LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Een doordenkertje!
Re: Een doordenkertje!
Wat ook nog kan is dat de hommel stilhangt, maar de rest om ons heen beweegt.
Het zal toch niet waar zijn?! Drolflap is een woord dat ik tot op heden door nog maar 1 huppeltrutje heb horen gebruiken en nu duikt het ineens op in een posting van 'gast'. Ben ik nu dus ineens zowel degene die jou Ad de Beer noemt als Madeleine, Slim?!
Een interessante conclusie die je niet zo misstaan, gezien het vele aantal (onjuiste) conclusies die je hier inmiddels hebt getrokken!
Een interessante conclusie die je niet zo misstaan, gezien het vele aantal (onjuiste) conclusies die je hier inmiddels hebt getrokken!
Nee hoor, ik heb deze uitdrukking gezien in het forum en ik vond het een perfecte manier om de cencuur te ontduiken, met dank voor de onbekende gebruiker.Drolflap
Een hommel kan vliegen omdat hij niet weet dat hij niet vliegen kan. Kort geleden gehoord tijdens een bijeenkomst van de M factor. Zo ken ik er ook nog één.Volgens de theorie van de aërodynamica kan de hommel niet vliegen: de grootte, het gewicht en de vorm van zijn lichaam in verhouding tot de totale vleugelspanning zou vliegen onmogelijk maken. Maar de hommel weet dat niet en gaat gewoon zijn gang. Hij vliegt rond en maakt elke dag ook nog wat honing.
Er was eens een baksteen die hoger op wou komen. Maar hoe hij het ook probeerde, hij bleef maar liggen op dezelfde plek. Toen besloot hij maar deel uit te gaan maken van een pyramide. Echter ook in die pyramide kwam hij maar steeds niet hoger want de bakstenen waren op. Andere bakstenen hadden het prima naar hun zin, maar die zaten dan ook veel hoger in de pyramide.
Is het nu werkelijk waar dat van het hele betoog alleen dit ene woord je grijze massa heeft bereikt? Om het voor jouw niet bepaald overmatig ontwikkelde brein enigzins nader te verduidelijken moet je misschien weten dat dit vrij onschuldige woord in de juiste volgorde van lettergrepen gehanteerd, door de TROS blijkbaar als dermate schadelijk voor de tere kinderzieltjes wordt geacht dat het door asterisks vervangen wordt. Blijkbaar heb ik je begripsniveau voorshands pijnlijk overschat door te veronderstellen dat door deze eenvoudige syntactische transformatie de intrinsieke betekenis voor een goede verstaander niet tekort zou worden gedaan. Echter, op dit ene woord blijkt je hele vermogen tot het voeren van relevante discussie al vast te lopen.Het zal toch niet waar zijn?! Drolflap
Hoewel jouw vertrouwen in een infantiel concept als multi level marketing reeds het ergste deed vermoeden blijkt je verstand op een nog eerder stadium in de ontwikkeling te zijn beëindigd dan ik eerder geneigd was aan te nemen. Dat diskwalificeert jou als serieuze gesprekspartner in deze. U bent de zwakste schakel, tot ziens!!
En zie hier, wederom een voorbeeld van sektegedrag bij de tegenstanders. Je maakt een grapje over het idiote woordgebruik van de tegenstanders (mijn zusje hield op met dat soort woordjes toen ze 5 was) en meteen staan ze te stampvoeten. De enige reactie waarmee ze kunnen opkomen is je aanvallen op je intelligentie, wat een ieder die enig verstand van psychologie heeft weet, een teken van lage intellegentie bij de spreker zelf is.
Maar ja, dat wisten we al.
Is het overigens iemand al opgevallen dat niemand reageert op het feit dat er onder 'tegenstanders' maar 3 tegenstanders genoemd zijn. Klaarblijkelijk weten de drie zelf ook wel dat er niet meer 'serieuze' (voor zover je die drie serieus kunt noemen) tegenstanders te vinden zijn. De rest laat alleen door het gebrek aan doorzettingsvermogen al zien waarom ze niet geschikt zijn voor MLM: ze haken bij de eerste negatieve ervaring al af.
De drie die over zijn zouden zeer geschikt zijn voor het type MLM dat zij schetsen (het zeurtype), ware het niet dat dat geen MLM is, maar ja, dat hebben ze zelf nog steeds niet door.
Zo, ff net zo bralzinnetje in elkaar gedraait als mijn voorganger. Nu ben ik benieuwd of het net zo (on) begrijpelijk is voor de meesten als zijn betoog.
Maar ja, dat wisten we al.
Is het overigens iemand al opgevallen dat niemand reageert op het feit dat er onder 'tegenstanders' maar 3 tegenstanders genoemd zijn. Klaarblijkelijk weten de drie zelf ook wel dat er niet meer 'serieuze' (voor zover je die drie serieus kunt noemen) tegenstanders te vinden zijn. De rest laat alleen door het gebrek aan doorzettingsvermogen al zien waarom ze niet geschikt zijn voor MLM: ze haken bij de eerste negatieve ervaring al af.
De drie die over zijn zouden zeer geschikt zijn voor het type MLM dat zij schetsen (het zeurtype), ware het niet dat dat geen MLM is, maar ja, dat hebben ze zelf nog steeds niet door.
Zo, ff net zo bralzinnetje in elkaar gedraait als mijn voorganger. Nu ben ik benieuwd of het net zo (on) begrijpelijk is voor de meesten als zijn betoog.
Ik ben ook tegenstander maar geef me zo af en toe ook voor slim uit, zo dat zijn er 2.
Oh wat erg, nu kan ik niet meer slapenDe rest laat alleen door het gebrek aan doorzettingsvermogen al zien waarom ze niet geschikt zijn voor MLM
Alsof ik me met die oplichterij zou willen bezig houden.
Word ik nu weer ergens van beschuldigd omdat ik het woord drolflap zou gebruiken? Wat ik nog nooit gedaan heb? Sjonge, die "gasten" worden steeds gekker. Ook degene die tegen mlm is, want voor hetzelfde geld is dat dezelfde persoon die achter de pro-mlm gasten zit en die zich ook wel eens Ad de Beer noemt.
Kijk! Nou lijkt het alsof er veel tegenstanders zijn. Dit terwijl het slim en ik dezelfde persoon zijn.
Is goed Ad. Jij je zin.Kijk! Nou lijkt het alsof er veel tegenstanders zijn. Dit terwijl het slim en ik dezelfde persoon zijn.
Wow, Slim had er 27 minuten voor nodig om dat antwoord te formuleren. Wat zou dat nu aantonen.
Kijk Ad, daarvan weet ik toevallig dat hij Slim niet is, maar wel heel slim is. Ook is hij een tegenstander en ik een voorstander, maar met hem kun je tenminste op nivo discussieren. En dat kan ik van geen van de anderen hier zeggen.
En wat zullen er nou weer een hoop lange teentjes zijn.
Kijk Ad, daarvan weet ik toevallig dat hij Slim niet is, maar wel heel slim is. Ook is hij een tegenstander en ik een voorstander, maar met hem kun je tenminste op nivo discussieren. En dat kan ik van geen van de anderen hier zeggen.
En wat zullen er nou weer een hoop lange teentjes zijn.
Hahahaha, en nu ben ik weer geen AdB. Jij bent de leukste vandaag!Kijk Ad, daarvan weet ik toevallig dat hij Slim niet is
Ik heb je niet een mandaat zien krijgen om voor 'de meesten' te spreken. Dat het voor jou onbegrijpelijk is ondersteunt slechts het eerdere betoog. Spreek voor jezelf. Of liever, spreek helemaal niet. Je spelletje wie-is-wie of wie-zegt-wat voegt inhoudelijk niets toe aan de discussie. Ook in het ontwikkelingsniveau van je zuster of een analyse van jouw intelligentie ben ik niet geïnteresseerd al denk je om onduidelijke redenen klaarblijkelijk van wel. Evenmin zijn de numerieke verdeeldheid en de geschikheid voor mlm van de deelnemers relevant. Als het onderwerp je inhoudelijk boven de pet gaat, bemoei je er dan ook niet mee! De conclusie dat jij de trotse eigenaar was van het meest fragiele denkraam was al langsgekomen, daar is geen verdere bevestiging meer van nodig.Nu ben ik benieuwd of het net zo (on) begrijpelijk is voor de meesten als zijn betoog.
Oh, het is wel te begrijpen hoor, maar ik ben voorstander van heldere duidelijke taal. Voor mij is dergelijk gebral normaal gesproken een teken dat je je intelligenter voor wilt doen dan je bent.
Ik vind het overigens leuk voor je dat je inmiddels al weet hoe je in- en uit moet loggen.
Ik vind het overigens leuk voor je dat je inmiddels al weet hoe je in- en uit moet loggen.
Kennis is geen macht jongens ! Wat je met je kennis doet is macht. Mooie, dure woorden op een forum als deze brengen je niets en kunnen me gestolen worden.
Exact mijn mening. Daarom wilde ik even laten zien dat iedereen brallen kan, maar slechts een enkeling duidelijke taal kan spreken.
Als je dat afleidt uit mijn stelling, dan bewijst dat eens te meer dat je denkniveau schrikbarend laag is. Dat je zo'n simpele stelling, imho waarheid, op zo'n verkeerde manier weet uit te leggen, is voor mij al een reden om niet met jouw soort in zee te gaan.Hoera, de koning der aannames geeft nu zelf toe dat je door de juiste theorie te gebruiken elke kant op kunt zwetsen.
Quote: Het is een kwestie van de juiste theorie gebruiken.
Nog even en hij word nog fervent MLM'er. Da's nog eens een interessante theorie.
Want daar voel jij je tegoed voor student. Ik ga persoonlijk niet graag met bruine ridders in zee. Goed ieder zijn meug
Als jij dit soort opmerkingen nodig hebt om jezelf te handhaven in een discussie, dan ben je echt het laagste van het laagste. Ik kots op jouw soort mensen, mlm'er of niet.Ik ga persoonlijk niet graag met bruine ridders in zee.
Dat is het probleem niet. Het probleem is dat jij een simpele waarheid zo weet te verdraaien, dat het onmogelijk is dat jij succesvol bent of kan zijn met MLM. Dus als ik met jou in zee zou gaan zal ook ik met zekerheid nooit succesvol kunnen zijn.Want daar voel jij je tegoed voor student.
De opmerking die je daarna maakt is overigens van dermate laag niveau dat ik IEDEREEN die met jou in zee gaat per direct voor gek verslijt.