LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Herbalife ook een piramidespel?!

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Manno
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2004 21:38

Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Manno »

Hallo,
Volgens mij is Herbalifeook onderdeel van een piramidespel, je moet namelijk eerst een netwerk onder je hebben voordat je er geld aan verdient, overigens ook weer ten koste van de mensen onder je.

Groet Manno :wink:

Gast

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Gast »

Gaap.........ben je vandaag 15 jaartjes geworden?
Vraag een ijsje aan je mammie en ga lekker buiten spelen

Gast

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Gast »

Ja hoor, het betreft piramideverkoop. En let maar niet op het slaapverwekkende figuur wat commentaar geeft. Is waarschijnlijk bang voor z'n handel.

Gast

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Gast »

Ja hoor, het betreft piramideverkoop. En let maar niet op het slaapverwekkende figuur wat commentaar geeft. Is waarschijnlijk bang voor z'n handel.
Maar wel een hele goede piramide ! Doe je mee ? :lol: :lol: :lol:

Gast

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Gast »

De cijfers, zie andere threads spreken dat hele goede tegen.

Gast

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik verdien er goed aan ! Wat een ander verdient is toch niet belangrijk daarvoor is het immers een piramide. Ik ben ermee begonnen dus ik verdien al het geld. Heerlijk :lol: :lol: :lol:

Gast

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Gast »

Ja manno het is een piramide. GEEN piramideSPEL maar een vorm van bedrijfsvoering die alleen kan bestaan dankzij de mazen in de wetgeving.

Blijkbaar is dat een goed wat met hand en tand verdedigd moet worden, vandaar dat er alleen nog maar gepost wordt door GASTEN.

Zodra de mensen die tegen deze vorm van verkoop, ook wel MLM genoemd, zijn een naam dragen, worden ze beledigd en bedreigd. Vrij erstig bedreigd. Vorige week was er zelfs een grappenmaker die een van ons wel 'thuis wist te vinden'.

TRosRadar doet daar niks tegen - want zij houden wel van een pittige discussie. Het enige wat die ertegen doen is een of andere nachtwaker die zich toch zit te vervelen af en toe wat posts laten verwijderen. Vette kans bijvoorbeeld dat deze post er morgen niet meer staat.

Maar jij wou weten of het een piramidespel is. Dat is het dus niet. Het is piramideverkoop en daar moet je gewoon bij uit de buurt blijven!

Gast

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Gast »

Blijkbaar is dat een goed wat met hand en tand verdedigd moet worden, vandaar dat er alleen nog maar gepost wordt door GASTEN.
Ben ik het helemaal mee eens, ook ik post niet meer onder een andere naam dan GAST.
Zodra de mensen die tegen deze vorm van verkoop, ook wel MLM genoemd, zijn een naam dragen, worden ze beledigd en bedreigd. Vrij erstig bedreigd. Vorige week was er zelfs een grappenmaker die een van ons wel 'thuis wist te vinden'.
En de beledigingen nemen een angstige vorm aan. Ik weet daarom met wat voor publiek je te maken hebt binnen piramideverkoop oftewel MLM. De goeden die aan MLM doen en netjes posten vallen hier natuurlijk niet onder.

Gast

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Gast »

Maar helaas moeten degenen die te goedertrouw zijn lijden onder de slechten, zoals altijd.

Gast

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Gast »

Piramide, Piramide,Piramide, Piramide, Piramide, Piramide



:!: :!: :!:
Nu geen gemekker meer want ik snap niet dat die verkopers ooit een product verkopen, gezien de slechte huidige economische situatie.
Iedereen moet de broekriem aantrekken en dan proberen ze op van die o zo gezellige partys je peperdure producten aan te smeren, nou ik zou daar dus niet intrappen. En dat zijn de lokkertjes voor de piramide
prachtige verhalen dit kan je verdienen, vakantiereizen, bonus zus en zo.
Maar de cloe is kan je verdienen, dat wil dus nog niet zeggen dat je dat verdiend.

Gast

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Gast »

Goh, wat fantastisch vertelt! Had het zelf niet beter kunnen doen! Duidelijk dat het rotzooi is.

respects

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door respects »

Duh. Maar DA en etos zijn ook piramides. Verrekt...eigenlijk is alles een piramide. Wat is er eigenlijk tegen een piramide, behalve dat het duizenden jaren geleden bedacht is en tot op heden nooit overtroffen is??

Gast

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Gast »

Nee, DA en Etos zijn organsiaties.
Piramides staan in Egypte en in Zuid Amerika.

Gast

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Gast »

:oops:
mijn schoonzus uit vorden heeft al veel geld weggegooid en nu met dit zal het wel weer hetzelfde zijn. Ik vrees het ergste

cshot

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door cshot »

:shock: Ooit aan een piramidespel meegedaan? Ik wel! Je trapt in de mooiste verhalen, kennen jullie pinoccio... Ik heb dus maar 1 ding te melden. Je trapt er maar 1x in, daarna weet je beter. Dus als je twijfelt of het een "spel"is, DOE GEWOON MEE!!! :D :D :D

cshot

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door cshot »

Ps: spelletjes verkopen goed=hint

dschot

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door dschot »

zekerweten, maarre....mlm nog veeeeel beter=hint

roberto123

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door roberto123 »

Even voor alle duidelijkheid,je koopt bij Herbalife produkten en kan die zelf verkopen warbij je direkt winst maakt en/of je zoekt derden die inderdaad voor jou willen werken,en waarvan jij een percentage van hun verkoopopbrengst krijgt.Maar waarbij jij ook tijd en energie in die persoon moet investeren wil jij van hem een goede verkoper maken.Anders loopt in 90% van de gevallen die down-line van je dood.Zelf heb ik het een tijd gedaan (naast m'n baan) en vond het teveel tijd kosten.Echter het produkt was m.i. oke,ben er in Utrecht zelfs nog mee langs de Keuringsdienst van Waren geweest.Begrijp dus niet zo de hele ophef over Herbalife.Een "gewoon "bedrijf heeft ook werknemers die het bedrijf winst opleveren met een duidelijk produkt.En dat is het denk ik het grote verschil met pyramidespelen,waarbij je alleen maar je geld "afgeeft" en dat via het overhalen van derden maar moet zien terug te halen anders ben je het kwijt.En zonder dat er verder sprake is van een goed en betrouwbaar produkt.Overigens ben ik het er wel mee eens dat er op bijeenkomsten ("meetings") een wat manipulatieve sfeer hangt,waardoor wat zwakkere broeders misschien te snel overtstag gaan.Maar ja,als je sommige verzekeringsagenten bezig ziet of bepaalde reclames dan zijn die minstens zo erg.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Piramidespel?
Hmm, daar verschillen de meningen over.
De verdiensten vallen echter nogal tegen als je de cijfers erbij pakt.
Of anders is het aantal klanten nogal laag.
In ieder geval is het succes behoorlijk discussieerbaar.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Met dat laatste bedoel ik succes van de methodiek.

Gesloten