LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Er was eens.....sprookje deel 2

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
student26

Re: Er was eens.....sprookje deel 2

Ongelezen bericht door student26 »

Zeg jij nou dat je eigenlijk geen wijze (of op plat hollands 'slim') bent. Of geef je nu eindelijk toe eigenlijk niet alles van MLM te weten?!
Niemand weet alles van MLM, zelfs jij niet.
Want dat, gecombineerd met je onwil om die kennis op een presentatie op te doen (een algemene eigenschap van de tegenstanders van MLM overigens),
Op een presentatie kunnen ze je echt niet alles over MLM vertellen. Ik zou ook niet weten waarom dat wel op een presentatie zou kunnen en niet hier op het forum. Hier is het zelfs nog makkelijker omdat je het hier op schrift kunt vertellen (en dus uitgebreider kunt zijn). Er is ook geen sprake van onwil, zoals Madeleine al aantoont. En de meesten hier zijn al eens op een presentatie geweest volgens mij. Je uitspraak raakt dus kant noch wal.

echte kenner

Ongelezen bericht door echte kenner »

Geplaatst op 10 Aug 2004 20:14 door echte kenner

--------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst op 10 Aug 2004 20:11 door echte kenner

--------------------------------------------------------------------------------

Oplichting is bij de wet verboden.
Piramidespelen is oplichting, dus verboden.
MLM is niet verboden, dus geen oplichting.
Hierover mekkeren heeft dus geen zin.

Nou, nog een keertje dan. Voor Keesje

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Niemand weet alles van MLM, zelfs jij niet.
Klopt, alleen ik weet wel dat ik er heel wat meer over weet dan de zogenaamde experts die hier rondlopen.
Heb net nog weer te horen gekregen dat netwerkmarketing op de Heao word onderwezen. Dit van iemand die het niet zag zitten, maar het wel onderwezen had gekregen tijdens zijn studie.
Is dat nou een tegenstander die uit zijn nek zwetste of eentje die de waarheid vertelde :wink: Ik weet het zo langzamerhand niet meer. Rare snuiters, die tegenstanders, dat weet ik inmiddels wel :lol:

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Klopt, alleen ik weet wel dat ik er heel wat meer over weet dan de zogenaamde experts die hier rondlopen.
Heb net nog weer te horen gekregen dat netwerkmarketing op de Heao word onderwezen. Dit van iemand die het niet zag zitten, maar het wel onderwezen had gekregen tijdens zijn studie.
Is dat nou een tegenstander die uit zijn nek zwetste of eentje die de waarheid vertelde Ik weet het zo langzamerhand niet meer. Rare snuiters, die tegenstanders, dat weet ik inmiddels wel
Opnieuw weer iets roepen zonder onderbouwing.
Welke Heao?
Naam van het vak?
Wie doceert het?

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Of je denkt dat je er meer over weet. Kom toch eens met echte argumenten in plaats van het systematisch onderwaarderen van je medemens.
Heb net nog weer te horen gekregen dat netwerkmarketing op de Heao word onderwezen.
Zet er dan bij waar! Dan kunnen wij op de website kijken en zien of het klopt. Onderbouwing en bronvermelding. Basisvoorwaarden voor een discussie.
Is dat nou een tegenstander die uit zijn nek zwetste of eentje die de waarheid vertelde Ik weet het zo langzamerhand niet meer. Rare snuiters, die tegenstanders, dat weet ik inmiddels wel
Volgens mij is het gewoon weer een verzonnen feitje van een voorstander...

stoplicht

Ongelezen bericht door stoplicht »

Zullen we maar stoppen? Wat heeft het allemaal voor zin?!

Maarschalk

Ben jij dezelfde gast als ide van de Heao opmerking of niet?
Waarom heeft geen enkele MLM-er ooit een naam?

Ik wil nog steeds graag weten welke Heao etc.

stoplicht

Ongelezen bericht door stoplicht »

Geplaatst op 11 Aug 2004 22:06 door Maarschalk

Ben jij dezelfde gast als ide van de Heao opmerking of niet?
Waarom heeft geen enkele MLM-er ooit een naam?

Nee, ik ben stoplicht. Dus niet ene gast. Er zijn zat mlm-ers die een naam geven.

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

We moeten zeker naar een presentatie komen waar we de namen te weten komen en waar iedereen naam bordjes heeft:
O. P. Lichter
F. Raudeur
Ir. Ritatie

G.Rapjas

Ongelezen bericht door G.Rapjas »

Geplaatst op 11 Aug 2004 23:21 door Keesjan

We moeten zeker naar een presentatie komen waar we de namen te weten komen en waar iedereen naam bordjes heeft:
O. P. Lichter
F. Raudeur
Ir. Ritatie

Kees, hou op ik kom niet meer bij.
Ik kan ook naar een tegenstanderavondje gaan, waar ik dan de volgende naambordjes tegenkom : D. Omoor
F. Lapdrol
S. Lappehap.
S. Oepkip.
S. Tronteigenwijs.
M.I.S Lukkeling
K. Uddendier.
Whahahahaha :lol:

Keesjan

Alleen zijn er geen tegenstandersavondjes. Denk je nu echt dat tegenstanders elkaar gaan opzoeken en fijn over MLM gaan praten? Wel nee. We raden het onze familie en kennissen af en laten graag in de media zien dat alles wat het daglicht niet kan verdragen geen zuivere koffie is.

Gast

Alleen zijn er geen tegenstandersavondjes. Denk je nu echt dat tegenstanders elkaar gaan opzoeken en fijn over MLM gaan praten?

Ja, dat denk ik. Misschien niet in de vorm van een avondje, maar wel dat jullie elkaar HIER ontmoeten.Het feit dat jij mlm als oplichting e.d. betitelt is zeer laag! Er is geen enkel bewijs dat er enige vorm van oplichting aanwezig is. Dat jij de normaalste dingen als oplichting ziet, zegt meer over jou. Iemand met een kromme gedachtengang, dat ergens in je leven is gevormd.Heb je niet een keer klem gezeten met je hoofd?

Sjierurg

Ongelezen bericht door Sjierurg »

De diagnose die ik stel bij KeesJan, is :zuurstof te kort bij geboorte.

Ik weet het...het is chirurg. :x

grasspriet

Ongelezen bericht door grasspriet »

Volgens mij is het gewoon weer een verzonnen feitje van een voorstander...
Ik denk meer dat dit bewijst dat de tegenstanders tactieken herkennen die zij zelf gebruiken, maar toekennen aan de voorstanders.
Want raar maar waar, nadat jullie er op geattendeerd werden dat er in eens wel erg veel zogenaamde voorstanders waren, die op dezelfde tijden onder andere namen de tegenstanders beledigden en bedreigden en dat de voorstanders de tegenstanders ervan verdachten die zogenaamde voorstanders zelf te zijn, waren er ineens weer veel minder van dat soort personen.

Maarschalk

Grasspriet je rukt de opmerking uit zijn verband en misbruikt hem vervolgens voor een andere belediging.

Het ging erom dat iemandf had geroepen dat op de heao netwerkmarkteing onderwezen wordt, maar er geen bewijs wordt gegeven.

Keesjan

Er is geen enkel bewijs dat er enige vorm van oplichting aanwezig is.
- Geen openheid van zaken
- 1 % marktaandeel van de 100 %
- Agressief gedrag tegenover kritische mensen
- Hersenspoelen tijdens verborgen bijeenkomsten.
- "Bewijzen" in het ongerijmde ("MLM werkt omdat jij niet kan bewijzen" is dezelfde "bewijsvoering" als "Als jij niet kan bewijzen dat je geen idioot bent, dan ben je er 1"). Gebruik je een dergelijke twijfelachtige overtuiging dan heb je per definitie ongelijk.
- Etc, etc, etc...

ondernemer_2004

Ongelezen bericht door ondernemer_2004 »

- Geen openheid van zaken
- 1 % marktaandeel van de 100 %
- Agressief gedrag tegenover kritische mensen
- Hersenspoelen tijdens verborgen bijeenkomsten.
- "Bewijzen" in het ongerijmde ("MLM werkt omdat jij niet kan bewijzen" is dezelfde "bewijsvoering" als "Als jij niet kan bewijzen dat je geen idioot bent, dan ben je er 1"). Gebruik je een dergelijke twijfelachtige overtuiging dan heb je per definitie ongelijk.
- Etc, etc, etc...
en wat BEWIJST dit dan? Dit zijn stellingen en aannames, geen bewijzen.
Het leuke is: beide partijen hebben gelijk.

Gast

PRECIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alleen de ene doet het en de andere kijkt van de zijlijn. :D

Madeleine

Ongelezen bericht door Madeleine »

Niet één van de stellingen kun jij met bewijzen weerleggen.

Heeft MLM meer dan 1% marktaandeel?
Zo ja, waar staat dat dan en ik welke media (zoals NRC, Financieel Handelsblad, Times, etc.) kan ik één artikel teruglezen dat MLM meer dan 1% van de markt zou hebben?

Noem maar, kom op met je grote mond!!

grasspriet

Ongelezen bericht door grasspriet »

http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... er_Bel.pdf
http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... ofonie.pdf
http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... 0klant.pdf
http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... lgacom.pdf
http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... el_NDL.pdf
Zo goed?! Overigens staat de teller inmiddels in Belgie alleen al op meer dan 425000 klanten en kwamen er vorige week vrijdag alleen al ruim 2500 gezinnen en bedrijven bij als klant.
Nee, MLM werkt niet :wink:
Hou je nou je grote mond?! Denk het helaas niet. Weer eentje die denkt dat ze God is.

Gesloten