Man,
Laat
Maar!
Okè, zal nu nog vriendelijk blijven...
Ooit ben ik met
Lady De Racine in aanraking gekomen...
Ooit ben ik met een
Piramide spel in aanraking gekomen...
laat maar...oplichters!!!
Ooit ben ik met
Herbalife in aanraking gekomen...
...tja...snurk snurk...
Wat hier allemaal hetzelfde van is, is dat het allemaal opgezet is door "dikke nekken" ofwel door de "rijke".
Het is net klaar met z'n opleiding die rijke pappa heeft kunnen veroorloven en het bedenkt al een manier om zelf rijk(nog rijker) of beter gezegd "centjes bij te verdienen" "Onafhankelijkheid".
In het begin is het leuk maar na een tijdje wordt je klantenbestand zeer klein.
Wat doe je dan?
Draagvlakken crëeren of wel mogelijk mede MLM'ers recruteren.
Met wat? Een leuk verhaaltje dat je zelf ooit begonnen bent met het gebruiken van het product, je bent er vervolgens overtuigd van hoe goed dat het spul werk(natuurlijk
), show off met jou z.g.n. dunne/dikke uiterlijk foto's, de met photoshop bewerkte plaatjes. Je komt vervolgens iemand tegen of beter nog, benaderd jou vanwege die aantrekkelijke advertenties om je lichaam op orde te stellen met "natuurlijke producten" net zoals die troep van een Guanara met zijn bijwerkingen...oke...dat weten we dan!
Nu wilt een klant een product proberen om de wensen van zijn lichaam bij te sturen, maar wel "op een gezonde manier", he!
Maar...tijdens zijn bezoek wordt ie lekker gemaakt over de extra centjes die je kunt bijverdienen als "Distributeur" zijnde of over onafhankelijk worden!!!
Waarom niet? Een gebruiker krijgt tenslote korting op sommige producten en bij hoeveelheden kun je nog meer korting verkrijgen, toch?!
We weten de rest van het verhaal wel, denk ik...
Jij koopt van mij, jou klant koopt van jou en ieder verdient er een centje bij...daarnaast kun je ook nog een bonus hierop krijgen, bij een bla bla bla en nog meer gebla... ach, ga toch steppen, mens!
Tegenwoordig zijn ze ook al bij het Centrum Voor Werk en Inkomen gesignialeerd!
Bezoek de site, meld je aan, gratis een DVD toegestuurd met een filmpje erop van een persoon die zijn verhaal doet over MLM en "het systeem" maar het wordt zodanig omschreven, dat je eerst naar een eerste "bijeenkomst" moet komen...hier komen vervolgens mensen met stropdassen van de markt, koffertjes van het leger des onheils en een laptop van de Aldi die indruk willen maken op alle nieuwkomers en over willen komen als toekomstige onafhankelijke ondernemer....
Een kletsverhaal aanhoren over "mijn ervaring" "het bedrijf in USA" een eigen ondernemings plan, een "starters investering" en
hier draaid het dan om!
Een Starters investering van ongeveer "maar" 250 euro of meer of ietsje minder?
Want ja...zeg nou eerlijk...wil je een eigen onderneming, dan moet je ook wel wat investeren!
Tjakkaaaaaaaaaaa!!!! Ketsjinggggggggg!!!
Natuurlijk krijg je ook professionele begeleiding!
Tja, logisch, hè! Je begeleiders zijn diegene die
"jij" als
"Gebruiker" cq
"Verkoper" cq
"Distributeur" steeds rijker maakt en die wel een tandwiel kunnen gebruiker zodat
"hun systeem" goed en gesmeerd(gelikt) blijft lopen.
Daarnaast is er nog altijd 1 probleem:
In de 17 verschillende landen zijn al mensen bekend met Herbalife en zijn activiteiten...en waar moet die nieuwkomer nu dan gaan werven om
"dè" centjes
voor zichzelf te verdienen???
Vertel? Waar? Nou? In Timboektoe of Lapland?
Dat is dan jou probleem, want zolang jij als nieuwkomer producten inslaat van jou contactpersoon en die vervolgens bij die en etc. etc...Zolang
jij van hun blijft kopen, worden zij hier allemaal rijker van en jij niet!
In Nederland kun je het wel "Shaken"
(heb je e'm? Shaken?) met al die nuchtere mensen hiero...
MAAR DIT WORD NOOIT VERTELD!!!
Zodra je over Herbalife begint te zeuren beginnen ze al te vloeken....
Persoonlijk kan ik niet zo tegen al deze kwats en lekkermakerij...
Een klant komt omdat het met een lichaamelijk of uiterlijk probleem zit en hier wat aan doen wilt met de juiste producten.
En ineens zit ie dan op zo'n "meeting" om een mogelijke distributeur te worden...zonde Mhr. P. Tan en zijn speelmaatjes!
Laat je klant met rust, geldmaniak!
Er blijkt ook nu dan weer 1 doel te zijn, en dat is "rijk, rijker en nog rijker worden"!!!
Herbalife gooit alles in de strijd om nieuwe leden te werven en zelf natuurlijk ook weer een centje bij te verdienen.
Overal van die belachelijke advertenties en...hahahaha....die stickers op die auto's!!!
VET MAN! Buttons, pennen, kladblokjes en al die andere kermis promotie meuk...hahahahahaha!
Belachelijk gewoon!
"HERBALIFE KOMT NAAR JOU TOE DEZE ZOMER"
Ach, Herbalife en alle andere MLM'ers het is gewoon een kwestie van tijd en je "Wallet" wordt steeds kleiner en dunner.
Dan gaat het tijd worden om weer aan de bak te gaan, of misschien gebeurd dit ook al voor je mogelijke terugval...
[ er wordt ook over respect gesproken ]
Werk gewoon hard als alle andere mensen of start een bedrijf waar je vele werklozen een plezier mee kunt doen.
DAN PAS krijg je veel respect en kun je nog steeds een partij golf spelen of tennisen.
Maar je kunt ook vrijwilligerswerk voor gehandicapten of zwervers doen!
JE KOMT MET NIKS EN GAAT MET NIKS...SO BE IT
Multi Level Meuk
Ik denk dat ik maar een aardbeishake van de Mc Donalds neem.
Het is lekker, betaal en betrouwbaar!
Niet boos zijn, Haarbalife...Ik ben gewoon een eerlijk en hardwerkend mens die uitzuigerij van eerlijke mensen als een criminele activiteit beschouw.
SxS!