LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kinderen in MLM etisch of niet in VEMMA KAN HET

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.

KINDEREN IN MLM GOED OF SLECHT

JA IK VIND DAT MOET KUNNEN
1
17%
NEE DAT IS EEN SCHANDE
5
83%

Totaal aantal stemmen: 6

antileugens

Re: Kinderen in MLM etisch of niet in VEMMA KAN HET

Ongelezen bericht door antileugens »

En die drie waarschuwingen die jij hebt gekregen dan? Terwijl het van jou vaststaat dat je de regels hebt gelezen.

Goed, dit is mijn laatste reactie aan jou want je bent duidelijk met spelletjes bezig en als jij wilt chatten doe je dat maar met een ander.

Het zal ieder met een redelijke intelligentie inmiddels duidelijk zijn dat je een paar standaard antwoorden hanteert om te proberen de zaken om te draaien.

Jacqueline 2008

Ongelezen bericht door Jacqueline 2008 »

Badip jij hebt de feietn niet Enkel in de US is het legitiem on 17 jarigen met consent van hun ouders in te schrijven. Dat kan ook in veel andere netwerken daar.

In Europe is dit niet het geval. VEMMA groeit conform DSA cijfers met zo'n 15,000 distributeurs per maand! En is na Monavie in de US en daar buiten de snelst groeiende business.

Men had onlangs is Duitsland bijna 3500 personen in Stuttgart. Men heeft een speciale Duitse formula ontwikkeld, een OostEuropese blend en nu komt men met een W Europees product.

Ik denk dat je eens grondig onderzoek moet doen alvorens Vemma zwart te maken. Men is in ieder geval zeer sterk aan het groeien en je staat voor gek als straks blijkt dat ik gelijk heb.

En waar is Xango nu? Die zijn i.d.d. niet echt gegroied. Wittke, de #1 is naar Novanutria en Xango is in Europa gekrompen. Lees NETCOO, Obtainer etc.
de magazines schrijven daarover.

Ik vrees dat Vemma jou zal gaan verbazen want die groei is nu ook bezig in Europa. Vemma heeft een zelfreinigend vermogen en het kaf word i.d.d. van het koren gescheiden maar nochthans is het koren in Vemma gebleven. Respect voor elke MLM, daar gaat het niet om maar kom met feiten en niet met die fabels.

happymlmer

Ongelezen bericht door happymlmer »

Goh, begin bijna te denken dat de blonde juffrouw die bij Harry Mens heeft gezeten ineens Jaqueline heet :wink: , bravo voor zowel Vemma als Xango, zoveel beloftes, zoveel nieuwe distributeurs, maar nog steeds geen goedkeuring, Prof. Verkerk houdt jullie ook al aan het lijntje, denk je dat wat hem in bijna twee jaar niet is gelukt hij dat wel in de komende drie maanden voor elkaar gaat krijgen, en nu ineens 4 Vemma's, wat was het ook alweer, premium voor de slimme westerlingen, vemma voor de lompe oosterlingen, mangosteen en minerals voor de turkse en israelische markt, nogwel zonder mangosteen, vervangen we die toch voor granaatappels, hoezo de boel besodemieteren, net als de beloftes dat Turkije opengaat, vraag eens wat de waarheid is wat betreft Hassan, vraag gelijk waarom Fred zo bang voor hem was. Zorg in ieder geval dat je een alternatief hebt, jullie worden keihard in de maling genomen en nu proberen ze snel de boel te lijmen, natuurlijk hebben ze 30% meer omzet als de mensen hun autoship op 1 zetten en binnen het halfuur staat het weer terug, makkelijk als je het systeem beheerd.

Ik ga met mijn eigen ex-vemmateam een collectieve zaak beginnen en dan zal de waarheid vanzelf bovenkomen, ook de DSA zal ingelicht worden over deze praktijken, het heeft al lang genoeg geduurd, we hebben zat bewijs van valse facturen, onrechtmatige incasso's en spookzendingen, daarnaast worden er wel autoships betaald door de mensen die gestopt zijn maar worden niet de bonus uitgekeerd, volgens de regels heb je recht op je bonus als je twee pakketten afneemt, wie gooit hier nu zijn eigen ruiten in, de titanice is going down en ik zal de eerste zijn die applaudiseerd

Gesloten