witte angora schreef:Met dit inzicht kan ik voordeel halen voor anderen en voor mezelf.
Ik denk inderdaad dat het nu wijsheid is niet meer te reageren. Veranderen van mening doet hij toch niet, daarvoor hoeven we het niet te doen. Hoe meer we reageren, hoe meer argumenten dit persoon kan bedenken om argeloze typjes over te halen tot iets waar ze beter niet aan kunnen beginnen, oftewel, hoe sluwer hij wordt.
Je taalgebruik is fatsoenlijk en je hebt gelijk dat ik niet van mening verander. Dat wil ik ook niet, want ik lees/las geen argumenten in dit forum, die nieuw zijn en die ik niet bij mijn 5-jaren plan heb overwogen.
Wat ik jammer vindt dat je de woorden "argeloze typetjes" en sluw, gebruikt. Dat andere MLM-ers sluw zijn en argeloze typetjes over de streep willen trekken, kan zijn, maar ik ben HW007 en niet een andere MLM-er waarmee jij wellicht die ervaring hebt gehad.
De argumenten bedenk ik niet, mijn argumenten waren er al. Bij het opstellen van een 5-jarenplan ga ik zelf wel serieus te werk en ik help mijn team daar ook mee. Als mijn teamleden succesvol zijn, komt het mij ook ten goede, dus doe ik mijn best voor hun (hiermee zeg ik niet dat anderen niet hun best doen), naar mijn inzicht en mijn ervaring als ondernemer.
Als je meer dan 25 jaar onderneemt, neem van mij maar aan dat het een heel andere ervaring (slimheid, wijsheid, inzicht, drive, etc) oplevert als een gouden klokje voor je 25-jarige dienstverband. Ondernemen is niet voor iedereen, MLM is ook niet voor iedereen, maar iedereen kan het proberen, tegen minimaal risico. Buiten MLM neem je als ondernemer veel grotere risico's, maar dat is een ander verhaal.
Doordat je steeds weer buiten je comfortzone treedt, verleg je grenzen.
Voor wat de gebruikers betreft van diensten en producten denk ik dat die zo goed mogelijk geholpen moeten worden. Mijn idee is dat de klantbenadering via MLM de beste is.