Even een reactie:
@mlmangel
Dit stukje (dat overigens uit 2001 dateert) is inderdaad wel heel erg vaak naar voren gehaald. Hier wordt verteld over de manier van werken van één of enkele distributeuren. Natuurlijk zullen ook (net als in iedere bedrijfstak) bij FLP mensen zijn die (al dan niet door onwetendheid) een onjuiste beschrijving geven.Aloë vera - Een plant met groeipotentie
Aloë vera is werkelijk overal goed voor. Zegt men. Maar de enigen die er zeker beter van worden, zijn enkele medewerkers van een MLM-bedrijf.
BRON: http://www.skepsis.nl/aloe-vera.html
Aloë Vera kan helpen bij diverse huid- en lichamelijke problemen.
Ieder mens is anders, dus de werking kan ook bij ieder mens verschillen.
Maar is dit ook niet het geval bij medicijnen? Ook die werken voor de één wel en bij de ander hebben ze weinig of geen effect.
Willen de tegenstanders beweren dat omdat het bij sommige mensen niet werkt, deze medicijnen per definitie niet werken?
Ik heb zelf al een aardige lijst met gebruikerservaringen die erop wijzen dat de producten van FLP wel degelijk bij die gebruikers geholpen hebben.
Daar heb ik geen wetenschap voor nodig, daarbij zeggen mijn ogen genoeg.
Hoeveel tegenstanders kunnen eigenlijk een oordeel over de producten van FLP geven uit eigen ervaring (d.i. door eigen gebruik)? Waarschijnlijk een heleboel uit jullie negatieve verhalen te concluderen. Graag zou ik dan ook willen weten wat deze ervaringen waren (via mail adres zie env. bovenin), zodat we misschien tot een oplossing kunnen komen.
Het moet toch wel heel drastisch zijn verlopen
dat als je ergens last van had,
daarop een product hebt mogen proberen
(wat voor jouw persoonlijk helaas niet werkte waardoor je het terug mocht geven en je geld volledig terugkreeg),
en dan nog op een forum vertellen dat het systeem én de producten niet deugen.
Omdat we niet met zekerheid kunnen zeggen of een FLP Product de gewenste resultaten geeft bij het gebruik ervan (omdat ieder mens anders is) hebben we daarom ook een 30 dagen niet tevreden geld terug garantie.
Krijg je als je een medicijn gebruikt dat achteraf niet blijkt te werken ook het volledige bedrag terug? Bij mijn weten niet.
P.S. MLMangel: voor de volledigheid had je natuurlijk ook de positieve links die je van de week gepost had (waarvoor nogmaals mijn dank) in deze post erbij kunnen plakken. Mensen stellen het vaak op prijs om tijdens een discussie vanuit beide invalshoeken informatie te ontvangen.
Met vriendelijke groet
Lambert