De cijfers uit de praktijk zijn voor mij aanleiding genoeg om er zo over te denken
KOM DAN MET DIE CIJFERS!!!!
Die heb je niet. Of versta jij een paar vriendjes van je onder cijfers?
Het is zo simpel, studentje. 80% van de bevolking ( boven de 18 ) vindt MLM niets.
Dus 20% wel.
Waarom 80%? Niet alleen omdat het MLM is, maar ook omdat een groep in die 80% niets wil ondernemen. Zitten lekker bij de baas. Niets mis mee, maar zo is het nu eenmaal.
Dus MLM-ers moeten op zoek gaan naar die 20%. En vooral niet veel tijd in dit waardeloze forum steken.
MLM doe je met een beetje inzicht en good will in heel Europa. 20% van Europa is veel. Heel veel.
Van die 20% verdient zo'n 4% een buitengewoon topinkomen.Daar kiezen ze voor!
8% verdient een normaal inkomen. Daar kiezen ze voor!
6% verdient een extra zakcentje. Daar kiezen ze voor!
2% verdient helemaal niks! Daar kiezen ze voor!!
Hoe kan het nou dat veel mensen zeuren over mlm? Heel simpel..
Die 2% lopen de hele dag te klagen. Op een forum of in hun omgeving. Als hun omgeving gevoelig is en niet zelfstandig kan denken en gaan mee klagen kom je al snel op die 80%.
Er lopen zoveel mensen rond die eigenlijk MLM wel zien zitten, maar te gevoelig zijn over hetgeen de buurman of kennis ervan vindt.
Dus starten ze niet. Dom, dom, dom, want ze snappen niet dat de 20% groter wordt. Als al die gevoelige, niet zelfstandigen mensen gewoon doen wat ze eigenlijk willen doe, stijgt de 20% naar de 40%.
Jij en je maatjes zitten in die 80%. Lekker blijven zitten zou ik zeggen.
Ik zit in de 20% en ongevoelig voor die 80%-denkers. Ik WEET uit ervaring dat mlm werkt. Als je maar zoekt naar die 20%.
Veel beginners zoeken als een dwaas tussen de 80% en vinden dus geen mensen voor hun organisatie.
Als je deze mensen leert hoe ze de 20% kunnen bereiken, hebben ze succes. Succes hoe zij succes zien. Dat is in geld niet uit te drukken.
Sommige mensen vinden succes 300euro p/m omdat ze dan niet elke avond de plee hoeven te schrobben bij een en of ander bedrijf.
Succes!