LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Brandstofbesparing.
-
Brandstofbesparing.
Een tijd geleden gebruikt ik mpg-caps voor mijn auto. ik bespaar nu ruim 14% brandstof per tank. mijn auto loopt er ook veel beter op. Ook minder uitstoot. De garage waar ik mijn auto een onderhoudsbeurt liet doen was zeer verrast. ik hoef dus geen roetfilter!! Nu las ik ook dat ze E.P.A gekeurd zijn. Dus mijn garantie vervalt niet. En ik las dat ze ook gecontroleerd worden door FTC. Dus alles wat ze schrijven op hun site klopt. Daarbij las ik de vele test rapporten van zeer goede betrouwbare bedrijven. Dus ik besloot om ook in deze Business te stappen en verdien er nu aardig aan. Kijk maar eens: www.rhietkamp.myffi.biz
Re: Brandstofbesparing.
De tweede loser in drie dagen die het nodig vind het forum te spammen. De forumregels verbieden dit soort ongein E*kel!!.
Maar ja, Lezen is ook een vak.
Maar ja, Lezen is ook een vak.
Het is niet toegestaan om persoonlijke informatie (zoals telefoonnummers, emailadressen en privé-adressen) van anderen in de bijdragen op te nemen.
Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers.
Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven en organisaties te promoten.
Bezoekers zullen elkaar en anderen respecteren.
ik hoef dus geen roetfilter!!
Behalve op je muil misschien?. Reclame maken is verboden op dit forum.
Joopataa
-
gewoon auto goed onderhouden en afstellen, bandendruk goed afregelen, en je rijgedrag iets aanpassen als je graag op het gas staat. Want dan sta je ook meer op de rem... Alles slijt minder en gaat dus langer mee, minder onderhoud en brandstofkosten, klaar.. al die toevoegingen zijn gewoon boerenbedrog... (net zoiets als een biostabil dus).