LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fantastisch
-
Fantastisch
Hallo,
Ik was vandaag eens aan hett rondsurfen en kwam dit forum tegen. Ik moet zeggen dat ik de discussies hier erg vermakelijk vind!
Ik heb mijzelf vanuit mijn bedrijfswetenschappelijke achtergrond een tijdlang verdiept in MLM en ik sta versteld van de verhalen die er op internet rondzwerven, zowel positief als negatief.
Wat duidelijk is, is dat niet iedereen slaagt in MLM. Natuurlijk is dit heel erg vervelend voor deze mensen. Ik ben dan ook erg benieuwd wat er bij deze mensen is misgegaan. Reacties aub!
Inderdaad wordt er een mooi beeld geschept van MLM door alle bedrijven. Als JIJ je inzet, dan kan je VEEL geld verdienen, HEEL veel geld.
Er zijn vele goede MLM bedrijven maar helaas zijn er ook slechte. Het is natuurlijk heel erg als je hier geld aan verliest.
Het gevaar van MLM schuilt in dat iedereen het kan beginnen. Degenen die slagen in MLM zijn meestal de zakelijk ingestelde mensen. Deze hebben al de juiste mentaliteit. Begint iemand die van niets weet en die zich blind staart op reisjes en dikke cheques, dan is er een grote kans op mislukking.
Gekeken naar het 'normale' bedrijfsleven haalt 80% het derde jaar niet. Van de 20% die overblijft, bestaat maar 20% langer dan 15 jaar. In totaal blijft dus 4% over. Dit heeft oa te maken met mentaliteit, kennis, scholing en de markt.
Het komt er op neer dat MLM soortgelijke kansen geeft om te slagen. Je hebt dus een grotere kans om niet te slagen dan wel. Gelukkig word je wel geholpen om je kans te vergroten succesvol te worden.
Ik ben van mening dat wanneer je niet persoonlijk ervaring hebt met MLM bedrijven je hier ook geen oordeel over kan vellen. Ik heb het dan niet over ervaring van het bijwonen van een presentatie, maar het daadwerkelijke werk.
Ik ben een niet zo'n heel lange tijd geleden zelf ook begonnen bij een netwerkmarketing(NMW) bedrijf, welke dat laat ik buiten beschouwing. Ik heb dit gedaan omdat ik weet dat dit goed is. Ik ben er van overtuigd dat NWM een super manier is van zaken doen. Als iemand hier anders over denkt vind ik dat prima, maar ik zie wel graag argumenten.
Ik hou niet, en zie het nut niet in van grote praat dat MLM of NWM slecht of goed is omdat dat op een of andere site staat. Veel sites zijn of reclame om mensen te overtuigen 'distributeur' te worden of klaagmuren van mensen die het niet hebben gered doordat ze MLM niet snapten of het verkeerde bedirjf hadden gekozen.
Ik ben benieuwd wat de argumenten zijn om wel of niet aan NWM of MLM te beginnen. Niemand wil overtuigd worden of een mening opgedrongen krijgen. Informeren!
Mocht er interesse zijn om meer te weten, bijvoorbeeld over mijn bedrijf, mag er natuurlijk contact met mij worden opgenomen.
Ik was vandaag eens aan hett rondsurfen en kwam dit forum tegen. Ik moet zeggen dat ik de discussies hier erg vermakelijk vind!
Ik heb mijzelf vanuit mijn bedrijfswetenschappelijke achtergrond een tijdlang verdiept in MLM en ik sta versteld van de verhalen die er op internet rondzwerven, zowel positief als negatief.
Wat duidelijk is, is dat niet iedereen slaagt in MLM. Natuurlijk is dit heel erg vervelend voor deze mensen. Ik ben dan ook erg benieuwd wat er bij deze mensen is misgegaan. Reacties aub!
Inderdaad wordt er een mooi beeld geschept van MLM door alle bedrijven. Als JIJ je inzet, dan kan je VEEL geld verdienen, HEEL veel geld.
Er zijn vele goede MLM bedrijven maar helaas zijn er ook slechte. Het is natuurlijk heel erg als je hier geld aan verliest.
Het gevaar van MLM schuilt in dat iedereen het kan beginnen. Degenen die slagen in MLM zijn meestal de zakelijk ingestelde mensen. Deze hebben al de juiste mentaliteit. Begint iemand die van niets weet en die zich blind staart op reisjes en dikke cheques, dan is er een grote kans op mislukking.
Gekeken naar het 'normale' bedrijfsleven haalt 80% het derde jaar niet. Van de 20% die overblijft, bestaat maar 20% langer dan 15 jaar. In totaal blijft dus 4% over. Dit heeft oa te maken met mentaliteit, kennis, scholing en de markt.
Het komt er op neer dat MLM soortgelijke kansen geeft om te slagen. Je hebt dus een grotere kans om niet te slagen dan wel. Gelukkig word je wel geholpen om je kans te vergroten succesvol te worden.
Ik ben van mening dat wanneer je niet persoonlijk ervaring hebt met MLM bedrijven je hier ook geen oordeel over kan vellen. Ik heb het dan niet over ervaring van het bijwonen van een presentatie, maar het daadwerkelijke werk.
Ik ben een niet zo'n heel lange tijd geleden zelf ook begonnen bij een netwerkmarketing(NMW) bedrijf, welke dat laat ik buiten beschouwing. Ik heb dit gedaan omdat ik weet dat dit goed is. Ik ben er van overtuigd dat NWM een super manier is van zaken doen. Als iemand hier anders over denkt vind ik dat prima, maar ik zie wel graag argumenten.
Ik hou niet, en zie het nut niet in van grote praat dat MLM of NWM slecht of goed is omdat dat op een of andere site staat. Veel sites zijn of reclame om mensen te overtuigen 'distributeur' te worden of klaagmuren van mensen die het niet hebben gered doordat ze MLM niet snapten of het verkeerde bedirjf hadden gekozen.
Ik ben benieuwd wat de argumenten zijn om wel of niet aan NWM of MLM te beginnen. Niemand wil overtuigd worden of een mening opgedrongen krijgen. Informeren!
Mocht er interesse zijn om meer te weten, bijvoorbeeld over mijn bedrijf, mag er natuurlijk contact met mij worden opgenomen.
Laatst gewijzigd door Nieuwenhuijze op 15 mei 2006 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Fantastisch
1e deel: wat is je bron?Gekeken naar het 'normale' bedrijfsleven haalt 80% het derde jaar niet. Van de 20% die overblijft, bestaat maar 20% langer dan 15 jaar. In totaal blijft dus 4% over. Dit heeft oa te maken met mentaliteit, kennis, scholing en de markt.
2e deel: wat is je bron, het bewijs dat dit klopt?
Dus een rechter kan geen oordeel vellen over een moord zolang hij er niet zelf een gepleegd heeft?Ik ben van mening dat wanneer je niet persoonlijk ervaring hebt met MLM bedrijven je hier ook geen oordeel over kan vellen. Ik heb het dan niet over ervaring van het bijwonen van een presentatie, maar het daadwerkelijke werk.
Gezien je flinterdunne argumenten neem ik die achtergrond van jou met een grote korrel zout.Ik heb mijzelf vanuit mijn bedrijfswetenschappelijke achtergrond een tijdlang verdiept in MLM en ik sta versteld van de verhalen die er op internet rondzwerven, zowel positief als negatief.
-
@ Maarschalk
Ik zie op het forum wel erg veel commentaar van u, maar totaal geen argumenten. Dus in plaats van op deze thread meteen mijn verhaal in twijfel te trekken, zou het leuk zijn als u mijn verhaal weerlegt met uw argumenten.
Vanwaar uw houding tov van MLM? Heeft u hiermee gewerkt? Is er in uw omgeving iets misgegaan? Heeft u nee gezegd, en daar achteraf spijt van? Ik ben zeer benieuwd.
Voor cijfers zou u bij het CBS kunnen kijken.
Een moord is volgens mij nog altijd bij wet strafbaar, dus deze vergelijking gaat in zijn geheel niet op.
Ik had natuurlijk een heel boek kunnen schrijven als eerste bericht. Maar mijn bedoeling is om een discussie op gang te brengen. Ik zal alle vragen beantwoorden en argumenten beoordelen.
Ik heb volgens mij geen enkele reden om te liegen over mijn achtergrond.
Ik zie op het forum wel erg veel commentaar van u, maar totaal geen argumenten. Dus in plaats van op deze thread meteen mijn verhaal in twijfel te trekken, zou het leuk zijn als u mijn verhaal weerlegt met uw argumenten.
Vanwaar uw houding tov van MLM? Heeft u hiermee gewerkt? Is er in uw omgeving iets misgegaan? Heeft u nee gezegd, en daar achteraf spijt van? Ik ben zeer benieuwd.
Voor cijfers zou u bij het CBS kunnen kijken.
Een moord is volgens mij nog altijd bij wet strafbaar, dus deze vergelijking gaat in zijn geheel niet op.
Ik had natuurlijk een heel boek kunnen schrijven als eerste bericht. Maar mijn bedoeling is om een discussie op gang te brengen. Ik zal alle vragen beantwoorden en argumenten beoordelen.
Ik heb volgens mij geen enkele reden om te liegen over mijn achtergrond.
Laatst gewijzigd door Nieuwenhuijze op 15 mei 2006 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dan moet je leren lezen.Ik zie op het forum wel erg veel commentaar van u, maar totaal geen argumenten. Dus in plaats van op deze thread meteen mijn verhaal in twijfel te trekken, zou het leuk zijn als u mijn verhaal weerlegt met uw argumenten.
Die bedrijfswetenschappelijke achtergrond van jou twijfel ik steeds meer aan. Jij stelt, jij bewijst. Dus wachten we nog steeds op de bronvermelding van het slagingspercentage van gewone bedrijven en mlm.
Ach, die verschillende straffen die worden uitgedeeld staan stuk voor stuk in de wet nietwaar? Elk geval is al beschreven nietwaar?Een moord is volgens mij nog altijd bij wet strafbaar, dus deze vergelijking gaat in zijn geheel niet op.
Je hoeft niet alles zelf te ervaren om er een oordeel over te vormen. Of wil je naast moord nog meer voorbeelden hebben?
Misschien de eerste persoon die stroom aftapte (illegaal) welteverstaan. Daar is op een gegeven moment door de rechter een oordeel over gevormd, ondanks dat het nog niet in het wetboek stond.
Laten we dan beginnen met de bronvermelding van jouw beweringen.Ik zal alle vragen beantwoorden en argumenten beoordelen.
[quote }Mocht er interesse zijn om meer te weten, bijvoorbeeld over mijn bedrijf, mag er natuurlijk contact met mij worden opgenomen.
Ik heb het idee dat je probeert nieuwe klanten te werven omdat het geld voor een normale advertentie onbreekt? De manier met een nutteloze pol en de opschepperige wijze waarop jij meedeelt dat je alles wel even zal beoordelen doet het ergste vrezen. En natuurlijk is het aan jou om met de bewijzen te komen met de dingen die jezelf tenslotte beweert.
J.
[/quote]
Ik heb het idee dat je probeert nieuwe klanten te werven omdat het geld voor een normale advertentie onbreekt? De manier met een nutteloze pol en de opschepperige wijze waarop jij meedeelt dat je alles wel even zal beoordelen doet het ergste vrezen. En natuurlijk is het aan jou om met de bewijzen te komen met de dingen die jezelf tenslotte beweert.
J.
[/quote]
@ nieuwenhuijze,
Maarschalk.... wat ben je aan het mierenn*uken.........
Hij zit er wat naast met zijn cijfertjes maar je begrijpt best werl wat N. bedoelt!
groetjes, So be it.
(nog steeds dezelfde maat panty?)
En als je er 5% naast zit ben je een goreviezevuilenietwaarheidverteller en dan heb jij geen poot meer om op te staan en zullen we NOOOOIT meer iets van je aannemen of nakijken!!!Laten we dan beginnen met de bronvermelding van jouw beweringen.
Maarschalk.... wat ben je aan het mierenn*uken.........
Hij zit er wat naast met zijn cijfertjes maar je begrijpt best werl wat N. bedoelt!
groetjes, So be it.
(nog steeds dezelfde maat panty?)
-
Beste Maarschalk en Joopata,
In tegenstelling tot het Amerikaanse wetssysteem (Guilty until proven innocent) werkt het hier in Nederland andersom.
Innocent until proven guilty.
Dus...
Ik zou zeggen bewijs het tegendeel, kom met argumenten waarom MLM niet werkt. Dan zal ik ze (proberen) weerleggen. Daarnaast had ik voor de oplettende lezer al een kleine hint gegeven..
Let op..
komt hij nog een keer..
CBS
Is dit grootspraak? Nee. Ik zorg wel dat ik weet waar ik het over heb. En mocht ik met getalletjes fout zitten, dan zal ik dat meteen toegeven.
Ik vraag mij nog steeds af wat u beiden heeft meegemaakt waardoor u zo negatief bent tegenover MLM.
Dit is zeer zeker niet bedoeld als advertentie, en ook niet om u over te halen zich aan te sluiten bij mij. Dat zou ik niet eens toestaan aangezien bij mij MLM staat voor Meer LEUKE Mensen.
Mochten er mensen zijn die WEL openstaan voor een nieuwe manier van zakendoen en daar meer van willen weten, natuurlijk mogen ze dan contact opnemen met mij.
Ik zou nooit iemand de kans willen ontnemen een goede keuze te maken.
En een goede keuze kan alleen gemaakt worden nadat iemand ZELF in aanraking is geweest met een concept, in welke tak van sport dan ook.
In tegenstelling tot het Amerikaanse wetssysteem (Guilty until proven innocent) werkt het hier in Nederland andersom.
Innocent until proven guilty.
Dus...
Ik zou zeggen bewijs het tegendeel, kom met argumenten waarom MLM niet werkt. Dan zal ik ze (proberen) weerleggen. Daarnaast had ik voor de oplettende lezer al een kleine hint gegeven..
Let op..
komt hij nog een keer..
CBS
Is dit grootspraak? Nee. Ik zorg wel dat ik weet waar ik het over heb. En mocht ik met getalletjes fout zitten, dan zal ik dat meteen toegeven.
Ik vraag mij nog steeds af wat u beiden heeft meegemaakt waardoor u zo negatief bent tegenover MLM.
Dit is zeer zeker niet bedoeld als advertentie, en ook niet om u over te halen zich aan te sluiten bij mij. Dat zou ik niet eens toestaan aangezien bij mij MLM staat voor Meer LEUKE Mensen.
Mochten er mensen zijn die WEL openstaan voor een nieuwe manier van zakendoen en daar meer van willen weten, natuurlijk mogen ze dan contact opnemen met mij.
Ik zou nooit iemand de kans willen ontnemen een goede keuze te maken.
En een goede keuze kan alleen gemaakt worden nadat iemand ZELF in aanraking is geweest met een concept, in welke tak van sport dan ook.
@ Nieuwenhuijze,
Vol verwachting klopt ons hart...........LOL
Gewoon vertellen.
Niet er om heen draaien. Iedereen hier is bekend met de "nieuwe" manier van zaken doen......!
Welk bedrijf is het?
We zijn niet van "zotje" getikt.....!
So be it
Vol verwachting klopt ons hart...........LOL
Gewoon vertellen.
Niet er om heen draaien. Iedereen hier is bekend met de "nieuwe" manier van zaken doen......!
Welk bedrijf is het?
We zijn niet van "zotje" getikt.....!
So be it
Nieuwenhuijze, Er zijn op dit forum een aantal personen waar al ben ik het geheel met hun oneens een bepaald respect voor kan opbrengen, Iemand als So be it verschil ik mee van mening maar als hij iets zegt zal hij alles doen om mij of wie dan ook te overtuigen van zijn gelijk met een onderbouwde stelling.Jij komt niet verder dan de mensen met wat kritiek af te schilderen als niet leuke mensen wie hij nooit in zijn ( bedrijf ) zou willen hebben. Verder geen info en dus geen andere reden dan om zieltjes te winnen en een verkapte advertentie. Geef gewoon wat geld uit , als je dat tenminste hebt en plaats een normale advertentie. Weet je zeker dat de kritiek achterwege blijft.
J....
J....
-
Werkelijk. Goh, in welke wet in de VS staat dit? In de VS geldt innocent until proven guilty. Dat de media je daar bij voorbaat soms al veroordelen is zeer vervelend, maar dat is nog niet de wet.In tegenstelling tot het Amerikaanse wetssysteem (Guilty until proven innocent) werkt het hier in Nederland andersom.
Nogmaals vraag ik naar je bronvermelding. Simpelweg roepen CBS is geen bronvermelding. Waarom werkt mlm niet? Kijk maar op het internet. Voldoende voorbeelden.
Als jij een bron vermeldt vermeldt dan de exacte url of de publicatie waarin dit staat. Hierop wachten we nog steeds. Zowel bij het slagingspercentage van gewone bedrijven als het slagingspercentage bij mlm.
Nieuw? Mlm bestaat al 60 jaar. En als die miljoenen die eraan meedoen, hoeveel gewicht leggen ze in de economische schaal?Mochten er mensen zijn die WEL openstaan voor een nieuwe manier van zakendoen en daar meer van willen weten, natuurlijk mogen ze dan contact opnemen met mij.
-
En dat noemt gij een bron?? Bravo.. Wat een niveau..Nogmaals vraag ik naar je bronvermelding. Simpelweg roepen CBS is geen bronvermelding. Waarom werkt mlm niet? Kijk maar op het internet. Voldoende voorbeelden.
In plaats van te zitten nuilen om niets zou u ook eens gewoon op het onderwerp in kunnen gaan. Of op mijn vragen bijvoorbeeld.
Maar aangezien ik hier met iemand te doen heb die INTERNET als betrouwbare bron ziet.. heb ik geen zin in deze discussie.
Op internet is ook te vinden dat de holocaust nooit heeft plaatsgevonden, dat wij afstammen van marsmannetjes en dat judgement day eraan komt. Kunt u dit ook even onderbouwen??
Ik ben hier degene die op elk argument wil ingaan. Kom hier dan ook mee ipv stom geblaat.
-
Als je op dit forum hebt rondgeneusd dan weet je dat ik een eigen mening en ervaringen heb. Maar ik wilde je laten zien dat jouw "bronvermelding" aan alle kanten rammelt. Ik had ook een bibliotheek als voorbeeld kunnen noemen.
Begin eens met jouw "feiten" te bewijzen. Dan kan de discussie starten.Ik ben hier degene die op elk argument wil ingaan. Kom hier dan ook mee ipv stom geblaat.
Maar verwacht vooral niet dat Maarschalk met feiten aan komt zetten. Die moet het van aannames en theorietjes hebben.
Ja, zijn wetenschappelijk onderzoek......
Maar wel mensen die wel onderzoek doen afkraken he.
Ach, ach, het is toch zo'n guit
Ja, zijn wetenschappelijk onderzoek......
Maar wel mensen die wel onderzoek doen afkraken he.
Ach, ach, het is toch zo'n guit
-
Rene, moet jij niet weer huilend je beklag gaan doen bij de redactie?
Ach, heb je weer geen argumentjes?!
Tip, je hebt nog nooit argumenten gehad (alleen aannames en theorietjes); misschien is het wat verstandiger mensen niet proberen onderuit te halen als ze laten zien dat jij NOOIT met feiten komt.
Om dan te wijzen op gebrek aan WETENSCHAPPELIJKE onderbouwing is niet echt verstandig.
Maar ja, wat moet JIJ anders dan ook nog?!
Tip, je hebt nog nooit argumenten gehad (alleen aannames en theorietjes); misschien is het wat verstandiger mensen niet proberen onderuit te halen als ze laten zien dat jij NOOIT met feiten komt.
Om dan te wijzen op gebrek aan WETENSCHAPPELIJKE onderbouwing is niet echt verstandig.
Maar ja, wat moet JIJ anders dan ook nog?!
@ Maarschalk,
Quote:
En als die miljoenen die eraan meedoen, hoeveel gewicht leggen ze in de economische schaal?
wat verwacht je?
Op 6 miljard mensen?
Wat voor fin. invloed zou het MOETEN hebben.
Individueel heeft het grote, positieve invloeden......!
(Niet de eik*els meetellen die in piramidespelletjes tuinen....!)
Zjo zjo be it
Quote:
En als die miljoenen die eraan meedoen, hoeveel gewicht leggen ze in de economische schaal?
wat verwacht je?
Op 6 miljard mensen?
Individueel heeft het grote, positieve invloeden......!
(Niet de eik*els meetellen die in piramidespelletjes tuinen....!)
Zjo zjo be it
Van jou wel te verstaan, jij haalt het 'wetenschappelijke' erbij terwijl ik mijn hand ervoor in het vuur durf te steken dat je geen flauw benul hebt wat wetenschap werkelijk inhoudt.Om dan te wijzen op gebrek aan WETENSCHAPPELIJKE onderbouwing is niet echt verstandig.
Ga je nu weer klagen dat ik me met 'smaad' bezig houd?
@ Nieuwenhuijze
Waar baseer je deze cijfers op?
Je hebt dus een grotere kans om niet te slagen dan wel.
Dat is duidelijk. Waarom zou dan iemand aan mlm beginnen?
Betreffende ervaring heeft Maarschalk al afdoende op geantwoord.
En wat is je bedrijfswetenschappelijke achtergrond?Ik heb mijzelf vanuit mijn bedrijfswetenschappelijke achtergrond een tijdlang verdiept in MLM ...
Dat is duidelijk.Wat duidelijk is, is dat niet iedereen slaagt in MLM.
Dit is dan ook het hoofdthema tijdns mlm presentaties.Inderdaad wordt er een mooi beeld geschept van MLM door alle bedrijven. Als JIJ je inzet, dan kan je VEEL geld verdienen, HEEL veel geld.
Hoezo, mlm is toch juist goed want iedereen kan nu zijn eigen 'onderneming' oprichten??Het gevaar van MLM schuilt in dat iedereen het kan beginnen.
Aha, dus toch niet voor iedereen, je moet eerst over een zekere kennis beschikken. Welke kennis? Kan je deze ergens studeren?Begint iemand die van niets weet en die zich blind staart op reisjes en dikke cheques, dan is er een grote kans op mislukking.
En zou dit bij MLM verschillend zijn?Gekeken naar het 'normale' bedrijfsleven haalt 80% het derde jaar niet. Van de 20% die overblijft, bestaat maar 20% langer dan 15 jaar. In totaal blijft dus 4% over.
Waar baseer je deze cijfers op?
Je hebt dus een grotere kans om niet te slagen dan wel.
Dat is duidelijk. Waarom zou dan iemand aan mlm beginnen?
Hoe dan, via gratis opleidingen of cursussen?Gelukkig word je wel geholpen om je kans te vergroten succesvol te worden.
Betreffende ervaring heeft Maarschalk al afdoende op geantwoord.
Hierboven geef je aan dat slechts weiningen in mlm slagen, dus waarom zouden wij er iets aan toevoegen??Ik ben er van overtuigd dat NWM een super manier is van zaken doen. Als iemand hier anders over denkt vind ik dat prima, maar ik zie wel graag argumenten.
Laatst gewijzigd door mlmangel op 11 jul 2006 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Meer dan het nu heeft.Quote:
wat verwacht je?
Op 6 miljard mensen?
Neem GE. Omzet 150 miljard dollar. # werknemers is 316.000. Hun economische impact is vele malen groter, ondanks de veel kleinere hoeveelheid mensen die bij GE werken.
NIEUWENHUIZE PLEITE????????