LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Er was eens.....sprookje deel 2

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: Er was eens.....sprookje deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

maar hoe wordt het gecontroleerd, dat was de vraag.
mlm er verkoopt ook! Dat was de vraag niet
de vraag was of het controleerbaar is.

een verkoper kan ook liegen van een filaailbedrijf.

zeker controleerbaar elke mlm-er heeft een nummer waar zijnof haar naam aan is gekoppeld . Klachten kunnen bij de hoofdkantoor gemeld worden of soms direct zichtbaar.
organisatie vangt het ook op.

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Wedden van wel? Vraag eens in je omgeving hoeveel mensen Amway kennen?

amway, ja de naam, je moet goed lezen. maar niet hoe de concept werkt
Zucht. Wedden dat meer dan 90% ook weet dat Amway MLM gebruikt? Moet ik echt alles tot op het bot uitleggen voor je?
een verkoper kan ook liegen van een filaailbedrijf.
Ja uiteraard kan hij dat, maar alleen met betrekking tot de eigenschappen van het product. Dat is totaal iets anders dan liegen met betrekking tot een distributiesysteem.
zeker controleerbaar elke mlm-er heeft een nummer waar zijnof haar naam aan is gekoppeld . Klachten kunnen bij de hoofdkantoor gemeld worden of soms direct zichtbaar.
organisatie vangt het ook op.
Dus enkel bij klachten is er controle. Als iemand te horen krijgt dat het aan hemzelf te wijten is dat hij een mislukking is geworden, hoe groot is dan de kans dat hij een klacht in gaat dienen? De MLM onderneming is toch volledig ingedekt? Het zijn toch eigen ondernemers die zelf het bedrijfsrisico op zich nemen? Dus wat valt er nou te klagen?

Gast

De MLM onderneming is toch volledig ingedekt?

precies,wanneer een vertegenwoordiger niet aan de algemene voorwaarden houdt en de klant ondervindt hier mee schade. Dan een mlm bedrijf deze schade verhalen op de vertegenwoordiger!!! REGELS.

amway mlm is ja. De meesten weten niet eens hoe mlm werkt. Dus van horen zeggen.....

Gast

deze KLACHTEN VAN KLANTEN zie ik hier niet op de tros radar forum?(van een mlm bedrijf). Dus er zijn niet veel klachten van klanten.

student26

De MLM onderneming is toch volledig ingedekt?

precies,wanneer een vertegenwoordiger niet aan de algemene voorwaarden houdt en de klant ondervindt hier mee schade. Dan een mlm bedrijf deze schade verhalen op de vertegenwoordiger!!! REGELS.
Je weet het leuk te draaien maar dat was dus totaal niet wat ik bedoelde. Het gaat helemaal niet om klanten en of zij klachten hebben over de verkoper of over de producten. Het gaat om andere verkopers die onder valse voorwendselen, middels leugens of door een te rooskleurige voorstelling van zaken (enzovoorts) zijn binnengehaald.
amway mlm is ja. De meesten weten niet eens hoe mlm werkt. Dus van horen zeggen.....
Je maakt wel zeer grove onderschattingen ten opzichte van je medemens. MLM is toch een simpel concept? Iedere boeren- en stedelijke l*l snapt hoe MLM werkt. En het grootste deel daarvan maakt direct een associatie met piramidespelen, en terecht.
deze KLACHTEN VAN KLANTEN zie ik hier niet op de tros radar forum?(van een mlm bedrijf). Dus er zijn niet veel klachten van klanten.
Jij moet wel de meest kortzichtige MLM'er zijn die ooit op het forum van Radar is geweest.

Gast

Iedere boeren- en stedelijke l*l snapt hoe MLM werkt. En het grootste deel daarvan maakt direct een associatie met piramidespelen, en terecht.

precies, nu weet ik precies bij welke soortvolk je thuishoort.
je arrogantie. Van een goede studie en baan die je hebt vind jij dat je verstand van hebt en je uitspraken waarheid zijn.

baaahhh.

Daarom hebben vaak topondernemers geen universitaire opleiding.
zoals de nieuwe directeur van AH uit zweden. Pratijk man ui de detailhandel

Gast

Het gaat om andere verkopers die onder valse voorwendselen, middels leugens of door een te rooskleurige voorstelling van zaken (enzovoorts) zijn binnengehaald.

nee dat gebeurt niet bij een goed mlm bedrijf.
dat maken prospects van zelf vaak. die willen alleen zien wat ze willen zien.waarschuwen daarvaak voor. vallen later op hun bek geven de presentatie /bedrijf de schuld

student26

precies, nu weet ik precies bij welke soortvolk je thuishoort.
je arrogantie. Van een goede studie en baan die je hebt vind jij dat je verstand van hebt en je uitspraken waarheid zijn.
Geef mij 1 quote van mij waaruit blijkt dat ik op arrogante wijze mijn studie aanhaal om aan te tonen dat ik gelijk heb. Ik discussieer hier op basis van argumentatie, dat kan ik van jou niet zeggen.
nee dat gebeurt niet bij een goed mlm bedrijf.
dat maken prospects van zelf vaak. die willen alleen zien wat ze willen zien.waarschuwen daarvaak voor. vallen later op hun bek geven de presentatie /bedrijf de schuld
Blablabla, dezelfde papegaaienpraat die we hier al zo vaak gehoord hebben.

Gast

zie je dat , gelooft het niet.

en jij neemt een conclusie van EEN PRESENTATIE! van EEN BEDRIJF.

wanneer je voor je universitaire opleiding een onderzoek moet plegen.
was je gezakt. Dat is arrogantie!

student26

zie je dat , gelooft het niet.
Nee inderdaad, omdat de praktijkverhalen een totaal ander beeld laten zien.
en jij neemt een conclusie van EEN PRESENTATIE! van EEN BEDRIJF.
Als ik dat al zou doen, dan is dat altijd nog beter dan de manier waarop jij je conclusies hier trekt, namelijk zonder enige onderbouwing, navraag of onderzoek.
wanneer je voor je universitaire opleiding een onderzoek moet plegen. was je gezakt. Dat is arrogantie!
Ik denk eerder dat dat voor jou opgaat, en niet door je beroerde Nederlands, maar door het totale gebrek aan kennis dat je laat zien.

Gast

praktijkverhalen

JIj hebt geen praktijk verhalen...dus die andere verhalen neemt jij gewoon aan.

wanneer je voor je universitaire opleiding een onderzoek moet plegen. was je gezakt. Dat is arrogantie!

gaf geen antwoord!.

beroerde nederlands heeftr niets mijn vraag te doen en wat ik weet van mlm,, wie is aan het ontwijken???

rij er niet heen naar een presentatie
kvk kost geld.

ontwijken.....

student26

praktijkverhalen
JIj hebt geen praktijk verhalen...dus die andere verhalen neemt jij gewoon aan.
Ik vind mijn vrienden betrouwbaar ja. Dus als die mij vertellen hoe het eraan toegaat, dan geloof ik hen. Gek he?

gaf geen antwoord!.
Het was dan ook geen vraag, maar een opmerking van je.
Dus waarom zou ik daarop reageren? Het heeft toch geen zin, want of je snapt het antwoord niet, of je leest het niet.
beroerde nederlands heeftr niets mijn vraag te doen en wat ik weet van mlm,,
Ik heb dan ook niet gezegd dat je beroerde Nederlands er iets mee te maken had, sterker nog, dat ontkende ik zelfs. Lees het zelf nog maar eens.
wie is aan het ontwijken???
rij er niet heen naar een presentatie
kvk kost geld.
ontwijken.....
Ik heb al die zaken al vele malen toegelicht en aan iemand als jij, die hier allerlei ongefundeerde uitspraken neerzet, hoef en ga ik het echt niet nog eens uitleggen. Dat zullen zelfs de voorstanders hier met me eens zijn.

Gast

Ik vind mijn vrienden betrouwbaar ja. Dus als die mij vertellen hoe het eraan toegaat, dan geloof ik hen. Gek he?
ik ook, maar dat betekent dat ze mlm doen.????

Gast

misschien hebben jullie niet dezelfde vrienden?

student26

ik ook, maar dat betekent dat ze mlm doen.????
Alweer een goede conclusie. Het wordt nog wel eens wat met jou.

echte kenner

Ongelezen bericht door echte kenner »

Geplaatst op 10 Aug 2004 20:11 door echte kenner

--------------------------------------------------------------------------------

Oplichting is bij de wet verboden.
Piramidespelen is oplichting, dus verboden.
MLM is niet verboden, dus geen oplichting.
Hierover mekkeren heeft dus geen zin. 8)

Slim

Ongelezen bericht door Slim »

wanneer je voor je universitaire opleiding een onderzoek moet plegen.
was je gezakt. Dat is arrogantie!
Gezakt voor een onderzoek??!?!?

Whahahahaha, je wordt alsmaar grappiger Nieuw. Je hangt verhaaltjes op over zaken waar je echt geen verstand van hebt, dat blijkt uit je uitspraken.
Dat je ergens geen verstand van hebt is niet erg, maar doen alsof je wel ergens verstand van hebt is lachwekkend en meelijwekkend.

Socrates zei het al:
" De meest wijzen zijn zij, die weten dat ze niet alles weten".

Gast

slim dat heb je ook niet over mlm

Slim

Ongelezen bericht door Slim »

slim dat heb je ook niet over mlm
Wat heb ik niet over MLM?

Gast

Socrates zei het al:
" De meest wijzen zijn zij, die weten dat ze niet alles weten".
Zeg jij nou dat je eigenlijk geen wijze (of op plat hollands 'slim') bent.
Of geef je nu eindelijk toe eigenlijk niet alles van MLM te weten?!
Want dat, gecombineerd met je onwil om die kennis op een presentatie op te doen (een algemene eigenschap van de tegenstanders van MLM overigens), zou een hele openbaring zijn. Dat zal wel een utopie zijn, maar ook MLM voorstanders dromen wel eens van dingen die onmogelijk zijn :wink:

Gesloten