LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Euphony: ervaringen van mensen?
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
https://www.telfort.nl/tarieven/vast-bellen/
Bel tarief Telfort
https://www.euphony.nl/site/telefonie/v ... AND%20(NL)
Bel tarief Euphony.
Engeltje erg kortzichtig alleen te kijken naar de maandelijkse vaste kosten. De verbruikskosten laat je gewoon even achterwegen. Sluwe verkoopster
Heb je ook rekening gehouden met het bestellen van films!!???
Bel tarief Telfort
https://www.euphony.nl/site/telefonie/v ... AND%20(NL)
Bel tarief Euphony.
Engeltje erg kortzichtig alleen te kijken naar de maandelijkse vaste kosten. De verbruikskosten laat je gewoon even achterwegen. Sluwe verkoopster
Heb je ook rekening gehouden met het bestellen van films!!???
Angel1978 je geeft ook nooit wat toe he!!???(schieten en blijven schieten)
Geen enkele partij kan korting geven bij het aanleveren van klanten. Wij geven onze klanten korting.
Dit loopt nu 2 maanden. De meeste klanten geven toch 2 referenten. Dit laten we volledig buiten beschouwing.
Andere dan :
3-1 pakket
2 uur bellen per maand(gemiddeld gesprek 3 min)
2 TV's
Euphony 46,95 + 4,-- + (40 * 0,076= 3,04)= 53,99
Telfort 38.50 + ( 40 * 0,09 = 3,60 + 120 * 0,09 = 10,80) = 52,90
Scheelt 1 euro in voordeel voor Telfort.
Ik zal iedereen voortaan naar Telfort doorsturen.
Geen enkele partij kan korting geven bij het aanleveren van klanten. Wij geven onze klanten korting.
Dit loopt nu 2 maanden. De meeste klanten geven toch 2 referenten. Dit laten we volledig buiten beschouwing.
Andere dan :
3-1 pakket
2 uur bellen per maand(gemiddeld gesprek 3 min)
2 TV's
Euphony 46,95 + 4,-- + (40 * 0,076= 3,04)= 53,99
Scheelt 1 euro in voordeel voor Telfort.
Ik zal iedereen voortaan naar Telfort doorsturen.
Engeltje.
Wij hebben de mogelijkheid om een mobiel te koppelen aan ons 3-1 pakket. Men kan dan gratis bellen naar vast en van vast naar mobiel. Je hebt totaal geen verstand van de markt en tevens zijn jullie alleen maar aan het schieten.
Euphony is gewoon scherp getrijst en daar mee uit!!!Hiermee tonen we meteen aan dat MLM niet alleen onverkoopbare en dure producten verkoopt:)
Wij hebben de mogelijkheid om een mobiel te koppelen aan ons 3-1 pakket. Men kan dan gratis bellen naar vast en van vast naar mobiel. Je hebt totaal geen verstand van de markt en tevens zijn jullie alleen maar aan het schieten.
Euphony is gewoon scherp getrijst en daar mee uit!!!Hiermee tonen we meteen aan dat MLM niet alleen onverkoopbare en dure producten verkoopt:)
Inderdaad. Zo kan iedereen wel een voorbeeld bedenken.angel1978 schreef:Laten we dat nu eens niet doen, want dit is een aanname en precies de aanname die het meest ideaal is voor Euphony ( 2 min per gesprek ).Laten we uitgaan van het volgende :
Er wordt 3 uur per maand gebeld met de vaste lijn naar vast en mobiel.
Gemiddeld gesprek 2 min
Blijf eens gewoon bij de feiten!
[Geruzie verwijderd door de Moderator]
[Geruzie verwijderd door de Moderator]
Ik had steeds aangenomen dat yekki een volwassen persoon was maar zitten we hier niet met z'n allen te vitten op een pubertje? Wel wat zonde van de tijd, niet? Vooral dat "topverkoper" en 'verstand van de markt" geeft hem weg. Als iemand zo'n mlm-bijeenkomst heeft meegemaakt en meteen "verstand van de markt" blijkt te hebben is het misschien toch niet zo serieus?
Dit stuk van mijn reactie gemist zeker:yekki77 schreef:Sterke reactie!!! "Sukkel"
Dus, begin jij eens met de nickname van mensen correct te spellen. Dan kunnen we hier tenminste als volwassenen discussiëren.kuklos schreef:He, sukkel777, ik zal het nog maar eens zeggen, als jij niet het fatsoen kan opbrengen om iemands nickname correct te spellen, dan gaan we dit bij jou ook niet doen.yekki77 schreef:Engeltje.
Elke keer? Kom nou. En nogmaals, ga eerst zelf eens mensen hun nickname correct spelen. Daarna, niet liegen over hoe er op jouw berichten gereageerd wordt.yekki77 schreef:Elke keer als ik een punt maak wordt er "ordinair" en " sukkel" bij gehaald.
Dit slaat als een tang op een varken.yekki77 schreef:Je vergelijkt bij een auto de aanschafprijs en de verbruikskosten!! Jij hebt zeker een auto voor de deur staan voor de sier.
Bij een auto vergelijk je onder andere die zaken. Doch ook kwaliteit, restwaarde en uiterlijk van de auto. Moet ik daaruit concluderen dat ik als koper meer zaken meeneem dan jij als verkoper in mijn beslissing?
Nu wil je het weer over mij gaan hebben. Waarom toch steeds?yekki77 schreef:Jij hebt echt geen verstand van de markt!!! Jij zit zeker nog op school??? ( geen feit, maar gezien je kinderlijke reacties) je hebt inhoudelijk nog werkelijk niks gebracht, behalve op spelfouten en typefouten.
Wat je vergeet is dat ik geen verkoper van telecomdiensten ben. Ik hoef geen verstand van de markt te hebben. En ik hoef ook geen verstand van de markt te hebben om te kunnen zien dat euphoney helemaal niet zo voordelig is.
Jij zal moeten verdedigen dat euphoney inderdaad zo goedkoop is als jij als verkoper beweert. Als koper hoef ik alleen maar te bekijken of jullie goedkoper zijn dan wat ik zelf al heb. En dat leggen jullie dus af.
Inhoudelijk weer lucht. Helaas met het woord"interpretatie" en het verhaal over een potentiële koper....pfff trieste bedoeling weer.
Newmickey eindelijk de aap is uit de mouw. Het hoge woord is eruit!!!
We zitten met ze alle te vitten!!!!!! Inderdaad geen dialoog...maar vitten!!!
Iedereen die kan nu onafhankelijk onze discussies volgen:
Conclusies:
- MLM is de wet van de grote getallen
- MLM is niet voor iedereen geschikt
- MLM is geen snel rijk systeem
- MLM is net ondernemen, dus net zoveel mislukking als echt ondernemen.
- MLM heeft niet altijd dure producten, maar ook scherp geprijsde producten.
- MLM kijkt niet naar je CV, dus voor iedereen toegankelijk. Ook voor mensen die te lui zijn om te werken en wellicht beter tot zijn recht komen bij een ander baan.
- Euphony is scherp geprijsd
- Euphony kent als extra optie friends and family en het 4-1 pakket.
- MLM is niet de enige optie, want u kunt ook zelfstandig ondernemen of in loondienst gaan.
Iedereen die kan nu onafhankelijk onze discussies volgen:
Conclusies:
- MLM is net ondernemen, dus net zoveel mislukking als echt ondernemen.
- MLM heeft niet altijd dure producten, maar ook scherp geprijsde producten.
- MLM kijkt niet naar je CV, dus voor iedereen toegankelijk. Ook voor mensen die te lui zijn om te werken en wellicht beter tot zijn recht komen bij een ander baan.
- Euphony is scherp geprijsd
- Euphony kent als extra optie friends and family en het 4-1 pakket.
- MLM is niet de enige optie, want u kunt ook zelfstandig ondernemen of in loondienst gaan.
Mijn achtergrond:
35 jaar
Getrouwd
Woon in Vinex locatie
Woon in Rotterdam mooiste stad van NL
2 kinderen
HBO opgeleid
Vanaf 2007 ondernemer
Sinds 2012 biedt ik telecom oplossingen aan het MKB.
Ik bied oplossingen van verschillende partijen aan het MKB. Ik gebruik de Vastelijn en mobiele telefonie van Euphony. VOIP, Energie, VPN en ADSL worden elders gehaald.
35 jaar
Getrouwd
Woon in Vinex locatie
Woon in Rotterdam mooiste stad van NL
2 kinderen
HBO opgeleid
Vanaf 2007 ondernemer
Sinds 2012 biedt ik telecom oplossingen aan het MKB.
Ik bied oplossingen van verschillende partijen aan het MKB. Ik gebruik de Vastelijn en mobiele telefonie van Euphony. VOIP, Energie, VPN en ADSL worden elders gehaald.
Ja hoor, dat geloof ik onmiddelijk, gezien deze zin:yekki77 schreef:Mijn achtergrond:
HBO opgeleid
ZE allen? En jij beweert hbo opgeleid te zijn? Kom nou toch, zelfs bij InHolland leren ze je dat taalgebruik niet.yekki77 schreef:Newmickey eindelijk de aap is uit de mouw. Het hoge woord is eruit!!!
Klopt. Ik zat op de Fontys hogeschool:)
Hey, LOSER666, nogmaals, heb het fatsoen iemands nickname correct te spellen. Zolang je dat niet doet kan geen enkele discussie volwassen verlopen. Jij als zelfverklaard hbo-er zou zoiets toch moeten snappen.yekki77 schreef:Newmickey
Aangaande jouw conclusies:
Ach gut, alle kritiek is vitten. Zo kan je alles aangaande mlm wel doodslaan.yekki77 schreef:We zitten met ze alle te vitten!!!!!! Inderdaad geen dialoog...maar vitten!!!
1) Duh. Vele hele kleintjes maken een grote. Doch daar heb je vaak wel miljoenen verkopertjes voor nodig die zelf geen droog brood verdienen.yekki77 schreef:Conclusies:
2) mlm is voor niemand geschikt, tenminste als geschikt betekent een volwaardig inkomen.
3) mlm is überhaupt geen rijk systeem, behalve voor de oprichter dan.
nee, mlm is verkopen voor eigen risico. <aar ondernemen is het niet, is het nooit geweest en zal het ook nooit worden.yekki77 schreef:- MLM is net ondernemen, dus net zoveel mislukking als echt ondernemen.
Dit is volledig JOUW conclusie, die niet door de anderen hier gedeeld wordt.yekki77 schreef:- MLM heeft niet altijd dure producten, maar ook scherp geprijsde producten.
Zin 1 klopt. Zin 2 klopt niet.yekki77 schreef:- MLM kijkt niet naar je CV, dus voor iedereen toegankelijk. Ook voor mensen die te lui zijn om te werken en wellicht beter tot zijn recht komen bij een ander baan.
Ook hier, dat is volledig JOUW conclusie. Een conclusie welke door de anderen hier niet gedeeld wordt.yekki77 schreef:- Euphony is scherp geprijsd
Pure reclame welke niets toevoegt aan de discussie.yekki77 schreef:- Euphony kent als extra optie friends and family en het 4-1 pakket.
Enige optie voor wat? Geld verliezen? Daar zijn inderdaad meerdere opties voor.yekki77 schreef:- MLM is niet de enige optie, want u kunt ook zelfstandig ondernemen of in loondienst gaan.
Je gebruikt toch niet die ouwe truc die andere Euphony verkopers hier al eens geprobeerd hebben, toch? Da's nog erger dan zielig.yekki77 schreef: Euphony 46,95 + 4,-- +??????+(40 * 0,076= 3,04)= 53,99
Quote Euphony website: Starttarief cent / min. 7,6 ct
Euphony is dus, zelfs met dit onrealistisch minimale telefoongebruik niet slechts één euro duurder maar 1.09 euro + 40*0.076 (die jij weggesmokkeld had) = €4.13 of bijna 8% duurder dan Telfort.
Je verzwijgt het starttarief van Euphony maar geeft wel dat van Telfort in je berekening weer. Dat is nu een voorbeeld van het leugenachtig gedrag wat Euphony verkopers hier keer op keer vertonen. Het is niet eens moeilijk te ontmaskeren want jullie doen allemaal exact hetzelfde, alsof jullie er instructie voor hebben gekregen.
Laatst gewijzigd door newmikey op 17 feb 2013 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
ach ja joh.. pak het volgende zwaktebod er maar bij.. Respectloos noemen ze dat. Krijg je dat ook geleerd bij de MLM-cursussen ?Engeltje.
Volgens mij was jij diegene die met Tele2 kwam toen ik aangaf een goedkoper alternatief te hebben ( gaf de prijs er zelfs bij ). Het lijkt mij dat jij de hele markt niet kent.. Sterker nog, ik heb zwaar het vermoeden dat jij de prijs van Telfort ( gezien je reactie ) zelfs nog nooit eerder gezien hebt.. Erg zwak voor een verkoper van dit soort produkten.Je hebt totaal geen verstand van de markt en tevens zijn jullie alleen maar aan het schieten.
Jij bent nooit door iemand hier 'ordinair' genoemd.. Sterker nog, de enige die een beetje in de buurt is gekomen ben ik zelf en ik zal mezelf nog even aanhalen, ik heb namelijk: 'je bent gewoon een ordinaire verkoper' gezegd..Elke keer als ik een punt maak wordt er "ordinair" en " sukkel" bij gehaald.
Blijkbaar is je woordkennis niet zo heel erg groot, maar ik zal je daarnaast dan ook nog even de werking van het woordenboek uitleggen ( dat kun je gebruiken als je een woord niet zo goed kent ):
een van de betekenissen van 'ordinair' is: gewoon, alledaags, gebruikelijk.
In die betekenis ben je dus een 'ordinaire', een gewone verkoper...
Dat gebruik je dus nu als excuus om anderen uit te schelden. Heel goed, dat niveau !
Ook de nickname van newmikey weet je weer te verbasteren...
hebben we hier te maken met een MLM-verkoper ?
- Verbasteren van nicknames: CHECK
- achterhouden van cruciale informatie: CHECK
- Voorbeelden verkeerd voorrekenen: CHECK
- Proberen mensen naar meetings te krijgen: CHECK
- enorm zichzelf ophemelen: CHECK
- Proberen op de man te spelen / achter persoonlijke situaties te komen: CHECK
alle elementen zijn weer aanwezig...
Verdiep je nou eens in ons systeem. Je hoeft niks te investeren.kuklos schreef:Hey, LOSER666, nogmaals, heb het fatsoen iemands nickname correct te spellen. Zolang je dat niet doet kan geen enkele discussie volwassen verlopen. Jij als zelfverklaard hbo-er zou zoiets toch moeten snappen.yekki77 schreef:Newmickey
Aangaande jouw conclusies:Ach gut, alle kritiek is vitten. Zo kan je alles aangaande mlm wel doodslaan.yekki77 schreef:We zitten met ze alle te vitten!!!!!! Inderdaad geen dialoog...maar vitten!!!
Kritiek is het probleem niet!!!! Jij bent het probleem.
1) Duh. Vele hele kleintjes maken een grote. Doch daar heb je vaak wel miljoenen verkopertjes voor nodig die zelf geen droog brood verdienen.yekki77 schreef:Conclusies:
2) mlm is voor niemand geschikt, tenminste als geschikt betekent een volwaardig inkomen.
3) mlm is überhaupt geen rijk systeem, behalve voor de oprichter dan.
Jesus wat ben je weer simpel.
nee, mlm is verkopen voor eigen risico. <aar ondernemen is het niet, is het nooit geweest en zal het ook nooit worden. Mijn bedrijf is ingeschreven bij de KVK een onderneming!! Hier komen inkomsten van Euphony is : Carplan, Netwerk inkomsten en verkoop inkomsten. Tevens komen er inkomsten van andere partijen binnen.yekki77 schreef:- MLM is net ondernemen, dus net zoveel mislukking als echt ondernemen.
http://www.kvk.nl/ondernemen/rechtsvorm ... tschap-bv/
Dit is volledig JOUW conclusie, die niet door de anderen hier gedeeld wordt.yekki77 schreef:- MLM heeft niet altijd dure producten, maar ook scherp geprijsde producten.
Nee, dit wordt volledig genegeerd!! Ik heb al 2 keer de prijzen vergeleken!!!
Jij bent niet onafhankelijk!! Jij bent werkzaam bij Trosradar!!!!
Zin 1 klopt. Zin 2 klopt niet.yekki77 schreef:- MLM kijkt niet naar je CV, dus voor iedereen toegankelijk. Ook voor mensen die te lui zijn om te werken en wellicht beter tot zijn recht komen bij een ander baan.
Heb jij ervaring als zelfstandige ?
Ook hier, dat is volledig JOUW conclusie. Een conclusie welke door de anderen hier niet gedeeld wordt.yekki77 schreef:- Euphony is scherp geprijsd
Pure reclame welke niets toevoegt aan de discussie.yekki77 schreef:- Euphony kent als extra optie friends and family en het 4-1 pakket.
Dit voegt heel veel toe, maar je verdiept je er niet in!! Trosradar moderator
Enige optie voor wat? Geld verliezen? Daar zijn inderdaad meerdere opties voor.yekki77 schreef:- MLM is niet de enige optie, want u kunt ook zelfstandig ondernemen of in loondienst gaan.
De eerste twee zijn volledig gratis. (eerste 2 m van gesprek ook geen starttarief)newmikey schreef:Je gebruikt toch niet die ouwe truc die andere Euphony verkopers hier al eens geprobeerd hebben, toch? Da's nog erger dan zielig.yekki77 schreef: Euphony 46,95 + 4,-- +??????+(40 * 0,076= 3,04)= 53,99
Quote Euphony website: Starttarief cent / min. 7,6 ct
Euphony is dus, zelfs met dit onrealistisch minimale telefoongebruik niet slechts één euro duurder maar 1.09 euro + 40*0.076 (die jij weggesmokkeld had) = €4.13 of bijna 8% duurder dan Telfort.
Je verzwijgt het starttarief van Euphony maar geeft wel dat van Telfort in je berekening weer. Dat is nu een voorbeeld van het leugenachtig gedrag wat Euphony verkopers hier keer op keer vertonen. Het is niet eens moeilijk te ontmaskeren want jullie doen allemaal exact hetzelfde, alsof jullie er instructie voor hebben gekregen.
Jij rekent met 40 gesprekken van 3 minuten ieder. Nergens op de prijslijsten van Euphony, of de FAQ, of de rest van de website staat dat die gesprekken waar 2 minuten korting op zit van de drie ook maar geen starttarief hebben. Uit je duim gezogen en manipulatief dus.yekki77 schreef:De eerste twee zijn volledig gratis. (eerste 2 m van gesprek ook geen starttarief)
Hou toch op joh, we hebben jouw soort al zo vaak voorbij zien komen hier de laatste paar jaar. Als we ze allemaal hadden geloofd had Euphony nu al een marktaandeel van minstens 40% gehad en was het al 4 keer naar de beurs gebracht.
Het tegendeel is waar, Euphony Benelux volgt exact maar dan ook exact het patroon van Euphony UK waar het uit voortgekomen is door een management buyout. Véél hosanna verhalen over beursgang en succes, dan dalende netto winsten bij gelijkblivende omzet en tenslotte liquidatie waarbij één van de ex-topmensen de klantenbestanden te gelde maakt bij een reguliere marktpartij. De mlm'ers hebben tenslotte het nakijken want: géén contracten, géén enkele verplichting, géén èchte bedrijfjes maar keukentafel geknutsel.
Zielig maar waar, wel een opluchting dat mlm'ers er nooit slechter uitkomen als dat ze begonnen: armetierig. Ze hebben alleen geheel vrijwillig een tijdje lang geld gedoneerd aan de organisatie, maar soi, dat vindt iedereen gewoon sympathiek van ze...
@sukkel6666, ik heb nergens gezegd dat je moet investeren. Hoe jij dat uit mijn post haalt is knap, want het staat er namelijk niet.
- MLM-ers die anderen woorden in de mond leggen: CHECK.
- MLM-ers die anderen woorden in de mond leggen: CHECK.