LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EIE/Independent Business Owners/Welcometoyourfuture

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Judy

EIE/Independent Business Owners/Welcometoyourfuture

Ongelezen bericht door Judy »

Goeiemiddag,

wie heeft er informatie over deze club(s)
> IBO (Independent Business Owners)
ook bekend als
> EIE (staat voor executive international europe of zoiets) ook bekend als
> welcometoyourfuture.nl
lijkt mij een zelfde club als op dit forum beschreven staat en wil graag weten wie met deze organisaties te maken heeft (gehad). organiseren bijeenkomsten onder de titel 'business seminar', wordt geleid door een Peter de Boer uit Beverwijk.

graag reacties via deze site.

Maarschalk

Re: EIE/Independent Business Owners/Welcometoyourfuture

Ongelezen bericht door Maarschalk »

IBo is een term die door Amway gebezigd wordt.

vijsel

Ongelezen bericht door vijsel »

Reactie op JUDY: Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.

Misschien ben ik 4 jaar geleden ook door Peter benaderd. Ontzettend vaag verhaal hield hij toen. Hij wilde zelfs een keer een afspraak maken om "business" met mij te bespreken. Natuurlijk nooit gedaan. Dus tegenwoordig organiseert hij zelfs bijeenkomsten. Erg triest en vervelend voor die quasi ambitieuze mensen die met hem in zee gaan.

Vandaag ben ik door "volgens mij" een zelfde soort club benaderd. Global Nexus. Via monsterboard hebben zij mijn contactgegevens getackeld.

http://www.global-nexus.nl met wachtwoord die kun je opvragen bij

E-mail: [email protected]
(Ik heb ook een naam en telefoonnummer, vind ik nu te risicovol om hier te noemen)

Ik heb de site dus gezien en die heeft een hoog welcometoyourfuture.nl gehalte. Wellicht iets met wurgcontracten en investeren in je eigen voorraad c.q. handel.

Natuurlijk heb ik bedankt maar achteraf voelde ik me ontzettend beetgenomen. Hoe durven ze! WAT kun je hier aan doen??!

Jan van Eechoud

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Natuurlijk nooit gedaan.

NATUURLIJK heb je dat nooit gedaan.......!
Erg verstandig...
je had het waarschijnlijk NIET overleefd......:D

Gelukkig ben je nu nog niet ontmaagd en je kennis is gelukkig ook niet toegenomen.........:(
Dus tegenwoordig organiseert hij zelfs bijeenkomsten. Erg triest en vervelend voor die quasi ambitieuze mensen die met hem in zee gaan.

MISSCHIEN dat zij dat beter kunnen beoordelen dan jij.......:?
Vandaag ben ik door "volgens mij" een zelfde soort club benaderd. Global Nexus.
www.global-nexus.nl met wachtwoord die kun je opvragen bij
E-mail: [email protected]
Nou, dan ben je maar op het nippertje ontsnapt hoor......:0
Ik moet er niet aan denken wat er met je had kunnen gebeuren.....:?
Normaal gesproken houden ze daar rituelen zoals het slachten van kippen en men danst rond...., met veren in hun kont......!
En wanneer je ''nieuw'' bent wachten je nog veel meer gruwelen....
Duivels gewoon..... Ben blij voor je....:)

Je kunt beter even een kijkje nemen op mijn site......
Is HËËL anders, hoor.......!!!!
http://www.slam4u2.nl Echt héél anders hoor.....!
Ik heb de site dus gezien en die heeft een hoog welcometoyourfuture.nl gehalte. Wellicht iets met wurgcontracten en investeren in je eigen voorraad c.q. handel.
Snap helemaal wat je bedoeld.....
De droomboten varen je aan alle kanten voorbij en mooie huizen joh......!
Op de site staat geloof ik dat als je naar de vergadering komt dat je 50.000 euro mee moet brengen en je mag geen slip aan... Ja, toch????
Ben je de verplichte blinddoek niet vergeten....:?:?:?
Natuurlijk heb ik bedankt maar achteraf voelde ik me ontzettend beetgenomen. Hoe durven ze! WAT kun je hier aan doen??!
Natuurlijk!!!!! Hoe durven ze....
Ik zou naar de politie gaan als ik jou was....:(

Vriendelijke groeten.. Jan van Eechoud.... Adres kun je zo opzoeken...
Ik ben niet bang voor ze hoor......!

vijsel

Ongelezen bericht door vijsel »

Jan of hoe je ook heet, bedankt voor je reactie. Erg uitgebreid ook. Ik heb er alleen niet zoveel aan.

Ben jij er ook ingetrapt?

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Helaas kun je er weinig aan doen. Wat deze lieden doen is niet illegaal. Indertijd ben ik op een dergelijke manier benaderd voor wellness worldwide.
Netjes vind ik het echter niet wat ze doen.

Let maar niet op JvE. Hij is momenteel ook erg actief op het mlm forum waar hij dergelijke berichten plaatst.

jurrien

Ongelezen bericht door jurrien »

Ja Ja , Onze Jan kan er wat van. Alleen weet hij zelf niet zo goed waarvan, En dan krijg je vanzelf onzinreactie's op allerlei forum's.

Droom maar lekker verder Jan.

Jurrien

Jan van Eechoud

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Vijsel....

Jongedame of jonge man.....

Mijn stukje was cynisch bedoeld......
Jan of hoe je ook heet, bedankt voor je reactie. Erg uitgebreid ook. Ik heb er alleen niet zoveel aan.
Ben jij er ook ingetrapt?
Zoals je hebt kunnen zien heb ik dezelfde website als Peter......
Dus ik ben er ingetrapt...... en fijn dat ik het vind..... :lol:

Vanwaar je achterdocht?
Door figuren als er hier op het Radarforum ronddolen.....

Waarom ben je het zelf niet gaan onderzoeken?
Hij heeft er helemaal niets aan als jij inschrijft.
Peter zal pas dubbeltjes van het MLM bedrijf krijgen..., als hij er éérst voor zorgt dat jij euro's verdient!!!!!

Laat je oren toch niet wapperen door mensen die nog nooit er iets mee hebben GEDAAN en toch hun vooroordeel met gif spuien....

Succes bij alles wat je aanpakt... als je het maar aanpakt.....

Jan v. E.

jeroen66

Ongelezen bericht door jeroen66 »

Per toeval kwam ik op een site terecht van de ,,welcometoyourfuter'' organisatie. In mijn zoektocht naar een schoonmaak bedrijf heb ik op deze site een link aangeklikt en bleek dit bedrijf zich ook hiermee bezig te houden.
Je kreeg meteen een inlogcode welke standaard op hun ,,schoonmaak diensten en glazenwasserij''website stond om als zodanig in te loggen en voordelig producten in te kunnen kopen.
Ik heb hier verder geen actie op ondernomen en de site snel verlaten en gelaten voor wat het was.
Maar wat bleek?
Tijdens mijn surfen weken later, kreeg ik steeds meer popup reclame op mijn computer aangaande voordelige koopjes met daaraan een link naar wederom het mlm bedrijf.

Ik heb het laten uitzoeken hoe dit kon en het blijkt dus dat naar alle waarschijnlijkheid mijn ip adres is geregistreerd om als zodanig mijn surfgedrag in de gaten te houden.
Op iedere site je surft laat iedereen sporen na,iets wat veel mensen zich niet realiseren.
Dat deze club hun praktijken als zodanig uitvoerd vindt ik een schande.
Tip dus aan iedereen, blijf weg van die site's, ook al zijn ze in mijn geval verdekt opgesteld geweest in de vorm van een link op deze webpagina toen ik op zoek was naar een schoonmaak bedrijf.

Vriendelijke groeten.
Jeroen.

So be it

Ongelezen bericht door So be it »

Weet jij mischien toevallig ook of Pipo de Clown nog met Sneewitje getrouwd is..., uiteindelijk....?
Of haal ik nu 2 verhalen door elkaar? :roll:

SBI

jor

Ongelezen bericht door jor »

Op iedere site je surft laat iedereen sporen na,iets wat veel mensen zich niet realiseren

Even voor de duidelijkheid, ook ik geloof zijn verhaal niet direct maar het kan zeker wel. Ik kwam heel lang geleden op dit forum in conflict met *******. Het kwam uit de magnetenhoek, Ging er tegenin en keek ook op de betreffende website.Hoe het kon weet ik nu nog steeds niet maar mijn emailaccount was dus gehackt door deze gasten getuige de vele toespelingen over dit forum. Dat is nu de reden dat er geen emailadres bij mijn nickname staat en de nickname gewijzigt is ( met medeweten van de tros ). Nogmaals , het lijkt me sterk maar mogelijk is het zeker wel.

So be it

Je zal er inmiddels toch wel aan gewend zijn, Jor, dat wanneer je naar een vriendje een mailtje stuurt... een paar dagen later een spammetje komt met zijn...en/of jouw naam erbij???

De hoeveelheid spam valt me trouwens hardstikke mee, de laatste maanden. 8)

Maar zoeken naar een schoonmaak bedrijf en dan op een site van een mlm-er uitkomen die jouw adressen doorverkoopt? :?

Of heb ik er té kort naar gekeken?

SBI

jor

Maar zoeken naar een schoonmaak bedrijf en dan op een site van een mlm-er uitkomen die jouw adressen doorverkoopt?

Dat doet het bedrijf ook natuurlijk niet! Dat doen ( sommige ) mensen die het alemaal geen moer uitmaakt hoe ze geld verdienen.Bij mij ging het niet om een enkel spammailtje maar een hack naar het emailadres waardoor het onbruikbaar werd. Intussen weet ik ook hoe en wie maar daar ga ik op deze plek niet verder op in. Ik wil ook mlm hier niet aan ophangen omdat je dit soort gajes overal tegenkomt en echt niet alleen via mlm.Dat bepaalde figuren misbruik maken van een IP-nummer is gewoon 100% zeker, dat dit is gebeurd bij de persoon die hier reageert weet ik niet want zijn oproep om elke site hierover te mijden is vreemd in mijn ogen.

jeroen66

Ongelezen bericht door jeroen66 »

Beste mensen, ik doe hier zeker geen oproep om alle site's omtrend mlm te mijden als de pest.
Indien ik dit wel heb doen laten overkomen dan hiervoor mijn excuses.
Ik kan eenieder althans wel verzekeren dat het mij wel overkomen is, via mijn ip adres gegevens van mij vergaren, zonder mijn toestemming en zonder mijn weten.
Ondanks dit gegeven vindt ik het niet gepast op dit forum namen van wie dan ook te noemen.
Ik deel hier enkel mijn ervaring.
Het bedrijf in kwestie bleek een kleine startende ondernemer te zijn welke naast zijn schoonmaakactiviteiten de mlm bussines voerden.
En het kan sommige mensen inderdaad geen donder schelen hoe ze hun verdiensten voormekaar krijgen en welke manier ze hierbij gebruiken.
Hoe triest het ook is.

Alles ik hier doe is mijn ervaring opschrijven, en te waarschuwen voor dit soort praktijken.

Vriendelijk groeten.

jor

Ik kan eenieder althans wel verzekeren dat het mij wel overkomen is, via mijn ip adres gegevens van mij vergaren, zonder mijn toestemming en zonder mijn weten.
Ondanks dit gegeven vindt ik het niet gepast op dit forum namen van wie dan ook te noemen.

Nu begrijp ik het wat beter, Jammer van deze nare ervaring en netjes dat je geen namen noemt.. Succes verder Jor. :wink:

So be it

Bedankt. 8)

So be it

Gesloten