@ hendrik Os,
Omdat je het niet alleen hebt over "dorca", maar ook over mlm in het algemeen, hier mijn reactie.
Ik heb zelf 2 jaar in MLM gezeten en ben zo ontzettend blij dat ik hier uit ben, ongelofelijk blij zelfs!!!!!!
Je moet er niet in zitten..., maar mee werken!
Hier mijn verhaal:
Ik ben ontzettend fanatiek geweest(dat doet iedereen in MLM land) en had geen tijd voor vrienden, familie etc. want er was 1 ding wat je moest doen....... Je gaat ermee naar bed en staat er mee op. Ik ken mensen die in een "isolement" zitten, hun MLM business gaat boven hun kinderen etc. Want dat is hun werk.
Heb je het nu over de "dorca"groep?
Het gaat nooit over de procukten maar wel dat je zoveel mogelijk distributeurs krijgt.......... Rijk worden is weggelegd voor degene die boven je staan (maar het is geen pyramide hoor!!.....) Kijk om je heen en je ziet bijna niemand die hier rijk van wordt....... 98% gaat het ook niet doen wordt openlijk verteld.
Als het een gezonde business is, waarom valt 98% af. Dat komt door de mensen zelf......
Hmmmm...., 98% gaat het niet doen.... en 98% valt af?
En dan blijf jij er 2 volle jaren bij betrokken.........?
Heb
nog een leuke aanbieding voor je.... 2 Halen..., drie betalen!
Lijkt het je wat?
FF serieus.....:
De persoon boven je hoort altijd
minder dan jij aan jouw omzet te verdienen........! Klaar.
Het hele sprookje van MLM is niet dat de schakels zijn weggevallen en men rechtstreeks levert van fabriek naar consument....
men rechtstreeks levert van fabriek naar consument?
Meestal niet.
En mlm is dan wel een heel
taai sprookje, toch?
Het is gewoon dat op de produkten een marge wordt gezet voor de distributeurs.
Soms wel, ja. Niet aan beginnen dus.
Want het produkt moet toch hier naar Nederland komen en toch door de douane heen toch?
Wat heeft DAT er mee te maken?
Het is een grote fabel! Kijk om je heen en er zijn in de reguliere winkels genoeg goede produkten.... voor de helft van wat MLM organisaties vragen.
Zó.....! De producten van alle (honderd) mlmbedrijven getest?
By the way, wie heeft er zin om zjin familie te benaderen om produkten te kopen bij hen.........? Je kunt beter een bak koffie drinken met ze!!!!
Allebei is NOG leuker!
En er is meer in dit leven dan business......
Hééé...., dat klopt!
So Be It