Heeft er iemand wel eens van Itaasa gehoord?
Eerst gebruikten ze de website doyoucare.info/bijverdiensten en nu joyshop.nl
Het is een soort webwinkel waar je lid van kan worden via mlm. Ze wekken de indruk dat je bijna 60.000 mensen kan werven, betalen daar ook voor, en wekken ook de indruk dat je na drie klanten te werven niks meer hoeft te doen.
Is dit nog legaal, op het randje of over het randje?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Itaasa
Re: Itaasa
Hoi, Bor, (de Wolf? )
Wat ik er even van zag is dat je betaald krijgt over het werven......!
Niet over OMZET!
In elk geval geen normale mlm.... en wat de wetgever er van vindt?
Zal tijd worden dat de Nederlands overheid eens een standpunt in neemt!!
(mooie taak voor mlmangel..., maar DAT is ECHT werken dan.... en ECHT een positie nemen ten opzichte van de "misleidingen" in deze boze "mlm" wereld! )
SBI
Wat ik er even van zag is dat je betaald krijgt over het werven......!
Niet over OMZET!
In elk geval geen normale mlm.... en wat de wetgever er van vindt?
Zal tijd worden dat de Nederlands overheid eens een standpunt in neemt!!
(mooie taak voor mlmangel..., maar DAT is ECHT werken dan.... en ECHT een positie nemen ten opzichte van de "misleidingen" in deze boze "mlm" wereld! )
SBI
-
Hallo So be It,
Bor komt van Bor Komorovski, een generaal uit het Pools verzet in de WOII, die de opstand van Warschau leidde in 1944 (en daar met zijn leven voor betaalde).
Ik vond het al fishy, zeker aangezien hun eerste website, die nu blijkbaar uit de lucht is, nog dubieuzer was. Ze waren in Panama gevestigd, en je moest om verkoper te worden eerst zelf 10 producten bestellen om te weten hoe het gaat. De rekening zou je krijgen maar hoefde je niet te betalen.
Maar dit is ook bizar... als volgens hun schema 250 mensen lid worden dan werven ze samen de gehele Nederlandse bevolking als klant!
Bor komt van Bor Komorovski, een generaal uit het Pools verzet in de WOII, die de opstand van Warschau leidde in 1944 (en daar met zijn leven voor betaalde).
Ik vond het al fishy, zeker aangezien hun eerste website, die nu blijkbaar uit de lucht is, nog dubieuzer was. Ze waren in Panama gevestigd, en je moest om verkoper te worden eerst zelf 10 producten bestellen om te weten hoe het gaat. De rekening zou je krijgen maar hoefde je niet te betalen.
Maar dit is ook bizar... als volgens hun schema 250 mensen lid worden dan werven ze samen de gehele Nederlandse bevolking als klant!
Hi Bor,
Ben je van poolse afkomst dan?
Schandalig wat er toedertijd is gebeurd hè?
Over Itaasa:
Er zijn wel meer vreemde verhalen en vreemde ideeen die onder "mlm" op de markt gebracht worden!
Er is toch en standaard lijstje om te controleren of je met echte mlm te maken hebt....
Persoonlijk vind ik ook dat wanneer het "beter" is om bovenaan in de piramide te staan......, de "Beste" gelegenheid van af het gegin af aan blijkbaar steeds minder zal worden.....
Dit in tegenst. tot wat IK de beste mlm vind.... en dat is waar er in de loop van de jaren steeds meer a, ervaring is..., B, meestal een gegroeid assortiment.... en méér geloofwaardigheid is!
Velen zullen het niet met mij eens zijn....
De rest klinkt als loze beloften....
SBI
Ben je van poolse afkomst dan?
Schandalig wat er toedertijd is gebeurd hè?
Over Itaasa:
Er zijn wel meer vreemde verhalen en vreemde ideeen die onder "mlm" op de markt gebracht worden!
Er is toch en standaard lijstje om te controleren of je met echte mlm te maken hebt....
Persoonlijk vind ik ook dat wanneer het "beter" is om bovenaan in de piramide te staan......, de "Beste" gelegenheid van af het gegin af aan blijkbaar steeds minder zal worden.....
Dit in tegenst. tot wat IK de beste mlm vind.... en dat is waar er in de loop van de jaren steeds meer a, ervaring is..., B, meestal een gegroeid assortiment.... en méér geloofwaardigheid is!
Velen zullen het niet met mij eens zijn....
Op zich een goede start om te weten of de producten hun geld waard zijn! Teruggave garantie is ook erg belangrijk!je moest om verkoper te worden eerst zelf 10 producten bestellen om te weten hoe het gaat.
De rest klinkt als loze beloften....
SBI
-
http://www.mlmwatch.org voor de waarheid en niets dan de waarheid.