Dat zijn goede vragen inderdaad.kuklos schreef:@tara1977:
1) waarom zou je ermee willen beginnen? Dus, wat levert het jou voor voordeel op om ermee te beginnen? Oftewel, welk voordeel denk je te behalen door hiermee te beginnen?
2) Waarom zouden mensen zoveel geld uitgeven aan koffie?
3) Waarom wordt er op die meeting, en ook door jou, weer de nadruk gelegd op nog weer meer mensen zoeken die ook moeten gaan verkopen? Waarom worden er geen klanten gezocht, maar wederverkopers?
1. zoals het voorgespiegeld werd leek het een mooie manier om wat bij te verdienen, zonder daar een dag voor in te leveren. in de zin van dat het goed te combineren is met kinderen.
2. ja, dat is de vraag die ik mezelf ook stel. op die avond lag de nadruk vooral op het verdienmodel, en dat die paddenstoel goed is tegen zoveel kwalen, maar de prijs van de koffie lag niet de nadruk op. ik zie net dat de thee nog duurder is :O
3. ze zeggen wel dat je ook gewoon klanten kunt zoeken die dan via jouw website hun koffie/thee/chocomel kopen, maar je moet iig 2 mensen aanbrengen ja.
ik heb er nu veel over gelezen en gehoord (ook hier, dank voor jullie marketing-technische uitleg!) en ik denk inderdaad dat degenen die hier vroeg mee begonnen zijn c.q. aan de top staan bij die 1% behoren. en inderdaad, je moet je team actief houden om er zelf aan te verdienen. dat lijkt me op zichzelf al lastig genoeg. daarnaast denk ik niet dat ik in deze tijden zoveel mensen zover krijg, los van het gezondheidseffect. en ik heb geen verkoop-achtergrond, dat werkt niet in mijn voordeel
Ik denk dat ik mij beter bij mijn baan in de gezondheidszorg kan houden, dan weet ik in elk geval zeker dat ik elke maand inkomen heb zonder daarvoor eerst geld te moeten inleggen...