LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de tegenstanders

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

de tegenstanders

Ongelezen bericht door Gast »

Student: Is geen student, maar heeft wel gestudeerd (zegt ie). Economie geloof ik. Werk echter als logistiek medewerker (eigen keuze: zegt ie)
Zit in de comfortabele positie dat ie parttime kan werken door zijn partner. Gelooft in sprookjes zoals dat ie met zijn parttime inkomen straks een goed pensioen heeft.

Slim: Is niet zo slim, maar wel slim genoeg om door het aannemen van de naam slim, mensen zo gek krijgt hem slim te noemen.

Maarschalk: Die naam komt uit stratego, waar hij redelijk goed in is. Hij plaatst strategische opmerkingen om MLM in discrediet te brengen. Als je die strategie ontzenuwd komt zijn echte aard naar boven: het is een slechte verliezer

Madeleine: Lijkt een beetje op slim en maarschalk. Net als hen is ze niet zo slim, wat wel blijkt uit het feit dat ze naar een chatbox op zoek was en hier terecht kwam. Is net als maarschalk een slechte verliezer en is hier regelmatig in een hoekje te vinden waar ze staat te stampvoeten.

En dan heb je het wel zo'n beetje gehad.

Gast

Re: de tegenstanders

Gast: te laf om zichzelf aan te melden, heeft geen inhoudelijke kennis en loopt alleen maar mensen persoonlijk aan te vallen.

Ad de Beer

Ongelezen bericht door Ad de Beer »

Wie is nu in vredesnaam die Slim en waarom zou ik hem zijn ? Ik zou mezelf nooit verlagen tot zo'n zielige naam.

Slim

Ongelezen bericht door Slim »

Ik zou mezelf nooit verlagen tot zo'n zielige naam.
Nee, en daarom benoem je mij tot jezelf?

Gast

Slimmekke is nu echt helemaal de draad kwijt.

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Sukkel.

Maarschalk is een legerterm, het is de hoogste rang.
Hij is me gegeven door mijn vrienden.

Dubbel mis dus, maar wat verwacht je anders van iemand die zich niet eens durft te registreren.

Gast

ad = slim en slim = ad

Slim

Slimmekke is nu echt helemaal de draad kwijt.
Och, als jij dat wilt dan is dat zo. Ik ga je echt niet vertellen wie ik werkelijk ben, als jij vindt dat ik Ad de Beer heet dan is het mij prima.

Gast

Ben vroeger in militaire dienst nooit verder gekomen dan soldaat eerste klas.
En het gekke is, dat ik denk dat er andere manieren in het leven zijn om voor vol te worden aangezien.
Maar goed, zo'n titel staat natuurlijk wel goed op je visitekaartje :lol:

Anti-mlm

Ongelezen bericht door Anti-mlm »

rot maar lekker op hier met z'n allen...............al MAANDEN blijven jullie doorlullen over hetzelfde t*e*r*i*n*g onderwerp, is het nog niet genoeg geweest...stelletje ACHTERLIJKE GEHERSENSPOELDE SEKTE IDIOTEN. :twisted:

Slim

Rot maar lekker op hier met z'n allen...............al MAANDEN blijven jullie door***len over hetzelfde t*e*r*i*n*g onderwerp, is het nog niet genoeg geweest...stelletje ACHTERLIJKE GEHERSENSPOELDE SEKTE IDIOTEN.
Je hoeft hier niet te zijn vriend. Waarom kom je kijken als het je niet aanstaat?
Ik vind het hier steeds gezelliger worden.
Laatst gewijzigd door Slim op 26 nov 2004 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Ik ook en jij Ad ?

MicheLM

Ongelezen bericht door MicheLM »

Geplaatst op 25 Nov 2004 20:01 door Anti-mlm

--------------------------------------------------------------------------------

rot maar lekker op hier met z'n allen...............al MAANDEN blijven jullie door***len over hetzelfde t*e*r*i*n*g onderwerp, is het nog niet genoeg geweest...stelletje ACHTERLIJKE GEHERSENSPOELDE SEKTE IDIOTEN.

Goh tegenstanders, ik dacht dat alleen pro mlmers zich bedienden van onheuselijke taal :roll:
Blij te zien dat de tegenstanders altijd zo netjes blijven.
Maar jullie zullen wel zeggen dat iemand zich heeft ingelogd als tegenstander die eigenlijk voorstander is

Slim

Maar jullie zullen wel zeggen dat iemand zich heeft ingelogd als tegenstander die eigenlijk voorstander is
Heb ik dat gezegd?
Volgens mij is die anti-MLM een toevallige voorbijganger.
Ik ben benieuwd wat Ad hiervan vindt.

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Student: Is geen student,
...meer. Maar op het moment dat ik een account aanmaakte was ik dat wel. En aangezien iedereen hier mij nu onder deze naam kent, vind ik het niet nodig om deze te veranderen.
maar heeft wel gestudeerd (zegt ie). Economie geloof ik.
Dat is correct. En ik heb de bul waarmee ik het kan bewijzen.
Werk echter als logistiek medewerker (eigen keuze: zegt ie)
Ligt dat in de clinch met mijn studie dan? De baan die je neemt is in principe altijd een keuze. De precieze inhoud van mijn functie weet je overigens niet, dus waarom je daar commentaar op meent te moeten geven is mij ook onduidelijk.
Zit in de comfortabele positie dat ie parttime kan werken door zijn partner.
Dat is 1 van de redenen inderdaad. Wij halen een ruim boven modaal inkomen binnen.
Gelooft in sprookjes zoals dat ie met zijn parttime inkomen straks een goed pensioen heeft.
Al eens van spaarplannen e.d. gehoord? Er zijn meer wegen om je financiele toekomst veilig te stellen dan enkel afwachten wat de hoogte van je pensioen wordt.

Degenen die in sprookjes geloven zijn de mensen die hier verkondigen dat MLM volgend jaar plotsklaps een enorm succes zal worden, zonder daar ook maar 1 goede reden of argument voor aan te kunnen dragen. Degenen die in sprookjes geloven zijn degenen die menen dat ze op basis van de berichten hier uitspraken kunnen doen over personen en hun omstandigheden.

Wat jij hier over anderen loopt te verkondigen zegt hoogstwaarschijnlijk meer over jou dan over hen.

Gast

Welcome back bruine ridder !

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Gelooft in sprookjes zoals dat ie met zijn parttime inkomen straks een goed pensioen heeft
Of in mij geval: erfenis, dubbel inkomen, sparen en beleggen alsmede een pensioenvoorziening via de werkgever.

Gast

Of in mijn geval erfenis en MLM

Gast

Ik heb alles goed geregeld bij de Dexia Bank.
:roll:

Gast

Nog even en hij word voorstander van MLM. Want dit
Wat jij hier over anderen loopt te verkondigen zegt hoogstwaarschijnlijk meer over jou dan over hen.
is toch echt een typische MLM sekte opmerking :wink:

Gesloten