LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaringen met: MLM -->Aloe Vera

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: ervaringen met: MLM -->Aloe Vera

Ongelezen bericht door So be it »

Daar is-ie dan....:
als hij klem geluld wordt
Is hier nog niet gebeurd, dus! :lol:

SBI

Sweet Me
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 mar 2007 20:35

Re: ervaringen met: MLM -->Aloe Vera

Ongelezen bericht door Sweet Me »

@nietgeheelgek
dankjewel, maar nee ben nou niet echt een fan van SBI, al bewonder ik wel zijn vastberadenheid. :wink:
En het was idd wel een hele snelle reactie :wink:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: ervaringen met: MLM -->Aloe Vera

Ongelezen bericht door So be it »

@ Zoetje,
al bewonder ik wel zijn vastberadenheid.
Inderdaad, de rest weet het al, alleen Gekkie nog niet!!
"Geen onzin vertellen over mlm..., anders krijg je billenkoek!" :wink:

SBI

nietgeheelgek
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 feb 2007 15:59

Re: ervaringen met: MLM -->Aloe Vera

Ongelezen bericht door nietgeheelgek »

need i say more?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: ervaringen met: MLM -->Aloe Vera

Ongelezen bericht door So be it »

need i say more?
Ben je mál, Gekkie! :wink:

SBI

vlmgv
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2007 20:43

Re: ervaringen met: MLM -->Aloe Vera

Ongelezen bericht door vlmgv »

Hallo Sweet Me,

Ik heb wel goeie ervaringen, maar het is inderdaad een beetje afhankelijk hoe je het ziet. Ik ben heel sceptisch over de goeie verhalen en de fantastische bonussen enz enz enz. Wees alert,
als je wil kan ik je meer vertellen over hoe dat bij mij gaat. Vaak
worden forums gebruikt om mensen uit hun tent te lokken en daar
word je niet echt wijzer van. Vaak hoor je ook dat je inschrijvingsgeld
moet betalen of andere soorten fees, lees goed wat je tekent.

Ik wens je veel sterkte, indien je meer wil weten kan ik je mijn
hotmail geven.

Sweet Me
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 mar 2007 20:35

Re: ervaringen met: MLM -->Aloe Vera

Ongelezen bericht door Sweet Me »

@vlmgv
Ik zou er idd meer over willen weten en zeker over je ervaringen. Sorry trouwens dat ik nu pas reageer. Maar als je je hotmail wil plaatsen graag, ik wil mijn hotmail graag prive houden omdat ik deze dingen ook voor een zeer goede vriend van mij uitzoek en weet dat hij het hier absoluut niet mee eens zou zijn, want hij is nu al zo gebrainwashed. hoop dat je hier begrip voor hebt.
Alvast heeeel erg bedankt!!!!!!!!!

Ray-Dorco
Berichten: 715
Lid geworden op: 25 feb 2006 19:34

Re: ervaringen met: MLM -->Aloe Vera

Ongelezen bericht door Ray-Dorco »

De hotmail van vlmgv staat achter het envelopje!

Scherp hoor!

Ray

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: ervaringen met: MLM -->Aloe Vera

Ongelezen bericht door Chanmaster »

En nu even zakelijk bekeken.

MLM is een systeem waarin, als men daarvan wil leven, moet oppassen.
Men moet precies de balans weten tussen vertegenwoordigers in het marktgebied. Overbevolking leidt tot inkomstenderving maar onderbezetting doet het zelfde. MLM is uiteindelijk gedoemd om dood te bloeden. Je probeert steeds weer mensen te motiveren om met aloevera te gaan lopen leuren om jouw eigen positie een treedje te verheffen en daarmee een inkomsten schaal omhoog te komen. Stilstand is achteruitgang en wanneer jouw mensen niet genoeg verkopen moet jij ook inkomen derven dus bij wijze van spreken de zweep erover. Hoe hoger je komt des te groter jouw verantwoordelijkheid maar tevens aandeel in de verkoop van het product wat feitenlijk vele malen te duur op de markt komt vanwege deze systemen. Aloevera kost vrijwel niets en is in overvloed voorradig.
Let wel, ik doe aan de kwalitatieve aspecten geen afbreuk maar licht gewoon even een willekeurige piramide door.
De hoogste positie verdient per product wat wordt verkocht het misnt, de verkoper aan het begin van de piramide het meest per product.
Onder aan de piramide wordt men geacht om binnen een bepaalde termijn een aantal producten te verkopen. De trede er boven hamert er op om eigen inkomen zeker te stellen en de verkoop te stimuleren om zo promotie te kunnen maken. Tevens moeten de mensen in de laagste treden mensen verven waarover ze zelf blijven heersen. Hierdoor klimmen ze zelf de piramide omhoog en krijgen hun eigen verkopers onder zich. En zo gaat het maar door. Er is echter een grens.
Deze wordt bepaald door de omvang van de markt en het aantal daarin vertegenwoordigde verkopers. Is de markt verzadigd dan stopt de recrutering en stagneert de verkoop. Het gebied is verzadigd. Juist vanwege dit systeem zijn de producten te duur. Hoe groter het gebied hoe hoger de piramide en hoe meer treden. De hoogte ervan wordt evenzeer aangegeven door de markt. Hoe hoger de piramide hoe duurder de producten op de markt worden gebracht. Ook daar zijn grenzen, te duur is te weinig verkoop. Als ik wil start ik morgen een eigen onderneming in aloeveraproduchten en de piramides zakken als kaartenhuizen ineen. Zodra ik dat doe krijg ik te maken met criminele praktijken en dreigementen. Dus zo koosjer is het allemaal niet. Wanneer ik een economische waarde aan de producten ga verbinden kom ik echter veel te laag uit. De waarde van aloevera is zo gering dat het piramidesysteem de producten in waarde moeten verheffen waardoor het de schijn verwekt alsof het om een wondermiddel gaat.
Daarbij koop je een product van nul en gener waarde en juist dat wordt verzwegen. De werkelijke waarde van aloevera is nul, helder water doet meer wonderen. Het zelfde is van toepassing op alle producten waarvan men de bewering doet dat de zogenaamde werkzame stoffen worden opgenomen door de huid. Daarbij verdoezelen ze alleen maar en blijven op de huid liggen. De huid ademt zegt men, welnu de huid is een orgaan met poriën waaruit wij als mensen transpireren ter afkoeling van ons lichaam en deze nemen niets op, raken hoogstens verstopt door al die rotzooi. Er bestaan balsemachtige crémes welke de huid iriteren en daardoor ondervonden worden als indringende zalven.
In werkelijkheid blijven deze gewoon op de huid liggen. Zouden ze door de huid worden opgenomen dan zou u morgen dood zijn.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: ervaringen met: MLM -->Aloe Vera

Ongelezen bericht door So be it »

En nu even zakelijk bekeken.
Goed, Chan..., laten we DAT doen!!!
MLM is een systeem waarin, als men daarvan wil leven, moet oppassen.
Ben benieuwd!
Overbevolking leidt tot inkomstenderving maar onderbezetting doet het zelfde.
Verklaar je dit ook nog?
MLM is uiteindelijk gedoemd om dood te bloeden.
Als het over "aloevera" was gezegd..., had IK niks gezegd.., maar nu dus over mlm in het algemeen!
WANNÉÉR vind je dat mlm bestaansrecht heeft verworven?
Wanneer een bedrijf 10 jaar bestaat? 20? 40? 50 jaar?
Vertel!!! Of ga je een "duizendjarig bedrijf" noemen???
Je probeert steeds weer mensen te motiveren om met aloevera te gaan lopen leuren om jouw eigen positie een treedje te verheffen en daarmee een inkomsten schaal omhoog te komen.
En zélf ga je uit je neus zitten vreten??
Stilstand is achteruitgang en wanneer jouw mensen niet genoeg verkopen moet jij ook inkomen derven dus bij wijze van spreken de zweep erover.
Je bent in de war met je eigen baan! Bij mlm KAN dat helemaal niet!
Hoe hoger je komt des te groter jouw verantwoordelijkheid maar tevens aandeel in de verkoop van het product wat feitenlijk vele malen te duur op de markt komt vanwege deze systemen.
Doe nou éérst je huiswerk, en kom dán terug hier! Of gaat het nu weer álléén over ALO?
Let wel, ik doe aan de kwalitatieve aspecten geen afbreuk maar licht gewoon even een willekeurige piramide door.
Zal ik de piramide bij je baas even "doorlichten"?
De hoogste positie verdient per product wat wordt verkocht het misnt, de verkoper aan het begin van de piramide het meest per product.

Gaaf man, dat je dat dóór hebt!
Is dat óók zo bij je baas?? :cry:
Onder aan de piramide wordt men geacht om binnen een bepaalde termijn een aantal producten te verkopen.

Varieert per bedrijf.
De trede er boven hamert er op om eigen inkomen zeker te stellen en de verkoop te stimuleren om zo promotie te kunnen maken.

Je kunt van je "downline" niet een grotere prestatie verwachten dan van je zelf!!!! 8)
Tevens moeten de mensen in de laagste treden mensen verven waarover ze zelf blijven heersen.
Je bent misschien gewend te "heersen" over je vrouw, maar in mlm werkt dat niet zo!
Je hebt in feite geen flikker over ze te vertellen!!!
Of wou je ze ontslaan!!?? :roll:
Hierdoor klimmen ze zelf de piramide omhoog en krijgen hun eigen verkopers onder zich.
De bedpo misschien, maar géén mensen!
En zo gaat het maar door. Er is echter een grens.
Goed zo! Bij je baas óók niet toch!!??
Je blijft toch elk jaar je inkomen verdubbelen?? :shock:
Deze wordt bepaald door de omvang van de markt en het aantal daarin vertegenwoordigde verkopers.

Vertel maar....
Jullie zeggen het éne moment dat je nooit een mlm-er kent in je relatiekring... en de ándere keer weer dat de markt "verzadigd" is!! :lol:
Is de markt verzadigd dan stopt de recrutering en stagneert de verkoop.

Hé! Das toevallig!!! Vertel!!! :?
Het gebied is verzadigd.

JIJ wijst een "gebied" aan.... en ik zoek ff iemand in dat gebied! OK??
Juist vanwege dit systeem zijn de producten te duur.
Ja en Nee! Sommige prod wél... en sommige niet...., nou en?
Hoe hoger de piramide hoe duurder de producten op de markt worden gebracht.

Komen er nog méér sterke verhalen?
Ook daar zijn grenzen, te duur is te weinig verkoop. Als ik wil start ik morgen een eigen onderneming in aloeveraproduchten en de piramides zakken als kaartenhuizen ineen.
Maar je doet het ff gewoon niet? :wink:
Zodra ik dat doe krijg ik te maken met criminele praktijken en dreigementen.

Voorbeeld graag! Ik geloof niet in sprookjes! (WAT een lariekoek. :roll: )
Dus zo koosjer is het allemaal niet. Wanneer ik een economische waarde aan de producten ga verbinden kom ik echter veel te laag uit. De waarde van aloevera is zo gering dat het piramidesysteem de producten in waarde moeten verheffen waardoor het de schijn verwekt alsof het om een wondermiddel gaat.
En daarbij komt dan weer natuurlijk die schoenmaat....., minus één pond aardappelen?? :twisted:
Daarbij koop je een product van nul en gener waarde en juist dat wordt verzwegen.
Tja..., die auto die je via mlm kunt huren is gewoon 10x zo duur toch?
De werkelijke waarde van aloevera is nul, helder water doet meer wonderen. Het zelfde is van toepassing op alle producten waarvan men de bewering doet dat de zogenaamde werkzame stoffen worden opgenomen door de huid. Daarbij verdoezelen ze alleen maar en blijven op de huid liggen. De huid ademt zegt men, welnu de huid is een orgaan met poriën waaruit wij als mensen transpireren ter afkoeling van ons lichaam en deze nemen niets op, raken hoogstens verstopt door al die rotzooi. Er bestaan balsemachtige crémes welke de huid iriteren en daardoor ondervonden worden als indringende zalven.
In werkelijkheid blijven deze gewoon op de huid liggen. Zouden ze door de huid worden opgenomen dan zou u morgen dood zijn.
Oh....? Nu gaat het weer over één specifiek bedrijf? 8)

Nou..., het was een beetje een "flutbetoog", toch?
Bedankt voor je bijdrage..., ik heb genóten! :lol:

So be it

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: ervaringen met: MLM -->Aloe Vera

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Omdat uw product geen cent waard is maar middels het muli-level-systeem dan wel vanwege de kosten welke hieruit voort spruiten vint ik dat u zich dood moet schamen dat u die rommel aan de man wilt brengen tegen woekerprijzen om jouw eigen hagje te financieren.
Aloevera is van nul en gener waarde.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: ervaringen met: MLM -->Aloe Vera

Ongelezen bericht door So be it »

@ Chan,
Omdat uw product geen cent waard is maar middels het muli-level-systeem dan wel vanwege de kosten welke hieruit voort spruiten vint ik dat u zich dood moet schamen dat u die rommel aan de man wilt brengen tegen woekerprijzen om jouw eigen hagje te financieren.

De rest, één zin nog, gaat over Aloevera en de bovenstaande onzin gaat over mlm..., dus moet je nu opeens zomaar waarmaken wat je zegt! 8)
waarom zou een produkt duurder moeten worden via mlm?
Is een regulier produkt goedkoper omdat er 10.000 mensenbij het bedrijf werken?
Ik ben het met je eens ivm met handelsbedrijven die de mlm-markt op gaan. Die zullen, willen ze nog een redelijke bonus kunnen uitkeren, hun prijzen daarvoor moeten verhogen.

Een fabrikant heeft gewoon meer marge. Kijk eens naar de kostprijs van de productie van een doorsnee produkt....: 10%? 15% van de verkoopwaarde?? Die heeft veel meer ruimte om mensen goed te belonen via mlm... ZONDER de prijzen hoog te hoeven maken!

Dus..., beter opletten wat je "in het algemeen" zegt over mlm.

So be it (in bed geplast! :lol: )

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: ervaringen met: MLM -->Aloe Vera

Ongelezen bericht door jor »

Als je jezelf even had verdiept in dit forum had je geweten dat So be it Niets met Aloevera te maken heeft of zelfs maar Wil hebben.Je gooit alles op 1 hoop en dat is dus fout! Jou verhaaltje hangt dan ook ( net als bij <SOMMIGE> mlm) als los zand aan elkaar. Even beter nuanceren zou je sieren. :wink:

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: ervaringen met: MLM -->Aloe Vera

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Het gaat ook niet zozeer over welk product dan ook als onderwerp mag dienen.
De producten welke middels MLM systemen worden verkocht zijn geen donder waard! Er is geen enkele economische waarde aan te verbinden!
U verkoopt iets van nul en gener waarde tegen woekerprijzen. Daar gaat het om.
AloeVera werd weldegelijk genoedmd maar ik hoop nu duidelijk te hebben gemaakt dat het daarom niet gaat. Het product heeft geen waarde!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: ervaringen met: MLM -->Aloe Vera

Ongelezen bericht door So be it »

@ Chan,
Het gaat ook niet zozeer over welk product dan ook als onderwerp mag dienen.
De producten welke middels MLM systemen worden verkocht zijn geen donder waard! Er is geen enkele economische waarde aan te verbinden!
U verkoopt iets van nul en gener waarde tegen woekerprijzen. Daar gaat het om.
AloeVera werd weldegelijk genoedmd maar ik hoop nu duidelijk te hebben gemaakt dat het daarom niet gaat. Het product heeft geen waarde!
Mag ik U dan even duidelijk maken dat ik UW mening geen donder waard vind!?!?!

En IK kan aantonen dat mlmprodukten helemáál niet duurder hoeven te zijn dan reguliere produkten! :lol: (die trouwens óók via mlm worden aangeboden!)

SBI

vlmgv
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2007 20:43

Re: ervaringen met: MLM -->Aloe Vera

Ongelezen bericht door vlmgv »

@Sweet Me

Hallo Sweet,

Mijn hotmail is inderdaad [email protected], stuur mij een mailtje of voeg me toe op MSN, dan kan ik je mijn ervaring mededelen. Het is een hoog oplopende discussie zie ik, maar heel simpel gezegd van de 100 mensen die een mening hebben over MLM kunnen er ook 100 verschillende meningen uitkomen. Er zijn mensen die misschien dat willen zwart maken, kan ik me voorstellen, omdat het hen misschien niet is gelukt of dat ze er teveel van hebben verwacht. Er is ook een andere man naar me toe gekomen ene M.S. (initialen ter privacy van de persoon), die wilde graag ook wat meer weten. Ik sta open om mensen dingen uit te leggen, maar niet om discussies te voeren, ik denk dat in alle meningen wel een kern van waarheid kan zitten, afhankelijk van de perceptie van de perso(o)n(en) in kwestie.

Stuur me eerst een mailtje met daarin dat je Sweet Me bent, want ik accepteer niet zomaar iedereen in me persoonlijke lijst. Bij voorbaat bedankt.

Groetjes,

vlmgv

Sweet Me
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 mar 2007 20:35

Re: ervaringen met: MLM -->Aloe Vera

Ongelezen bericht door Sweet Me »

@ ray

Ja sorry dat ik niet zo scherp ben, heb een leven buiten de computer dus ben niet helemaal up to date.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: ervaringen met: MLM -->Aloe Vera

Ongelezen bericht door Chanmaster »

@So be it


Luister. Je hoeft je van mijn reactie niets aan te trekken!
Het gaat er om dat wat ik zeg in deze de waarheid betreft.

So be it and else not.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: ervaringen met: MLM -->Aloe Vera

Ongelezen bericht door So be it »

Het gaat er om dat wat ik zeg in deze de waarheid betreft.
Nee. Je vertelt NIET de waarheid!
(Ben ff vergeten hoe je dat ook weer noemt....... :roll: )

SBI

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: ervaringen met: MLM -->Aloe Vera

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Ik zal het je vertellen. De grondstoffen welke gebruikt worden doen niet terzake. De prijs, dus economische waarde van bijvoorbeeld AloeVera, HerbaLife etc. zijn voor de doelstelling waarvoor ze worden verkocht van nul en gener waarde dus ook geen toegevoegde waarde.
Wanneer we van het prutoproduct de in de levels vertegenwoordigde gelden aftrekken dan blijft de zuivere kostprijs over. Dat zijn slechts centen.
De verpakking is duurder dan de inhoud en de inhoud zou eventueel ook water kunnen zijn.
Dit is over het algemeen het kenmerk van MLM-producten.In de winkel of op de markt mag het niet verkocht worden omdat het aan werkbare stoffen ontbreekt.

Gesloten