LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] eurecxcel partners
Re: eurecxcel partners
Voorbeeldje uit Belgie:
Je begint als consultant. Je betaalt 350 Euro (incl. BTW).
Je hebt een ISDN centrale (kantoortje aan huis o.i.d.) en neemt 2 Euphony abonnementen. Je hebt zelf een GSM en je vrouw en 2 kinderen ook. Daar sluit je ook allevier een abonnement via jezelf op af.
Je hebt ook ADSL en je gebruikt gas en electriciteit. En hey, je broer, zus en ouders nemen ook een vaste lijnsaansluiting.
Pronto, iedereen bespaart. En jij?!
2x vaste lijn van jezelf = 30 Euro
Eigen GSM = 100 Euro
GSM vrouw = 50 Euro
2x kinderen GSM = 100 Euro
gas = 10 Euro
electriciteit = 10 Euro
ADSL = 10 Euro
broer, zus en ouders = 45 Euro
Verdiensten?! 345 Euro excl. BTW = ruim 435 incl. BTW
Plus...je krijgt een percentage van het gebruik.
Goh, wat een oplichterij.
Oh, er worden ook nog eens honderden Euros aan quickstarts aan het team waar je in zit uitgekeerd.
En je bent zelf nog niet eens echt begonnen met klantenwerven of een teambouwen.
Duidelijk oplichterij!
Je begint als consultant. Je betaalt 350 Euro (incl. BTW).
Je hebt een ISDN centrale (kantoortje aan huis o.i.d.) en neemt 2 Euphony abonnementen. Je hebt zelf een GSM en je vrouw en 2 kinderen ook. Daar sluit je ook allevier een abonnement via jezelf op af.
Je hebt ook ADSL en je gebruikt gas en electriciteit. En hey, je broer, zus en ouders nemen ook een vaste lijnsaansluiting.
Pronto, iedereen bespaart. En jij?!
2x vaste lijn van jezelf = 30 Euro
Eigen GSM = 100 Euro
GSM vrouw = 50 Euro
2x kinderen GSM = 100 Euro
gas = 10 Euro
electriciteit = 10 Euro
ADSL = 10 Euro
broer, zus en ouders = 45 Euro
Verdiensten?! 345 Euro excl. BTW = ruim 435 incl. BTW
Plus...je krijgt een percentage van het gebruik.
Goh, wat een oplichterij.
Oh, er worden ook nog eens honderden Euros aan quickstarts aan het team waar je in zit uitgekeerd.
En je bent zelf nog niet eens echt begonnen met klantenwerven of een teambouwen.
Duidelijk oplichterij!
Nou nou, moet ik nou zo'n theorietje geloven?
Maarrum, ik woon in Nederland, hoe zit het daar? En de bedragen die je noemt, dat zijn aanmeldpremies of zo? Die zijn anders als in Nederland? ISDN wordt als 2 lijnen geteld????
Ik kan de bedragen even niet plaatsen, die vraag is nu even het belangrijkst.
Maarrum, ik woon in Nederland, hoe zit het daar? En de bedragen die je noemt, dat zijn aanmeldpremies of zo? Die zijn anders als in Nederland? ISDN wordt als 2 lijnen geteld????
Ik kan de bedragen even niet plaatsen, die vraag is nu even het belangrijkst.
Ja, die bedragen zijn voor Belgie (waar ze overigens tijdelijk voor sommige producten nog hoger zijn, wat waarschijnlijk permanent word)
Maar maak je niet ongerust: In Belgie zijn ze met dezelfde bedragen als in Nederland begonnen. Tja, het zijn zulke oplichters dat ze de commissie alleen maar verhogen.
En ach, die zielepoten die er het eerst in gestapt zijn omdat ze er vertrouwen in hadden, worden nu gestraft met nog meer verdienste in hun team. Oh, en de betalingen op aanmeldpremies nemen fors toe als je veel klanten aanmeld.
ISDN telt voor 2? Nee hoor, kan zelfs voor 4 tellen. Ik heb zelf ISDN: 1 lijn met ons piekpakket voor mijn zakelijke gesprekken, 1 voor prive gebruik van mij en mijn vriendin en 2 kleine pakketjes voor de kids.
En die inkomsten had je natuurlijk allemaal gewoon kunnen weten op zo'n gladde verkopersavond waar ze vreemd genoeg je vertellen dat je je er vooral niet door iemand in moet laten praten, maar waar je ZELF de beslissing moet nemen: Consultant worden en je eigen klant worden, geen consultant worden maar wel klant of zelfs geen van beiden. Het maakt ons niet uit: Wij bestaan bij de gratie van tevreden mensen.
Maar ja, voor iemand die zo ongelovelijk veel verstand heeft van zaken is het natuurlijk duidelijk dat dat alles gewoon een leugen is. En die gedachtengang kun je mooi in stand houden door vooral NIET naar een presentatie te gaan en vooral WEL allerlei berekeningen te maken waar geen snars van klopt.
Je hebt absoluut gelijk: Euphony is een grote oplichterzooi en jij bent de enige die het door heeft!
Maar maak je niet ongerust: In Belgie zijn ze met dezelfde bedragen als in Nederland begonnen. Tja, het zijn zulke oplichters dat ze de commissie alleen maar verhogen.
En ach, die zielepoten die er het eerst in gestapt zijn omdat ze er vertrouwen in hadden, worden nu gestraft met nog meer verdienste in hun team. Oh, en de betalingen op aanmeldpremies nemen fors toe als je veel klanten aanmeld.
ISDN telt voor 2? Nee hoor, kan zelfs voor 4 tellen. Ik heb zelf ISDN: 1 lijn met ons piekpakket voor mijn zakelijke gesprekken, 1 voor prive gebruik van mij en mijn vriendin en 2 kleine pakketjes voor de kids.
En die inkomsten had je natuurlijk allemaal gewoon kunnen weten op zo'n gladde verkopersavond waar ze vreemd genoeg je vertellen dat je je er vooral niet door iemand in moet laten praten, maar waar je ZELF de beslissing moet nemen: Consultant worden en je eigen klant worden, geen consultant worden maar wel klant of zelfs geen van beiden. Het maakt ons niet uit: Wij bestaan bij de gratie van tevreden mensen.
Maar ja, voor iemand die zo ongelovelijk veel verstand heeft van zaken is het natuurlijk duidelijk dat dat alles gewoon een leugen is. En die gedachtengang kun je mooi in stand houden door vooral NIET naar een presentatie te gaan en vooral WEL allerlei berekeningen te maken waar geen snars van klopt.
Je hebt absoluut gelijk: Euphony is een grote oplichterzooi en jij bent de enige die het door heeft!
Ik denk dat jij MLM door een sleutelgat bekijkt , de wereld is je speelveld ! Indien je MLM puur in Nederland gaat bouwen ben je binnen 5 jaar uitgescheten. De wereld geeft je 10 - 30 jaar werktijd
Ik ben overtuigd. Doe mij 200 gsm abonnementen, en hey, mijn vriendin ook 200. Ik krijg 40.000 euro. Kan ik even vangen?
Schei nou snel uit. Jij gaat echt niemand wijs maken dat je welke opleiding dan ook succesvol hebt afgerond. En dat baseer ik dan niet op dingen als spelling of zo, dat zie je ook in wetenschappelijke dissertaties verkeerd gaan vandaag de dag. Nee, ten eerste heb ik echt nog nooit van mijn leven van iemand die met zijn bul in de hand liep de formulering "ik heb een graad" gehoord. Dat soort terminologie hanteert mijn oma, die ook vraagt "waar leer je voor?". Verder weet je op geen enkele wijze een poging te doen een wetenschappelijke ondergrond toe te voegen aan je discussie techniek, en sterker, je herkent die niet eens bij anderen. Je analytisch vermogen is ontegenzeggelijk nul komma niks en je aversie tegen wat je zelf noemt 'aannames' verraad ook dat je wat ik maar netjes zal uitdrukken 'een man van de straat' bent die wat trucjes heeft aangeleerd en daarbij leeft zonder je al te veel te vermoeien met de gedachte achter wat dan ook. En ten slotte is daar natuurlijk je bezigheid met MLM op zich. Spulletjes verkopen en mensen weten over te halen is bij uitstek een activiteit die aangeboren is bij de mensen die daar succesvol in zijn en los staat van de genoten opleiding. En de echte goeien daarin zullen wel uitkijken om zich met MLM in te laten, want die zullen wel wat exclusievers voor zichzelf weten te vinden zonder al die concurrentie en 'teams' en 'begeleiding' en 'opleidingen'. Zie je heer Olivier al in zo'n MLM-zaaltje zitten?En weet je wat, ik zal nog wat verdere info geven; Ik heb zelfs een graad en IK was al afgestudeerd toen ik 22 was
Blijft nog over de vraag of je in jouw omgeving van beperkte mogelijkheden nog enig succes hebt weten te behalen. Ook daar doet zich voor mij de vraag op waarom je op dit forum zou zijn als dat het geval was, maar alleen maar met de successtories van anderen op de proppen komt. En wat het jou uberhaupt zou interesseren hoe anderen erover dachten als het jou voor de wind zou gaan. Nee, laten we niet verzanden in een welles-nietes verhaal en onuitgesproken laten hoe ik er zelf exact over denk.
Mag ik ook namens jou, student26, econometrist danken voor dit inhoudelijk bijzonder sterke stuk?!
En heeft iemand al een antwoord gezien van econometrist op de vraag met welk project deze persoon bezig is. Vagelijk staat me iets bij van 'WC's schoonmaken' maar of dat nou het antwoord was of deel van de vraag... Gezien het niveau van econometrist heb ik de neiging het eerste te geloven.
En heeft iemand al een antwoord gezien van econometrist op de vraag met welk project deze persoon bezig is. Vagelijk staat me iets bij van 'WC's schoonmaken' maar of dat nou het antwoord was of deel van de vraag... Gezien het niveau van econometrist heb ik de neiging het eerste te geloven.
Beste Gast,
Trek je niks aan van econometrist. Hij mag zich dan een mooie naam hebben aangemeten, maar we weten allebeide dat mensen met een LBO opleiding over het algemeen niet veel mensen tegenkomen met een graad, dus dat hij er nog nooit een is tegen gekomen is niet verwonderlijk.
Trek je niks aan van econometrist. Hij mag zich dan een mooie naam hebben aangemeten, maar we weten allebeide dat mensen met een LBO opleiding over het algemeen niet veel mensen tegenkomen met een graad, dus dat hij er nog nooit een is tegen gekomen is niet verwonderlijk.
Het is wel vreemd dat de commissies niet overal gelijk meestijgen. Ik kan beter gaan tanken in Belgie, en dus ook beter daar met Euphony beginnen??Maar maak je niet ongerust: In Belgie zijn ze met dezelfde bedragen als in Nederland begonnen. Tja, het zijn zulke oplichters dat ze de commissie alleen maar verhogen.
Dat heb je zeer correct verwoord, aangezien de eerste instappers er geen moer aan hebben, op eigen financieel gebied dan Beetje hetzelfde als nieuwe abonnees die een cadeautje krijgen terwijl de mensen die al lang abonnee zijn helemaal niets krijgen.En ach, die zielepoten die er het eerst in gestapt zijn omdat ze er vertrouwen in hadden, worden nu gestraft met nog meer verdienste in hun team.
Vreemd dat daar helemaal niets over te vinden is in de informatie die ik van consultants heb gekregen.Oh, en de betalingen op aanmeldpremies nemen fors toe als je veel klanten aanmeld.
Maar om even op je optelling terug te komen:
Mag ik je ten eerste feliciteren dat je de enige constructie hebt gevonden waarbij je je een groot deel van je aanmeldpremie aan jezelf terugverdiend. Want je doet wel een groot aantal aannames in je verhaal. Daarover de volgende vragen:
- Hoeveel mensen hebben zowel ISDN als ADSL?
- Waarom krijgt de man op zijn eigen GSM 100 euro, op die van zijn vrouw 80, en op die van de kinderen 50?
- Bij de GSM's, dit zijn nieuwe abonnementen? Wat gebeurt er met de oude abonnementen? Doorbetalen of afkopen?
- Abonnementskosten?
- Hoeveel belasting moet er over de inkomsten betaald worden?
Dan nog een paar opmerkingen:
- Het percentage over het eigen gebruik is in dit verhaal verwaarloosbaar ten opzichte van de aanmeldpremies.
- Aangezien er nog geen downline is, zijn er ook nog geen quickstarts voor de persoon in dit verhaal, alleen voor de mensen boven hem indien hij aan de quota voldoet.
Zelfde voorbeeld in Nederland zou aanzienlijk minder opleveren...
Zoals econometrist ook al opmerkt: er klopt ergens iets niet in je verhaal. Want waarom zouden consultants inderdaad niet honderden abonnementen voor zichzelf afsluiten en zodoende de aanmeldpremies opstrijken? Hoeveel moet de consultant betalen voor alle abonnementen die hij afsluit?
Waar ik in ieder geval ook niet bij kan:
de man in dit verhaal krijgt 100 euro op zijn eigen GSM abonnement. Hoe kan Euphony dit in godsnaam terugverdienen? Zoals jij het brengt zijn de enige opbrengsten (aan de Euphony kant) zijn belkosten. Daarover wordt sowieso minstens 11% aan hemzelf en zijn upline betaald. Dan moet Euphony nog de tikken kopen van een ander bedrijf. Ik weet niet hoe hoog de marges op die tikken zijn, maar het lijkt mij zeer sterk als ze die 100 euro binnen een jaar terughebben. Want zij moeten uiteraard ook nog overhead en dergelijken betalen. Waar zit de winst voor Euphony???
Je stelt dat mijn berekeningen niet kloppen. Volgens mij kloppen die wel. Jij haalt ze ook niet onderuit met jouw berekening, want de berekening die ik maakte ging over de commissies, en niet over de aanmeldpremies.
Betreffende het stuk van Econometrist: ik ben het met je eens dat zijn onderbouwing niet erg sterk is. Overigens vind ik het wel typerend dat jij precies hetzelfde type uitspraak vervolgens over hem doet, eveneens zonder enige onderbouwing.
Dit mag je overigens niet als winst boeken. Dit is een korting.Plus...je krijgt een percentage van het gebruik.
Wel over de belkosten van ouders en broers/zussen, maar niet over die van het eigen gezin. Hier betaal je namelijk voor, en je krijgt dan een deel weer terug. Als je dat aan de belasting opvoert als inkomsten/winst dan ben je echt dom bezig.
ik zit nu ff in het buitenland dus internetten is ietsje te duur, maar ik geef je hier woensdag uitgebreider antwoord op. Kan je al wel zeggen dat je ook in nederland soms abonnementen kunt krijgen die helemaal niks kosten (zo heb ik zelf een jaar abonnement Free 20 van Orange dat mij helemaal niet gekost heeft) Hoe dat kan leg ik woensdag wel ff uit.
Na van iemand te horen dat hier op deze site belachelijk verhalen worden vertelt ben ik gaan kijken.
vooral de mensen die geen voorstander van MLM zijn.
Zij hebben er totaal geen verstand van en op een opmerking/antwoord/vraag beantwoorden ze het met een 'glas is half leeg theorie' zo noem ik het. Daarom blijf er een discussie.
De mensen die mlm uitvoeren hebben een ''glas is half vol' theorie.
Zeg mij nooit ,dat er geen mensen die zeer hoog opgeleid zijn of een zeer goede functie bekleden geen MLM doen.Dan heb je nooit je echt verdiept in MLM.
Ik weet van zeer grote bekende concerns dat zij er steeds meer naar gaan kijken of al aan het doen zijn.
Zij hebben er totaal geen verstand van en op een opmerking/antwoord/vraag beantwoorden ze het met een 'glas is half leeg theorie' zo noem ik het. Daarom blijf er een discussie.
Zeg mij nooit ,dat er geen mensen die zeer hoog opgeleid zijn of een zeer goede functie bekleden geen MLM doen.Dan heb je nooit je echt verdiept in MLM.
Ik weet van zeer grote bekende concerns dat zij er steeds meer naar gaan kijken of al aan het doen zijn.
Via Euphony? Hoeveel aanmeldpremie krijg je daar dan op, vraag ik mij af...(zo heb ik zelf een jaar abonnement Free 20 van Orange dat mij helemaal niet gekost heeft)
Weer iemand die meetings nakakelt en de standaardzinnetjes opdreunt.Na van iemand te horen dat hier op deze site belachelijk verhalen worden vertelt ben ik gaan kijken.
Vooral deze:
Hier staat eigenlijk niks, er wordt niks gezegd en niks onderbouwd.Zij hebben er totaal geen verstand van en op een opmerking/antwoord/vraag beantwoorden ze het met een 'glas is half leeg theorie' zo noem ik het. Daarom blijf er een discussie.
Op naar de 11e met onzin gevulde pagina, ik ga weer meelezen want reageren is eigenlijk zonde van mijn tijd en ik hoef Econometrist en Student26 niet te herhalen.
Is dit serieus of is dit weer een andere gast die onzin uitkraamt?!1 euro 50
Is dat relevant dan?Dag student26 ben je een vrouw of een man?
Deze uitspraak is blijkbaar weer van een te hoog niveau, want ik snap hem niet?!Dit is een nietszeggende reactie van student 26 die is maar wat aan het mlm -men.
Student26.
Werkt voor Radar.
Om de boel beetje de lijntje te houden en om uit te lokken.
Niet alleen student26,overigens werken ze veel te goed met deze site en ze zijn er ontzettend veel op en ze gaan telkens maar door.
in iedergeval ze willen iets bijhouden over mlm.
Verkeerde adres want op e radarsite zitten geen serieuze mensen die echt met mlm bezig houden als vak.
logisch is het programma ook naar! Mensen met niveau lachen om deze programma's. Koude of warme douche??? haha
succes
Werkt voor Radar.
Om de boel beetje de lijntje te houden en om uit te lokken.
Niet alleen student26,overigens werken ze veel te goed met deze site en ze zijn er ontzettend veel op en ze gaan telkens maar door.
in iedergeval ze willen iets bijhouden over mlm.
Verkeerde adres want op e radarsite zitten geen serieuze mensen die echt met mlm bezig houden als vak.
logisch is het programma ook naar! Mensen met niveau lachen om deze programma's. Koude of warme douche??? haha
succes