LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fisher Kings

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Fisher Kings

Ongelezen bericht door Gast »

Er zijn weer nieuwe MLMers aan het werk....http://www.nl.fisherkings.biz/...wow, nu ook in nederland.....kom op mensen, wie schrijft zich in voor een presentatie?

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Bekkum »

Allemaal leuk en aardig, maar wat voor werkzaamheden betreft het?
Dat vind ik niet op de site, dus je wordt eerst naar zo,n presentatie gelokt?.
Nou ik zit niet te wachten op mooie praatjes.
Ik wil nu weten wat voor werkzaamheden het zijn en dan bepaal ik wel of ik wel of niet zo,n presentatie wil bezoeken.
:wink:

Gast

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Gast »

Duh

crabbel
Berichten: 105
Lid geworden op: 28 jul 2004 10:13

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door crabbel »

Zoek op Google: is gelinkt aan Kleeneze. Inderdaad MLM.

de Nette Netwerker

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door de Nette Netwerker »

Nou nou, weeral een net werk!

Dit kan toch echt geen toeval meer zijn.

Volgens mij moeten alle tegenstanders van MLM er stilletjesaan het bijltje bij neerleggen, want Kleeneze is reeds +80 jaar bezig. Zeg maar van die tijd toen je Opa zijn luiers nog stevig volbakte.
Straffe toebak als dat op een niet-wettelijke manier kan... euhm... niet-zo-net volbakken of net netwerken?

Blijkbaar 'werkt' netwerken telkens weer, kijk eens naar
www.BRENG-ROND.nl
een mooie e-synergie, als je het ons vraagt.

Het zijn blijkbaar steeds de wegens-permanente-aanwezigheid-op-dit-forum-waarschijnlijk-minder-werkende-netwerkers(1), in een adem ook wel de antinetwerkers(1) genoemd die, doordat ze netwerk als geen net werk beschouwen, er minder aan werken en hun werk vruchteloos trachten te vinden in het tegenwerken van medewerkende netwerkers.

De netwerkers, die ten gevolge van het in hun ogen net werk wel net werk verrichten, worden door de niet-netwerkers(1) logischerwijs als niet-nette netwerkers beschouwd.

En dan maar zeuren dat ze(1) er niets aan verdienen...

Van Team-Spirit gesproken...

TJOOOOOOOOOOOOOOOOO!

DV

Gast

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Gast »

Volgens mij moeten alle tegenstanders van MLM er stilletjesaan het bijltje bij neerleggen, want Kleeneze is reeds +80 jaar bezig.
Misdrijven worden al geplegd zolang als er mensen zijn, is het daarom goed?

Gast

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Gast »

Kijk gast, en HIEROM komen er dus scheldpartijen!
MLM=misdaad? Tering toch een pleures eind op.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Nee, er komen scheldpartijen omdat mensen onfatsoenlijk zijn en dom.
De vergelijking was niet mlm = misdaad.

Er werd gezegd dat Kleeneze al 80 jaar bestond en DUS goed was.
Gast wees erop dat misdaden al zo lang bestaan als de mensheid, maar dat dat niet betekent dat ze goed zijn.
Hiermee werd het argument van 80 jaar bestaan, dus goed onderuit gehaald.
De vergelijking mlm is misdaad wordt niet gemaakt.

ondernemer_2004
Berichten: 162
Lid geworden op: 09 aug 2004 21:02

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door ondernemer_2004 »

Er zijn weer nieuwe MLMers aan het werk....http://www.nl.fisherkings.biz/...wow, nu ook in nederland.....kom
Kijk, dit is nu precies zo'n voorbeeld van hoe het niet moet. Ik geef iedereen groot gelijk NIET met dez club in zee te gaan!

Op dwaling staat een enorme geldboete en een gevangenisstraf!

Kees04

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Kees04 »

http://www.dekans.net

Ziet er erg aantrekkelijk uit!
:lol: [/url]

Gast

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Gast »

Kleeneze bestaat in Engeland al 80 jaar en in Nederland zijn ze vorige maand begonnen. Je moet je eerst registreren voor 25 euro en daarna catalogussen aanschaffen. 50 stuks voor 25 euro en dan ga je de huizen langs om dit aan te prijzen. Je bent je eigen baas en je kan na verloop van tijd wel veel geld verdienen. Diegene die het niet vertrouwen ga eerst maar naar www.Kleeneze.nl en dan krijg je alle informatie.

Osiris
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 okt 2004 09:08

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Osiris »

En dan zo dom zijn om dit te posten onder Piramidespelen!!


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Toen ik dit schreef altans no wel.

Aqua
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 okt 2004 13:47

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Aqua »

Het zijn blijkbaar steeds de wegens-permanente-aanwezigheid-op-dit-forum-waarschijnlijk-minder-werkende-netwerkers(1), in een adem ook wel de antinetwerkers(1) genoemd die, doordat ze netwerk als geen net werk beschouwen, er minder aan werken en hun werk vruchteloos trachten te vinden in het tegenwerken van medewerkende netwerkers.

De netwerkers, die ten gevolge van het in hun ogen net werk wel net werk verrichten, worden door de niet-netwerkers(1) logischerwijs als niet-nette netwerkers beschouwd.

En dan maar zeuren dat ze(1) er niets aan verdienen...

Van Team-Spirit gesproken...

Tsja ik heb vandaag netjes gewerkt, ik heb gewoon mijn nette werk als eigenaar van een bedrijf gedaan.

Ook heb ik vandaag nog even genetwerkt en weer een persoonlijk klant als belklant ingeschreven, daarnaast heb ik ook nog evennetjes genetwerkt en een presentatie gegeven voor een nette downline netwerker. Al met al weer een gezegende dag, daarom kom ik nu weer even hier om te lezen en te reageren.

Iedereen nog een fijne dag toegewenst en tot de volgende gezegende dag :D

bodejos

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door bodejos »

Ik snap niet dat een bedrijf zich de ene keer breng-rond noemt, de andere keer kleeneze, en dan weer het fisher kingsteam.

Als je zo open en eerlijk bent, waarom gebruikt men dan van die wazige constructies. Gewoon oplichters. Ik kreeg dus eens zo'n halve zool aan de deur, en die was laaiend, omdat ik die catalogus met het oud papier had meegegeven. Het was ZIJN geld, dat ik had weggegooid. Nou vraag ik je. Hij bepaalt niet wat ik met het oud papier meegeef, dat doe ik zelf.

Wat bij Kleeneze te koop is, kun je soms voor vergelijkbare en vaak lagere prijzen in de reguliere handel kopen, ik wil niet dagen wachten op mijn spullen. Wanneer ik ze nodig heb, ga ik naar de winkel. Dan kan ik de artikelen ook nog eens een keertje zien voor ik ze koop. Vanuit een catalogus (je kunt hem bovendien compleet doorbladeren op een van hun sites), krijg je geen goede indruk van de kwaliteit.

Kom nou niet aan met het zanikverhaal, dat al hun spullen van goede kwaliteit zijn, want dat geloof ik best. Het is alleen onnodig om voor vergelijkbare artikelen een (soms fors) hogere prijs te betalen. Het hele systeem deugt niet. Ik zal uit principe nooit iets van zo'n leurder kopen.

Osiris
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 okt 2004 09:08

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Osiris »

@Bodejos,

Al die namen die je net noemt zijn Groepen die met KleneeZe werken.
Dus Fisher Kings is een groep die met Kleneeze werkt. Breng-rond is gewoon een website en ga zo door.

Kleneeze heeft ook artikelen die redelijk in de prijs zijn. Het goedkooste is € 5.00. Of het ergens voor het gelijke goedkoper kan weet ik niet.
--------------------------
Kleneeze Maakt gebruik van het colportage systeem. Van Deur naar Deur. het kan makkelijker zijn dan gewoon naar de winkel te gaan. Je hoeft niet in je auto te stappen, kijken of je een parkeerplaats krijgt, bij slecht weer naar de winkel gaan is ook niet altijd een pretje en ga zo maar door. Je argumenten spreken ook voor zich om toch gewoon naar een winkel te gaan. Alles heeft een voor,- en nadeel en volgens J.Cruijff heeft elk nadeel zijn voordeel.

Even een ander vraag. Doe jij inkopen op afstand? Maw koop jij wel eens bij Wehkamp, Quelle, Otto, enz? Ben je dan zeker van de kwaliteit die je geleverd krijgt? Is dit niet makkelijker dan naar een winkel te gaan? Je krijgt hier je spullen thuis geleverd. Toch? En wacht je hier ook niet langer dan 3 werkdagen op je bestelling afhankelijk van produkt?

Zoals net gezegd, overal zijn voor, -en nadelen te vinden.

Madeleine

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Madeleine »

Voor mij redenen om niet via een postorderbedrijf te bestellen:

1. Wordt bezorgt via de pakketdienst
2. Ben je niet thuis, moet je een afspraak maken of je pakketje ophalen postkantoor
3. Bevalt het je niet, kun je weer een afspraak maken om het op te komen halen.
4. Je kunt van een foto niet de kwaliteit beoordelen

Makkelijker is gewoon lekker passen in de winkel en kun je ook de kwaliteit zien, en of het je staat.

Reden dat mensen nog bij postorderbedrijven bestellen is mogelijkheid gespreid betalen.

Jan van Eechoud

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Madeleintje, Madeleintje, Madeleintje,.......

Je gaat er niet echt op vooruit hè?
Dat je een tegenstandster bent van MLM, alà, maar dat je een kluizenaarster bent......, had ik niet verwacht.
Ben je de 85 al gepasseerd dan?
Ik dacht dat de dinosaurussen uitgestorven waren?

Jij hangt over een jaar of 10, luid snikkend en krijsend, tegen een laadplatform, omdat je je boodschappen wil komen halen!!!!!!

"Ik geloof niet in e-commerce, snik, snik, ik wil dat helemaal niet...! Ik wil gewoon met een boodschappenkarretje door de supermarkt rijden, mijn beurt afwachten in meterslange rijen voor de kassa en mijn boodschappentassen 2 hoog naar bovendragen"" !

Troost je, tegen die tijd is er een korrelatienummer, via een PC, om je verdriet te verwerken....

Ik leef met je mee....
Vr. gr. Jan van Eechoud (ik neem weer even afscheid voor een paar weken...)

Madeleine

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Madeleine »

Sorry, maar hoezo ben ik een kluizenaar? Jij haalt werkelijk nu alles uit zijn verband. Als ik kluizennaar(ster) zou zijn, zou ik alleen maar bij postorderbedrijven bestellen.

Maar dat ben ik niet dus ik ga gewoon lekker winkelen. Is helemaal niets mis mee. En mijn dagelijkse boodschappen? Haal ik gewoon zelf bij de kruidenier. Heb een blauwe maandag de boodschappen thuis laten bezorgen (ja, via internet) door AH. Alle versspullen precies nog 2 dagen houdbaar (is precies de garantie die ze afgeven, dus je wordt afgescheept met rotzooi). Schiet ook niet op. Ik ga gewoon naar de winkel, kan ik in ieder geval nog de houdbaarheidsdatum controleren. Dus zelfs zo word je door dat geweldige internet nog genaaid.

bodejos

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door bodejos »

@Osiris,

Om met je vraag aan mij te beginnen: ik koop op afstand, maar dan gaat het om produkten die kwalitatief overal hetzlfde te zijn, zoals een boek. Dat heeft overal dezelfde ''produkt-kwaliteit", ik weet niet hoe ik het anders moet uitdrukken, maar ik denk dat je wel weet waar ik op doel. Argument om het op afstand te bestellen is, dat de totaalprijs misschien goedkoper is. Je kan een boek met korting kopen, maar die korting valt vaak weg tegen de verzendkosten.

Ik heb iets tegen het systeem zelf, dat heb je inmiddels wel begrepen. Er is ook wel iets te zeggen voor het thuis geleverd krijgen van je aankopen, maar ik geef de voorkeur aan fysiek winkelen.

Ik ben geen tegenstander van MLM omdat ik per definitie tegenstander ervan wil zijn, ik geef met argumenten aan wat ik tegen het systeem heb, en dat heb ik in mijn eerdere posts reeds gedaan. Ik ben van mening dat het systeem van belonen veel produkten onnodig duur maakt, en dat is voor mij een belangrijke reden om niet op die manier mijn inkopen te doen. Ik ken de winkelprijzen over het algemeen vrij goed, en dan kies ik bij gelijke kwaliteit toch voor het goedkoopste (en gemakkelijkst te verkrijgen) produkt.

Service is ook belangrijk, alleen heeft dat voor mij geen prioriteit. Begrijp je nu een beetje mijn motivatie om (met argumenten.....) mijn bedenkingen bij MLM te plaatsen?

Jan van Eechoud

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Hi Bodejos,
Ik zag je commentaar nog even tegen Osiris.
Je lijkt me een redelijk man.
Daarom zal ik nog eens uit de doeken doen, wat ik aan Schalkje en Madeleintje ook heb verteld.

Even op een rijtje zetten.`
---een normale bedrijfsstructuur (piramide) is in mijn ogen:
A-- De bovenste verdient, binnen het bedrijf, altijd het meeste.
B-- De bovenste is altijd de baas.
C-- Wanneer je 2x zo hard werkt dan je collega, krijg je NIET 2x zoveel betaald!
Even grof uiteen gezet natuurlijk!

Nu bij een MLM "piramide"-----
A-- Garantie DAT je Uberhaupt(metumlautweetnietwaardiezit) wat verdient is er niet, net zoals bij iedere ondernemer of free-lancer. Maar wanneer je RESULTAAT 2x zoveel is dan van een "gelijktijdige" startercollega, verdien je ook 2x zoveel!
B-- Wanneer de omzet die JIJ veroorzaakt hebt 90% van de omzet is die de persoon BOVEN je heeft veroorzaakt, gaat 90% van de totale compensatie, die die omzet oplevert, naar JOU!!!
C-- De persoon BOVEN je fungeert ALLEEN als raadgever, (wanner hij de nodige ervaring heeft, tenminste) niet als b a a s!!

Bijvoorbeeld: het MLM bedrijf betaalt in totaal 60% van de verkoopsprijs van een produkt uit als compensatie en verschil tussen in- en eventueel verkoop. (als PRODUCENT zijnde kan dat zonder de prijs op te drijven). MLM-er NR.1 heeft recht op 4000 euro compensatie.
Maar de omzet is voor 90 % veroorzaakt door een DOWNLINER(MLM-er NR.2) van hem, dan gaat 90% van diezelfde 4000 euro compensatie ook naar DIE downliner toe! Zijnde in dit voorbeeld 3600 euri.
Goudeerlijk, want die heeft ook het werk gedaan.

En ik begrijp dat je nogal nostalgisch van aard bent en dat je éérst diezelfde 6 flessen Cola, die je IEDERE week weer koopt, even in je armen wilt koesteren vóórdat je ze afrekent, na in die lange rij gestaan te hebben bij de kassa!

Kom, wees realistisch...
ik weet ook wel dat het nog jaren duurt voordat we (sommigen van ons) verse broodjes en vleeswaar durven te laten bezorgen. Maar het verhaal van Madeleine....?
Mij lukt het echt niet melk met een verouderde datum bij A.H. mee te nemen! (Maar misschien hebben ze een paar pakken spec. voor haar bewaard).
60% van de reizen worden geboekt via Internet..... En we staan nog maar in de kinderschoentjes!
En houdbare boodschappen lekker thuis laten bezorgen....? Ik zie ZAT mensen lopen mopperen op de tijd en moeite die ze kwijt zijn met shopping.
En veréénzamen? Kom toch... De onderzoeken niet gevolgd? Internet brengt mensen BIJ elkaar!!
Natuurlijk blijven er ontmoetingsplaatsen! Mensen zoeken elkaar toch op! En wees eens eerlijk... Met WIE maakt een DOORSNEE mens een praatje onder het boodschappen doen? Juist, met de mensen die hij of zij toch al kent! De meeste mensen zijn BANG aangesproken te worden!

Heb je ooit een MLM bedrijf (en er zijn grote verschillen) aan de BINNENKANT bekeken?
Je bent NU als een persoon die zegt: --Ben benieuwd wat voor wagen dit is? (want het is een voertuig, om te bereiken wat je wil, NET ZO GOED als een BAAN een voertuig is om je boterham te verdienen en een pensioen te sparen) Hoe zou het comfort zijn? Start-ie goed? Accelereerd-ie lekker?---
Zit niet te mekkeren....Maak een proefrit! Als het goed is loop je geen risico. Voel je je er lekker in? Lekker aan de knopjes en schakelaars zitten.... Starten...... Rijden.... Comfortable?
Aan de BINNENKANT bekijken!!!!!
Nu zit je als een of andere kl*jo tegen die wagen aan te kijken:
Volgens mij dit, volgens mij dat... Hij zal wel slecht starten... Het ziet er niet erg comfy uit, etc, etc.

UITTESTEN MAN! As JIJ er niets mee verdient..., troost je... Dan die man boven je al helemaal niet!!! En hij heeft tijd EN geld in JOU geinvesteerd!

Ben benieuwd of je lef genoeg hebt om het aan de binnenkant te bekijken...
Vr. gr. Jan van Eechoud

Gesloten