LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Liefya
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jul 2006 10:43

Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Liefya »

Ik kom net op deze site kijken en misschien is er al veel over dit onderwerp gezegd. Maar misschien is het ook goed om dit op te rakelen. Ik wil graag weten hoeveel mensen nu zelf verdienen met netwerkmarketing. Hoe lang zit je in de business? Hoeveel uren werk je? Hoeveel verdien je ermee (bruto) eventueel gesplitst in eigen werk, werk van je downline, residueel inkomen)?
Voor mezelf maak ik even een schatting. Ik ga het nog precies uitrekenen
Ik zit nu een half jaar bij een bedrijf. Mijn i(geld) investering had ik er na een maand uit.

Als ik 15 uur per maand werk levert het 400 euro bruto op. Daarvan is schat ik 3-5 % inkomsten afkomstig uit mijn downlijn (is drie personen)
Liefya

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door joopataa »

Hou even op als je wilt! Daar zijn we nu al meer dan twee jaar over aan het zeuren op dit forum en werkelijke cijfers geeft niemand!! Ook de voorstanders niet!!.Lees gewoon alles maar terug, of zit je nu al vast en probeer je jezelf door je hier aan te melden weer in beeld te brengen? Het is hoogzomer, Ga lekker naar buiten en niet achter de computer naar de bekende weg vragen.

Joopataa

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door So be it »

@ Liefya, (Hoe kom je dáár op?)

Soms zijn er ook aardige mensen hier...., zoals nu.
Ik doe áltijd lief.... tegen Joop en.... de rest. :wink:

Prettig weekend.

So be it

Liefya
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jul 2006 10:43

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Liefya »

Dank je wel. Dat is duidelijk. Als niemand er iets over wil vertellen hoef ik ook niet terug te lezen en zal ik mijn tijd er hier niet aan verdoen. Wel 'erg argwanend overigens.

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Hallo,

FF van mijn vakantieadresje een respons op dit onderwerp.

Velen kennen mij al en weten dat ik vrij over dit onderwerp spreek en heb gesprokken op dit forum en andere fora mbt mijn verdiensten.

Hoe open je ook bent, niemand zal je geloven die tegen het systeem MLM is...

Zelf ben ik al een tijd actief met Energetix en heb daar best een leuke bijverdienste uit.

Een tijd geleden heb ik gemeld dat ik in totaal rond de € 1500,- netto per maand zit... gemiddeld. (daar zijn ze hier dol op: gemiddelde dingen berekenen)
Van deze € 1500,- (gemiddeld) is tot nu toe 45% van mijn downline.
Helaas is van mijn downline maar 15% actief van de 44.. (laat de tegenstanders maar rekenen, vinden ze leuk :wink: )

Zelf werken mijn partner en ik in totaal 20 uur per maand gemiddeld met onze produkten. We staan op beurzen, doen thuispresentaties en hebben een eigen webshop enz..

Daarbij mag je weten dat mijn inkoop-verkoop "winst" 40% is en dat we van onze verkoop 25%- 30% netto overhouden. (Laat de tegenstanders maar weer rekenen)

Groet,

Alex van Breemen

Liefya
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jul 2006 10:43

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Liefya »

Dank je wel dat je er zo duidelijk over bent. Ik geloof het ook. Want ik merk zelf dat als ik er aan werk, dat er dan ook inkomsten komen.
groetjes, Liefya

EHM
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jul 2006 14:21

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door EHM »

Hoi,

Voor welke club werk jij, Liefya?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door So be it »

@ liefya,
We wilden tenslotte bewijzen dat het beste en lekkerste bed van Nederland in de etalage van onze winkel stond.
Leuke verhalen over waterbedden, maar....... het beste en lekkerste (water)bed van Nederland staat bij mij thuis!!!!!!

Ik word in dezelfde houding wakker als dat ik in slaap val....! :lol:

Succes,

So be it

Liefya
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jul 2006 10:43

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Liefya »

Dank je wel, leuk dat je op mijn site bent wezen kijken.

De Nette Netwerker
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 okt 2005 22:58

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door De Nette Netwerker »

Valt wel op hier, een thread zonder zware MLM-tegenstand?

Zijn ze dan ook op vakantie of zo, met hun gans legertje?

Succes met jouw ANY-business.

David.

8)

Liefya
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jul 2006 10:43

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Liefya »

Ook dank je wel.
Ik heb wel mijn bedenkingen. Ik heb hier twee dingen gelezen
1. Van alle zelfstandige ondernemers (niet NWM) stopt een groot percentage binnen 1 of 2 jaar, dus waarom bij NWM niet en
2. Iemand die al jaren bezig is zegt dat maar 15 % van haar downline werkt.
Ik heb geen zin in een downline die voor een groot gedeelte niet werkt en niet verdient, maar misschien wel geïnvesteerd heeft. Ik wil dat niet op mijn geweten hebben.Ik denk dat het anders zou moeten kunnen. Ik denk dat juist bij netwerkmarketing nieuwe zelfstandige ondernemers niet alleen zouden hoeven te ploeteren, maar ze moeten echt geholpen worden. Het zou juist een ideale situatie kunnen zijn, maar dat blijkt het niet te zijn.

Ik denk dat het komt door de mooie verhalen en het niet transparant zijn van de organisaties.Er worden teveel mensen aangetrokken die niet weten waar ze aan beginnen. De meetings waar miljoenen voorgespiegeld worden zijn gewoon fout.

En dat wil volgens mij niet zeggen dat het netwerkmarketingconcept fout is.

ReneW
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 jul 2006 10:27

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door ReneW »

Liefya,

downlines kunnen werken als de support van hun eigen upline goed is. Wat mij opgevallen is dat men zoveel mogelijk zelf distributeurs proberen te krijgen op de eerste lijn. Daar wordt nauwelijksmee verdiend. Het aantal levels diep levert het geldt op. Mijn advies: neem een vijftal mensen en begeleidt hen een aantal levels. Kent jouw organistatie bijvoorbeeld 7 levels, begeleidt dan tot de 3e level. Degene onder jou doet dat ook en daaronder ook. Op die manier krijg je een solide organisatie en brengt het het meeste geld op voor jou en je organisatie. Op het internet zijn een aantal trainingswebsites te vinden die je kunt gebruiken als training.
Dan even over hoeveel je verdient als marketeer: dat ligt geheel aan jou en je organisatie. Heb je een solide organisatie dan kun je er in de otekomst van leven en winst maken. Is begeleidng slecht geweest dan heb je afvallers en moet je blijven zoeken naar nieuwe mensen. En investeer met je geld want met geld MAAK je geld!
Hoop dat het duidelijk ism, anders klik je maar op mijn naam en stuur je een berichtje.

MVG

ReneW

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door So be it »

@ Liefya,
Ik heb geen zin in een downline die voor een groot gedeelte niet werkt en niet verdient, maar misschien wel geïnvesteerd heeft.

Wat bedoel je met: Geinvesteerd?
Ze hebben er naar gekeken.....
Ze dachten: Hé.... "slapend rijk worden", ondanks dat hen verteld is van niet!
En ze betaalden € 50 of € 100 euro, die ze in de meeste gevallen niet (meer) terugvragen.
Kan je dan nog spreken van een "investering"?
En vaak koop men toch regelmatig nog wat voor eigengebruik.
Ook DAT mag.....

Maar jij denkt dat te kunnen voorkomen?
We horen je later wel. :wink:

Enig idee hoeveel mensen hun opleiding afbreken?
Wil je dat allemaal gaan voorkomen?

Begrijp je wat ik bedoel?

Succes, So be it

Liefya
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jul 2006 10:43

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Liefya »

Renee en so be it. ja de enige manier dat ik het kan is mijn eigen downline goed begeleiden. Ook ervoor zorgen dat mensen zeker gemotiveerd zijn om netwerkmarketing gaan doen. Liever wat langer zoeken dan menen overhalen, zoals te vaak gebeurt.

En nee, ik kan waarschijnlijk niet de hele wereld verbeteren. Misschien een paar niveaus in mijn dowlnine. zoals de trainingen ook zeggen. En waarschijnlijk kan ik niet iedereen helpen, want het grootste gedeelte zullen ze toch zelf moeten doen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door So be it »

@ liefya,

Juist.
De mensen helpen die geholpen willen worden!
Anders is het alsof je aan het dansen bent met iemand die helemaal niet WIL dansen.....
DAT wordt een gevecht! :lol: En dan staan ze constant op je tenen! LOL

Maar jij weet ECHT niet bij inschrijving wie dat zijn.
Dus niet denken voor een ander...., want je zult je dan vaak gaan vergissen.

Je GUNT het vaak aan mensen in je omgeving die het niet zo breed hebben, maar je doelgroep hoort te bestaan uit:
-mensen met een sociale inborst, maar geen voetvegen.
-mensen die financieel geen puinhoop van hun leven hebben gemaakt.

Klinkt hard, maar anders ziek je jezelf!

Succes,
So be it

Liefya
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jul 2006 10:43

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Liefya »

Dank je wel, ik zal er aan denken.

ReneW
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 jul 2006 10:27

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door ReneW »

Ben het met So Be it eens. Vaak zie je toch wel dat de mensen die succesvol zijn wat hoger geschoold zijn en vrouwen zijn de kanjers in de MLM.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ben het met So Be it eens. Vaak zie je toch wel dat de mensen die succesvol zijn wat hoger geschoold zijn en vrouwen zijn de kanjers in de MLM.
Definieer wat hoger geschoold. Toon gelijk even aan dat dit zo is. Anders komen we weer bij de discussie dat mlm aan hogescholen/universiteiten onderwezen wordt.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door So be it »

@ Maarschalk,
Definieer wat hoger geschoold. Toon gelijk even aan dat dit zo is. Anders komen we weer bij de discussie dat mlm aan hogescholen/universiteiten onderwezen wordt.
Ik weet niet of de persoon in kw. nog terugkomt, maar hij, en ik, bedoelden meer de mensen zoals omschreven aan Liefya....
De mensen die sociaal op een normaal niveau staan en zich niet in financiele problemen hebben gestort.

Tevens is het inderdaad zo dat alles vertegenwoordigd is in mlm, maar wat ik zie is dat het naar verhouding erg vaak voorkomt dat ondernemers en medisch opgeleide mensen (dokter niveau) e. a. wat hoger opgeleide mensen de drive hebben door te stomen naar de top.
Zelfdicipline, werklust en zelfvertrouwen spelen een grote rol.

Bewijs?
Zoek ze op en vraag het en vergelijk. Je kunt dat niet van mij aannemen en je hoort het tegendeel ook niet aan te nemen van de "tegenstander- sites!

Mvg.
So should it be.

ReneW
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 jul 2006 10:27

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door ReneW »

Inderdaad, ik refereerde meer aan de mensen die het vaak al financieel wat stabieler zijn en durven te investeren. Soms komt het ook voor dat iemand uit een lager niveau het toch weet te maken in de mlm omdat hij/zij, zoals So Be it mooi verwoordde, de drive hebben. Het zijn ook de mensen uit dde lagere sociale klasse die beweren dat MLM een piramidespel is en nog steeds hopen dat zij de Lotto winnen!

Gesloten