LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Herbalife ook een piramidespel?!

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
123 fit

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door 123 fit »

Herbalife heeft zeker een piramidestructuur !
Net als elke andere onderneming. Of kent iemand hier een bedrijf die niet als piramidestructuur is opgebouwd met één directeur, enkele onderdirecteuren en heel veel werknemers ?

En het is de beste manier om je gezondheid te verbeteren en geld te verdienen.
Leuk al die jaloerse en oppervlakkige en onwetende opmerkingen.

Wie werkt er met de beste producten (die allen zijn goedgekeurd voor de Nederlandse markt !), in een markt die alleen maar groeit ?

Denk 2 keer na voordat je nee zegt tegen zo een fantastisch aanbod.



Astrid van Loenhout

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Astrid van Loenhout »

Ik gebruik al jááááren Herbalife en heb nu een onwijze dikke kont.

Ba Ba

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Ba Ba »

Het zijn gewoon uitstekende producten, die als je niet uitkijkt zichzelf gaan verkopen.
Wat is er dan mis mee om daar aan te verdienen.
Het is met garantie: niet goed, geld terug.
Al moet ik toegeven dat daar wel eens iets bij fout gaat, maar dan hebben we het echt maar over een klein percentage.
Ik zit al jaren in het bestuur van deze organisatie en wij staan garant voor een goede kwaliteit tegen een redelijke kostprijs.
Als we onze afspraken niet na zouden komen bestonden we al lang niet meer.
Ik hoop hiermee dit onderwerp iets meer een duwtje in de goede richting te hebben gegeven.
H.de M. te H.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ba Ba, zullen we eens gaan praten over HL-ers die voedingsadviezen geven zonder hiertoe gekwalificeerd te zijn?
Is dit de kant die je op wilde?

Gast

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Gast »

Ba Ba, zullen we eens gaan praten over HL-ers die voedingsadviezen geven zonder hiertoe gekwalificeerd te zijn?
Is dit de kant die je op wilde?
dit was van de week een discussie punt met Kristine, geloof ik. Zij heeft dit al ontkracht. Ga je er nou wéér op door....pffffff

Fenkie
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 dec 2004 17:52

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Fenkie »

Volgens mij is Herbalife geen piramide spel. Je schuift gewoon pakketjes door naar klanten en je vangt de winst.

Bij een pyramide spel laat je jezelf eerst een groot bedrag uit je geld kloppen. Vervolgens krijg je daar lucht voor. En dan luis je je vrienden/kennissen erin die ook voor lucht betalen.

Goh, wat zit het toch allemaal leuk in elkaar. Wat geld niet allemaal met een mens kan doen :evil: .

Gast

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Gast »

Volgens mij is Herbalife geen piramide spel. Je schuift gewoon pakketjes door naar klanten en je vangt de winst.

Bij een pyramide spel laat je jezelf eerst een groot bedrag uit je geld kloppen. Vervolgens krijg je daar lucht voor. En dan luis je je vrienden/kennissen erin die ook voor lucht betalen.

Goh, wat zit het toch allemaal leuk in elkaar. Wat geld niet allemaal met een mens kan doen
herbalife is een Multi Level Marketing bedrijf. Multi Level Marketing is gewoon een piramidespel met een produktje eraan vastgeplakt.

Jeanq

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Jeanq »

In het land der blinden...

Blijkbaar valt het de wereld niet echt op, dat ELK bedrijf een pyramidevorm kent.

De grootste pyramides vind je trouwens in onze westerse kerken...
Grappig genoeg zie je hier veelal negatieve racties van mensen, die het een ander niet blijken te gunnen, dat deze net iets sneller en/of slimmer is dan de rest.

Leven is kiezen. het moment van kiezen is er vaak gewoon, en mensen stellen dat soms uit. om daarna met afgunst te reageren op mensen die WEL hun keuze maken.

Geef elkaar de vrijheid om kansen uit te proberen.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door student26 »

In het land der blinden...

Blijkbaar valt het de wereld niet echt op, dat ELK bedrijf een pyramidevorm kent.
Dit stadium van de MLM discussie zijn we hier al lang en breed voorbij. Ik raad je aan de wat serieuzere threads onder Multi Level Marketing eens door te lezen.

gastarbeider

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door gastarbeider »

Over welke "serieuze" threads praten we dan ????

Lativia

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Lativia »

Ah student is de voorzitter van het discussieforum...hij bepaalt de koers!

Gast

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Gast »

Herbalife is een manier van leven dat nogal veel geld kost. Maar wil je dit kunnen blijven doen dan moet je zelf wel gaan verkopen want anders is dit niet te betalen. En als je zin hebt om hier voor te leven kan je er leuk aan verdienen. Het is dan wel zo dat de mensen onder jou zich blauw betalen aan dat spul. Volgens mij is het ook klare onzin. De man die Herbalife introduceerde beweerde dat het zeer gezond voor je lijf is. Alleen kan niemand mij verklaren hoe het kan dat deze zelfde man zelf nog geen 40 jaar is geworden. Voor mij geen Herbalife!!

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door student26 »

Over welke "serieuze" threads praten we dan ????
Lees er maar een paar, dan wordt vanzelf wel duidelijk welke threads serieus zijn.
Ah student is de voorzitter van het discussieforum...hij bepaalt de koers!
Nee, dat doe ik niet. Ik wees de betreffende persoon er alleen op dat hetgeen hij aansnijdt al lang en breed behandeld is.

Gast

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Gast »

Nee, dat doe ik niet. Ik wees de betreffende persoon er alleen op dat hetgeen hij aansnijdt al lang en breed behandeld is.

lexoo

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door lexoo »

De organisatie die achter herbalife zit heeft gewoon een slimme truuk,
genaamd multilevel marketing,om geld te verdienen.Uiteraard zijn slechts de happy few aan de top van de piramide die hier optimaal van
profiteren.De meeste winst die deze lieden maken komt van de distribu-
teurs uit de lagere regionen,die de produkten als rechtgeaarde herbalife-
distributeurs UITERAARD ook gebruiken.Voordat je distributeur wordt ga
je naar zo'n bijeenkomst,waar je eerst op een uiterst handige manier
wordt gehersenspoeld.Nadat je distributeur bent geworden,wordt je met
enige regelmaat verder gehersenspoeld door lieden die een treetje hoger
in de organisatie zitten.Multilevel marketing is in theorie alleen succes-
vol als je als distributeur andere distributeurs vind,± 5,die op hun beurt
ook weer distributeurs vinden,etc.Dit houd uiteraard een keer op, nietwaar?Als herbalife al meer dan 10 jaar in NL is,hoeveel distributeurs
denk je nog te kunnen werven?En waarom zou je niet zonder herbalife
kunnen afvallen?Zo'n busje maaltijdvervanger kost al gauw iets van 40
euro,waar je amper 3 weken mee doet.Zou dat afvallen nou echt niet
goedkoper,zonder herbalife,kunnen?

Gast

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Gast »

MLM is er om slimme (al rijke) mensen rijker te maken en de domme (nog net niet arme) mensen arm te maken.
Het lukt de domme vaak niet meer om nóg dommere mensen te vinden en dan wordt hij door de slimmerikken gewoon lui genoemd.

Gast

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door Gast »

FF lachen ik heb in een hotel gewekt, waar vaak bijeenkomksten van de club waren. Altijd lchen die buttons. met "nog 5 kilo" of zo...

In ieder geval, die gasten betaalden hun rekeningen nooit. Bestellen ze water, dus ik geef netjes een flesje spa blauw, ja we zitten in een restaurant nie waar. Verdommemn ze het om die 2 gulden af te rekenen.

Nadat ze ook een betalingsachterstand hadden op de zaal die ze gehuurd hadden zijn ze eruit geflikkerd.

Ze doen dus alles om rijk te worden, anderen oplichten en rekeningen niet betalen.

horecamedewerker

Re: Herbalife ook een piramidespel?!

Ongelezen bericht door horecamedewerker »

vele mlm mensen betalen de rekening van de hotel zalen niet.!
zegt al genoeg. Sommige personen maken het helemaal bont. Deze namen ken ik wel.Misschien is het jou 'goede collega'.

Gesloten