LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fisher Kings

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
dingding

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door dingding »

Nog iets: toch frapant dat bij de ene site staat dat het personeel is gegroeid met 26,5% en bij de andere - 26,5% welke klopt er nou dan?

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Nog iets: toch frapant dat bij de ene site staat dat het personeel is gegroeid met 26,5% en bij de andere - 26,5% welke klopt er nou dan?
Bij welke site staat die groei dan?
Zowel Hoovers als Yahoo vermelding een daling.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

@dingding, je bent nu al enige tijd bezig te "bewijzen" dat mlm wel iets voorstelt en Kleeneze ook.
Eerst deed je dit door te melden dat zelfs Donald Trump ermij zou beginnen als het opnieuw zou moeten doen.
Eerder al werd gemeld dat het aan allerlei universiteiten werd onderricht.
Vraag jezelf eens af waarom al deze leugens nodig zijn als iemand mlm probeert aan te prijzen. Is het systeem dan pas geloofwaardig?

Nu kom je weer dat je een succesvol ondernemer bent. Dat heb ik hier meer mensen horen roepen.
aarom zou een succesvol ondernemer zich inlaten met mlm als hij toch al succesvol en mlm pas succes oplevert als je lange tijd heel hard werkt?

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Om even in te haken op het studeren-verhaal.... Studeren is niet enkel en alleen het opdoen van kennis. Het is ook leren redeneren en een vorm van zelfontplooiing.

Pak er eens een advertentie bij voor een goede baan, daar staat bijna altijd in: "HBO+ denk- en werkniveau vereist". Ze vragen zelden om specifieke, tijdens een studie opgedane kennis.

dingding

Als deze ondernemer tijd over heeft omdat hij mensen in dienst heeft die het meeste werk van hem overnemen en dan een kans krijgt om een organisatie op te bouwen vanaf het begin dan doet hij dat graag.

Ook is het zo dat ik nou eenmaal niet graag stil zit.

Vindex_Injuriae

Ongelezen bericht door Vindex_Injuriae »

@ding x 2:
Wat betreft dat echtpaar dat volgens jou maar 32.400 per jaar verdient.
Niks volgens mij !
Dat beweren ze ZELF: €2700 per maand x 12 = €32.400. Of niet ??
Gelieve TE LEZEN !!
Verder is het bij MLM gebruikelijk dat de zaken rooskleuriger worden voorgesteld dan ze in werkelijkheid zijn. Dat bedrag zal dus eerder LAGER liggen dan hoger.
Voor een parttime baan waar je 2 uur per dag mee bezig bent, dus 10 uur in de week en dus 520 uur per jaar is een uurloon van 62,30 toch niet verkeerd, lijkt mij.( voor het rondbrengen van een boekje)
2 uur per dag staat nergens. Dat maak jij ervan.
Kan net zo goed 5 uur per dag per persoon zijn. Dat is ook parttime.
Gelieve TE LEZEN !!
Bovendien is het niet beperkt tot het rondbrengen van een boekje.
Dat boekje moet ook weer opgehaald worden en de bestelling moet ook afgeleverd worden. Komt nog bij dat je wellicht een keer extra naar de klant moet omdat deze een keer niet thuis is, geen geld genoeg in huis heeft of om een artikel i.v.m. ruiling, teruggave of garantie op te halen.
Voor 1 bestelling kom je dus ca. 4 x bij dezelfde klant.
Ook je berekening van de bonuspercentages klopt niet helemaal,
Dat zijn nota bene je EIGEN woorden:
Als je het zo goed weet zou je ook weten dat je 24% verkoopwinst krijgt en daarbovenop je bonus die kan oplopen tot 48%.
E.e.a. neemt niet weg dat dat echtpaar slechts 5,4% winst boekt:
€32.400 verdienen over een omzet van > €600.000 is volgens mijn LBO-opleiding (+ Cum Laude :lol: ) nog altijd slechts 5,4%.
Dit staat in schrill contrast met de door Kleeneze en jou genoemde percentages van 24% over de omzet + 24% bonus !!
En nou niet zeuren over 2 of 3% meer of minder want dat zijn peanuts.
Gaarne verklaring.

V_I.

dingding

Je krijgt 24% provisie van je eigen verkoop.Dit is dus het percentage dat je direct in je zak houd.

Daarbovenop krijg je vanaf 10%( let wel vanaf, afhankelijk van de grote van de groepsomzet kan dit groeien tot nog eens 24% ) over de groepsverkoop, dit word per maand betaald door het moederbedrijf.

Bovendien krijg je ook nog eens minimaal 4% tot 7% van de omzet van je gouden downlines.

Dat je niet langer dan 2 uur per dag hoeft te lopen bewijst de praktijk, de eerste keer dat je de catalogi bij mensen in de bus doet ben je iets langer bezig met ophalen omdat er mensen zijn die vergeten om hem buiten te leggen of hangen.

Na de derde keer met het boek langs te zijn geweest heb je als distributeur de "rotte" appels eruit gehaald en ligt meestal 80% wel buiten.

150 boeken in brievenbussen stoppen duurt ongeveer een half uur tot 45 minuten, en dan hoef je echt niet hard te lopen.

Dat de mensen niet thuis zijn ligt ook weer geheel bij de distributeur, we hebben kaartjes voor evt. afspraken maar als je rond 18.00 aan de deur komt is toch al gauw 90% van de mensen ( in ieder geval 1 persoon) wel thuis.

dingding

Wat ik nog vergeet te vertellen, ik word ook nog steeds dagelijks gebeld door mensen die graag een catalogus van me willen kopen omdat ze wat vaker willen bestellen dan 1 keer in de 6 weken.Dat krijg je dus ook regelmatig en daar hoef je de deur niet eens voor uit, behalve bij het wegbrengen natuurlijk.
Als goede distributeur zijnde geef je natuurlijk een catalogus en hoeven ze hem niet te kopen.

Is het nu wat duidelijker!!

alb

Ongelezen bericht door alb »

ik ben zelf ook distributeur. Sinds november.
Zoals bij elk zelfstandig bedrijfje heb je kosten. Ik heb ze steeds terug verdient. Met een kleine winst. Pas als je na ca. 6 maanden vaste klantenkring heb opgebouwd, ga je echt verdienen. Het grote geld komt echter pas als je een netwerk opgebouwd hebt. En dat duurt nu eenmaal langer. Als je snel rijk wil worden moet je dus wat anders vinden. Je moet dit dan ook zien als investering in de toekomst. Je moet dniet meedoen maar je mag. Niemand verplicht je iets. En je hebt nu eenmaal voor en tegenstanders.

Vindex_Injuriae

@dingding:
Je krijgt 24% provisie van je eigen verkoop.Dit is dus het percentage dat je direct in je zak houd.

Daarbovenop krijg je vanaf 10%( let wel vanaf, afhankelijk van de grote van de groepsomzet kan dit groeien tot nog eens 24% ) over de groepsverkoop, dit word per maand betaald door het moederbedrijf.

Bovendien krijg je ook nog eens minimaal 4% tot 7% van de omzet van je gouden downlines.
Is het nu wat duidelijker!!
Nee,maar dat zal ongetwijfeld wel aan mij liggen.
24% van 600.000 is volgens mijn zakjapanner 144.000 en geen 32.400.
Als dit echtpaar stelt dat ze €32.400 verdienen aan een omzet van €600.000, dan mag ik toch aannemen dat dat INCLUSIEF alle commissies,bonussen,extra bonussen, extra extra bonussen,super bonussen,etc. is ???

Is de vraag nu wat duidelijker ???

V_I.

dingding

Geheel duidelijk hoor, maar ik zal het je nog maar een keertje proberen uit te leggen.

Dat hun groep een omzet heeft van 600.000 wil niet zeggen dat zij dat zelf omzetten.
De kans is groot dat er downlines in hun groep zitten die veel meer verdienen dan zij alleen krijgen zij daar een lager percentage over omdat die downlines dan al het gouden distributeursschap hebben gehaald.Die 600.000 zegt dus heel weinig, het lijkt mij heel sterk dat zij een eigen persoonlijke omzet halen van 6 ton.

Als zij zelf weinig met de boeken lopen maar ze houden zich meer bezig met het netwerken dan hebben ze dus geen eigen omzet.
De totaalomzet van je groep is iets heel anders dan je eigen persoonlijke omzet.

Vindex_Injuriae

Dat hun groep een omzet heeft van 600.000 wil niet zeggen dat zij dat zelf omzetten.
Maar zo staat het er wel, letterlijk!!
het lijkt mij heel sterk dat zij een eigen persoonlijke omzet halen van 6 ton.
Hehe,eindelijk de aap uit de MLM-mouw :lol:

Het is mij nu dan ook helemaal duidelijk:
Je moet uitspraken over MLM-verdiensten gewoon wat ruimer interpreteren.
Je moet het allemaal niet zo letterlijk nemen.

V_I.

dingding

Nee. je moet eerst naar een conferentie komen , daar al je intelligente vragen stellen en dan pas je conclusies trekken, en daarna evt. negatieve berichten achterlaten op bepaalde forums!

Maarschalk

Uhhh, dingding, waar kan ik nu vinden dat Kleeneze vorig jaar 375 miljoen winst heeft gemaakt?
En waar stond dat ze omhoog zijn gegaan in personeel?
Of ga je me dat ook vertellen op een bijeenkomst?
Vertellen ze daar ook dat Donald Trump met mlm zou starten als hij alles overnieuw moest doen?

dingding

Als je alles zo goed weet dan heb je er natuurlijk ook rekening mee gehouden dat Kleeneze uit meerdere bedrijven bestaat, zoek dat dan ook maar eens op.

Het verhaal van Trumph kwam bij de Tonightshow van Jay Leno.

Maarschalk

Als je alles zo goed weet dan heb je er natuurlijk ook rekening mee gehouden dat Kleeneze uit meerdere bedrijven bestaat, zoek dat dan ook maar eens op.

Meerdere bedrijven?
Bedoel je al die mensen die distributeur zijn van Kleeneze?
Je stelde dat Kleeneze beursgenoteerd is. Zoek ik na, en wat blijkt jouw cijfers kloppen niet.
Bewijs dan eens dat ze wel kloppen.
Op welke site stond dat ze zijn gestegen qua personeel?
Bewijs je woorden eens. Heel simpel, noem de site waarmee je het bewijs levert en bingo je hebt me de mond gesnoerd.

Nee, ook bij Jay Leno is dit niet gezegd.
Nogmaals wie vrtelt jullie steeds die onzin?
En waarom moet je (mlm als systeem) steeds die onzin herhalen. is mlm anders niet geloofwaardig?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Hey ding-a-ling!! Het hele Trump verhaal klopt niet hoor. Je moet daar echt eens mee kappen.
Door een of ander mafkees (rotte ei van mlm) is dit verhaaltje de wereld in geholpen.
Osiris had je dit al verteld maar je blijft ermee doorgaan.

groet,

een netwerker

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Hier een link naar een artikel betreffende Donald Trump:

http://groups.msn.com/_Secure/0VQAnA4ka ... 7973701520

Staat op een msn pagina! Of het betreffende artikel waar is???

Maarschalk

Ja hoor het bewijs is geleverd.

NEE DUS. Dit artikel klopt van geen kant.

dingding

Het Trump verhaal heb ik van zeer veel mensen gehoord, of het waar is , ik kan er inderdaad ook niets van vinden dus ben ik ook niet de beroerdste om toe te geven dat ik daar foput mee zat( tenzij er natuurlijk iemand is die toevallig wel het bewijs kan leveren).

En nee met die meerdere bedrijven bedoelde ik niet de distributeurs.
Kleeneze bestaat zelf uit meerdere bedrijven die zich bezig houden met verschillende onderdelen. Retailing is daar een onderdeel van.

Helaas moet ik vanmiddag voor 2 weken weg, ben tenslotte nog steeds ondernemer en ik zal toch nog even wat relaties moeten onderhouden.
Ik weet niet of ik nog tijd tussendoor heb om even op mijn laptop verder te gaan op dit forum, ik hoop van wel want ik heb er wel lol in.
Mocht dit niet kunnen dan reageer ik wel over een week of 2.

Ik zal vast aan jullie denken in het zonnetje 8)

Gesloten