LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Christelijke MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Mario Van Mooter

Christelijke MLM

Ongelezen bericht door Mario Van Mooter »

Laten we het eens hebben over eerst christen zijn en dan commercieel Netwerk Marketing doen, wat denk je? Voordeel: je verhoogt je kansen op succes en je gaat naar je dood naar de hemel, wat denk je?

S.

Re: Christelijke MLM

Ongelezen bericht door S. »

Vroeger in de rooms katholieke kerk kon je je zieleheil afkopen met aflaten. Moet ik dit zien als net zoiets?

Walter van V

Ongelezen bericht door Walter van V »

ha!! de katholieke kerk was inderdaad al vroeg commercieel ingesteld in ieder geval! EN de volgelingen die er nog intrapten ook..

Lijkt inderdaad wel op mlm ja!

Mario Van Mooter

Vroeger in de rooms katholieke kerk kon je je zieleheil afkopen met aflaten. Moet ik dit zien als net zoiets?
ha!! de katholieke kerk was inderdaad al vroeg commercieel ingesteld in ieder geval! EN de volgelingen die er nog intrapten ook..

Lijkt inderdaad wel op mlm ja!

Geloof in ***** heeft niks te maken me of je nu rooms katholiek, protestant of wat dan ook bent. Als je de bijbel leest en/of ooit gelezen hebt, zijn ***** volgelingen christenen. Er zijn veel protestanten en rooms katholieken die zeiden en/of zeggen dat ze christenen zijn/waren, maar het niet zijn.
Er zijn velen die zeggen dat ze geloven in God de Vader, maar het niet geloven.
Nu ik kan u getuigen dat ***** Christus leeft en dat hij de zoon van God is en dat God van iedereen houdt die uit hem geboren zijn
(Johannes 1:12-13 en Johannes 3:16)[/quote]

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

mario, ik volg je niet. Wat probeer je ons nu te vertellen? Dat je kerkgangers wil gaan werven?

S.

Ongelezen bericht door S. »

Ik snap je stelling niet helemaal Mario.
Je zegt:
Geloof in ***** heeft niks te maken me of je nu rooms katholiek, protestant of wat dan ook bent. Als je de bijbel leest en/of ooit gelezen hebt, zijn ***** volgelingen christenen. Er zijn veel protestanten en rooms katholieken die zeiden en/of zeggen dat ze christenen zijn/waren, maar het niet zijn.
Over het algemeen zijn zowel katholieken als protestanten, hervormden etc navolgelingen van JC en daardoor christenen.
Hoe ze dit individueel invullen, weet ik niet. maar ze zijn gedoopt, gaan naar een kerk, dus zijn christenen.
Er zijn velen die zeggen dat ze geloven in God de Vader, maar het niet geloven.
Nu ik kan u getuigen dat ***** Christus leeft en dat hij de zoon van God is en dat God van iedereen houdt die uit hem geboren zijn
(Johannes 1:12-13 en Johannes 3:16)
Als die velen zeggen dat ze erin geloven, dan doen ze dat blijkbaar. Echter; op hún manier. Of dat oprecht is, of in jouw ogen huichelarij, tja dat kan ik niet beoordelen. Zolang ze maar brave burgers zijn en zich aan de wet houden. toch? :D

Maarrreeh...nu nog even de link met MLM, wat vooral handel cq geld verdienen betreft.
Of wil je reli- spullen gaan verkopen ofzo?

arendflier

Ongelezen bericht door arendflier »

Volgens mij kun je beter naar het EO forum gaan Mario!!

Groet!

Mario Van Mooter

Heb je nog nooit gehoord van Rich De Vos? Zijn boek Compassionate Capitalist nog niet gekocht en gelezen? Ik zeg je Rich, wijlen Jay, Dexter Yager en ik kan u nog een tal van voorbeelden laten zien die voorganger zijn in de kerk. God zegent mensen die hem aannemen.

Maarschalk

Nogmaals de vraag wat je nu precies probeert te zeggen Mario.

Mario Van Mooter

Wat ik ermee wil bedoelen is dat ik enkel wens zaken te doen met mensen die nieuwgeboren christenen zijn (mensen die nieuwgeboren zijn weten wat ik bedoel) anderen komen bij mij simpelweg niet in aanmerking.

arendflier

Ongelezen bericht door arendflier »

Ook niet als ik voor € 10.000 bij je bestel?? Je zult weinig klanten overhouden/krijgen denk ik!! Dus iedereen eerst een zogenaamde religietest afnemen??

Gr, Arend.

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Da's een erg christelijke instelling Arend. Denk niet dat God die instelling op prijs stelt.

Maar goed, elke gek hep zijn gebrek.

Mario Van Mooter

Mag ik u er aan herinneren of u dit al dan niet weet is dat er christelijke literatuur wordt verspreidt via de trainingen? Een heel verstandig iets. Bovendien een bedrijfsleider die voor het welzijn van zijn zakenkollega's, klanten en zijn konkullega's bidt is iemand die erg betrokken is bij wat hij of zij doet en is het waard om suksesvol te worden genoemd. Het individu die zelfs nog niet bidt en vast is iemand die zelfs weinig belangstelling toont voor zijn medemens. Scheldt me maar uit voor gek of wat dan ook. Ik weet waarover ik het heb.

mrtelecom

Staat er niet ergens in de bijbel dat zij die zonder zonden zijn de eerste steen mogen gooien. Nou ben ik heel beslist niet zonder zonden maar jouw opmerking slaat echt alles.

Je moet je schamen
Laatst gewijzigd door mrtelecom op 18 jun 2007 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Mario Van Mooter

Iemand die het christelijk geloof niet aanhangt kan niet betrokken zijn bij zijn/haar medewerkers.
Mag ik me even voorstellen?Pastoraal medewerker en nieuwgeboren sinds 1/1/2003.

mrtelecom

Wat een ongelovelijke onzin. Jij bent heel beslist geen Christen in de ogen van God. Je moest je schamen.

Mario Van Mooter

Dat ben ik wel en ik schaam me er beslist niet voor!!!

mrtelecom

Met zo'n opmerking zou je toch voorstander van abortie worden???

Mario Van Mooter

Iemand die abortus goedkeurt is geen christen, maar een moordenaar.

Maarschalk

Rene, "je moet je schamen" uit jouw mond is ongeloofwaardig, gezien je continue gifpijlen op mij. je opmerking over abortie is wel beneden alle peil.

Maar ik kan me wel vinden in wat je zegt aangaande de kritiek dat Mario in zijn stelling geen gelijk heeft. Christelijkheid is geen voorwaarde voor betrokkenheid met je medemens en medewerkers of naastenliefde.

Gesloten