LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Er was eens.... een sprookje
Er was eens.... een sprookje
Er was eens een prinses en die werd ontvoerd door een gemene draak. Haar vader, de koning, was wanhopig en riep alle ridders op om zijn dochter te bevrijden. Uiteindelijk, na veel dode ridders, was er een dappere boerenzoon die de draak doodde met een slimme list en bracht de prinses terug naar haar vader.
De vader vroeg aan de boerenzoon welke beloning hij wenstte, geen hoeveelheid goud was genoeg. De boerenzoon wilde echter met de prinses trouwen! "Nee, zei de koning. ""Vraag mij wat je wilt maar trouwen met mijn dochter is onmogelijk"!
"Dat is goed" zei de boerenzoon. "Dan wil ik een dambord hebben. Op het eerste vakje moeten twee graankorrels liggen die vervolgens in het kwadraat verhoogt worden. Dus 2 x 2 = 4; 4 graankorrels in het 2e vakje, 4 x 4 = 16; 16 graankorrels in het derde vakje". De koning begon hard te lachen en riep een lakei. "Lakei, pak een dambord en een zak met een mud graan!.
Halverwege het dambord bleek dat in de hele wereld niet genoeg graan voorhanden was, om het dambord te vullen.
Moraaltje van het verhaaltje: De boerenzoon trouwde met de dochter en leefde nog lang en gelukkig.
Nu MLM:
Vermenigdigvuldig jouw mensen (graankorrels) tot in het ondeindige en gij zult rijk worden! Okee, geen kwadraat maar toch:
1 x 10 = 10 x 10 is 100 x 10 = 1000 x 10 = 10.000 x 10 = 100.000 (5e lijn) en u bent niet de enige!! die vist in de vijver (verondersteld dat dit in één maand zou lukken).
Kortom: mlm is een mooi sprookje. Later zal ik aan mijn kleinkinderen vertellen:
Er was eens een mlm-er en die vertelde aan iedereen die het maar horen wilde dat hij wist hoe iemand rijk kon worden.....
De vader vroeg aan de boerenzoon welke beloning hij wenstte, geen hoeveelheid goud was genoeg. De boerenzoon wilde echter met de prinses trouwen! "Nee, zei de koning. ""Vraag mij wat je wilt maar trouwen met mijn dochter is onmogelijk"!
"Dat is goed" zei de boerenzoon. "Dan wil ik een dambord hebben. Op het eerste vakje moeten twee graankorrels liggen die vervolgens in het kwadraat verhoogt worden. Dus 2 x 2 = 4; 4 graankorrels in het 2e vakje, 4 x 4 = 16; 16 graankorrels in het derde vakje". De koning begon hard te lachen en riep een lakei. "Lakei, pak een dambord en een zak met een mud graan!.
Halverwege het dambord bleek dat in de hele wereld niet genoeg graan voorhanden was, om het dambord te vullen.
Moraaltje van het verhaaltje: De boerenzoon trouwde met de dochter en leefde nog lang en gelukkig.
Nu MLM:
Vermenigdigvuldig jouw mensen (graankorrels) tot in het ondeindige en gij zult rijk worden! Okee, geen kwadraat maar toch:
1 x 10 = 10 x 10 is 100 x 10 = 1000 x 10 = 10.000 x 10 = 100.000 (5e lijn) en u bent niet de enige!! die vist in de vijver (verondersteld dat dit in één maand zou lukken).
Kortom: mlm is een mooi sprookje. Later zal ik aan mijn kleinkinderen vertellen:
Er was eens een mlm-er en die vertelde aan iedereen die het maar horen wilde dat hij wist hoe iemand rijk kon worden.....
Re: Er was eens.... een sprookje
Zeer goed madeleine! ik denk dat dit toch wel de beste manier is
om ermee om te gaan , Gewoon voorrekenen dat het NIET kan. Dan
weet iedereen weer zijn plaats, bedankt. joopat
om ermee om te gaan , Gewoon voorrekenen dat het NIET kan. Dan
weet iedereen weer zijn plaats, bedankt. joopat
theoretische gelul. Je weet het toch dat het niet kan.Waarom moet je aan ons vragen dat het wel kan. Maar goed dat is al bewezen.
Je gelooft het niet. Wij geloven het wel en daarom werkt het.(feitelijk ook).
Dus wat we maar ook uitleggen .je gelooft het toch niet.want we zijn toch van die onbetrouwbare figuren.
Je kom er alleen achter wanneer je het in de praktijk echt doet en er meer over gaat lezen. ANDERS NIET.
Je gelooft het niet. Wij geloven het wel en daarom werkt het.(feitelijk ook).
Dus wat we maar ook uitleggen .je gelooft het toch niet.want we zijn toch van die onbetrouwbare figuren.
Je kom er alleen achter wanneer je het in de praktijk echt doet en er meer over gaat lezen. ANDERS NIET.
Beste joopat,
Vond ik ook. Sprookjes bestaan misschien wel in de gedachten van mlm-ers maar draken zeker niet! (hoewel, ik denk dat wij die vervelende draken zijn!!!)
Vond ik ook. Sprookjes bestaan misschien wel in de gedachten van mlm-ers maar draken zeker niet! (hoewel, ik denk dat wij die vervelende draken zijn!!!)
-
Er was eens een dom schaap die niet door had dat je bij een MLM bedrijf geen distributeurs in MOET schrijven maar dat wel MAG en als je ervoor kiest geen distributeurs in te schrijven je wel degelijk leuk kunt verdienen, maar als je er voor kiest een team uit te bouwen, je nog veel sneller en meer verdienen kunt.
Helaas bleek het domme schaap echter een wolf in schaapskleren, die zich voordeed als een open en integer wezen, maar in feite het tegenover gestelde was.
Helaas bleek het domme schaap echter een wolf in schaapskleren, die zich voordeed als een open en integer wezen, maar in feite het tegenover gestelde was.
Laatst gewijzigd door grasspriet op 04 aug 2004 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Omdat ik wetenschappelijk onderwijs heb gehad (wo Wiskunde) en ik nog steeds geen antwoord heb gekregen waarom het wel zou kunnen!! Volgens mijn wiskundeleraar (30 jaar geleden) kan dit dus gewoon niet en is het oplichterij.theoretische ge***. Je weet het toch dat het niet kan.Waarom moet je aan ons vragen dat het wel kan
Ongeveer een week zit ik nu op dit forum en ik kan mij niet voorstellen dat ik er nog meer over moet lezen!!en er meer over gaat lezen.
Het sprookje hou ik erin trouwens. Af en toe up-daten in een veelgelezen item.
Trouwens, hebben jullie al een naam van een advocaat want ik wil met alle plezier de confrontatie aan bij de rechtbank. Hier ben ik echt niet bang voor....
madeleine wat jou beeld is en wat van sommige anderen zijn dat heeft geen enkle invloed op onze business.Die blijven er altijd bestaan.
Natuurlijk, dat weet ik ook heel goed. Ik denk dat ondanks andere ideeën oplichterij het oudste beroep ter wereld is. Natuurlijk zullen jullie blijven bestaan en dat wil ik absoluut niet aanvechten. Maar ik welke vorm jullie weer naar boven komen, vecht ik wel aan.madeleine wat jou beeld is en wat van sommige anderen zijn dat heeft geen enkle invloed op onze business.Die blijven er altijd bestaan.
Je niveau daalt meisje dat moet je niet doen. Je zet jezelf voor **P
Hoe kom jij aan een 10 x 10 x 10 verhaal ? Graag antwoord ... maargoed die zal ik wel weer niet krijgen want ik wacht nog steeds op die andere antwoorden van je
Hoe kom jij aan een 10 x 10 x 10 verhaal ? Graag antwoord ... maargoed die zal ik wel weer niet krijgen want ik wacht nog steeds op die andere antwoorden van je
Nee, ik wacht nog steeds op jouw antwoorden! Maak maar een herberekening! En nog iets, ik ben geen meisje. Voor jou nog altijd mevrouw. En trouwens, het is geenJe niveau daalt meisje dat moet je niet doen. Je zet jezelf voor **P
10x10x10
maar
10 x 120 x 1200
Voor mij ben jij een naief klein meisje Madeine met je leuke krulletjes ...
Nee hoor, mijn krullen heb ik al lang niet meer en klein ben ik ook niet. Maar helaas. wel slim! En volgens mij houden jullie niet van slimme vrouwen, nietwaar. Dan gaan jullie weer vernederen.... Het blijven mlm-ers. Wie in de wereld wil nog iets met dat soor mensen te maken hebben. Hoe dan ook, ik blijf netjes... oen en oet zijn geloof ik de ergste woorden die ik heb gebruikt.Voor mij ben jij een naief klein meisje Madeine met je leuke krulletjes ...
Het zegt genoeg dat je dat over jezelf zegt ! Laat iemand anders zeggen dat je slim bent
Nu ik wil dat dan wel doen! Vind Madeleine hoewel ik haar niet
persoolijk ken ,Een kei! Zij zegt waar het op staat, Uit geen
beledigingen, dat doen de voorstanders wel. Dus ik vind haar een
slimme dame.Zo dan. joopat
persoolijk ken ,Een kei! Zij zegt waar het op staat, Uit geen
beledigingen, dat doen de voorstanders wel. Dus ik vind haar een
slimme dame.Zo dan. joopat
systeem is super. Voor iedereen ! Iedereen zijn/haar keuzes.
Hierbij mijn rectificatie waaruit blijkt dat het systeem dus niet super is:
Quote:
Je wilt je niet verdiepen maar weet wel precies hoe het werkt (denk je)
Madeleine , wat verdien ik als ik 10 nieuwe vertegenwoordigers per maand aandraag en geen klanten aandraag en hen hetzelfde leer.
Graag een voorbeeld want jij weet het allemaal zo goed
Beste student26, Slim. Joopat en Bart1999 etc.
Maak ik toch een rekenfout!!! Zal de warmte zijn. Mea culpa, maxima culpa. Gelukkig zetten de tegenstanders mij weer op het goede been! Over losers gesproken. Maar goed:
Hierbij:
10 nieuwe deelnemers per maand is op jaarbasis 120 nieuwe distribiteurs.
Deze nieuwe distribiteurs leren goed van je, en iedere maand brengt iedere distribiteur 10 nieuwe distribiteurs aan. En hier ging ik de fout in, sorry.
Moet natuurlijk zijn:
120 distribiteurs 1e laag vinden iedere maand ieder 10 nieuwe distribiteurs en de rekensom is:
120 (1e laag) x 10 x 12 maanden= 14.400 nieuwe distribiteurs in de tweede laag!!! Foutje, sorry. Soms ben ik ook gewoon een dom blontje, maar de mlm-ers zijn nog dommer omdat zij mij via hun bla bla bla op het goede been hebben gezet waarvoor nogmaals dank!
OK. de tweede laag:
14.400 distribiteurs leren het goed ( ik geef uitstekende instructies aan mijn "team") en zij zorgen ervoor dat iedereen 10 nieuwe distribiteurs aanbrengt per maand = 14.400 x 10 (nieuwe leden per maand) x 12 (= jaarbasis) = in de derde laag al 1.680.000 distribiteurs!!!
Sorry tegenstanders dat ik zo dom ben geweest in de berekeningen, soms slaat de warmte toe, laat ik ook een steekje vallen, en ben je loom.
Bedankt voorstanders dat jullie mij weer op het goede been hebben gezet. Zal nog even de 3e laag berekenen:
1.680.000 x 10 x 12 maanden = 201.6000.000 distribiteurs. Niemand haalt ooit de derde laag. Is er nog iemand in Nederland die hierin geloofd?
En
Quote:
Madeleine , wat verdien ik als ik 10 nieuwe vertegenwoordigers per maand aandraag en hen hetzelfde leer.
Niets dus. Het hele concept is nep, namaak, oplichterij.
Beste Joopat,
Dank voor de ondersteuning. Maar jij mag ook je argumenten geven. En niet letten op de onbeschofte reacties want daar staan wij natuurlijk ver boven,
Een hartelijke groet van Madeleine
Dank voor de ondersteuning. Maar jij mag ook je argumenten geven. En niet letten op de onbeschofte reacties want daar staan wij natuurlijk ver boven,
Een hartelijke groet van Madeleine
en weer niet reageren op mijn vraag. Moe wordt je van zo'n meisje. Maar ze heeft wel leuke krulletjes en naief en jong is niet erg. Ze moet nog een hoop leren
mlMarketing:
OK, het laatste hebben jullie inderdaad begrepen:
Herhaling is de kracht van de boodschap!
Wij hebben het lek boven, tegenstanders. Gewoon kopieën van vorige sites want:
Als je echt niet meer weet wat je moet zeggen omdat de argumenten te moeilijk worden, herhalen! Blijf gewoon domme vragens stellen al zijn zij 10x keer beantwoord. Ga nooit in op de vragen van de tegenpartij en volg hen! Bij deze maar aangepast:
en weer niet reageren op mijn vraag. Moe wordt je van zo'n gastjee. Maar hij heeft wel leuke krulletjes en naief en jong is niet erg. Hij moet nog een hoop leren over MLM wat niet bestaat.
OK, het laatste hebben jullie inderdaad begrepen:
Herhaling is de kracht van de boodschap!
Wij hebben het lek boven, tegenstanders. Gewoon kopieën van vorige sites want:
Als je echt niet meer weet wat je moet zeggen omdat de argumenten te moeilijk worden, herhalen! Blijf gewoon domme vragens stellen al zijn zij 10x keer beantwoord. Ga nooit in op de vragen van de tegenpartij en volg hen! Bij deze maar aangepast:
en weer niet reageren op mijn vraag. Moe wordt je van zo'n gastjee. Maar hij heeft wel leuke krulletjes en naief en jong is niet erg. Hij moet nog een hoop leren over MLM wat niet bestaat.