LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hoe blijk je rijk na/met MLM-verdiensten?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
NWM-er

Re: hoe blijk je rijk na/met MLM-verdiensten?

Ongelezen bericht door NWM-er »

Ja, aan de mensen die er de dupe van worden.

Weer zo,n domme dooddoener!begrijp een keer dat NIEMAND DE DUPE VAN MLM WORDT!!

Je hebt de onderbouwing van deze uitspraak al kunnen lezen in een andere thread van Henny E.
Of je leest niet, of je wil het niet zien.Zwak, erg zwak!

crabbel

Ongelezen bericht door crabbel »

Als je 649€ inleggeld moet betalen, zijn heel wat mensen dit geld kwijt. Dan hebben ze een paar klantjes, verdienen een paar euro per maand bij maar moeten ieder jaar weer 99 euro dokken. Leuk als je 3,60 bijverdiend per maand, 649 € inleggeld hebt betaald en vervolgens 43,20 per jaar bijverdiend. Dit gebeurd natuurlijk heel veel, dat mensen gewoon geen klanten kunnen vinden omdat niet iedereen een leuk verhaal heeft of verkoper is.

tegenstander

Ongelezen bericht door tegenstander »

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat die Henny een fatsoenlijk mens is. Een van de weinige fatsoenlijke MLM-ers die ik HIER ben tegengekomen.

Dat er niemand de dupe wordt met zijn werkwijze, betekent helemaal nog niet dat met die agressieve wijze van downline-aquisitie niet heel veel slachtoffers worden gemaakt.

Niet Wetende Man: Jij bent de hele tijd bezig om één uitspraak te pakken en dan net te doen alsof daarmee iets bewezen is.

En Madeleine: reageer dus eens niet op die man zijn uitspraken vóórdat je datgene waarop hij reageert, goed hebt gelezen AUB. Anders krijgt die Naakt Wandelende Meneer zijn zin en wordt de discussie steeds afgebogen!

NWM-er

Naakt Wandelende Meneer

Je zit al 4x mis.Rarara, wat is nou toch een NWM-er?
Sterkte.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Je zit al 4x mis.Rarara, wat is nou toch een NWM-er?
Sterkte.
Iemand die in een sprookje gelooft?

crabbel

Ongelezen bericht door crabbel »

OK tegenstander, ik zal er op letten.

mvg

Madeleine

ondernemer_2004

Ongelezen bericht door ondernemer_2004 »

Als je 649€ inleggeld moet betalen, zijn heel wat mensen dit geld kwijt. Dan hebben ze een paar klantjes, verdienen een paar euro per maand bij maar moeten ieder jaar weer 99 euro dokken. Leuk als je 3,60 bijverdiend per maand, 649 € inleggeld hebt betaald en vervolgens 43,20 per jaar bijverdiend. Dit gebeurd natuurlijk heel veel, dat mensen gewoon geen klanten kunnen vinden omdat niet iedereen een leuk verhaal heeft of verkoper is.
denk je nu echt dat mensen die 3 euro per maand verdienen, hun verlenging gaan betalen?

Henny E

Ongelezen bericht door Henny E »

Beste brave luitjes,
Als je 649€ inleggeld moet betalen, zijn heel wat mensen dit geld kwijt.
Eet jij daar een boterham minder om of lig jij daarvan wakker ??
Hoeveel startende ondernemers mislukken er niet en zijn dan TONNEN kwijt ???

Zoals ik al eerder memoreerde heb ik de MLM-wereld bijna 4 jaar bestudeerd, zonder in te stappen.
Nu ben ik toch ingestapt. Waarom ???? Omdat er een MLM-bedrijf kwam waarbij niemand ook maar 1 cent risico loopt !!!
Bewijs ?????

Bij ons was het entreegeld 325 euro (later kwam hier BTW bij).
Indien je 10 klantenpunten haalde binnen 90 dagen (!!), kreeg je die 325 euro TERUG !! Elke klant was 1 punt en elke autom. machtiging was ook 1 punt. Theoretisch hoefde je dus maar 5 klanten aan te brengen.
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat dit in de praktijk neerkwam op ca. 7 klanten want niet iedereen gaf een "automaatje" af.
Wat was nu mijn advies aan nieuwe mensen ???
Schrijf EERST je 10 klantenpunten en schrijf je dan pas in als agent !!!
Kun je geen 10 klantenpunten verzamelen ??? Schrijf je dan ook niet in, want dan kost het je ook niets (en ben je tevens niet geschikt !!).
Faire deal toch ???? Risico was dus NUL komma NUL !!
Maar laten we eerlijk zijn: Wie kan er nu niet 7 mensen vinden die (AANTOONBAAR) goedkoper willen bellen ??
Zelf deed ik hier 90 minuten over ipv de zeer ruim gestelde 90 dagen.

Verder moet je je realiseren dat het bedrijf WEL je hele boekhouding doet !!! Inclusief de facturering, bijhouden van je downline, etc.
De verlening bedraagt bij ons 175 euro ex BTW.
Waar vind ik voor dit bedrag alleen al een boekhouder ????

Gooi dus niet alle MLM-bedrijven op één hoop!!
De hierboven beschreven regeling is m.i. uiterst fair daar risico uitgesloten is en de potentiële mislukkelingen direct al uitgefilterd werden.
Dit was de reden dat ik mij juist bij deze "club" heb aangesloten.

Henny E
======

NWM-er

Dit was de reden dat ik mij juist bij deze "club" heb aangesloten.

Voor mij idem dito met een *.

Het is duidelijk dat die tegenstanders hier het steeds weer over de óude'bedrijven praten. Er is inmiddeles veel veranderd in de mlm-wereld.

Er is één nadeel in mlm : iedereen mag beginnen! En dan loop je het risico dat er van die dagdromers en goudzoekers in mlm stappen, die vervolgens hier hun gal gaan spuwen.

Daarom ben ik blij met de werkwijze van Eurexcel.Geen risico en je kunt makkelijk NEE zeggen tegen een prospect.Ideaal.

Henny,
Heb jij inmiddels de nieuwe site al van Excel?
Hier kun je perfect mee filteren.

Henny E

Ongelezen bericht door Henny E »

Voor mij was het niet eens zozeer dat IK geen risico liep.

Laten we wel zijn: Waar kun je in hemelsnaam een, min of meer, eigen bedrijfje beginnen met zo weinig risico t.o.v. zo veel KANS op winst ???
Nergens toch ???
Heel Nederland gokt (Staatsloterij,Lotto,etc) alsof het een lieve lust is,terwijl de kans op een grote prijs uiterst gering is. En daar doen ze het toch voor ?
Bovendien wordt dat ook veel te rooskleurig voorgesteld.
Hoeveel mensen zijn daar de dupe van geworden ?
Maar daar hoor je niemand over !! Ook Crabbel / Madeleine niet.
Gaat het echter om MLM dan trekt men het zwaard en spoedt men zich ten strijde.
Daarom ook het advies: Stop met gokken, spaar dit geld op tot 386,75 euro (=jaar niet gokken), meld je aan bij EurExcel, GA AAN HET WERK ipv tv kijken en de kans om miljonair te worden is vele malen groter dan bij al die loterijen !!!! :lol: :lol:

Die site is overigens erg goed.

Henny E
======

Kristina

Ongelezen bericht door Kristina »

Mooi gezegd Henny. :lol: :lol:

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Maar laten we eerlijk zijn: Wie kan er nu niet 7 mensen vinden die (AANTOONBAAR) goedkoper willen bellen ??
Zelf deed ik hier 90 minuten over ipv de zeer ruim gestelde 90 dagen.
Henny, dit stuit mij dus tegen de borst. Jij gebruitk nu dezelfde retoriek als andere mlm ers die voor slechte bedrijven werken.
NATUURLIJK kan ik mensen vinden die goedkoper willen bellen, zelfs meer dan 7. En dat kan ik ook binnen 90 minuten.
Maar waar het om gaat is dat ik ze zover krijg dat ze dat gaan doen met het bedrijf waarvoor ik werk.

ondernemer_2004

NATUURLIJK kan ik mensen vinden die goedkoper willen bellen, zelfs meer dan 7. En dat kan ik ook binnen 90 minuten
nou, dan ben je toch in business. En hoe vind je mensen die ook mee willen doen: just ask! Kun je 2 antwoorden krijgen: Ja ik wil, nee ik wil niet. de eerste 50 mensen die ik vroeg zeiden allemaal NEE! Een aantal daarvan werden klant (en zijn dat nog steeds), een aantal zeiden, niets voor mij, maar ik weet wel iemand die dit wel interessant vindt.

Van de volgende 50 mensen die ik vroeg zeiden 12 JA.

de Nette Netwerker

Ongelezen bericht door de Nette Netwerker »

Tal van distributeurs (die je niet op dit forum tegenkomt) doen netwerkmarketing op een part-time basis, om kleine extra uitgaven te bekostigen en het leven iets aangenamer of luxuezer te maken.

Op presentaties laat men steevast ook de grotere mogelijkheden zien, gewoon omdat deze onlosmakelijk met het systeem verbonden zijn. Het is uiteraard niet zo dat iedereen die dit ziet en vervolgens inschrijft, ook automatisch die hogere rangen en verdiensten zal bereiken.

De frustraties ontstaan meestal wanneer er mensen betrokken worden die deze cijfers zien, vervolgens niet meer met beide voeten op de grond blijven staan, en achteraf, als blijkt dat het geen 'overnight' succesformule is, teleurgesteld zijn. Het zijn dikwijls dezelfde personen die dan besluiten dat het hele netwerkmarketingwereldje maar een zootje ongeregeld is.

Financiele onafhankelijkheid in netwerkmarketing bereik je volgens mij op het moment dat je een 'passief' inkomen genereert wat al je vaste en variabele kosten en investeringen dekt, waar je je prive-uitgaven mee kan regelen, en waar je verder nog een vast of variabel bedrag mee kan sparen. Al is sparen of beleggen minder noodzakelijk wanneer je voor een zeer degelijk netwerkmarketingbedrijf kiest, aangezien de degelijkheid van het bedrijf voor een permanente groei van je organisatie en bijgevolg ook van je inkomen kan zorgen, wat op zich al een vorm van sparen is. Sparen of beleggen wordt dan eerder een noodzakelijk iets of een hobby.

David V.
www.JoinIT.be
Netwerkmarketing en Coaching

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

David V.
Dank voor je uitleg.
Wat je echter creeert door alleen de grote verdiensten te laten zien is de illusie dat iedereen dat gaat verdienen.
Is het dan zo vreemd dat mensen teleurgesteld raken?
Of dat er een sfeer ontstaat waarin mlm een snel rijk methode wordt?

Gast

Lees toch een goed, sukkel
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapie gaap

Bart1999

Ongelezen bericht door Bart1999 »

Netwerkmarketing en MLM zijn 2 verschillende zaken,
die geen bal met elkaar te maken hebben.
Pas op voor spraakverwarring.

Gast

ik beloof jou

dat ik die sites

OGENBLIKKELIJK

ga bekijken

NADAT ik

van jou een antwoord heb

WAAROM

ik geen

OBJECTIEF

antwoord kan krijgen

waarom dat Euphony - Eurexcel - ACN

niet worden genoemd

op de vergelijkingssites, zoals bellen.dom

.........

ondernemer_2004

WAAROM

ik geen

OBJECTIEF

antwoord kan krijgen

waarom dat Euphony - Eurexcel - ACN

niet worden genoemd

op de vergelijkingssites, zoals bellen.dom
Moet je bellen.com vragen, ACN stond er wel op. mocht je de tarieven willen ontvangen, die staan gewoon op www.acneuro.com

Gast

Euphony staat er gewoon op hoor: http://www.bellen.com/vastnet_wizard/va ... atzien.y=3

Wederom een staaltje ongefundeerde onzin van de tegenstanders dus.

Gesloten