LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bulletproof cash system, de modernste pyramid scheme?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
kiz

Re: Bulletproof cash system, de modernste pyramid scheme?

Ongelezen bericht door kiz »

antileugens schreef: En Kiz....over selectief lezen gesproken....wie was het ook al weer die zojuist iemand beschuldigde van het promoten van iets waarvan hij had kunnen weten dat dit niet zo was als hij niet zo selectief had gelezen?
Leuke jij-bak.
Geef 's antwoord op de vragen die gesteld worden. Dat is echt overtuigender dan alle ontwijkingen en uitvluchten.
antileugens schreef:Op welke vraag doel je dan precies?
De vraag wat MLM in harde pegels oplevert per uur. Van je succesvolle kennissen, want blijkbaar verdedig je een systeem waar je zelf ook niet aan deelneemt. Beetje "van horen zeggen" dus?

MLMvoorstanderNL

Ongelezen bericht door MLMvoorstanderNL »

s
Laatst gewijzigd door MLMvoorstanderNL op 20 jun 2011 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.

antileugens

Ongelezen bericht door antileugens »

@Kiz: Ja, ik heb het gezien. En we praten hier over bedragen die de €10.000/maand ver voorbij gaan. Overigens is het heel moeilijk om in MLM een vraag als "wat levert het op per uur" te beantwoorden. Na een tijdje loopt het namelijk, mits je het goed opgezet hebt, vanzelf. En vertel jij me maar eens hoeveel je verdient per uur als je me 0 uren inzet per maand €10.000/maand verdiend.
@Jolijn: Je hebt uiteraard helemaal gelijk, als je geen klanten kunt vinden kun je beter ophouden. Maar waarom zou je met een bedrijf beginnen als de producten niet interessant zijn voor je klanten? En gaat dat niet ook op voor het reguliere bedrijfsleven? Met dat verschil dat je in het reguliere bedrijfsleven met enorme schulden achterblijft en in MLM niet.

Misschien is het handig als je je, voor je de volgende vraag stelt, afvraagt hoe je die vraag zou beantwoorden in het reguliere bedrijfsleven.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

@ antileugens
Het reguliere bedrijfsleven had ik in m'n achterhoofd.
Ook daar geldt, meer inzet (als je je eigen winkel hebt) geeft niet automatisch meer af(om)zet.
Dat was mijn vraag.
Die weer gesteld werd nav jouw bericht over 'meer verdienen door meer inzet en door te geloven in de opzet van MLM'.

antileugens

Geloven alleen is niet genoeg. Je moet ook 'weten' dat de producten die je aanbiedt interessant zijn voor je relaties. Zou je ze zelf niet kopen als je er aan niet verdiend? Zoek een ander MLM bedrijf!

Grote verschil met regulier: Geen hoge kosten dus ook geen grote schulden als je de plank misslaat.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Verschillende berichten zijn verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Gebruikers zullen zich in een discussie beperken tot het onderwerp.

Jolijn

antileugens schreef:Geloven alleen is niet genoeg. Je moet ook 'weten' dat de producten die je aanbiedt interessant zijn voor je relaties. Zou je ze zelf niet kopen als je er aan niet verdiend? Zoek een ander MLM bedrijf!
Grote verschil met regulier: Geen hoge kosten dus ook geen grote schulden als je de plank misslaat.
Nou dan geef ik zelf het antwoord maar: meer inzet garandeert dus niet automatisch meer omzet.

Jolijn

MLMvoorstanderNL schreef:Iemand die mensen helpt met hun financiële boekhouding is toch wel iets meer dan horen zeggen denk ik :P
???

kiz

antileugens schreef:@Kiz: Ja, ik heb het gezien. En we praten hier over bedragen die de €10.000/maand ver voorbij gaan. Overigens is het heel moeilijk om in MLM een vraag als "wat levert het op per uur" te beantwoorden. Na een tijdje loopt het namelijk, mits je het goed opgezet hebt, vanzelf.
Dat is een weinig overtuigend antwoord.

Stel (het gebeurt daadwerkelijk, ik schreef het al eerder) dat ik een uitkeringsafhankelijke werkzoekende ben. Dan wil het UWV graag weten wat mijn inkomen is en voor hoeveel uur ik nog werkloos ben.
En ik wil graag weten of ik aan 't eind van de maand m'n huur of hypotheek kan betalen, ook altijd 'n aardige zekerheid.

antileugens

@Kiz: Nou, die is makkelijk: Niets. Want het inkomen uit je team door je netwerkmarketing activiteiten zijn geen inkomsten onder de inkomstenbelasting. Grappig genoeg kun je dus heel veel verdienen met MLM en toch in aanmerking komen voor een uitkering. Zolang je alles maar opmaakt.

@Jolijn: Als je met een fatsoenlijk MLM bedrijf in zee gaat en de vragen die ik gesuggereerd heb met ja kunt beantwoorden gaat je voorstelling van zaken uitsluitend over een theoretische situatie.

kiz

antileugens schreef:@Kiz: Nou, die is makkelijk: Niets. Want het inkomen uit je team door je netwerkmarketing activiteiten zijn geen inkomsten onder de inkomstenbelasting. Grappig genoeg kun je dus heel veel verdienen met MLM en toch in aanmerking komen voor een uitkering. Zolang je alles maar opmaakt.
Dus jij laat dergelijke inkomsten gewoon weg bij het invullen van de belastingaangifte? Of valt het onder "inkomsten uit overige arbeid", "winst uit onderneming", "freelance werkzaamheden"?
Ook bij het UWV of de sociale dienst kom je niet weg met inkomen "elders vandaan" als je uitkeringsgerechtigd bent. Sowieso worden al je overige inkomsten met een bijstandsuitkering verrekend, en ook als je (gedeeltelijk) arbeidsongeschikt bent zijn er normen voor wat je mag bijverdienen.

MLMvoorstanderNL

s
Laatst gewijzigd door MLMvoorstanderNL op 20 jun 2011 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.

kiz

MLMvoorstanderNL schreef:Waarom informeer je in die richting kiz? :P
Omdat het nogal lastig is om een behoorlijk antwoord van jullie los te krijgen over ureninvestering en het resultaat daarvan in harde valuta.
En aangezien er werkzoekenden via allerlei kanalen benaderd worden voor dit soort constructies ben ik benieuwd wat voor verhalen jullie aan die mensen ophangen om ze te overtuigen.

Maar MLMvoorstanderNL, waarom antwoord je elke keer met een wedervraag?

antileugens

@Kiz: Jawel omdat de wet nu eenmaal zo in elkaar zit. Het zijn GEEN inkomsten onder de inkomstenbelasting. Hooguit moet je aan het einde van het jaar je vermogen opgeven maar dat hoeft dus niet als je het opmaakt en geen vermogen hebt.
Moeilijk te begrijpen voor iemand die zich er niet in verdiept maar daarom niet minder waar.

antileugens

Er is inmiddels een antwoord gegeven en daarop volgde een wedervraag: Hoeveel verdien je per uur als je MLM bedrijf eenmaal goed loopt en je €10.000/maand verdiend en je 0 uren werkt?

Een goede MLM'er overtuigd overigens niet want daarmee haal je alleen maar mensen binnen die er niet volledig achter staan en je gaan "bewijzen" dat het niet werkt. Door niet te overtuigen haal je mensen binnen die een vele malen grotere kans op succes hebben omdat ze er volledig achter staan en doen wat ze doen moeten: Succesvolle mensen kopiëren.

Ook dat is lastig te bevatten voor iemand die zich niet in de materie wenst te verdiepen.

antileugens

Overigens vind ik de ontwikkeling wel grappig: Heb het meerdere malen zien gebeuren bij mijn relaties dat de meest kritische tegenstanders uiteindelijk de meest succesvolle MLM'ers worden. Maar dat gebeurt pas als ze zich echt in de materie verdiepen.

MLMvoorstanderNL

s

MLMvoorstanderNL

s

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

[Off-topic berichten zijn verwijderd door de moderator]

kiz

MLMvoorstanderNL schreef:
kiz schreef:
MLMvoorstanderNL schreef:Waarom informeer je in die richting kiz? :P
Omdat het nogal lastig is om een behoorlijk antwoord van jullie los te krijgen over ureninvestering en het resultaat daarvan in harde valuta.
En aangezien er werkzoekenden via allerlei kanalen benaderd worden voor dit soort constructies ben ik benieuwd wat voor verhalen jullie aan die mensen ophangen om ze te overtuigen.

Maar MLMvoorstanderNL, waarom antwoord je elke keer met een wedervraag?
Even voor iedereen: Je wordt niet per uur betaald!!! En zo is het dus niet uit te rekenen ook, ik heb al eens verteld over de wet van de gemiddelde.

Oehh dat is eng...geen uurloon, dat bestaat niet bah! :P
L.C.M.D. is op zoek naar freelance managers met affiniteit in health & wellness voor de regio Zuid-Holland. Interesse mail je gegevens naar ***@lcmd.** Comment or flag »
Like »
Posted by Eric Lamers, Entrepreneur

BEN JIJ HET TALENT WAT WIJ ZOEKEN? Gezien de enorme groei zijn wij op zoek naar enthousiaste collega's voor Sales en Netwerkmarting functies. Comment or flag »
Like »
Posted by Kor van de Bunt, •Self-Employed Telecommunications end energie, looking for new colleagues coaches, trainers, Account-managers.
Dit soort ads bedoel ik, deze komen via LinkedIn.

Vinden jullie het niet misleidend om MLM voor te stellen als "regulier" werk en te werven onder werkzoekenden?

Gesloten