LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aton Club

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
ERRADA
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2006 07:54

Aton Club

Ongelezen bericht door ERRADA »

Wie kan mij informatie verschaffen over de Aton Club. Deze club biedt vakanties aan tegen hoge kortingen, nadat je een lidmaatschap bent aangegaan voor EUR 2.500,00. Tot die tijd zijn het alleen maar beloftes. Verder krijg ik daarna, bij het aandragen van een nieuw lid, een financiele bonus. Deze individuele bonus wordt verhoogt bij meerdere toetredende leden. Voor hun gelden vervolgens dezelfde voorwaarden. Voor mijn gevoel dus een piramidespel!

highandtyre
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 feb 2006 22:04

Re: Aton Club

Ongelezen bericht door highandtyre »

Deze Atonclub is gewoon een pyramidespel!!Trap er niet in.Ik ben heel dichtbij de oprichting geweest omdat ik dacht dat het een legitieme club zou zijn/worden maar daar ben ik al snel terug van gekomen.Heeft me alleen maar geld gekost.Check out http://members.home.nl/higaandtyre/ Dit is een website die ik gemaakt heb om eventuele toekomstige slachtoffers te waarschuwen.Probeer zoveel mogelijk te waarschuwen om ze er niet in te laten trappen.Je geld gaat naar een paar Engelse oplichters die hun beloftes niet nakomen.

highandtyre
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 feb 2006 22:04

Re: Aton Club

Ongelezen bericht door highandtyre »

Wie weet waar de Atonclub nog actief is,misschien zijn of worden er nog toekomstige leden/slachtoffers benaderd?

SirhC
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 mar 2006 15:03

Re: Aton Club

Ongelezen bericht door SirhC »

Ik ben gisteren met m'n vriendin bij zo'n presentatie geweest.

Dat was in het 'van der Valk' hotel aan de A4. Vlakbij Amsterdam dus !

Ons was beloofd dat we naar een feestje gingen, dat was dus een zware tegenvaller :lol:

Maike
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mar 2006 15:52

Re: Aton Club

Ongelezen bericht door Maike »

Heb me ook vorige week laten meenemen naar zo'n presentatie. Mij was ook iets heel anders beloofd!! Wat mij betreft: laat iedereen hier ver vandaan blijven!! Ik zag op marktplaats een advertentie van een beginnend bedrijfje ' borntodance' van oprichtster Marleen Mac an Bhair. Zij vroeg op marktplaats of er interesse was. Na leuk mailcontact besloot ik mee te gaan naar een presentatie. Kwam dus terecht bij de Atonclub, ook in het vd Valkhotel aan de A4. Had dus niks te maken met de danslessen in het buitenland die ze zou geven en waar ze nog mensen voor zocht! Ze wilde alleen maar veel geld verdienen aan mij. Atonclub is een organisatie die haar leden grof geld betaald om nieuwe leden aan te brengen. Op een presentatie wordt je doodgegooid met hoe rijk je er wel niet kan worden... Maar kennelijk moeten de leden hun gasten wel onder valse voorwendselen meenemen... Heel betrouwbaar, erg eerlijk allemaal. Iedereen is poeslief voor je, tot je weigert lid te worden en dan wordt je, werkelijk waar, gewoon grof beledigd!

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Aton Club

Ongelezen bericht door joopataa »

Weet je, Ik zeg altijd ,, iemand die boven mij staat wil mij Niet beledigen en iemand die onder mij staat KAN mij niet beledigen,,
Toen bleek dat jij te slim was voor hun spelletjes moesten zij jou kwijt en vandaar die houding. Maar jij bent er in ieder geval niet ingetrapt. :idea: :idea:

Joopataa

Maike
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mar 2006 15:52

Re: Aton Club

Ongelezen bericht door Maike »

:D :D Das een goeie instelling!

voortouw
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mar 2006 16:11

Re: Aton Club

Ongelezen bericht door voortouw »

Zijn er ook nog Nederlanders die zich positieve opmerkingen durven te verorloven?! Kritiek is meetsal, laat ik zeggen voor het grootste gedeelte te danken aan gebrekkige kennis en laat staan ervaring. Maar, zoals gezegd wij Hollanders zijn daar meester in, Luister maar naar de heer Bos, gewoon een kopie van de heer Den Uyl, zolang je maar negatief blijft win je veel zieltjes. Nee, ik wil het niet over politiek hebben ik geef slechts een voorbeeld van het "meeheulen". Zielig.
Ik heb gekozen voor het Aton systeem en het bevalt ons geweldig, ik meen het, wilt u verder lezen c.q. aanhoren waarom? Vast niet, want u bent nooit ingestapt, dus alles wat ik u nu ga voorschotelen zult u weigeren om te geloven. Waarom is het Atonsysteem, hetgeen ubehaupt niet berust op het pyramidesysteem hoewel ik moet toegeven dat het er in eerste instantie op lijkt is het bij nadere bestudering niet het geval, zo geweldig? A.) Een unieke kans om van heerlijke, redelijk luxe vakanties te genieten, voor aanmerkelijk minder geld. B) Een pakket aan voordelen met korting op talloze dienstverleningen en C) Ja je kan een soort beloning verwachten bij het aanbrengen van nieuwe leden. Nou en?! Dat is toch geweldig! Wel eens van Herballife of Tupperware gehoord en duizenden anderen die er puur en alleen op uit zijn om alles naar zich toe te trekken zonder enig (minimaal) voordeel te bieden.
Terug naar Aton, ik ben met m'n familie, inmiddels 3x op vakantie geweest. Aruba, Italie en een cruise gemaakt, telkens 2 weken, de cruise was 11dagen, maar met z'n vijven pa, ma, schoonmoeder en 2 kidds. Durf eens positief te zijn mensen, al die kritiek, het slaat nergens op. Aton kan het overigens bewijzen, ze hebben ook een soort proefdraai pakket, maar ach, gelukkig zijn we niet alemaal hetzelfde dus wens ik een ieder veel zandgehap in z'n triplexdoos met afzuikap (caravan) in de bloedhitte voor 3x zoveel geld als wat je bij Aton betaald voor 4* relaxen aan de Med. kust. We spreken elkaar, wij hebben iniedergeval alvast weer geboekt, Griekenland. Vervelend vindt u niet om dan nu al te weten dat je op een heerlijke plek terecht gaat komen?!

Maike
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mar 2006 15:52

Re: Aton Club

Ongelezen bericht door Maike »

Natuurlijk heb ik niets tegen de Atonclubvakanties en als er mensen van genieten dan is dat alleen maar erg prettig voor ze. Maar U bent het toch hopelijk met me eens dat het vreemd is om mensen mee te nemen naar een presentatie terwijl je ze iets heel anders hebt beloofd? Dat is mijn grote bezwaar, als die marleen mij had gevraagd of ik mee wilde naar een presentatie van atonclub, een club die korting geeft op vakanties een waar je geld verdient als je nieuwe leden aanbrengt, dan was het wat anders geweest. Dan had ik geen recht van spreken gehad, of het nou wel of niet iets voor mij is. Maar mensen onder valse voorwendselen meenemen? Waarom? Ik wens U verder veel plezier met de vakanties, maar vraag u wel mijn commentaar goed te lezen voor U weer een dergelijk neerbuigende reactie stuurt. U was toch zo positief?

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Aton Club

Ongelezen bericht door joopataa »

Deze mensen zijn alleen positief als je zegt wat zij willen horen en vooral geen comentaar geven ,want dan begrijp je het niet/ of je bent negatief/ of je bent dom/ of je bent een loser. In dit soort termen spreekt men over iemand die het niet eens is of kritiek geeft wat niet in hun straatje past.

Joopat a:!

ps. Kijk vooral ook eerst eens op www.google.nl klik op atonclub en zie de dingen die hier gezegt worden over deze tent. Ben je gelijk genezen.Zoeken op pagina""s in het nederlands uiteraard. :idea:

member
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 sep 2005 12:17

Re: Aton Club

Ongelezen bericht door member »

Hallo mensen,

Ook ik ben een member van AtonClub.
Ik moet zeggen ook mij bevalt het heel erg.
Jammer dat er mensen onder valse voorwenselen naar een presentatie worden gelokt. Dan begin je dus al helemaal verkeerd.
Maar goed, ik wilde eigenlijk alleen even zeggen dat ik het jammer vindt dat er zoveel mensen alleen maar negatief doen om het negatief doen!!

Zijn jullie allemaal al eens naar een presentatie geweest dan? Nee! dan moet je ook niet mensen af gaan zeuren hier op een forum want je weet niet waar je het over hebt. Het is een legaal concept waar niets mis mee is. Geen pyramide niks. Je hoeft er niet eens geld aan te verdienen. Laatst heb ik een ouder stel meegenomen die veel op reis gingen. Deze mensen willen er dus niets op verdienen maar alleen genieten van de geweldige bestemmingen over de gehele wereld met onwijs veel korting. Die mensen hebben het prima naar hun zin.

Ik wil alleen maar duidelijk maken wat mijn voorganger of gangster vertelde...
Het is eigenlijk niets meer of minder dan Herbalife of wellnes of hoe het ook heet. Wat denk je van al die belspelletjes op de tv. dat is geen oplichterij??
Het is wat je er zelf van maakt mensen.

Nou ik hoop dat iedereen elkaar in hun waarde kan laten en niet zomaar uit hun nek gaan kletsen.

Oh ja en dat http://members.home.nl/higaandtyre/ dat is ook niks, ik heb hem al eens gemaild maar krijg weinig respons van meneer terug. Hij is gewoon erg bedroefd dat hij niet van de een op de andere dag rijk geworden is. Nou dat zal niemand snel worden meneer daar moet je voor werken.

de groeten Member

highandtyre
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 feb 2006 22:04

Re: Aton Club

Ongelezen bericht door highandtyre »

Kijk meneer Member,ik WIL niet rijk worden over de rug van andere mensen die mij vertrouwen(en dat die mensen daarna van een koude kermis thuis komen).En als ik mail beantwoord en daarna nog meer onzin voorgeschoteld krijg dan beantwoord ik die mail niet:simpel.
En meneer Voortouw van een stuk hierboven over welke talloze dienstverleningen heb jij het?Op de site staan alleen maar een badkamerwinkel,taxibedrijf,vreettent en 2 reisbureau's poepoe dat is talloos.

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Aton Club

Ongelezen bericht door joopataa »

Als het dan volgens jou niets meer of minder is dan herbalife of wellness
is het toch heel normaal dat mensen zelf oordelen . Op de site van
www.google.nl en dan op pagina nerderlands klik je gewoon op Atonclub en kan je zelf zien of je het dan nog wil. Als je zegt dat het het zelfde is als wellness. nu dan eerst even hier kijken.

http://merchantsofdeception.com/dutch.html
en opnieuw oordeel zelf en beslis zelf. Als je daarna nog naar een voorlichtings avond wil is dat ook goed toch?

Joopata :idea:

member
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 sep 2005 12:17

Re: Aton Club

Ongelezen bericht door member »

dat bedoel ik nou,

Komt hij met een reactie en gaat hij een beetje proberen mensen af te snauwen jammer meneer highandtyre

Je moet mensen zelf laten beslissen. En ik heb mijn vrienden meegenomen omdat het wellicht wat voor hun was en niet om er een slaatje uit te slaan. Anders was ik ook niet meer bevriend met ze denkt u wel??

Maar goed dat u het niet gelukt is in deze organisatie is jammer maar moet u dan altijd de mensen veroordelen dan?? dat is nou zo jammer.

member
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 sep 2005 12:17

Re: Aton Club

Ongelezen bericht door member »

joopataa

Wat ik bedoel is dat zij allemaal hetzelfde soort concept gebruiken.
Herbalife is al zo oud en het werkt toch?? Mensen verdienen er geld zat mee. En dat gebeurt met Amway en Wellnes en noem het maar op.

Het gaat mij ook alleen om dat iedereen elkaar niet moet opjutten het niet te doen laat ze inderdaad zelf oordelen. Klaar! Voor de een is het wat en de ander ziet er geen brood in nou en so be it!

Dus je hoeft mij niet te overtuigen want ik ben al een member van Aton en het bevalt prima.

highandtyre
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 feb 2006 22:04

Re: Aton Club

Ongelezen bericht door highandtyre »

Sorry Member,de volgende keer reageer ik alleen nog maar serieuse opmerkingen.Grtn

voortouw
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mar 2006 16:11

Re: Aton Club

Ongelezen bericht door voortouw »

goed zo allemaal, kruip maar lekker in je nest met Joop, weten jullie nog?! Stakkers

member
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 sep 2005 12:17

Re: Aton Club

Ongelezen bericht door member »

:) Goede Morgen allen,

Wat een heen en weer gebekvecht zeg.
En allemaal eigenlijk om helemaal niks; natuurlijk is het belachelijk dat er mensen meegevraagd worden onder andere zaken, dat hoort ook zeker niet, dat zou gewoon niet mogen. Eerlijkheid!!

Maar het is een prima organisatie en je kunt er heerlijk mee op vakantie
voor weinig geld. Ik spreek uit ervaring.
Onze vrienden/kennissen en onbekenden gaan mee terwijl ze weten waar het over gaat, en sommigen zijn blij dat je ze dit laat zien.... Anderen zijn tevreden met wat ze hebben.
Weer een ander ziet dat hij eenvoudig geld kan verdienen... Niet over de rug van anderen, want dat beslist een ieder zelf toch?!

Laat iedereen doen waar hij/zij zin in heeft en hou lekker op met dat heen en weer gebek.
Iedereen heeft een keuze, het systeem werkt dat weten we allemaal en hoe er met mensen omgegaan word is misschien hier het PUNT...
En wees eerlijk, negatieve ervaring valt meer op en voelt gewoon vervelend als je "gedwongen" word. Maar zo gaat het bij mij echt niet en daar heb ik zelf de hand in.... ALs gastgever moet je voor je gasten" zorgen" en is het een mogelijkheid en geen moeten.

Ik wend jullie allen een heerlijke dag!

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Aton Club

Ongelezen bericht door joopataa »

Hier hoeft ook helemaal niet heen en weer gebekt worden zoals jij dat noemt. laat iedereen gewoon op www.google.nl zoeken op de naam Atonclub en klik op ,, pagina''s in het nederlands,, en oordeel zelf!


Joopata :idea:

krohne
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 apr 2006 11:32

Re: Aton Club

Ongelezen bericht door krohne »

volgens mij is aton nou spirit geworden en hebben zij elke week een presentatie in schiphol A4 bij van der valk



krohne

Gesloten