LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] En dan nu hoe het echt zit

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
student26

Re: En dan nu hoe het echt zit

Ongelezen bericht door student26 »

hahaha, nu vind 'ie het erg dat er mensen zijn die over HEM oordelen zonder dat ze hem kennen.....niet bar veel zelfkennis!!
Zelfs DAT begrijpt ie niet... Met je berichten doe je het voorkomen alsof ik geen enkele ervaring heb in het bedrijfsleven. Ik vind dat erg knap als je iemand niet kent.

En sja, ik herhaal, ik weet het, maar ik zegt het nog maar eens:

IK OORDEEL NIET OVER DE MLM'ERS MAAR OVER (DE UITVOERING VAN) HET CONCEPT MLM.

Snap je het nu eindelijk eens. Ach, het zal wel niet.

Jij vindt mij uitermate bekrompen, ik vind jou niet bijster intelligent. Staan we aardig quitte denk ik.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ja en zo gaan we nog even door ! Ik heb een goed gevulde bankrekening en jij niet :D

Jongens waar gaat dit over ? :(

student26

Ah, nu hebben we nog mensen in ons midden die weten hoeveel anderen op de bank hebben staan ook. Ben je familie van Jomanda misschien?
daar is nou juist je team voor, laat hun het werk doen dat jij moeilijk vind
Ok, nu snap ik dat MLM pas, je laat anderen het werk voor je doen! En ik maar denken dat je MLM ging doen zodat je niet meer voor je baas hoefde te werken (ook zo'n belachelijke opmerking), dom van me zeg...

Gast

Je hebt kansen zat gehad om je ervaring in het bedrijfsleven te uiten. Maar elke keer als je voor het blok wordt gezet, heb je een of ander rotexcuus. Je durft uitdagingen niet aan, maar moppert alleen maar op MLM. En je hebt commentaar op het concept????? Hoe komt het dan dat je je uiterste best doet om voorbeelden van MLM's die wel werken af te zeuren.
Tja, en als je in je hoek terug gezet bent, begin je over de intelligentie van anderen. Of je trekt weer een blik volgende argumenten open. Maar echte antwoorden heb je niet en die kun je ook niet hebben, want je hebt geen enkele ervaring met dit concept!

Kneuter maar lekker voort in je baantje: Ik moet weer op stap om iemand op weg te helpen succes te hebben! :lol:

student26

Je hebt kansen zat gehad om je ervaring in het bedrijfsleven te uiten.
Waarom zou ik daar over uitwijden dan? Het is me daarnaast nooit gevraagd.
Maar elke keer als je voor het blok wordt gezet, heb je een of ander rotexcuus.
Euhm, ik heb me nog geen enkele keer voor het blok gezet gevoeld hoor... Geef eens een voorbeeld dan, ook van die "rotexcuses" die ik dan gemaakt zou hebben?
Je durft uitdagingen niet aan,
De "uitdaging" van MrTelecom bedoel je neem ik aan? (das de enige uitdaging die ik hier gelezen heb namelijk)

Ik heb denk ik wel genoeg duidelijk gemaakt dat het mij niet gaat om HET PRODUCT. Dit zal vast goed zijn anders had die onderneming sowieso geen bestaansrecht. Alleen is dat iets wat niet bewezen hoeft te worden. Als hij een offerte uitbrengt en het is goedkoper dan bv. KPN, dan zegt dit gewoonweg niets over het MLM-concept, enkel iets over het aangeboden product.
maar moppert alleen maar op MLM. En je hebt commentaar op het concept????? Hoe komt het dan dat je je uiterste best doet om voorbeelden van MLM's die wel werken af te zeuren.
Ik mopper helemaal niet. Ik draag feiten aan. Het zou leuk zijn als jij/jullie dan ook eens met feiten komen. Dan kunnen we tenminste eens echt een discussie voeren.
Tja, en als je in je hoek terug gezet bent, begin je over de intelligentie van anderen.
Nu wordt het helemaal mooi. Ik word bekrompen genoemd en dat is dan geen enkel probleem? De enige keer dat ik eens een uitspraak doe die op het persoonlijk vlak ligt, en daar ga je over vallen? Lees je eigen berichten eens door zou ik zeggen. Kijk eens waar je mij allemaal van beschuldigd...
Of je trekt weer een blik volgende argumenten open.
Tsja, ik wel ja, jij ook?
Maar echte antwoorden heb je niet en die kun je ook niet hebben, want je hebt geen enkele ervaring met dit concept!
KOM DAN EENS MET VRAGEN!!!! EN MET FEITEN!!!! VOEG EENS IETS ZINNIGS TOE IN PLAATS VAN DIT NEGATIEVE "WAT WEET JIJ ER NOU VAN"-TOONTJE!

Gast

Ik accepteer onmiddelijk dat ik een zeer matige intelligentie bezit (ondanks het feit dat ik een universitaire opleiding met succes heb afgerond), als je me in lekentermen kunt uitleggen waarom MLM niet werkt als ik vanmiddag:
Een nieuwe consultant 350 Euro (incl. BTW) heb "afgetroggeld", waarmee deze arme, verwarde persoon dezelfde middag al ruim 400 Euro excl. BTW verdiende en een wederkerend inkomen verwierf van ruim 160 Euro in de maand (dat is dus na minder dan een middag werk).
En nu niet met de gebruikelijke trucendoos met aannames komen, maar gewoon naar aanleiding van de bovenstaande feiten uitleggen.
Oh, dat inkomen heeft hij overigens verworven door een aantal mensen 'op te lichten' door hen minimaal 30% te laten besparen op een dienst die ze toch al gebruiken.

student26

Een nieuwe consultant 350 Euro (incl. BTW) heb "afgetroggeld", waarmee deze arme, verwarde persoon dezelfde middag al ruim 400 Euro excl. BTW verdiende en een wederkerend inkomen verwierf van ruim 160 Euro in de maand (dat is dus na minder dan een middag werk).
Kun je wat meer informatie geven? Bijvoorbeeld:
Het gaat over Euphony?
De 350 euro zijn de instapkosten?
Hoe is de 400 euro opgebouwd?
Hoe is die 160 euro opgebouwd?

Gast

waarom heb je dat soort feiten nou weer nodig? Geef gewoon antwoord!

Gast

enne..voordat je weer met een onzin verhaal komt: de enige reden dat ik niet zeg om welk bedrijf het gaat is omdat ik anders weer beschuldigd wordt reclame te maken.
Je vroeg feiten en hier heb je ze, dus niet om de hete brei heen draaien, maar gewoon antwoorden.
Wedden dat 'ie weer een uitweg weet te vinden!

student26

waarom heb je dat soort feiten nou weer nodig? Geef gewoon antwoord!
Tsjonge het is ook wel moeilijk he?

Omdat ik wil weten hoe je aan die cijfers komt.

350 euro zal wel entreekosten zijn, prima, voor een MLM aan de hoge kant, maar goed, is verder niet zo'n probleem.

Alleen hoe kom je op 1 dag aan 400 euro in een MLM systeem? Aanbrengbonussen? Ik weet niet hoe in dit bedrijf de bonusopbouw is dus hoe kan ik daar dan een zinnige uitspraak over doen?

Ook wel handig om te weten, lijkt mij, is om wat voor product het gaat. Vooral m.b.t. het terugkerende deel van het inkomen. Gaat het hier om zekere omzet? Of is dit een schatting? Hoe kom je aan het bedrag? Hoe kan ik nou een zinnige reactie geven als je geen enkel detail loslaat? Wat overigens wel een euvel is binnen MLM, kennelijk moet alles geheim blijven.

Als ik je vertel dat ik vandaag 1000 euro verdiend heb, maar niet met een MLM, wil je dan ook niet weten hoe als ik aan jou vraag om dat te verklaren? Zo ingewikkeld lijkt het me toch niet, zeker niet voor een universitair geschoold iemand....

Maar goed, nu zal ik wel weer "zeuren" of "ratelen". Dat had je kunnen voorkomen maar goed...

student26

Wedden dat 'ie weer een uitweg weet te vinden!
Zo is bovenstaande reactie niet bedoeld dus. Aan jou de uitdaging eens wat informatie te geven....

Gast

Hoe je daar nou een zinnige uitspraak over kunt doen???
Je doet toch allerlei zinnige uitspraken over MLM?!
Maar inderdaad; je hebt 100% gelijk en daaruit blijkt gelijk je ongelijk! Je kunt nl. geen uitspraken doen over MLM in het algemeen. Ieder systeem heeft andere producten en een andere beloningsstructuur en daarom kun je geen generieke uitspraken doen, zoals jij tot nu toe steeds gedaan hebt.
Je vraagt om feiten! Waarom kun jij dan in het geval van mrtelecom aankomen met een verhaal over een rechtzaak dat gebaseerd is op een verhaal dat je op het net gevonden hebt. Als daarop wordt gereageerd, moet mrtelecom ineens wel met de uitspraak van de rechter komen, terwijl jij dat vooraf niet hoefde.
Het zal duidelijk zijn: JIJ bent degene die iets heeft tegen MLM en dat enorm generaliseerd.
Hoe zou jij reageren als in jouw bedrijfstak fouten geconstateerd worden en JIJ daar op aangevallen wordt, terwijl het bedrijf waar JIJ voor werkt NIETS met die fouten van doen heeft.
Als je iets aan wilt vallen zul je je huiswerk moeten doen. En dat is inclusief het bezoeken van presentaties, het opvragen van info etc.
Doe de proef op de som en controleer eens of die bedrijven die je aanvalt allemaal zo in elkaar zitten. Want jij baseerd je aanvallen op 1 slechte ervaring met Amway. Dat je info kunt vinden van gelijkgestemden is logisch. Wat je ook denkt; op het internet zul je altijd medestanders vinden.
Overigens heb IK wel naar het concept van Euphony gekeken en die test die op jouw site staat, doorstaat hun concept voor de volle 100%.

student26

Bravo! Je bent er weer mooi onderuitgekomen om mijn vragen te beantwoorden (ik had ook niet anders verwacht hoor).
Hoe je daar nou een zinnige uitspraak over kunt doen???
Je doet toch allerlei zinnige uitspraken over MLM?!
Maar inderdaad; je hebt 100% gelijk en daaruit blijkt gelijk je ongelijk! Je kunt nl. geen uitspraken doen over MLM in het algemeen. Ieder systeem heeft andere producten en een andere beloningsstructuur en daarom kun je geen generieke uitspraken doen, zoals jij tot nu toe steeds gedaan hebt.
Sla je toch de plank lichtelijk mis. Voorbeeld:

MLM is geen succes, want bijvoorbeeld in de VS wordt 0,6% van de totale verkopen via MLM gedaan. In Nederland 0,08%. Dit is een FEIT dat voor de "industrie" als geheel geldt, hoe je het ook wendt of keert.

Daarnaast maken de specifieke beloningspercentages niet veel uit. Al deze systemen zorgen voor dezelfde incentives en voor dezelfde uitkomst, ook hier: hoe je het ook wendt of keert.

Alleen, jij vraagt me een SPECIFIEK GEVAL te verklaren. Dan zal ik toch info over dat specifieke geval moeten hebben, dat lijkt me toch een redelijke stelling?
Je vraagt om feiten! Waarom kun jij dan in het geval van mrtelecom aankomen met een verhaal over een rechtzaak dat gebaseerd is op een verhaal dat je op het net gevonden hebt. Als daarop wordt gereageerd, moet mrtelecom ineens wel met de uitspraak van de rechter komen, terwijl jij dat vooraf niet hoefde.
Ook dit klopt niet. Dat dit rechtszaak er is geweest is een FEIT. Dat weet MrTelecom ook. Alle informatie die over deze zaak te vinden is komt op hetzelfde neer: Euphony heeft die zaak verloren. MrTelecom beweert dat dit niet het geval is. Ik draag de gevonden websites als "bewijs" aan, dan mag ik toch verwachten dat hij ook met een bewijs van het tegendeel komt?
Als je iets aan wilt vallen zul je je huiswerk moeten doen. En dat is inclusief het bezoeken van presentaties, het opvragen van info etc.
Doe de proef op de som en controleer eens of die bedrijven die je aanvalt allemaal zo in elkaar zitten. Want jij baseerd je aanvallen op 1 slechte ervaring met Amway. Dat je info kunt vinden van gelijkgestemden is logisch. Wat je ook denkt; op het internet zul je altijd medestanders vinden.
Huiswerk heb ik al veel gedaan over dit onderwerp. Nergens worden feiten of verifieerbare argumenten van het tegendeel aangedragen. Dat is nou net het hele punt. Ik kom met argumenten, maar de tegenpartij niet. Die komen met prulverhalen die ze van hun sponsor gehoord hebben, maar die met feiten zo onderuit worden gehaald.

Graag zou ik een reactie willen per email, waarin je de vragen uit de test beantwoord voor Euphony. Het mag ook hier, maar dat wordt nogal een lang verhaal denk ik. Graag wel met bewijzen en/of verifieerbare feiten!

Gast

Voor mij is het duidelijk: je kunt zelf niet lezen (want mrtelecom zegt helemaal niet dat de rechtszaak niet verloren is) en JIJ bent degene die onder de feiten uitdraait. Bovendien blijf je maar generaliseren.
En mag ik voor de goede orde de zaken eens omdraaien: de bewijslast ligt bij jou hoor, jij bent degene die beschuldigd. Dus toon jij maar eens aan waar die Euphony die test niet doorkomt. Maar dat kun je niet, want je hebt nog helemaal niet naar hun concept gekeken.
En voor je begint dat het allemaal over Euphony gaat: Heb je wel serieus naar andere compensatieplannen gekeken?
En tja: het is een feit dat Euphony tegenwoordig op de Belgische TV wordt genoemd als DE concurrent van Belgacom (net deze week nog op het nieuws gezien in het kader van de Belgacom beursgang). Feiten, feiten, nog eens feiten. Oh, heb je de vraag al beantwoord waarom Euphony nog steeds actief is met hun 'verboden verkooptechniek'?! Nee dus. Wel weer een mooie uitvlucht bedacht, maar een echt antwoord blijft achterwege...
Uitdagingen aangaan ben je niet erg sterk in, uitvluchten bedenken absoluut wereldkampioen.

Gast

En als die beloningssystemen niet uitmaken; hoe komt het dan dat je bij Euphony helemaal geen team HOEFT te bouwen?! Het was daar toch juist opgebaseerd, dat dat moest? Dat meerdere individuen duizenden persoonlijke klanten hebben ingeschreven is een feit. Dat die mensen inkomens verdienen (zonder teambouw) waar jij alleen van dromen kunt is ook een feit. Dat dit geen supermensen zijn, is het volgende feit.
Volgens jouw feiten kon dat niet. Tja, en als je een feit ook maar een keer onderuit kunt halen is het geen feit meer. En da's een feit!
Dus blijf jij maar lekker hameren op MLM in het algemeen!
Ik heb overigens nog een nare mededeling voor je. Aangezien je niet mee wilt werken aan MLM en gezien het succes van Euphony, zul je binnen afzienbare tijd geen telefoon meer kunnen gebruiken :P

student26

---------------------------------------------------
Rechtszaak: Een quote van het bewuste stuk.

MrTelecom:
Tevens gebruik je uitspraken van de rechter die helemaal niet de uiteindelijke uitspraak zijn en dan ook nog enkel het deel dat je aanstaat.
Hier wordt volgens mij geimpliceerd dat Euphony de zaak NIET verloren heeft en/of dat de uitspraak anders was dan de door mij aangehaalde bron vermeldt.

Een antwoord van mijn kant:
Van wat ik begrepen heb was het verweer van Euphony dat het opstartproblemen waren en dat de bedrijfsvoering daarop is aangepast.
Dus ik heb die vraag wel degelijk beantwoord.
----------------------------------------------------
Bovendien blijf je maar generaliseren.
Als je daarmee doelt op de twee zaken die ik in het vorige bericht aandroeg: iets was geldt voor een gehele branche is geen generalisatie. Als ik zeg dat al het water op de wereld uit H2O bestaat is dat toch ook geen generalisatie?
Dus toon jij maar eens aan waar die Euphony die test niet doorkomt. Maar dat kun je niet, want je hebt nog helemaal niet naar hun concept gekeken.
Dat kan ik in principe ook niet, omdat het concept geheim is tot het moment waarop een distributeur het aan je voor wil leggen.

Maar eens een vraag dan: is het aantal distributeurs in een willekeurige regio bij Euphony beperkt?
En voor je begint dat het allemaal over Euphony gaat: Heb je wel serieus naar andere compensatieplannen gekeken?
Voor zover die te vinden zijn wel. Zoals ik al zei worden deze in het algemeen geheimgehouden.
het is een feit dat Euphony tegenwoordig op de Belgische TV wordt genoemd als DE concurrent van Belgacom
Dat zou best kunnen. Het is alleen niet een feit dat als zodanig iets bewijst. Er zijn wel vaker uitspraken geweest dat een bepaalde onderneming het helemaal zou gaan maken, maar die toch een stille dood stierven.
Uitdagingen aangaan ben je niet erg sterk in
Dat geldt dan kennelijk voor ons allebei.
En als die beloningssystemen niet uitmaken; hoe komt het dan dat je bij Euphony helemaal geen team HOEFT te bouwen?! Het was daar toch juist opgebaseerd, dat dat moest?
Ook dit heb ik nergens gezegd. Alleen geldt voor iedere MLM dat het zeer aantrekkelijk is om het wel te doen. Ik heb het nergens over moeten gehad.
dat die mensen inkomens verdienen (zonder teambouw) waar jij alleen van dromen kunt is ook een feit
Dat is geen feit. Tenzij je inderdaad familie van Jomanda bent en nu al weet wat mijn potentiele inkomen is.
Tja, en als je een feit ook maar een keer onderuit kunt halen is het geen feit meer
Nee, dan was het vooraf al geen feit. Een feit is namelijk per definitie niet onderuit te halen omdat het WAAR is.
Aangezien je niet mee wilt werken aan MLM en gezien het succes van Euphony, zul je binnen afzienbare tijd geen telefoon meer kunnen gebruiken
Whahaha die is mooi ja :)
Dus: Euphony gaat alle telefoonnetten opkopen? Jij verwacht een marktaandeel van 100%? Is dat niet een beetje erg optimistisch? Ennum, dan wordt het dus een monopolie? Waar juist zo op afgegeven wordt? GET REAL!

Gast

Hoezo, compensatieplannen geheim? Je hoeft er maar om te vragen hoor. Enige reden dat je het niet direct krijgt is omdat veel mensen conclusies trekken die onterecht zijn en het beter is het compensatieplan samen door te nemen om eventuele vragen direct te kunnen beantwoorden.

Jouw inkomen ligt zeker niet in de orde van grote van de inkomens van een aantal euphony consultanten, want dan zou jij al lang niet meer voor een baas werken.

En wederom verdraai je de zaak mooi, maar je hebt je inmiddels dusdanig in de kaart laten kijken dat mijn doel bereikt is. Je gaat geen enkele uitdaging aan; alles wat je doet is de bal terugkaatsen of een nieuw strategie proberen.
Zoals bijvoorbeeld je voorbeeld met H2O; dat slaat totaal nergens op. Het is onbetwist dat dat waar is, maar het is beslist niet onbetwist dat MLM niet werkt. Sterker nog, ik toon aan dat het niet waar is, maar dan gebruik je de rotsmoes dat de toekomst dat nog moet uitwijzen. Tja, zo ken ik er nog wel een paar.
Nee jochie, ga jij maar lekker buitenspelen; IK neem je in elk geval niet serieus meer. Als anderen dat wel willen doen, vind ik dat prima; dat soort mensen is toch niet geschikt voor MLM en zullen er dus nooit wat mee verdienen. Misschien ligt daar het antwoord wel: geloof in wat je doet en je zult succes hebben. Dat heb IK in elk geval altijd gedaan en IK heb altijd succes gehad in waar ik echt in geloofde. Niet dat dat succes altijd onmiddelijk kwam, maar het kwam wel.
Dus tot je een van de uitdagingen aangaat, blijf je maar lekker door ouwehoeren.

student26

Hoezo, compensatieplannen geheim? Je hoeft er maar om te vragen hoor
Bij deze. En om dan maar in jouw manier van schrijven te blijven: kom nou niet met een rotsmoes dat mensen er de verkeerde conclusies uit zouden kunnen trekken. Als ik er vragen over heb dan stel ik ze wel gewoon.
Jouw inkomen ligt zeker niet in de orde van grote van de inkomens van een aantal euphony consultanten, want dan zou jij al lang niet meer voor een baas werken.
2 vragen, en geef nou eens gewoon antwoord, zonder rotsmoezen:

- Want zij verdienen namelijk?
- Ennum, hoeveel zijn dat er dan precies?

Er zijn in traditionele bedrijven ook zat mensen met een miljonairsinkomen die nog steeds voor een baas werken.
Je gaat geen enkele uitdaging aan;
Ik heb er nog maar één gezien, en jij?
maar het is beslist niet onbetwist dat MLM niet werkt.
Laat ik het dan anders formuleren: 50 jaar geleden riep men al dat in de nabije toekomst alles of in ieder geval een heel groot deel via MLM zou worden verkocht. Het is nu, na 50 jaar, 0,67%. Waar blijft dat grote succes? En wederom, antwoord graag, geen rotsmoes!
Sterker nog, ik toon aan dat het niet waar is, maar dan gebruik je de rotsmoes dat de toekomst dat nog moet uitwijzen
Hoe kun jij nou nu al weten hoeveel ik over 20 jaar verdien? Dat kun je gewoonweg NIET. En aantonen? Ik heb daar nog niets van gezien, of je moet je ene voorbeeldje bedoelen met die getallen waar je nog steeds niets over wilt loslaten (tsja, steeds die rotsmoezen he)? Als 1 buitenlander iemand neerschiet, zijn alle buitenlanders slecht? Als je 1 voorbeeld geeft van iemand die wat verdient, dan werkt het concept? Wie generaliseert hier nou eigenlijk!?
dat soort mensen is toch niet geschikt voor MLM en zullen er dus nooit wat mee verdienen
Nee, dat geldt voor 98% van de wereldbevolking, dat roepen MLM'ers tenminste. Ik vraag me nog steeds af hoe ze dan aan die rooskleurige toekomstvoorspellingen komen... Ook daar krijg ik maar geen antwoord op...

Mij is in ieder geval duidelijk dat je totaal geen respect hebt voor mensen die kritisch zijn. Je beschuldigd ze van het komen met rotsmoezen terwijl je zelf geen enkele vraag direct en volledig beantwoord.

Als er mensen zijn die jouw verhaal sterker vinden dan het mijne is dat prima hoor, maar ik mag toch hopen dat de meesten hier door je tirade heenprikken. Ik zou ook graag eens reacties van anderen zien. Van mensen die op een normale manier kunnen discussieren zonder met inhoudsloze beschuldigingen en beledigingen komen.

Ik heb 1 keer gezegd dat ik je niet intelligent vond. Achteraf gezien baal ik van die uitspraak omdat ik me had voorgenomen me niet tot dat (lees: jouw) niveau te verlagen. Mijn excuses voor die uitspraak. Maar ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik mij verder redelijk beleefd en met respect heb uitgedrukt.

Gast

Ok, een laatste maal dan nog:

Je vraagt om die inkomens. Maar je hebt de zaak heel mooi omgedraaid: Ik gaf je een voorbeeld en vroeg je hoe je dan nog kon zeggen dat het niet werkt. Vervolgens gaat de discussie over inkomens en jij zegt dat ik niet weet wat jij verdient. Dat weet ik inderdaad niet, maar ik weet wel dat JIJ zo'n inkomen NIET verdient (je hebt ook gezegd wat je voor de kost deed, dus ik kan daar toch wel een redelijke inschatting van maken. Verviervoudig dat en je bent er nog niet)

Je hebt maar 1 uitdaging gezien??
Mrtelecom vraagt je om een offerte te laten maken.
Ik vraag je om aan te tonen dat MLM niet werkt als ik je een voorbeeld geef van wat iemand die gisteren gestart is al verdient heeft
Ik vraag je om aan te tonen dat Euphony niet werkt.
Wil je dat ik nog ff doorga. Tja, sommige uitdagingen zitten verwerkt in vragen,maar dat maakt de uitdaging er niet minder om!

Waar blijft dat grote succes??? Hallo, ben je wakker??? Ik laat je zien dat Euphony een enorm succes is. Ruim 30% van alle Mobistar abonnementen in Belgie worden verkocht via Euphony. En in Ierland en Engeland is hetzelfde gebeurt. Nederland is hard op weg en Duitsland is ook fors aan het groeien.
Op het gebied van energie werkt Euphony in Belgie samen met Nuon: Ook daar een succes dat hun stoutste verwachtingen overtrof. 0,68% verkocht via MLM?? Tja, dat het niet werkt voor bepaalde takken heb ik nooit betwist, maar op de diensten sector is dat beslist wel het geval.

Vervolgens heb je het erover dat ik niet weet wat je over 20 jaar verdient. JIJ, die altijd loopt te zeggen dat anderen niet lezen kunnen. Want dat zei ik helemaal niet; ik heb het erover dat jij beweert dat MLM niet werkt en daar had ik het over.

En amai, dan heeft ie het over respect. In dezelfde zin heeft ie het over dat ie sorry is dat ie me heeft aangevallen op mijn intelligentie, om direct daarna te zeggen dat hij niet wil dalen tot mijn niveau. JE EXCUSES ZIJN NIET GEACCEPTEERD!!

En ga maar naar de site van mrtelecom http://www.euphonie.nl: Daar kun je gewoon dat compensatieplan opvragen.

student26

Je vraagt om die inkomens. Maar je hebt de zaak heel mooi omgedraaid: Ik gaf je een voorbeeld en vroeg je hoe je dan nog kon zeggen dat het niet werkt.
En weer bevestig je wat ik al vermoedde. Je geeft weer geen direct en volledig antwoord op een doodsimpele vraag. Je komt weer met een afketsreactie.

Ik heb NOOIT beweerd dat er GEEN mensen zijn die wat met MLM verdienen. De vraag is alleen hoeveel ze er dan mee verdienen, en op wat voor uurloon je dan uitkomt. Maar daar WIL je gewoon niet op antwoorden.
Vervolgens gaat de discussie over inkomens en jij zegt dat ik niet weet wat jij verdient. Dat weet ik inderdaad niet, maar ik weet wel dat JIJ zo'n inkomen NIET verdient (je hebt ook gezegd wat je voor de kost deed, dus ik kan daar toch wel een redelijke inschatting van maken. Verviervoudig dat en je bent er nog niet)
En dus weet jij mijn complete situatie. Ik heb overigens alleen vermeld WAAR ik werk, niet wat ik daar DOE. Dat ik ook nog andere inkomensbronnen zou kunnen hebben komt blijkbaar ook al niet in je op. Je doet allerlei aannames over mijn situatie en daar moet ik dan serieus op reageren, kom op zeg...

Daar komt nog bij dat er vast mensen zijn die meer dan 4x mijn inkomen verdienen. Maar die mensen zijn overal te vinden. De vraag is HOEVEEL PROCENT van de mensen zo'n inkomen haalt binnen een bepaalde "branche" of manier van werken. En ook DAAR geef je geen antwoord op, alleen maar ontwijkende reacties.
Mrtelecom vraagt je om een offerte te laten maken.
Voor de laatste keer: dit bewijst niet of MLM werkt, alleen maar of het product concurrerend is. Het heeft voor mij dus geen zin om die uitdaging aan te gaan want dit wil en hoef ik niet aan te tonen.
Ik vraag je om aan te tonen dat MLM niet werkt als ik je een voorbeeld geef van wat iemand die gisteren gestart is al verdient heeft
Simpel: ruim 99% van de betrokkenen verdient NIETS met MLM. DUS MLM ALS GEHEEL SCOORT SLECHT en dat zegt WEL iets over het concept, in ieder geval meer dan 1 voorbeeld van iemand die er wel wat mee verdiend heeft. Jouw voorbeeld zegt verder ook niets over zijn toekomstige verdiensten, behalve dan een (neem ik aan, want je wil er niet op antwoorden) schatting van zijn inkomen wat hij NAAR ALLE WAARSCHIJNLIJKHEID (wel eens gehoord van retentie?) de komende maanden zal blijven ontvangen.

Het aandeel van MLM verkopen in het totaal is minder dan 1%.
Ik vraag je om aan te tonen dat Euphony niet werkt
Aangezien er zo goed als geen enkele cijfermatige informatie over te vinden is kan ik dit simpelweg niet aantonen.
Waar blijft dat grote succes??? Hallo, ben je wakker??? Ik laat je zien dat Euphony een enorm succes is. Ruim 30% van alle Mobistar abonnementen in Belgie worden verkocht via Euphony. En in Ierland en Engeland is hetzelfde gebeurt. Nederland is hard op weg en Duitsland is ook fors aan het groeien.
Hoe is het mogelijk, meneer gast komt eens met een paar feiten. Wel zonder bronvermelding, wat nou weer jammer is. Om dit te kunnen beoordelen heb je toch echt meer informatie nodig. Hoe groot is de totale markt? Hoe groot is het marktaandeel van Mobistar? Hoeveel klanten blijven ook echt klanten? Enzovoorts. "Hard op weg" is nou weer niet echt een feit vind ik, maar goed, ik ben inmiddels niet anders van je gewend.
0,68% verkocht via MLM?? Tja, dat het niet werkt voor bepaalde takken heb ik nooit betwist, maar op de diensten sector is dat beslist wel het geval.
Nogmaals, die 0,68% geldt voor de VS. In Nederland wordt qua omzet 0,08% via DIRECTE VERKOOP aan de man gebracht. Dit is een TOTAAL, hier zit ook de DIENSTENSECTOR in.
Vervolgens heb je het erover dat ik niet weet wat je over 20 jaar verdient. JIJ, die altijd loopt te zeggen dat anderen niet lezen kunnen. Want dat zei ik helemaal niet; ik heb het erover dat jij beweert dat MLM niet werkt en daar had ik het over.
Het zou helpen als je eens wat zou quoten en daaronder meteen een reactie daarop geeft. Af en toe is het niet makkelijk te zien welke uitspraak nou precies waarover gaat. Daarbij lees ik het nog steeds op dezelfde manier als eerst. Jij zegt dat ik alleen maar kan dromen van de inkomens die "een paar" distributeurs hebben (hoeveel nou? Weet je zeker niet he?).
En amai, dan heeft ie het over respect. In dezelfde zin heeft ie het over dat ie sorry is dat ie me heeft aangevallen op mijn intelligentie, om direct daarna te zeggen dat hij niet wil dalen tot mijn niveau. JE EXCUSES ZIJN NIET GEACCEPTEERD!!
Tsja, als jij continu beledigend bent, dan is dat ok, maar als ik een belediging maak, dan is dat ineens helemaal verkeer? Je moet toch toegeven dat je nog niet veel meer hebt gedaan dan moddergooien. Paar voorbeeldjes:

"ja, veel woorden, weinig daden. Gewoon laten kletsen, hij groeit er vanzelf overheen."
"uitermate bekrompen"
"heb je een of ander rotexcuus"
"Kneuter maar lekker voort in je baantje"
"voordat je weer met een onzin verhaal komt"
"Wedden dat 'ie weer een uitweg weet te vinden!"
"Uitdagingen aangaan ben je niet erg sterk in, uitvluchten bedenken absoluut wereldkampioen"
"Nee jochie, ga jij maar lekker buitenspelen"

Tsja, getuigd echt van veel respect... Misschien moet je de politiek ingaan, kijken hoe lang je een echte discussie, waar je met echte argumenten moet komen, volhoudt.
En ga maar naar de site van mrtelecom www.euphonie.nl: Daar kun je gewoon dat compensatieplan opvragen.
Zal ik doen, hoewel jij het me ook gewoon had kunnen sturen natuurlijk.

Gesloten