Denk nou niet dat ik ten behoeve van jouw gebrekkige taalkennis een kabouter plop terminologie zal hanteren. De wens lag er al jou helemaal niet jezelf in de discussie te zien mengen, gezien de totale afwezigheid van enig inhoudelijke bijdrage, maar dat blijft vrees ik bij ijdele hoop. Zeer verheugend dat je zo blij bent met je mooie carrière in het bedrijfsleven door middel van een concept dat net zo mislukt is als je opleiding, maar kom hier toch maar liever niet terug om daar verder verslag van te doen. Dan blijft de bandbreedte hier beschikbaar voor deelnemers die hun argumentatieleer wat beter op orde hebben.Oh, het is wel te begrijpen hoor, maar ik ben voorstander van heldere duidelijke taal.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Een doordenkertje!
Re: Een doordenkertje!
Begin bij jezelf zou ik zeggenDenk nou niet dat ik ten behoeve van jouw gebrekkige taalkennis een kabouter plop terminologie zal hanteren. De wens lag er al jou helemaal niet jezelf in de discussie te zien mengen, gezien de totale afwezigheid van enig inhoudelijke bijdrage, maar dat blijft vrees ik bij ijdele hoop. Zeer verheugend dat je zo blij bent met je mooie carrière in het bedrijfsleven door middel van een concept dat net zo mislukt is als je opleiding, maar kom hier toch maar liever niet terug om daar verder verslag van te doen. Dan blijft de bandbreedte hier beschikbaar voor deelnemers die hun argumentatieleer wat beter op orde hebben.
Gemakkelijk he, zomaar wat roepen zonder onderbouwing en anoniem schelden. En anderen verwijten wat je zelf doet.Begin bij jezelf zou ik zeggen
Slimmekke aka Kabouter Plop gaat voor de zoveelste maal niet in op een vraag. Voor het geval hij niet doorheeft wat er van hem gevraagd heeft: Onderbouw die stelling dat je zelfstandig bent eens met bewijzen.
Want je bent wel goed in het afkraken van de bewijzen van anderen ('dat geloof ik niet' is zo ongeveer het nivo van jouw onderbouwing waarom je het niet gelooft), maar zelf beweer je tal van zaken over jezelf die alleen al je domme opmerkingen laten zien niet waar kunnen zijn. Zo laat je duidelijk zien niet slim te zijn en zeker niet slim genoeg om zelfstandig te zijn.
Want je bent wel goed in het afkraken van de bewijzen van anderen ('dat geloof ik niet' is zo ongeveer het nivo van jouw onderbouwing waarom je het niet gelooft), maar zelf beweer je tal van zaken over jezelf die alleen al je domme opmerkingen laten zien niet waar kunnen zijn. Zo laat je duidelijk zien niet slim te zijn en zeker niet slim genoeg om zelfstandig te zijn.
Of je moet net zo'n domme ondernemer zijn als dat handjevol MLM-ers hier
Och och och. L*u*l* er maar overheen met je lege gebral. Je staat met lege handen vriend.Slimmekke aka Kabouter Plop gaat voor de zoveelste maal niet in op een vraag. Voor het geval hij niet doorheeft wat er van hem gevraagd heeft: Onderbouw die stelling dat je zelfstandig bent eens met bewijzen.
1. mijn al dan niet ondernemer zijn was hier niet de discussie
2. je wilt achter mijn identiteit komen maar ik heb je door
3. student26 doet niet meer mee en je zoekt een nieuwe zondebok
4. prima, kom maar
5. ik lach je vierkant uit!
Kijk eens aan! Ons slim reageert emotioneel en laat hiermee zien dat hij niet succesvol is laat staan kan zijn met wat hij ook doet in het leven.
Beste gast,Kijk eens aan! Ons slim reageert emotioneel en laat hiermee zien dat hij niet succesvol is laat staan kan zijn met wat hij ook doet in het leven.
Jij bent gewoon kinderlijk vervelend drolletje. Als je nog enige inhoudelijke bijdrage zou leveren aan deze discussie, dan had ik nog wel wat respect voor je gehad . Heb je de kleuterschool wel afgemaakt? Want dit soort gedrag hadden de vervelende jongetjes de lagere school ook .
P.S. Eventueel kun je nog als SMS operator aan het werk als chatdame (ook al ben je dan waarschijnlijk een jongetje) Lekker veel geld verdienen he. Want dan ben je succesvol toch. Oh wacht, SMS chatten is net als MLM net vanavond ontmaskerd als schone schijn .
Oeioei, de tegenstanders worden op de manier behandelt zoals zij anderen behandelen en kijk eens aan hoe ze reageren.
Lachuh
Lachuh
Potten en ketels.Oeioei, de tegenstanders worden op de manier behandelt zoals zij anderen behandelen en kijk eens aan hoe ze reageren.
Stamp je voetjes op en neer, zwaai je armpjes heen en weer.....
Het lijflied van Kabouter Plop aka Slim
Het lijflied van Kabouter Plop aka Slim
Gefeliciteerd met je overwinning hoor, alweer hebben jullie een topic om zeep geholpen. Laf als islamitische terroristen.
Gelukkig is MLM al 60 jaar een hopeloze beweging en de tijd zal verder met jullie afrekenen, daar verandert jullie kinderachtige gedrag op dit forum toch niks aan.
Gelukkig is MLM al 60 jaar een hopeloze beweging en de tijd zal verder met jullie afrekenen, daar verandert jullie kinderachtige gedrag op dit forum toch niks aan.
Kijk, als je nou eens serieus antwoord zou geven op de vragen die jou gesteld zouden worden, dan nemen we jou misschien ook nog eens serieus. Maar ik weet het, in je 16 jarige bestaan heb je nog nooit antwoord gegeven op een vraag!
Je hebt gelijk.
Ja hoor, we hebben het voor elkaar: Slim probeert een nieuwe tactiek. Weliswaar een tactiek die mijn zusje toen ze 5 was al afleerde, maar goeed.....
Je hebt alweer gelijk. Ik buig voor Uw alwetende intelligentie en kennis.Ja hoor, we hebben het voor elkaar: Slim probeert een nieuwe tactiek. Weliswaar een tactiek die mijn zusje toen ze 5 was al afleerde, maar goeed.....
Consequent is ie ditmaal wel. Als hij nou ook eens zo consequent was met de eisen die hij aan de tegenstanders stelt als aan zich zelf...
Oh en alweer de spijker op de kop. Mag ik je voeten kussen?Consequent is ie ditmaal wel. Als hij nou ook eens zo consequent was met de eisen die hij aan de tegenstanders stelt als aan zich zelf...
Als je wat meer inhoudelijks wist te melden over de topic die hier aan de orde zou moeten zijn in plaats van verslag te doen over de mentale ontwikkel geschiedenis van je zuster zou je aanwezigheid hier op het forum misschien nog van enig belang kunnen zijn. Nu we het moeten doen met de demonstratie van de maturiteit van het geestelijk vermogen van de personen die zich aangetrokken voelen tot een wanconcept als mlm is de observatie van de reden van het mislukken hiervan als marketingconcept nog wel interessant maar verwatert de functie van het forum bij gebrek aan de minste vorm van wereldlijk inzicht bij de gesprekspartners.Ja hoor, we hebben het voor elkaar: Slim probeert een nieuwe tactiek. Weliswaar een tactiek die mijn zusje toen ze 5 was al afleerde, maar goeed.....
Het terugtrekken van jou uit deze discussie is, zoals in mijn al eerder uitgesproken vrees verwoord, een utopie gebleken. Daarom bij deze dan maar het verzoek aan de discussiedeelnemers met enig benul je weer te beperken tot feitelijkheden met betrekking tot alleen het discussieonderwerp, in de hoop dat de mlm-ers die tot nu toe terughoudend zijn geweest om niet met dit soort geretardeerde nitwits te worden geïdentificeerd nog wat inhoudelijks op de balans in deze discussie komen inbrengen.