LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Waar dromen die mensen nou precies van vraag ik me dan af?


Van kopen met korting.
En later weer:
De ultieme droom najagen; 30% korting


Wat ben jij eigenlijk dom, zeg! Kortingsklanten jagen geen droom na.
Wat doen ze dan behalve dromen?

je kent mij wel!
Berichten: 98
Lid geworden op: 08 jul 2005 13:57

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door je kent mij wel! »

Nu ineens doen ze wel weer aan mlm.
ook jij mag plaatsnemen in het hofje in Den Haag.
Links en recht een paar potjes wegzetten, heeft geen r*eet te maken met netwerken.
Wat doen ze dan behalve dromen?
Gewoon werken en af en toe een potje wegzetten.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Econometrist »

Ik zal niet op al je opmerkingen ingaan, zeker niet die m.b.t. de produkten zelf omdat die troep ons allebei waarschijnlijk niet interesseert. Je tegenstrijdige opmerkingen m.b.t. tot de kneuzen in het systeem die maar zo'n beetje voor spek en bonen mee doen zijn in voorgaande post al aan de orde geweest. Blijft over:
Met dit gedeelte geef je haarfijn aan dat je echt het klok en klepel-verhaal toepast!
Ga nou eens het sublieme betaalplan van FLP in je hoofd stampen. ( is ruimte zat ). Als je het dan ziet, snapt en eerlijk blijft dat het inderdaad anders is dan jij denkt.......Man, man, man...dan zal er een fantastische wereld voor je opengaan.
Via een cirkeldiscussie zijn we terug bij een vraag die eerder ook al is gesteld en waarvan jij het beantwoorden wijselijk vermeden hebt: wou jij beweren dat door het fantastische betaalplan de som van de uitkeringen aan alle distributeurs tesamen groter is dan 2,1 miljard?
Ik denk van niet, ik heb het nog niet bestudeerd, maar is het anders dan dat ik denk? Een som van de uitbetalingen die groter is dan de gehele omzet die het bedrijf maakt, en dat al 28 jaar lang, zou inderdaad wel een wereld voor me doen opengaan. Maar ik heb toch andere verwachtingen ten aanzien van de charitatieve opstelling van FLP.

Met die 2,1 miljard zitten we op 25 per maand (omzet, niet eens winst) per distributeur, waarbij het er op neer komt dat voor elke deelnemer die een veelvoud hiervan ontvangt een andere deelnemer voor jan doedel in het systeem zit. Tegenover alleen al Rolf Kipp in Duitsland met zijn 250.000 staan er daarom 9999 voor nop op de loonlijst, en dan hebben we het nog niet eens over jouw jacht. En dat is geheel onafhankelijk van het betaalschema en daar ben ik dan ook totaal niet meer in geïnteresseerd. Een bedrijfstak waarin de omzet 25 euro, of dollar, per maand per distributeur bedraagt is op geen enkele wijze een serieuze optie voor iemand die op zoek is naar betaald werk. Dit haalt de categorie peanuts niet eens.
Denk daar maar eens over na en als je het ziet en begrijpt, zal er een wereld voor je instorten.

Op één of andere manier ben ik toch wel enigzins benieuwd hoe deze mathematisch kansloze scam wordt verhuld achter een 'briljant' betaalplan dat door de minder vermogenden van geest niet wordt doorzien. Heb jij er toevallig een link naar toe?

je kent mij wel!
Berichten: 98
Lid geworden op: 08 jul 2005 13:57

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door je kent mij wel! »

Via een cirkeldiscussie
Precies. Er wordt hier al jaren in rondjes gelu*ld.

Je blijft om de feiten heendraaien.
Je zal en moet je gelijk krijgen. ( sommige mensen houden kinderlijk gedrag).


kneuzen in het systeem
Wat de denken van de kneuzen BUITEN het systeem?
Als iemand een keus maakt om niets met het systeem te doen en alleen maar met korting produkten wil afnemen, is het dan een kneus?
Man, wat zink jij toch diep!
Met die 2,1 miljard zitten we op 25 per maand (omzet, niet eens winst) per distributeur,
Reken je ff mee?
Meneer netwerker heeft na jaren hard werken in diverse landen een organisatie opgebouwd van 3564 distributeurs. 3564x25=89100euro omzet p/m.
FLP betaald hiervan 48% aan deze organisatie.Dat is dus 42768eurootjes. Als je geen verstand van het betaalschema hebt, zou je denken dat er 12euro pp wordt binnengesleept.Dat is onjuist! En juist DIT begrijp jij niet.
Op level 7( laatste level in het plan) zitten misschien 2845mensen. Die zijn net gestart, of doen niets(omdat ze daarvoor kiezen)! of whatever.
Deze mensen kunnen gewoon aan hun eigen 7 levels gaan werken.
Meneer de netwerker heeft hard gewerkt en krijgt ff wat meer centjes. ( eerlijk systeem he)....Prestatie'loon'.
Over deze groep superkneuzen vangt deze fijne vent tussen de 3& de 18%.In de praktijk is het zo'n 10% gemiddeld.
8910euro passief inkomen. Blijft er nog 80190euro over van de taart.
Meneertje x smikkelt er 800euro van, mevrouwtje y smult elke maand van haar 1659euro, kneusje z vind het prima allemaal en vangt een tientje of 2p/m.

Je ziet hoop ik eindelijk in dat het erg kort door de bocht is om alles op 1 berg te flik*keren en dan maar ff delen.

Denk daar maar eens over na en als je het ziet en begrijpt, zal er een wereld voor je instorten.

Je haalt de woorden uit mn mond!

Madeleine
Berichten: 25
Lid geworden op: 30 jul 2005 16:18

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Madeleine »

Nou, kom op dan met dat bewijs!
Jij bent toch dat ventje wat zo graag overal bewijs van wilt zien?
Nou, "ik ken jou dus niet", het is en blijft een simpel rekensommetje. Totale NETTO winst gedeeld door het aantal deelnemers is de som die een deelnemer gemiddeld per jaar uiteindelijk echt verdient. En dan kunnen we het over de omzet per jaar hebben, dat zijn ook de producten. Nee, de nettowinst na belastingen, dat is wat de deelnemers verdienen per jaar. Nou, en dat is echt geen vetpot. Bij geen enkel MLM bedrijf is het een vetpot, gemiddeld per deelnemer een paar honderd Euro per jaar.

En nu moet jij eens met echte cijfers komen, netto winst gedeeld door het aantal deelnemers. Hoeveel verdient iemand echt? Als je een beetje geluk hebt een paar tientjes per jaar en dan moet je echt sjappelen en je vriendenkring en familie op scherp zetten.

En nog iets anders; geen enkel MLM bedrijf wil echte cijfers geven want iedere beetje slimme man/vrouw zou er nooit meer instappen.

MLM is een waardeloos product. Maar voor de would be instappers: probeer er eens achter te komen wat de omzet is, vraag jaarcijfers c.q. verslagen. Bij ieder normaal regulier bedrijf is dat geen enkel probleem. Wedden dat geen enkel MLM-bedrijf jou deze gegevens zal geven? Wij hebben ze nooit gezien hoor, niet openbaar allemaal geheimzinnig. Het is en blijft oplichterij, het blijft gewoon bestaan omdat mensen voor veel geld erin stappen en 99,9% afhaken. Oh ja, dat zijn de zogenaamde loosers. Nou, het zou toch wat zijn als 99,9% van de beroepsbevolking hun werk niet zouden kunnen volbrengen, allemaal loosers. Dan hadden wij een economische dip dat wil je niet weten.

Maar ja, de echte MLM-ers, die betaald worden door de firma, zullen dit altijd blijven ontkennen.

Het leukste voorbeeld was geloof in van Student26. Bij een avondbijeenkomst geweest met dik-verdieners op het podium. De een verdiende nog meer dan de ander. Uiteindelijk rijden ze allemaal weg in een stokoud autootje. Wat dik verdienen! Ik rij lekker in een Mazda 3, 2,0 active (26.000 €). En gekocht afgelopen december met een normale reguliere baan. Met MLM had ik dat dus nooit kunnen doen.

Would be MLM-ers: denk echt na eer je begint. Het is pure oplichterij, je bent je geld gewoon kwijt. Nikken bestaat alleen maar doordat de onderlijn de produkten zelf gebruikt.

Madeleine
Berichten: 25
Lid geworden op: 30 jul 2005 16:18

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Madeleine »

Meneer netwerker heeft na jaren hard werken in diverse landen een organisatie opgebouwd van 3564 distributeurs. 3564x25=89100euro omzet p/m.
Daar gaan we dan weer. Jij (sorry mijnheer netwerker) heeft een organisatie opgebouwd van 3.564 distribiteurs. Maar al die distributeurs willen ook zo'n organisatie opbouwen (ik word hier echt heel erg moe van).

Dus een rekensom:

3564 x 3564 = 12.702.096 is al meer dan de bevolking (van Nederland) en die 12.702.096 willen ook zo'n organisatie opbouwen en dan komen wij op een getal van 12.702.096 x 3.564 distribiteurs (dit is jouw derde lijn) en dat zijn dus

45.270.270.144 mensen in de derde lijn bij mijnheer netwerker.

Oftewel 45 en nog wat miljard mensen die binnen een lijntje vallen. En jij bent nummero zoveel in een organisatie dus als wij echt door gaan tellen doet de hele Melkweg al mee aan MLM en inmiddels al ook verre sterrenstelsels. En dan denk jij nog wat te kunnen verdienen? Wees eens eerlijk.

En ik word hier zo ontzettend moe van. Jou wordt een worst voorgehouden; denk jij nu echt dat jij in je downline 3.564 mensen (distributeurs) kunt vinden en dat die, ook weer een worst ook weer ieder etc. etc.

Dat is het mooie van PIRAMIDESPELEN én MLM: je wordt rijk gerekend door snelle boys maar je verliest altijd!

je kent mij wel!
Berichten: 98
Lid geworden op: 08 jul 2005 13:57

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door je kent mij wel! »

Totale NETTO winst gedeeld door het aantal deelnemers is de som die een deelnemer gemiddeld per jaar uiteindelijk echt verdient.
Wat kunnen mensen toch zeldzaam dom zijn.
Ik word hier zo moe van....
Nou, en dat is echt geen vetpot.
Ik word ook hier zo moe van....
En nog iets anders; geen enkel MLM bedrijf wil echte cijfers geven want iedere beetje slimme man/vrouw zou er nooit meer instappen.

Onzin. Bel FLP, maak een afspraak en kijk naar de cijfers.
Wedden dat je instapt. ( ik bedoel in je Mazdaatje, stil en onder de indruk).
Ik word hier zo moe van!
MLM is een waardeloos product.
Jep. Maar een fantastisch MARKETINGSYSTEEM :shock:
Het is en blijft oplichterij
Ik word hier zo moe van.
Oplichterij is bij de wet verboden, trolletje.
mensen voor veel geld erin stappen
Instapkosten FLP : 0 euro!
Ik word hier zo moe van. Praten tegen een simpele ziel die de feiten denkt te kennen, maar die niet kent.
die betaald worden door de firma,
Over hun omzet! En niet over hun hou-je-mondje-dicht verhaal
En gekocht afgelopen december met een normale reguliere baan.
Of van een erfenisje of verzekeringetje.
Doen veel mensen hoor.
Dus een rekensom:

3564 x 3564 = 12.702.096 is al meer dan de bevolking (van Nederland) en die 12.702.096 willen ook zo'n organisatie opbouwen en dan komen wij op een getal van 12.702.096 x 3.564 distribiteurs (dit is jouw derde lijn) en dat zijn dus

45.270.270.144 mensen in de derde lijn bij mijnheer netwerker.
OOOwwww...muts. IK WORD NU ECHT HEEL ERG MOE!
Wat maak jij je toch onstervelijk(sorry) belachelijk!

Ik ben moe.
Kga ff maffuh.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Econometrist »

Reken je ff mee?
Meneer netwerker heeft na jaren hard werken in diverse landen een organisatie opgebouwd van 3564 distributeurs. 3564x25=89100euro omzet p/m.
FLP betaald hiervan 48% aan deze organisatie.Dat is dus 42768eurootjes. Als je geen verstand van het betaalschema hebt, zou je denken dat er
Ik zal eens kijken hoever ik met je mee kan gaan. Allereerst zie ik dat je mijn gemiddelde 25 euro per maand hebt overgenomen. Hoe nu?? Je hebt toch zeker niet alles op een grote hoop gegooid en door 7 miljoen gedeeld zeker? Of stiekum toch wel?
Herbereken het voorbeeld voor meneer de netwerker nog eens een keer voor het geval zijn 3564 distributeurs in de groep van 9999 zitten DIE ER VOOR KIEST om niets te doen en de 250.000 van Rolf Kipp weer naar het gemiddelde van 25 te brengen als je wilt? Of mag ik? 3564x25=0 x 48% * 10% = nada, precies zoals mrtelecom al zei: 'als mijn downline niets verdient, verdien ik ook niets'.
Precies. Er wordt hier al jaren in rondjes gelu*ld.
En jij draagt daar dapper aan bij nu je weer zo zorgvuldig de beantwoording vermeden hebt van de vraag: wou jij beweren dat door het fantastische betaalplan de som van de uitkeringen aan alle distributeurs tesamen groter is dan 2,1 miljard?
Ik begrijp dat het voor jou minder pijnlijk is om in plaats daarvan tot vervelens toe met rekenvoorbeelden en antwoorden te komen waar juist NIET om wordt gevraagd onder het roepen van 'je begrijpt het niet, je begrijpt het niet', terwijl jij ondertussen van je eigen systeem nog geen flauw benul hebt waar de schoen wringt omdat je geen enkele notie hebt van de betekenis van de macroprestaties van jouw toko. De verhaaltjes van de voorlichtingsavonden hebben we naar mijn gevoel hier al vaker gehoord dan de distributeurs zelf. Het feitelijke bezwaar dat aan de orde is daarentegen gaat jouw beperkte begripsvermogen voorbij als ware het geheel onzichtbaar.
Als iemand een keus maakt om niets met het systeem te doen en alleen maar met korting produkten wil afnemen, is het dan een kneus?
Man, wat zink jij toch diep!
Wel, in jouw opinie is het juist de succesfactor in het systeem die de ruimte geeft om binnen de bestaande omzetgemiddelden de door jou genoemde astronomische inkomsten te realiseren. Het zal je inderdaad niet verbazen dat ik daar wat anders over denk.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door student26 »

@ Je kent mij wel:
Fijn om te horen dat je bijna niet kunt wachten.
Hier nog 1 natuurlijk, als bootenthousiast! Om het wachten wat te veraangenamen: plaats eens een paar foto's? Hoe heet het schip trouwens en wat is de ligplaats?

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Econometrist »

Hoe heet het schip trouwens en wat is de ligplaats?
Hij houdt ervan de spanningsboog op te laden, we zullen geduld moeten hebben had hij al een keer gemeld. Maar mijn matrozenpak hangt ook al klaar kan ik je vertellen. Nog 13 nachtjes slapen.

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door jurrien »

Weet dat het off-topic is maar kan het niet laten!
Student26 voor je het weet krijg je een plaatje van de
titanic toegezonden! :D
jurrien
je kent mij wel! gelooft nog in sprookjes.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door student26 »

Student26 voor je het weet krijg je een plaatje van de
titanic toegezonden!
Voorlopig heb ik helemaal nog geen foto gezien...

mij ken je echt niet
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 aug 2005 09:31

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door mij ken je echt niet »

Nou, ik ben ook naar een bijeenkomst geweest van FLP. Mooie producten, volgens mij heb je d'r echt wat aan. Volgens mij is het ook een prettig bedrijf om voor te werken qua sfeer. Ze doen er alles aan om je thuis te laten voelen. . .
Maar wat een raar systeem! Ik kan niet goed rekenen, maar volgens mij hoef je geen econometrist te zijn om in te zien dat er iets niet goed gaat binnen dat bedrijf..
Gewoon je ogen open houden :shock:

je kent mij wel!
Berichten: 98
Lid geworden op: 08 jul 2005 13:57

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door je kent mij wel! »

Maar wat een raar systeem! Ik kan niet goed rekenen, maar volgens mij hoef je geen econometrist te zijn om in te zien dat er iets niet goed gaat binnen dat bedrijf..

Een beetje vaag.
Kun je misschien aangeven WAT er dan wel niet goed gaat binnen het bedrijf?

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Econometrist »

maar volgens mij hoef je geen econometrist te zijn
Damn, daar gaan m'n exclusiviteit.
Blijkt opeens IEDEREEN uit te kunnen rekenen dat 2,1 miljard gedeeld door 7 miljoen geen indrukwekkend inkomen is. Nou ja, bijna iedereen dan; voor sommigen blijft het nog een beetje vaag...

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Kijk eens naar dit filmpje. En geef dan een onderbouwde tegen - of voor argument.

http://www.dukester.net/movies/bc.php


GreetZ,

Alex van Breemen

MaxvdV
Berichten: 48
Lid geworden op: 17 aug 2005 12:05

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door MaxvdV »

Ik heb het na 20 seconden al gezien. Heb niet eens hoeven luisteren. Als jij erin gelooft prima. Ik hoef er niet in te geloven. Ik wil er niet in geloven. Ik zal er niet in geloven.

Succes.

MaxvdV
Berichten: 48
Lid geworden op: 17 aug 2005 12:05

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door MaxvdV »

www.GeldOpWielen, ook weer zoiets..

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door E-nergetix »

en wat is de overeenkomst?

Je hebt al geblaat na 20 seconden Ik geloof het niet enz.

Kijk betreffende filmpje maar eens helemaal af!

Of ben jij ook al zo'n expert als Maarschalk?

GreetZ,

Alex van Breemen

MaxvdV
Berichten: 48
Lid geworden op: 17 aug 2005 12:05

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door MaxvdV »

Wat de overeenkomst is tussen dat filmpje en de site die ik aangaf mag je zelf invullen. Ik heb er een geen goed gevoel bij. Wil het filmpje best helemaal af kijken, dat is het punt niet. Ik zie na 20 seconden al genoeg. Dat is en blijft mijn mening, maar vooruit, ik ga er in het weekend eens naar kijken.

Groet, Max

NB: Ik blaat trouwens niet. Ik zeg gewoon dat ik het niet geloof. Voelde je je aangevallen?

Gesloten