student 26?Geplaatst op 13 Jul 2004 21:50 door nieuw
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
ik geef je 100 euro wanneer 50 ECHTE klanten maakt.
wanneer een conventionele bedrijf 100 euro uitgeeft aan reclame dan weet je nog niet hoeveel klanten je krijgt. Weet jij dat wel.
Natuurlijk zijn er percentages in alleen zijn die vele malen duurder voor het zelfde aantal klanten
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] laten we heel simpel beginnen zonder dat we mlm in gaan betr
Re: laten we heel simpel beginnen zonder dat we mlm in gaan betr
Sorry, ik had deze vraag kennelijk over het hoofd gezien.ik geef je 100 euro wanneer 50 ECHTE klanten maakt.
wanneer een conventionele bedrijf 100 euro uitgeeft aan reclame dan weet je nog niet hoeveel klanten je krijgt. Weet jij dat wel.
Natuurlijk zijn er percentages in alleen zijn die vele malen duurder voor het zelfde aantal klanten
Ik heb geen idee hoe hoog het "responspercentage" is. Ik weet ook niet de invloed van reclame op retentie en dergelijken. Voor ondernemingen is dit ook moeilijk te bepalen lijkt mij omdat hier geen directe, meetbare, causale verbanden tussen liggen. De uitspraak van Keesjan dat deze percentages in de economieboeken staan kan ik niet onderschrijven, ik ben ze nooit tegengekomen. Hier is vast wel eens onderzoek naar gedaan maar ik denk dat het van veel factoren afhangt.
Maar jij beweert dat jij de percentages wel weet, aangezien je zegt dat de kosten uitgesmeerd over die percentages hoger zijn dan bij MLM. Dus waarom plaats je ze dan niet? En beantwoord je ook mijn andere bericht nog?
Een responspercentage bij reclame via tv of folders is hooguit 1 à 2 procent. Het beste respons wordt bereikt dmv telemarketing, dit ligt meestal rond de 10 %
Tsja, je bereikt er natuurlijk wel heel veel mensen tegelijk mee. Zeker zo rond een EKEen responspercentage bij reclame via tv of folders is hooguit 1 à 2 procent.
Brrr vreselijk telemarketing, ik heb echt nog nooit een goede telemarketeer aan de lijn gehad, altijd van die mutsen die merkbaar een vragenlijst van het computerscherm oplezen Valt me nog mee dat de respons daarbij zo hoog ligt.Het beste respons wordt bereikt dmv telemarketing, dit ligt meestal rond de 10 %
Ik heb zelf een bijbaan bij een call center, hoewel ik het zelf ook niet gedacht had ligt het responspercentage altijd zo rond de 10 procent
Dit is een commercieel 3 daags seminar. Hoewel deze man verbonden is aan de betreffende universiteit is dit wel iets anders dan het doceren van MLM. Maar goed, aangezien op de site wordt beweerd dat deze man ook network marketing in zijn colleges behandeld reken ik hem goed. Alleen al omdat je erg je best hebt gedaan deze te vinden
Waar nog meer? Want het is mij bekend dat er nog een Amerikaanse universiteit is die een dergelijke korte cursus (2 dagen dacht ik) aanbiedt, maar ik had toch wel op wat meer gehoopt.
Waar nog meer? Want het is mij bekend dat er nog een Amerikaanse universiteit is die een dergelijke korte cursus (2 dagen dacht ik) aanbiedt, maar ik had toch wel op wat meer gehoopt.
networkmarketing is een onder deel van marketing en business.
je kunt hem zelf bellen als je wilt.
Student26 waarom zullen het doen dan.?
overigens ik wist het wel.
meer uitleg van hem
http://cde.mlmbrilliance.com/en/start.c ... &MLID=1230
je kunt hem zelf bellen als je wilt.
Student26 waarom zullen het doen dan.?
overigens ik wist het wel.
meer uitleg van hem
http://cde.mlmbrilliance.com/en/start.c ... &MLID=1230
sorry de link is beveiligd.
Dus? Zoals ik al zei ben ik niet erg onder de indruk van deze pagina. Het is en blijft een commercieel seminar, wat toch wel wat anders is dan een integraal onderdeel van een universitaire studie.networkmarketing is een onder deel van marketing en business.
Waarom?je kunt hem zelf bellen als je wilt.
Maarrum, heb je ook nog voorbeelden van universiteiten waar MLM gewoon een vast college is? Want je kende toch een aantal universiteiten waar dat zo is?
fijn student26
je blijft niet onder indruk.
zo blijft het altijd.
sommigen zien het en sommigen zien het niet.
sommigen doen het en sommigen doen het niet.
universiteit illinois ziet het ook.
that's life
je blijft niet onder indruk.
zo blijft het altijd.
sommigen zien het en sommigen zien het niet.
sommigen doen het en sommigen doen het niet.
universiteit illinois ziet het ook.
that's life
Das ook een manier om er vanaf te komen natuurlijk. Ik durf er wel een hand voor in het vuur te steken dat je deze website nog nooit gezien had, en dat je hem hebt opgezocht omdat ik ernaar vroeg. Ik vroeg je welke universiteiten echt MLM doceren, jij komt met een pagina van een seminar. Ik geef je er maar de credit voor, omdat de site meldt dat de betreffende meneer het ook in zijn gewone colleges behandeld. Of de University of Illinois "het ziet" en "erachter staat" is dan overigens nog een tweede.je blijft niet onder indruk. zo blijft het altijd. sommigen zien het en sommigen zien het niet. sommigen doen het en sommigen doen het niet. universiteit illinois ziet het ook.
Het is voor mij niet een kwestie van het zien of niet zien. Wat ik zie is een systeem dat, ondanks dat het al ruim 50 jaar bestaat, nog geen grote invloed heeft gehad, en al helemaal niet de invloed heeft gehad die het zelf pretendeerde te krijgen. Ik zie een systeem waar het grootste deel van de Nederlanders wel eens van gehoord heeft, maar waarvan slechts een enkeling er wat mee doet. Een systeem waarvan veel mensen meteen een koppeling maken met piramidespelen. Een systeem wat zich bijna doorlopend moet verantwoorden ten opzichte van de wetgever. Een systeem dat een groot deel van de instappers geen moer oplevert of zelfs tot wanhoop drijft. Een systeem dat uitgaat van een totale verandering van de manier waarop men producten en diensten koopt, terwijl een groot deel van de bevolking daar geen enkele behoefte aan heeft. Kortom een systeem dat altijd beweerde de toekomst te hebben, maar dat nooit bewezen heeft in de praktijk. En dan komt daarbij nog de vraag van eerlijkheid en ethiek, waarover de meningen ook duidelijk verdeeld zijn. Tel daarbij op dat veel MLM ondernemingen uiteindelijk relatief klein blijven en na een korte periode van flinke groei een stagnatie vertonen. Dan kan ik niet tot een andere conclusie komen dan dat er flink wat rammelt aan MLM.
Publiceer je nog even de uitkomst van je onderzoek naar de winstgevendheid van telecombedrijven? Want je hebt eens gezegd dat ik veel zaken onbeantwoord laat maar dat lijkt me eerder voor jou op te gaan.
Een doe-het-zelf pakket voor thuis, in samenwerking met niemand minder dan Yarnell (eigenaar van de website), baas bij Nu-Skin als ik het me goed herinner. Ok, de universiteit werkt eraan mee, maar het is en blijft een commercieel programma.
Een "paper" van een aantal medewerkers over de factoren die van belang zijn voor de producten. Dus? Als ik mezelf nu aanmeld bij de Erasmus als student-assistent en ik schrijf een paper over de eigenschappen die van belang zijn voor verkoop via Tell-Sell. Ga je dan ineens producten via Tell-Sell kopen?
Dit is de site die ik bedoelde in het andere bericht. Deze was ik zelf al eens tegengekomen. Heb je gezien welke prijs ze rekenen voor deze 2 daagse cursus?
Het blijft een magere oogst. Ik snap wel dat je je aan iedere strohalm vastgrijpt hoor, en de bereidheid van universiteiten om er onderzoek naar te doen lijkt inderdaad toe te nemen. In dat opzicht kan het allemaal nog best interessant worden. Maar denk je nou echt dat uit die onderzoeken alleen positieve geluiden gaan komen? Denk je dat er op een gegeven moment niet een Drs., Dr., of Prof. op gaat staan die zegt "Wacht eens even..."? Zoniet, dan zal ik toch eens contact op gaan nemen met de Erasmus, ik ken daar wel wat mensen die een echt kritisch onderzoek niet schuwen
En dat zegt dan dat de voorstanders continue komen met antwoorden in deze trend. Zwak student, uiterst zwak. Maar ach, ik heb al eerder gezegd dat jij nooit je verlies zult toegeven en wederom laat je je zwakke kant zien. Dat noem ik nou lachen, om te zien hoe jij alle ethiek laat varen als je aan het verliezen bent.
En zo zie je maar, je beantwoord de vragen netjes en toch zullen de tegenstanders zich er altijd uit kletsen. Het maakt niet uit in wat voor bochten ze zich moeten wringen.
Een discussie met student is niets meer dan een flauwe klucht. Nee, serieus neem ik hem echt niet meer.
En zo zie je maar, je beantwoord de vragen netjes en toch zullen de tegenstanders zich er altijd uit kletsen. Het maakt niet uit in wat voor bochten ze zich moeten wringen.
Een discussie met student is niets meer dan een flauwe klucht. Nee, serieus neem ik hem echt niet meer.
De vraag was: op welke universiteiten wordt MLM gedoceerd?En zo zie je maar, je beantwoord de vragen netjes
Jullie komen na het nodige speurwerk voor de dag met:
- 2 commerciele seminars
- 1 thuiscursus
- 1 paper over de eigenschappen die producten in MLM hebben
Ik kan dat echt niet een beantwoording van de vraagstelling noemen. Dat jij deze zaken fijn in je straatje past is begrijpelijk, maar de onbenulligheid ervan zal toch ook jou hopelijk niet ontgaan?
Los daarvan had ik deze opmerkingen wel van je verwacht. Ik ben blij dat je me niet teleurstelt
Je beantwoordt niet de gestelde vraag. Geef nu eens antwoord op welke (goed aangeschreven) universiteit daadwerkelijk MLM in het studieprogramma zit. Iedereen kan als student van een universiteit iets op het net krijgen en doen alsof het uit naam van de universiteit gebeurt, maar dat betekent niet dat de universiteit erachter staat.En zo zie je maar, je beantwoord de vragen netjes en toch zullen de tegenstanders zich er altijd uit kletsen.
dus de universiteit van Illinois is geen universiteit die aan je eisen voldoet?!
Gut, dan zullen die in de provincien in Nederland ook wel weinig waarde hebben.
Gut, dan zullen die in de provincien in Nederland ook wel weinig waarde hebben.
Ach, ik ken iemand wiens broer op de universiteit zit.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
op sterk water
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
op sterk water
www.netwkmarketing.com video eens downloaden.
gesponsord door de universiteit,maar ze staan er niet achter.
student26,in amerika wordt veel gesponsord. Daar heet bijvoorbeeld een lokaal Mc Donalds.
Maar dit wordt door de universiteit zelf gesponsord! Waarbij er leerlingen geinteresseerd zijn op er aan deel te nemen,Nee of toch niet Ze leren iets wat niet werkt op school of niet?
Niemand is geinteresseerd zelf niet voor de prijs als je de video bekijkt weet je meer
Wat ik heel verpand vind dat je een mail stuurd naar een andere professor,deze gaf als antwoord ik ben geen expert op dit gebied. En nu heb je een kans iemand die alles vanaf weet ook te mailen of te telefoneren zelfs en nu wil je daar niks van horen.
dus je wilt alleen van tegenstanders het wel aannemen die geen kaas van gegeten hebben. Aan charle's kun je alles vragen wat je onduidelijk vindt en zal het beste antwoord voor je geven. Dan mag je het van mij nog niks vinden ..Dat is een andere kwestie. Het gaat bij jou
werkt het etc en op welke manier.
Je hebt geen verstand van voetbal?(ook al vind je het niet mooi)
je wilt graag meer hier over weten aan wie vraagt je het.
1 de trainer van je amateurclub in je stad
2 je Buurman
3 trainer J.cruijf
of ga je weer afvragen .Bij welke club traint die dan.
Mlm nogmaals is een onderdeel in het marketing vak.!
gesponsord door de universiteit,maar ze staan er niet achter.
student26,in amerika wordt veel gesponsord. Daar heet bijvoorbeeld een lokaal Mc Donalds.
Maar dit wordt door de universiteit zelf gesponsord! Waarbij er leerlingen geinteresseerd zijn op er aan deel te nemen,Nee of toch niet Ze leren iets wat niet werkt op school of niet?
Niemand is geinteresseerd zelf niet voor de prijs als je de video bekijkt weet je meer
Wat ik heel verpand vind dat je een mail stuurd naar een andere professor,deze gaf als antwoord ik ben geen expert op dit gebied. En nu heb je een kans iemand die alles vanaf weet ook te mailen of te telefoneren zelfs en nu wil je daar niks van horen.
dus je wilt alleen van tegenstanders het wel aannemen die geen kaas van gegeten hebben. Aan charle's kun je alles vragen wat je onduidelijk vindt en zal het beste antwoord voor je geven. Dan mag je het van mij nog niks vinden ..Dat is een andere kwestie. Het gaat bij jou
werkt het etc en op welke manier.
Je hebt geen verstand van voetbal?(ook al vind je het niet mooi)
je wilt graag meer hier over weten aan wie vraagt je het.
1 de trainer van je amateurclub in je stad
2 je Buurman
3 trainer J.cruijf
of ga je weer afvragen .Bij welke club traint die dan.
Mlm nogmaals is een onderdeel in het marketing vak.!