Volgens mij is Herbalifeook onderdeel van een piramidespel, je moet namelijk eerst een netwerk onder je hebben voordat je er geld aan verdient, overigens ook weer ten koste van de mensen onder je.
Groet Manno
![Wink :wink:](./../images/smilies/icon_wink.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Maar wel een hele goede piramide ! Doe je mee ?Ja hoor, het betreft piramideverkoop. En let maar niet op het slaapverwekkende figuur wat commentaar geeft. Is waarschijnlijk bang voor z'n handel.
Ben ik het helemaal mee eens, ook ik post niet meer onder een andere naam dan GAST.Blijkbaar is dat een goed wat met hand en tand verdedigd moet worden, vandaar dat er alleen nog maar gepost wordt door GASTEN.
En de beledigingen nemen een angstige vorm aan. Ik weet daarom met wat voor publiek je te maken hebt binnen piramideverkoop oftewel MLM. De goeden die aan MLM doen en netjes posten vallen hier natuurlijk niet onder.Zodra de mensen die tegen deze vorm van verkoop, ook wel MLM genoemd, zijn een naam dragen, worden ze beledigd en bedreigd. Vrij erstig bedreigd. Vorige week was er zelfs een grappenmaker die een van ons wel 'thuis wist te vinden'.