Hi Milcom...,
Je lijkt vriendelijk te klinken dus ik zal het eens doorlezen.....
of ben je boos dat ik ook wat negatiefs te zeggen heb over mlm en niet alleen positiefs?
Nee hoor.
en je hebt me ook totaal verkeerd begrepen over 'ronselen'. ik zeg juist precies dat woord om in de lijn te blijven van mensen die zo over mlm denken.
Waarom zou je ''in lijn'' WILLEN blijven met mensen die als een kip zonder kop vooroordelen verspreiden als ''waarheid''
veel mensen hebben een verkeerd beeld over hoe er 'geronseld' wordt, of beter gezegd, veel mensen zien alleen dat beeld over hoe er 'geronseld' wordt.
''ronselen houdt in op een bedrieglijke manier iemand zijn handtekening laten zetten..... Kan er weinig positiefs aan vinden en gebeurt ook niet in MLM, ook niet in Telecom MLM.
en als je goed mijn posts gelezen hebt dan kom je er ook achter dat ik ook op een etische manier 'geronseld' heb. he,damn ik zeg het woord weer! ik bedoel het goed hoor!
Maar op geen enkele manier klinkt ''ronselen'' positief.
ik moet eerlijk zeggen dat ik je wel een beetje een blaaskaak vind, althans dat is de indruk die je me nu geeft door zo te reageren.
Jammer. (sorry voor de steno, heb niet AL te veel tijd)
waarom wordt hier op deze subforum iedereen gelijk in hokjes gegooid? je bent ofwel pro ofwel anti is hier de norm. er lijkt geen mogelijkheid te zijn beiden een beetje te zijn. wat zwart-wit zeg...
Sorry, maar verklaren je uitlatingen niet dat je jezelf in een hokje plaatst....?
Wanneer je er op een bepaalde manier bij loopt, je op een bepaalde manier praat en kleedt, moet je niet vreemd opkijken dat je in een hokje geplaatst wordt....
Iedereen doet dat...
Héél vroeger ging ik voor bekeuringen wel eens op het politiebureau ''zitten'' (ben een echte crimineel, zullen sommige nu wel roepen
).
Enig idee van het verschil van behandeling of ik daar binnenstapte in trainingspak of in costuum:?:?:?
Succes, Jan v. E.