerlei boekhoudkundige truucjes.
Wedden dat er nu wel om een bronvermelding gevraagd gaat worden. Om jullie voor te zijn: Kijk maar ff bij de KVK.
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
Bronvermelding: De Belgische Bank. I.p.v. bij de KvK moeten Belgische bedrijven hun jaarcijfers inleveren bij de Belgische Nationale Bank. Deze cijfers zijn openbaar en kun je zo GRATIS opvragen.
Hierbij de bron
http://www.bnb.be/sg/index.htm
Hierbij de bron
http://www.bnb.be/sg/index.htm
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
Grappig dat die bronvermelding van jou helemaal niet naar de jaarcijfers gaat waarnaar je verwijst maar naar de algemene site, waar de jaarcijfers NIET te vinden zijn. Tot nu toe is het nog steeds gewoon gebrabbel van crabbel. Niet veriefeerbaar dus, maar dat doet er niet toe. Het gaat er bij de tegenstanders toch enkel om om MLM zwart te maken. Of dat nou met echte cijfers of met leugens moet maakt ze niet uit.
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
ANTWERPEN ,,2004 wordt het jaar van de bevestiging'' zegt Frank Van de Wege, directeur Benelux van Euphony. Voor het voorbije boekjaar zal de winst van het telecombedrijf in deze regio uitkomen op ongeveer 2,5 à 3 miljoen euro, op een omzet van 72 miljoen euro. Vooral de doorbraak van de mobiele telefonie zorgt voor sterke resultaten. Dit jaar komen daar de inkomsten van elektriciteit, gas en Internet bij.
DE Engelse operator Euphony ging in mei 2000 van start in België en is momenteel de grootste doorverkoper op de telecommunicatiemarkt. Het bedrijf beschikt zelf niet over een netwerk, maar koopt tegen groothandelstarieven belminuten en producten op bij Mobistar om ze later in kleine porties aan de eigen klanten door te verkopen. In 2002 moest Euphony in de Benelux nog een verlies van 4,5 miljoen euro optekenen door investerings- en personeelskosten, maar vorig jaar kwam de ommekeer.
Maar Euphony wil eigenlijk uitgroeien tot één grote leverancier van nutsvoorzieningen. Daarom begon het bedrijf in november vorig jaar met het aanbieden van gas en elektriciteit via een overeenkomst met Nuon Belgium. Eind januari telde Euphony ongeveer 36.660 aansluitingen. Euphony wordt ook actief in waterleveringen wanneer die sector wordt opengesteld voor concurrentie. Maar dat zal in België waarschijnlijk nog niet voor dit jaar zijn.
Vorig jaar kon Euphony in België vooral doorbreken in de mobiele telefonie, waar er meer dan 60.000 abonnementen werden afgesloten. In ons land kwam het aantal mobiele abonnees eind december uit op 87.233, terwijl er in de vaste telefonie 214.829 klanten waren. ,,Dit jaar zullen we dat doortrekken en verbeteren'', zegt Van de Wege.
Euphony telt 130 werknemers in het hoofdkantoor in Antwerpen, waar ook het contactcentrum gevestigd is, en vier in het nieuwe gebouw in Rhines, tegen Namen. Maar de verkoop van de producten gebeurt voornamelijk via 2.500 zelfstandigen in bijberoep, die optreden als makelaars tussen de klant en het bedrijf. Euphony investeert ook bijna niet in marketing en moet het hebben van mondreclame. De bestaande klanten worden via kortingen aangemoedigd om hun vrienden en kennissen door te verwijzen naar Euphony. Het aantal mensen dat hen zelf opbelt voor informatie blijft beperkt tot een kleine 25 per dag. Onder de klanten zitten zowel consumenten (70%) als kleine en middelgrote bedrijven (30%).
Vanaf deze maand biedt Euphony zijn klanten ook toegang tot het Internet door het inbellen via een modem langs een vaste telefoonlijn (dial-up). Daarbij betaalt de gebruiker geen abonnement, maar wel de tijd die hij doorbrengt op het Internet. ,,Er is een duidelijke vraag naar '', zegt Van de Wege. Euphony zou momenteel 17.000 klanten tellen die over een dial-up-verbinding beschikken via een andere leverancier.
Breedbandinternet via de telefoonlijn (adsl) zit momenteel nog in de testfase, maar zal ook dit jaar nog op de markt worden gebracht. Hierbij staan de kosten van het gebruik los van de tijd die op het Internet wordt doorgebracht. Van de Wege denkt eraan om meer dan één breedbandformule op de markt te brengen, zodat je een andere prijs betaalt naargelang de capaciteit van de verbinding die je nodig hebt. Hij wil wel niet afwijken van het idee van een abonnement, want de mensen weten graag waar ze per maand aan toe zijn. De IT-investering om de klanten van Internet te voorzien, bedroeg in 2003 ongeveer drie miljoen euro en Euphony zal dit jaar hetzelfde bedrag investeren.
07/02/2004 Nancy Nackaerts
©Copyright De Standaard
DE Engelse operator Euphony ging in mei 2000 van start in België en is momenteel de grootste doorverkoper op de telecommunicatiemarkt. Het bedrijf beschikt zelf niet over een netwerk, maar koopt tegen groothandelstarieven belminuten en producten op bij Mobistar om ze later in kleine porties aan de eigen klanten door te verkopen. In 2002 moest Euphony in de Benelux nog een verlies van 4,5 miljoen euro optekenen door investerings- en personeelskosten, maar vorig jaar kwam de ommekeer.
Maar Euphony wil eigenlijk uitgroeien tot één grote leverancier van nutsvoorzieningen. Daarom begon het bedrijf in november vorig jaar met het aanbieden van gas en elektriciteit via een overeenkomst met Nuon Belgium. Eind januari telde Euphony ongeveer 36.660 aansluitingen. Euphony wordt ook actief in waterleveringen wanneer die sector wordt opengesteld voor concurrentie. Maar dat zal in België waarschijnlijk nog niet voor dit jaar zijn.
Vorig jaar kon Euphony in België vooral doorbreken in de mobiele telefonie, waar er meer dan 60.000 abonnementen werden afgesloten. In ons land kwam het aantal mobiele abonnees eind december uit op 87.233, terwijl er in de vaste telefonie 214.829 klanten waren. ,,Dit jaar zullen we dat doortrekken en verbeteren'', zegt Van de Wege.
Euphony telt 130 werknemers in het hoofdkantoor in Antwerpen, waar ook het contactcentrum gevestigd is, en vier in het nieuwe gebouw in Rhines, tegen Namen. Maar de verkoop van de producten gebeurt voornamelijk via 2.500 zelfstandigen in bijberoep, die optreden als makelaars tussen de klant en het bedrijf. Euphony investeert ook bijna niet in marketing en moet het hebben van mondreclame. De bestaande klanten worden via kortingen aangemoedigd om hun vrienden en kennissen door te verwijzen naar Euphony. Het aantal mensen dat hen zelf opbelt voor informatie blijft beperkt tot een kleine 25 per dag. Onder de klanten zitten zowel consumenten (70%) als kleine en middelgrote bedrijven (30%).
Vanaf deze maand biedt Euphony zijn klanten ook toegang tot het Internet door het inbellen via een modem langs een vaste telefoonlijn (dial-up). Daarbij betaalt de gebruiker geen abonnement, maar wel de tijd die hij doorbrengt op het Internet. ,,Er is een duidelijke vraag naar '', zegt Van de Wege. Euphony zou momenteel 17.000 klanten tellen die over een dial-up-verbinding beschikken via een andere leverancier.
Breedbandinternet via de telefoonlijn (adsl) zit momenteel nog in de testfase, maar zal ook dit jaar nog op de markt worden gebracht. Hierbij staan de kosten van het gebruik los van de tijd die op het Internet wordt doorgebracht. Van de Wege denkt eraan om meer dan één breedbandformule op de markt te brengen, zodat je een andere prijs betaalt naargelang de capaciteit van de verbinding die je nodig hebt. Hij wil wel niet afwijken van het idee van een abonnement, want de mensen weten graag waar ze per maand aan toe zijn. De IT-investering om de klanten van Internet te voorzien, bedroeg in 2003 ongeveer drie miljoen euro en Euphony zal dit jaar hetzelfde bedrag investeren.
07/02/2004 Nancy Nackaerts
©Copyright De Standaard
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
facinerend dat de bank van België in jaar 2001 verlies opgeeft, in jaar 2002 een winst van 64.000 € en in jaar 2003 een verlies van 4,2 mio €.
Belgische Bank, hetzelfde als bij ons de KVK. Het staat daar, en ineens een zogenaamd artikel is beter??
Aan zgn artikelen hebben wij niets, minstens een verwijzing naar een url. Wat is er mis met mijn verwijzing naar de URL van de Belgische Nationale Bank waar de gegevens GRATIS verkrijgbaar zijn? 2003 4,2 mio verlies????
Belgische Bank, hetzelfde als bij ons de KVK. Het staat daar, en ineens een zogenaamd artikel is beter??
Aan zgn artikelen hebben wij niets, minstens een verwijzing naar een url. Wat is er mis met mijn verwijzing naar de URL van de Belgische Nationale Bank waar de gegevens GRATIS verkrijgbaar zijn? 2003 4,2 mio verlies????
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
facinerend dat de bank van België in jaar 2001 verlies opgeeft, in jaar 2002 een winst van 64.000 € en in jaar 2003 een verlies van 4,2 mio €.
Belgische Bank, hetzelfde als bij ons de KVK. Het staat daar, en ineens een zogenaamd artikel is beter??
Aan zgn artikelen hebben wij niets, minstens een verwijzing naar een url. Wat is er mis met mijn verwijzing naar de URL van de Belgische Nationale Bank waar de gegevens GRATIS verkrijgbaar zijn? 2003 4,2 mio verlies????
Oh, Oh, wordt je hier niet moe van Crabbel. Zeker onvoldoende uitdaging/stimulans op je werk, dus moet je proberen hier een beetje intellectueel over te komen.
Lekker belangrijk zeg.
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
Crabbel is Miss negative. Ik heb nog nooit iets positief uit haar posts op kunnen maken. Je zou met zo'n vrouw moeten leven zeg !
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
hebben jullie het gecontroleerd???
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
hebben jullie gegeken bij de belgische bank?????
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
Nee natuurlijk niet, want jullie geloven de mooie verhalen tijdens de bijeenkomsten, gigantische winsten. Jullie controleren nooit iets.
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
Waarom? Het levert dikke poen op! Ga jij je baasje controleren?Jullie controleren nooit iets.
Mevrouw nega, je zit op een verkeerd spoor.
MLM verdient een beetje, goed, zeer goed. Mooi toch dat je daar een KEUS in kan maken?
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
Goh madeleine, crabbeltje etc. Jij schijnt zoveel van de bijeenkomsten af te weten, volgens mij ben je een trouwe bezoekster.Nee natuurlijk niet, want jullie geloven de mooie verhalen tijdens de bijeenkomsten, gigantische winsten. Jullie controleren nooit iets.
Ik vind dat jij over van alles en nog wat kletst maar inhoudelijk ga je nooit op vragen, opmerkingen, suggesties in. Dit geeft blijk van zwakte.
En dan dat eeuwig gebral van je...bah!
-
- Berichten: 2899
- Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
ja hoor, we beginnen weer.
Madeleine geeft cijfers en we gaan haar persoonlijk aanvallen.
Niks negatief, gewoon de cijfers laten zien.
Blijkbaar kunnen jullie daar niet tegen.
Madeleine geeft cijfers en we gaan haar persoonlijk aanvallen.
Niks negatief, gewoon de cijfers laten zien.
Blijkbaar kunnen jullie daar niet tegen.
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
Hoi ik ben op zoek naar een klusje voor maffiose MLM-ers. Die betalen goed omdat ze discussies niet op argumenten kunnen winnen.
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
Ik betwijfel of ze goed betalen, de meeste verdienen niet zoveel.
Tip: vraag betaling vooraf.
Tip: vraag betaling vooraf.
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
Frappant dat crabbel de rechtstreekse url van de bank naar de cijfers van Euphony niet kan geven, maar als er een artikel met bronvermelding (die overigens onafhankelijk is), dan geven zijn het toch nog steeds de tegenstanders die de feiten geven en de voorstanders die dat niet doen. Sterk staaltje van hoe de tegenstanders menen de argumenten te winnen.
-
- Berichten: 2899
- Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
Sorry, Madeleine, ik moet het enigszins met je oneens zijn.
Gratis is het niet.
Hierbij de url waarmee ik de jaarverslagen kon zien, EUR 2,42 per jaarverslag.
Gratis is het niet.
Hierbij de url waarmee ik de jaarverslagen kon zien, EUR 2,42 per jaarverslag.