Kijk op http://www.EurExcel.eigenstart.nl/ en doe uw eigen onderzoek/huiswerk.
![Smile :)](./../images/smilies/icon_smile.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Wordt al 16 jaar geroepen. Vreemd dat dit bedrijf alleen maar blijft groeien.--------------------------------------------------------------------------------
bla bla bla snelrijk concept en klapt op lange termijn!
Het is duidelijk dat ook JIJ de feiten niet kent. Ik heb oprecht meedelijden met je.--------------------------------------------------------------------------------
eurexcel staat op springen, voor de zoveelste keer wordt het weer van eigenaar verwisseld. Vartec kiest ook eieren voor zijn geld blijkt.
Weer zo'n acn ei*kel die zelf niet kan netwerken!Beste mensen, eurexcel is een onderdeel van vartec telecom wat pas geleden failliet is gegaan.
Veel mensen waren hier vrij kapot van omdat ze een grote klanten, en vertegenwoordigers netwerk hadden.
Een alternatief is het netwerk bedrijf acn, meer info hierover is te vinden op www maakuwdromenwaar nl
Nou hanniballetje......je eigen site bestaat niets eens, dus zal acn ook wel een waardeloos bedrijf zijn.Een alternatief is het netwerk bedrijf acn, meer info hierover is te vinden op www maakuwdromenwaar nl
dit is mijn bron een ander forum. Meer heb je niet nodig en krijg je van mij ook nietheb net bericht gehad via een ander forum dat Vartec, Ecxel en ook Eurexcel overgenomen zijn door Roger Barnett.
Ben je te lui of zo!!!Meer heb ik wel nodig.
Zoals gewoonlijk maak je weer eens stemming door iets te stellen en vervolgens niet te bewijzen.
Hou eens een keer op met ongefundeerd stemming te maken.Ben je te lui of zo!!!
Als toch iemand zegt dat hij 't van een bepaald forum af gehaald heeft ga je zoeken.
Hoeveel fora zijn er? Duizend of minder.....??
Doe eens wat, heb je tenminste een voldaan gevoel!!!
Naar boven
Ik denk dat je met je duizend een beetje aan de lage kant zitAls toch iemand zegt dat hij 't van een bepaald forum af gehaald heeft ga je zoeken.