LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Er was eens.....sprookje deel 2
Re: Er was eens.....sprookje deel 2
Waarom gratis
Wij krijgen nogal eens de vraag waarom onze telecomservice gratis is en je bij andere bedrijven een enorm instapbedrag moet betalen om klanten aan te mogen brengen. Terwijl het toch dezelfde dienstverlening is.
Het antwoordt is simpel: wij genereren onze inkomsten uit ons product en dat is voor ons voldoende. Wij hebben dus uw instapgeld niet nodig voor extra bonussen, scholing of meetings.
Een vergelijk:
Bij ACN betaalt u ca.: 653, - euro en daarvoor mag u klanten aanbrengen en jaarlijks nog eens 100, - euro
Bij Euphony betaalt u ca.: 350, - euro en ook jaarlijks nog eens 200, - euro.
Bij Eurexcel betaalt u 386,75 euro inclusief BTW per jaar. Jaarlijkse bijdrage 208,25 euro inclusief BTW.
Maar bij ons (British Telecommunications) betaalt u dus niets. Wij zijn dan ook erg blij met de enorm hoge instapbedragen van onze concurrenten en hopen dat zij de bedragen nog meer zullen opschroeven.
Gerrit Regtop(R)
Wij krijgen nogal eens de vraag waarom onze telecomservice gratis is en je bij andere bedrijven een enorm instapbedrag moet betalen om klanten aan te mogen brengen. Terwijl het toch dezelfde dienstverlening is.
Het antwoordt is simpel: wij genereren onze inkomsten uit ons product en dat is voor ons voldoende. Wij hebben dus uw instapgeld niet nodig voor extra bonussen, scholing of meetings.
Een vergelijk:
Bij ACN betaalt u ca.: 653, - euro en daarvoor mag u klanten aanbrengen en jaarlijks nog eens 100, - euro
Bij Eurexcel betaalt u 386,75 euro inclusief BTW per jaar. Jaarlijkse bijdrage 208,25 euro inclusief BTW.
Maar bij ons (British Telecommunications) betaalt u dus niets. Wij zijn dan ook erg blij met de enorm hoge instapbedragen van onze concurrenten en hopen dat zij de bedragen nog meer zullen opschroeven.
Gerrit Regtop(R)
daar komt weer een berekening van haar aan......EN JIJ BEGRIJPT HET.Weet je wat nou het echte probleem is? IK BEGRIJP NAMELIJK WEL HOE HET WERKT! En daarom zou ik er van mijn levensdagen niet instappen.
Wat is er fout dan? Niet met aannames komen maar even je calculator er bijpakken en het correct voorrekenen. Zo werkt dat.daar komt weer een berekening van haar aan......EN JIJ BEGRIJPT HET.
Eigenlijk kan je gewoon concluderen dat MLM een loterij is. Een aantal gelukkigen winnen, maar 99,9 % wint niks. Alleen vreemd dat men in de praktijk een loterij niet ziet als inkomstenbron. Er is niemand die mij dat soort dingen gaat aanraden als ik in levensonderhoud moet voorzien. Dat zegt genoeg.
Geplaatst op 06 Aug 2004 10:25 door Madeleine
--------------------------------------------------------------------------------
Beste Mr. Gun,
Weet je wat nou het echte probleem is? IK BEGRIJP NAMELIJK WEL HOE HET WERKT! En daarom zou ik er van mijn levensdagen niet instappen.
En trouwens, berekeningen van jullie kant heb ik nog nooit gezien.
Nee, die WIL je niet zien!! Op onderstaande is in feite nog steeds niet gereageerd.Je praat jezelf steeds tegen.Eerst wil je berekeningen zien, als je die krijgt is het opeens niet meer belangrijk voor je.Nou, lees nog maar een keer dit bericht van mlm-er.
Geplaatst op: 05 Aug 2004 16:09 Onderwerp:
Het is duidelijk dat het moraal van het verhaal niet helemaal tot je doordringt.
Weleens gehoord van de wet van de getallen?
Als jij zegt: STEL DAT.......??,dan ga je al direct een zijstraat in.
De wet van de getallen liegt niet, het is niet ...stel dat..., nee, uit het verleden is bewezen dat......!
Nu we het toch over getallen hebben wil het volgende even kwijt.
Een goed mlm-bedrijf werkt met 4tot7levels.Dit is bedoelt zodat een ieder in staat wordt gesteld een organisatie op te bouwen.Kort gezegt komt het erop neer, dat ik met 300mensen in mijn downline een zeer goede boterham verdien.Ik ga niet goochelen met cijfers, maar neem aan dat dit zo is.Dus 300mensen in mijn hele downline, van 0tot7.Dus als ik heel ruim reken en er zijn 150mensen op mijn 7de level acktief, kunnen ook die 150mensen een downline bouwen van 300personen.Nu praten we dus over 45000personen die werken met dit bedrijf.
300 mensen in je downline doe je niet zomaar.Daar gaan een aantal jaren overheen.Ongeveer 2 tot 5 jaar.Ok, we gaan weer verder met rekenen.
45000 personen die een downline bouwen van 300 personen. (Je begrijpt, dit is theoretisch, maar om aan te geven hoe getallen werken in mlm). Nu heeft het bedrijf 13,5miljoen mensen die met het bedrijf werken.Een heleboel dus, maar vergeet niet dat ik nu een extreem voorbeeld neem.Van die 13,5miljoen gaan er een hoop dood(jammer, maar zo gaat dat).Dat houdt dus in dat een x aantal mensen uit je downline verdwijnt.Maar er gaan sneller mensen dood, dan dat jij je downline kunt bouwen.Bovendien is er de bekende uitspraak:elke minuut wordt er iemand geboren.En dat zijn dus mensen die over 18jaar met mlm kan beginnen.
Dit voorbeeld heeft tientallen jaren nodig.Immers, het is een groot misverstand dat iedereen 10personen p/m inschrijft.Complete onzin!
Als je dan ook nog begrijpt dat een goed mlm-bedrijf in vele landen acktief is, zie je dat de markt ongelooflijk groot is.Alleen in Duitsland wonen al 80miljoen mensen.En ja, ik weet dat je niet alle 80miljoen kunt rekenen als potentieel mlm-er, maar het geeft wel aan hoe groot de markt is.Er zijn bedrijven die in meer als 70landen werken.Ga eens rekenen dat 10% van het aantal inwoners van al die landen een keer beginnen met mlm.En ook berekenen hoeveel mensen er dood gaan en 18jaar worden.Je zult dan zien dat je als mlm-bedrijf daar niet tegenin kunt werken.
Tuurlijk zijn er tegenstanders die beweren dat niet iedereen in het buitenland zijn business gaat uitbreiden.Ok, dat is zo, maar dan nog is er aan de top voldoende ruimte.
Ik weet dat er in mlm altijd over de top wordt gesproken, maar vergeet niet dat vele mensen mlm gewoon als iets extra's ziet.Een klein presentage zal de top bereiken en daar is niets geheimzinnigs aan. Niet iedereen kan de top bereiken, in geen enkel bedrijf.En dat hoeft ook niet. Vaak wordt er berekend dat iedereen een topinkomen moet verdienen.Als dat echt zo was, was mlm allang geflopt.Maar omdat de wet van de getallen nu eenmaal werkt, werkt mlm ook.
Het feit dat er veel tegenstanders van mlm zijn is volgens mij omdat heel veel mlm mensen over topinkomens praten.Het mlm-systeem zou het beste systeem zijn om dat te bereiken.Nou, dat is dus een van de vele misstappen die mlm-ers maken.
Er zijn veel meer manieren om een topinkomen te verdienen.
Het verschil met mlm is, dat je hier geen papieren of veel kennis voor nodig hebt.Veel mensen denken dus dat mlm DE manier is om met een 'domme geest (begrijp mij niet verkeerd), toch een groot inkomen te kunnen generenen.Tegenstanders van mlm hameren veel op het feit dat niet iedereen rijk wordt van mlm.Nou, dat is ook zo! De meeste mensen verdienen tussen de 400en 1000euro per maand erbij.Dus die hebben ook maar een tiental mensen in hun downline.
Als je met dit gegeven een berekening maakt zoals net besproken, zal je zien hoe ruim de markt is.Dus 50mensen op level 4 die ieder 50mensen hebben.50x50=2500x50=125000x50=6,25miljoen mensen.Ook hier geldt weer het aantal jaren die nodig zijn om dit op te bouwen.
Dus hoe kan het nu dat sommige mensen een kapitaal verdienen en een ander maar een paar honderd euro?Heel eenvoudig, diegene die een kapitaal verdienen gaan steeds maar door, bouwen een downline in meerdere landen en begrijpen de wet van de getallen.
In mijn ogen is mlm dus in geen geval van oplichting.Een x aantal mensen begint met mlm.Een x aantal staat open voor mlm en begint ook daadwerkelijk.Een x aantal bouwt een kleine downline en verdient een extraatje.Een x aantal bouwt een groot netwerk en verdient een kapitaal.Ik zie niet wat daar nu zo oneerlijk aan is.
Natuurlijk begrijp ik heel goed dat er mensen zijn die mlm niets vinden.En eerlijk gezegt is dat maar goed ook. Als iedereen maar met mlm begint, gaat het veel te snel en werkt de wet van de getallen niet meer.
Ik vind mlm een goed systeem, mits eerlijk en duidelijk toegepast.Zoals eerder aangegeven, moeten mlm-ers afstappen van het mooi weer en snel rijk-verhaal.Ik denk dat juist DAT veel tegenstanders tegen de borst stuit.En terecht.Er is ook een groep tegenstanders die niet met mlm beginnen die denken dat er 'slachtoffers' vallen.Persoonlijk vind ik dat een goed standpunt, maar aan de andere kant is hopelijk duidelijk geworden dat in mlm in princiepe geen slachtoffers vallen.
Hoezo geen slachtoffers? Nou, omdat de wet van de getallen dat nu eenmaal niet toelaat.
Groetjes,
mlm-er.
En.....?Vertel het maar................!
Geplaatst op 06 Aug 2004 11:15 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Waarom gratis
Een vergelijk:
Gerrit Regtop(R)
Nou, fantastisch....! Maarre, moet je er wel bijvertellen dat je er geen ene r.e.e.t.mee verdient.BT is geen mlm-bedrijf en kan vanwege hun positie geen hoge bonnusen betalen.Vergeet een ding niet....DIE ANDERE BEDRIJVEN BETALEN DE UPLINE NIET VAN HET INLEGGELD!!!Deze bedrijven maken het aantrekkelijk, door eerst goede bonnusen te betalen voordat er een passief inkomen wordt gehaald.M.a.w. de eerste 2tot5jaar wordt opgevult door een bonnusinkomen, anders is het totaal oninterressant.
Nou goed, ik ben terug van een weekendje varen dus ik zal er dan maar op reagerenNee, die WIL je niet zien!! Op onderstaande is in feite nog steeds niet gereageerd
Ja, er is bewezen dat MLM minder dan 1% van de omzet in de totale economie voor haar rekening neemt. Er is in het verleden bewezen dat duizenden inleggelden kwijt zijn geraakt en/of met een zolder vol spullen zijn blijven zitten. Er is bewezen dat diverse MLM-ondernemingen rechtszaken verloren en bedrijfsvoeringen moesten aanpassen omdat de overeenkomsten met piramidespelen te groot waren. Moet ik nog even doorgaan?nee, uit het verleden is bewezen dat......!
Het aantal levels waarover betaald wordt zegt totaal niets over het "goed" zijn van een MLM onderneming. Bij Euphony zijn ze al met 9 levels bezig trouwens.Nu we het toch over getallen hebben wil het volgende even kwijt.
Een goed mlm-bedrijf werkt met 4tot7levels
Ook dat is je reinste kul. Op het moment dat iemand doorziet dat je veel meer kunt verdienen door een exteem brede laag onder je te zetten gaat dit argument al niet meer op. Reken maar eens door met een niveau 1 van een paar duizend man.Dit is bedoelt zodat een ieder in staat wordt gesteld een organisatie op te bouwen.
Bij deze uitspraak moeten ALLE alarmbellen gaan rinkelen. Er zou moeten staan: Met x KLANTEN verdien ik een goede boterham...Kort gezegt komt het erop neer, dat ik met 300mensen in mijn downline een zeer goede boterham verdien.
En dat is dus ruim het gehele Nederlandse arsenaal aan MLM'ers. En die werken met weet-ik-hoeveel MLM ondernemingen maar die worden hier "even" onder 1 onderneming gezet. Zo goed als onbereikbaar. Maar je kan toch internationaal werken? Ja natuurlijk, maar OOK DAAR zijn MLM'ers actief die al een groot deel van de "markt" in handen hebben. Er is een percentage x geinteresseerd in MLM en een deel daarvan doet er ook daadwerkelijk iets mee. Dat houdt een keer op.Dus als ik heel ruim reken en er zijn 150mensen op mijn 7de level acktief, kunnen ook die 150mensen een downline bouwen van 300personen.Nu praten we dus over 45000personen die werken met dit bedrijf.
Dat zijn de stervenden ja. En hoeveel mensen stoppen gewoon met MLM, zonder dat ze doodgaan? Die moet je er wel bijtellen he.Van die 13,5miljoen gaan er een hoop dood(jammer, maar zo gaat dat).Dat houdt dus in dat een x aantal mensen uit je downline verdwijnt.
Waarvan slechts x procent geinteresseerd is, waarvan slechts y procent geinteresseerd is in JOUW MLM-onderneming, waarvan slecht z procent er ook daadwerkelijk iets mee gaat doen.Maar er gaan sneller mensen dood, dan dat jij je downline kunt bouwen.Bovendien is er de bekende uitspraak:elke minuut wordt er iemand geboren.En dat zijn dus mensen die over 18jaar met mlm kan beginnen.
Even een lange quote:
Juistem. Je geeft zelf al aan dat niet iedereen er wat mee doet. 10% is overigens wel erg ruim, in Nederland is het momenteel 0,25% van de bevolking en in de VS 4,6% die wat met MLM doen.Als je dan ook nog begrijpt dat een goed mlm-bedrijf in vele landen acktief is, zie je dat de markt ongelooflijk groot is.Alleen in Duitsland wonen al 80miljoen mensen.En ja, ik weet dat je niet alle 80miljoen kunt rekenen als potentieel mlm-er, maar het geeft wel aan hoe groot de markt is.Er zijn bedrijven die in meer als 70landen werken.Ga eens rekenen dat 10% van het aantal inwoners van al die landen een keer beginnen met mlm.En ook berekenen hoeveel mensen er dood gaan en 18jaar worden.Je zult dan zien dat je als mlm-bedrijf daar niet tegenin kunt werken.
En ja er zijn meer landen waarin je kunt werken, maar zoals ik al zei zijn ook daar MLM'ers actief!
En het laatste punt: Je kunt daar als MLM bedrijf makkelijk klem in komen te zitten. Juist omdat niet iedereen wat met JOUW MLM-onderneming wil doen. Er zijn er zat om uit te kiezen. Ook daar geldt gewoon een marktaandeel: mensen wegen af bij welke MLM-onderneming ze zullen starten. Reken eens met een marktaandeel voor een willekeurig MLM-bedrijf en kijk dan eens of je de bevolkingsgroei (die overigens afneemt) inhaalt. Grote kans van wel...
Het punt is dan ook dat het NIET KAN. Terwijl het WEL wordt beweerd. "Ja, ook jij kunt een topinkomen opbouwen met MLM". En dat wordt tegen alle potentiele kandidaten gezegd, maar het KAN JUIST NIET.Vaak wordt er berekend dat iedereen een topinkomen moet verdienen.Als dat echt zo was, was mlm allang geflopt.Maar omdat de wet van de getallen nu eenmaal werkt, werkt mlm ook.
Nee het is veel simpeler: hoe kan het dat sommigen een kapitaal verdienen en anderen niet? OMDAT HET NIET ANDERS KAN! Dat heb je zelf net ook beweerd!Dus hoe kan het nu dat sommige mensen een kapitaal verdienen en een ander maar een paar honderd euro?Heel eenvoudig, diegene die een kapitaal verdienen gaan steeds maar door, bouwen een downline in meerdere landen en begrijpen de wet van de getallen.
Volgens mij begrijp je helemaal niet wat de wet van de getallen eigenlijk inhoudt. Een voorbeeld: start met een dubbeltje en verdubbel iedere dag gedurende een maand (30 dagen):Hoezo geen slachtoffers? Nou, omdat de wet van de getallen dat nu eenmaal niet toelaat.
0,10
0,20
0,40
......
53.687.091,20
Na een maand dus 53 miljoen.
Conclusie: exponentiele groei.
Hoelang houdbaar: tot je tegen de natuurlijke grens aanloopt.
Natuurlijke grens: het aantal mensen dat iets met jouw MLM-onderneming wil doen.
Grens MLM: stel 5% van de bevolking = 300.000.000. Maar wel ff rekening houden met je marktaandeel!!!
MLM is gewoon niet te berekenen met wiskunde.
Heel simpel gezegt: Met mlm KUN je een goed inkomen verdienen en omdat niet indereen in staat zal zijn een topinkomen te vergaren rolt mlm lekker verder.
Die wet van de getallen begrijp je verkeerd.5 beginnen,2 vallen af,2verdienen een redelijk inkomen en 1 verdient een vermogen.
Zet daar het marktaandeel tegenover en je ziet dat het klopt.
Heel simpel gezegt: Met mlm KUN je een goed inkomen verdienen en omdat niet indereen in staat zal zijn een topinkomen te vergaren rolt mlm lekker verder.
Die wet van de getallen begrijp je verkeerd.5 beginnen,2 vallen af,2verdienen een redelijk inkomen en 1 verdient een vermogen.
Waarom zijn er geen statistieken beschikbaar dan? Als 2 van de 5 een redelijk vermogen verdient, dan moet dat ergens terug te vinden zijn.
Mc Donalds verkoopt inderdaad hamburgers, maar de founder van Mc Donalds Dhr R. Kroch zit in de onroerend goed business.
Natuurlijk wel, wiskunde is niet meer of minder dan optellen. Als ik een distributeur werf, dan zijn we met 1 + 1 = 2.MLM is gewoon niet te berekenen met wiskunde.
Met wat hogere wiskunde kun je een compleet model opzetten dat MLM tot in details beschrijft. Je moet dan wel veel variabelen invullen die je omschrijft met een functie. Voor een willekeurig persoon kun je bijvoorbeeld aan de hand van gemiddeldes bepalen hoe groot de kans is dat deze persoon goed is in verkopen, hoe lang hij nog te leven heeft, hoe groot de kans is dat hij ermee stopt, enzovoorts.
Met andere woorden: MLM blijft bestaan omdat er mensen tussen zitten die mislukken. Besef je nou wel wat je zegt? Eigenlijk beweer je nu dat het systeem niet kan werken als iedereen succesvol is, dus mislukkingen zijn nodig om het systeem te laten bestaan.Heel simpel gezegt: Met mlm KUN je een goed inkomen verdienen en omdat niet indereen in staat zal zijn een topinkomen te vergaren rolt mlm lekker verder.
Waarschijnlijk ontstaat hier nogal wat onduidelijkheid omdat de wet van de getallen niet nader wordt omschreven. Het hangt ook af van de context waarin je deze term gebruikt. In het heelal zijn zoveel sterrenstelsels dat het volgens de wet van de (grote) getallen eigenlijk onmogelijk is dat wij alleen zijn: er zijn er zoveel dat de kans dat er ergens anders ook leven is groot is.Die wet van de getallen begrijp je verkeerd.5 beginnen,2 vallen af,2verdienen een redelijk inkomen en 1 verdient een vermogen.
Zoals jij het nu omschrijft bedoel je dat als er maar genoeg mensen mee beginnen, er vast wel een paar tussen zullen zitten die er schatrijk mee worden. Lijkt me in geen verhouding te staan tot de claims die gemaakt worden.
Dit vond ik ook een beetje een vaag discussiepunt: waar verdient McDonalds zijn geld mee. Het logische antwoord en ook het enige juiste is de verkoop van fastfood. Als die niet werden verkocht dan zou namelijk niemand een McFranchise beginnen en zou de top van het bedrijf dus ook geen inkomen verdienen. Het gaat om core-business van een onderneming.Mc Donalds verkoopt inderdaad hamburgers, maar de founder van Mc Donalds Dhr R. Kroch zit in de onroerend goed business.
Dat de top zich niet bezighoudt met de daadwerkelijke verkoop van de hamburgers betekent niet dat dat niet de core-business is. Mijn baas houdt zich ook niet bezig met de daadwerkelijke op- en overslag van containers en pallets, maar dat is wel waar zijn inkomen uiteindelijk door betaald wordt!
-
Kijk eens aan, student is weer terug. Zeker om te laten zien dat Madeleine student niet is, nu het wel al te duidelijk werd dat dat wel het geval was. Zwakke poging, niet gelukt.
Kijk eens aan, student is weer terug. Zeker om te laten zien dat Madeleine student niet is, nu het wel al te duidelijk werd dat dat wel het geval was. Zwakke poging, niet gelukt.
Jij ziet echt de schrijfstijl niet tussen mannen en vrouwen. Ik heb een andere schrijfstijl als Student26 en, als je goed leest, is hij veel beter met de materie MLM bekend. Ik ben nog maar een beginneling jullie met je eigen argumenten om de oren slaan. Hoop wel nog veel te leren van hem.
Nee, ik ben dit weekend gewoon weggeweest. We hebben sinds kort een boot en zijn dus ieder weekend op stap (zeker met dit mooie weer, gisteren lekker de hele dag op de Oosterschelde gevaren). Bewijs maar eens dat wij dezelfde persoon zijn. Dat zal je niet lukken omdat wij NIET dezelfde persoon zijn. Je doet dus een AANNAME. En ik maar denken dat voorstanders daar niet van hielden.Kijk eens aan, student is weer terug. Zeker om te laten zien dat Madeleine student niet is, nu het wel al te duidelijk werd dat dat wel het geval was. Zwakke poging, niet gelukt.
Overigens ook wel frappant dat als wij een VERMOEDEN uitspreken dat een aantal voorstanders hier dezelfde persoon zijn, we tot de grond toe afgebrand worden, maar als jullie glashard BEWEREN dat een aantal tegenstanders hier dezelfde persoon zijn, er blijkbaar niks aan de hand is. Vreemd hoor. Ik wacht nog steeds op je voorstel waarmee ik op een simpele manier kan bewijzen dat ik ben wie ik zeg dat ik ben en niemand anders hier.
Nou, dan eerst van MR. GAST. Ik heb al eerder gezegd, jullie kunnen vrouwenpraat niet onderscheiden van mannenpraat. Is heel anders! Ik herken het wel! Student26 ben ik echt niet.zet jullie beide pasfoto maar hier neer.
Madeleine
Volgens mij kun je hier geen foto's plaatsen. En trouwens, als ik dat doe, dan bewijst dat toch nog steeds niet dat we zijn wie we zeggen dat we zijn? Ik kan pasfoto's zo van Internet halen, er zijn zat mensen die hun foto op hun website plaatsen.zet jullie beide pasfoto maar hier neer.
Niet dat ik het niet wil doen hoor. Als jij daarmee geholpen bent wil ik best een foto op mijn site zetten.
Leuk hoor rekenen. Om met het rekensommetje van mlm-er verder te gaan. Met 300 mensen verdien je een goede boterham.
MLM-er heeft 300 mensen in zijn downlijn.
Deze proberen er 150 bij te krijgen om een krappe boterham te verdienen. Dus zij zoeken er 45.000 mensen bij.
Die willen ook iets verdienen dus weer keer 150. Dat zijn 6.75 miljoen mensen die graag mee doen. Die willen ook iets verdienen dus hun zoeken er weer 150 per persoon bij. Gaan we naar 1,01 miljard.
Hmm, als die ook iets willen verdienen gaan we naar 150 miljard en moeten we met z'n alleen nog maar wat kindjes kweken om dat te halen.
Los van dit rekensommetje kunnen we nog een leuker erbij betrekken. Zeg dat je 10% van de mensen benaderd zo gek krijgt om mee te doen. Hoge schatting, maar goed.
Persoon 1 moet 3000 mensen benaderen. Deze moeten er 450.000 benaderen en deze moeten er 67.5 miljoen benaderen. Ik wordt nu al ziek van alle reklame laat staan als 450.000 mensen proberen mij hetzelfde te verkopen.
MLM-er heeft 300 mensen in zijn downlijn.
Deze proberen er 150 bij te krijgen om een krappe boterham te verdienen. Dus zij zoeken er 45.000 mensen bij.
Die willen ook iets verdienen dus weer keer 150. Dat zijn 6.75 miljoen mensen die graag mee doen. Die willen ook iets verdienen dus hun zoeken er weer 150 per persoon bij. Gaan we naar 1,01 miljard.
Hmm, als die ook iets willen verdienen gaan we naar 150 miljard en moeten we met z'n alleen nog maar wat kindjes kweken om dat te halen.
Los van dit rekensommetje kunnen we nog een leuker erbij betrekken. Zeg dat je 10% van de mensen benaderd zo gek krijgt om mee te doen. Hoge schatting, maar goed.
Persoon 1 moet 3000 mensen benaderen. Deze moeten er 450.000 benaderen en deze moeten er 67.5 miljoen benaderen. Ik wordt nu al ziek van alle reklame laat staan als 450.000 mensen proberen mij hetzelfde te verkopen.
Daarom kunnen we beter een keer om de tafel gaan zitten, maar dat probeer ik je al dagen uit te leggen.Of heb jij een andere oplossing?Geplaatst op 09 Aug 2004 17:15 door student26
Volgens mij kun je hier geen foto's plaatsen. En trouwens, als ik dat doe, dan bewijst dat toch nog steeds niet dat we zijn wie we zeggen dat we zijn? Ik kan pasfoto's zo van Internet halen, er zijn zat mensen die hun foto op hun website plaatsen.
Niet dat ik het niet wil doen hoor. Als jij daarmee geholpen bent wil ik best een foto op mijn site zetten.