LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MLM-alarm

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
F-ektief
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 okt 2005 12:03

MLM-alarm

Ongelezen bericht door F-ektief »

Heeft u ook zo’n last van de MLM bedrijven? De lastige tante die alsmaar zeurt over Tupperware parties of de heilzame werking van diverse pillen en kruiden?
Heeft u ook zo’n last van de spam die deze bedrijven versturen, waarin inkomens van tienduizenden euro’s per maand worden beloofd?
Nu is er een site waar u uw klachten kwijt kunt, waardoor er een einde kan komen aan de praktijken van deze oplichters.
http://www.mlm-alarm.nl

je kent mij wel!
Berichten: 98
Lid geworden op: 08 jul 2005 13:57

Re: MLM-alarm

Ongelezen bericht door je kent mij wel! »

Nu is er een site waar u uw klachten kwijt kunt

Nee, die is er niet.
Wel handig om een site te promoten die nog niet werkt.
Nu we het toch over beloven hebben......je doet het goed
Je belooft iets wat er niet is.
Beetje dom.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: MLM-alarm

Ongelezen bericht door Suncity »

waarin inkomens van tienduizenden euro’s per maand worden beloofd?


Eerst zorgen dat de info klopt, f-ektief. Er wordt helemaal niks beloofd. Iemand die distributeur wil worden krijgt de mogelijkheden te zien. Networkmarketing is geen prijzenslag of lotto. Het is keihard werken. Wie niet wil werken, krijgt gewoon niet betaald. Niks meer en niks minder.
Momenteel werken wij hard om deze website op te zetten.
jaja, de site bestaat gewoonweg niet..maar jij bent alvast druk aan het promoten. Dat is hier toch tegen de regels. Wie is nou degene die van alles belooft. :lol:
De doelstelling van deze site is het bekendmaken van de misdadige activiteiten van MLM bedrijven. We hebben het dan over Tupperware, Amway, Euphony, Eurexel, Avon, FLP, Herbalife, Wellness en vele andere bedrijven die er duistere praktijken op nahouden.
Zoals ik al zei, zorg dat je info klopt. Tupperware bijvoorbeeld is helemaal geen mlm maar direct marketing. een wezenlijk verschil.
hahahaha "duisteren praktijken" ..dat bedoel ik nou. Centen willen vangen zonder er iets voor te willen doen. Jij bent zeker zo'n type die heel de dag koffie loopt te zuipen in de baas zijn tijd..pfffffffff.

de mazzel hè! :wink:

F-ektief
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 okt 2005 12:03

Re: MLM-alarm

Ongelezen bericht door F-ektief »

De site werkt wel degelijk, alleen moet er nog vulling komen. Die is onderweg, reken daar maar op.
De eerste reacties hier zijn zoals verwacht, veel geschreeuw, weinig inhoud, dus typisch MLM.
Het schelden en dreigen is ook al begonnen, dus we zijn op de goede weg.
Tupperware is wel degelijk MLM, als je het beestje een andere naam geeft dan blijft het wel hetzelfde beestje. Dat zelfde geldt voor Amway, Herbalife, Euphonie, ACN, FLP, Wellness en al die andere organisaties waar het alleen maar om de pyramide is te doen en niet om de verkoop van producten.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: MLM-alarm

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Eerst zorgen dat de info klopt, f-ektief. Er wordt helemaal niks beloofd. Iemand die distributeur wil worden krijgt de mogelijkheden te zien.
Onzin, het web staat vol met advertenties waarin gouden bergen beloofd worden. Als men slechts de mogelijkheden laat zien, waarom laat men dan ook niet gelijk zien hoeveel procent van alle mlm-ers die niet haalt.
Tupperware bijvoorbeeld is helemaal geen mlm maar direct marketing.
Opnieuw onzin. Enige tijd geleden was er een documentaire over tupperware. Niks anders dan mlm.
Jij bent zeker zo'n type die heel de dag koffie loopt te zuipen in de baas zijn tijd..pfffffffff.
Als we dan toch aan het beschuldigen zijn, jij bent er zeker zo een die doet waar hb al eerder voor de op de vingers is getikt. Pfffff.
Leuk he, met stomme vooroordelen dingen roepen die je niet kan bewijzen, maar aleen maar mensen zwart kan maken.

F-ektief
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 okt 2005 12:03

Re: MLM-alarm

Ongelezen bericht door F-ektief »

Nog maar net een paar dagen op het web en de eerste bedreigingen zijn al weer binnen.
En dan maar roepen dat er geen criminelen rondlopen, alsof bedreigen geen misdaad is?

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: MLM-alarm

Ongelezen bericht door Suncity »

Onzin
Ach ja maarschalk, als het jou niet uitkomt, is het natuurlijk onzin....
Als men slechts de mogelijkheden laat zien, waarom laat men dan ook niet gelijk zien hoeveel procent van alle mlm-ers die niet haalt.
Nogmaals: Je haalt het niet als je niks doet. Dit wordt absoluut aan mensen verteld voordat ze zicht uberhaupt inschrijven (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)

Als we dan toch aan het beschuldigen zijn
Ik beschuldig helemaal niemand. Ik plaats een opmerking!

maar aleen maar mensen zwart kan maken.
Moet je horen wie het zegt :roll:

@ f-ektief
Nog maar net een paar dagen op het web en de eerste bedreigingen zijn al weer binnen.
Een paar dagen? nee hoor, ik lees al een tijdje mee.
Wat voor bedreigingen??? ik bedreig helemaal niemand.

ondernemer_
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 apr 2005 21:59

Re: MLM-alarm

Ongelezen bericht door ondernemer_ »


F-ektief
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 okt 2005 12:03

Re: MLM-alarm

Ongelezen bericht door F-ektief »

tegen één vrijspraak staan momenteel alleen in nederland al 14 aanklachten.
Blij met een dode mus, typisch MLM

ondernemer_
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 apr 2005 21:59

Re: MLM-alarm

Ongelezen bericht door ondernemer_ »

is een aanklacht hetzelfde als een veroordeling?????


Fijne dag verder

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: MLM-alarm

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Bij E-fektief (Ad de Beer) is een aanklacht precies hetzelfde als een Vonnis.

Jan van Eechoud

Re: MLM-alarm

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Haaaaaai......,

Kom nog's ff kijken........ 8) 't Is alweer een paar maandjes geleden hè... :oops:

En, jahoor....... ! Precies waar ik dacht dat-ie zijn zou.....!
Onder soortgenoten....... Birds of a feather....., sorry, om het maar gewoon te zeggen hoe het is....., waar je mee omgaat, raak je mee besmet..... :lol:

Nog altijd gezellig hier???

Zie dat 't verkennertje nog steeds bezig is met zijn kruistocht... :evil: ?
Nu kunnen jullie samen de diverse bezoekers op MLM-Piep gaan ''beren''.... :twisted:

Hé..... :? Ik mis de eeuwige student en Madeleintje.... :(

Ga ik jullie hier een pak voor je broek geven......?
Neeeeh, als je hier lang vertoeft raak je besmet, hè?

Moest ff kijken of de Beer hier ook los was...... :)
En, natuurlijk...., als je wat te ''verkopen'' hebt, zoek je je doelgroep....!
En waar gaat een zwerver met zijn verzamelde blikjes en ander afval heen....?
Juist....! Naar de vuilnisbelt.... :lol: Daar krijg je er nog een paar stuivers voor... :D .

Nou..., het ga jullie allemaal goed.....
Ik ''zie'' jullie wel weer over een tijdje.....

Vr. gr. Jan v. E. 8)

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: MLM-alarm

Ongelezen bericht door jurrien »

En daar is Jan, Ofwel, Spuit elf geeft ook modder!

Jurrien :D

boos_versatel_klantje
Berichten: 56
Lid geworden op: 01 nov 2005 15:11

Re: MLM-alarm

Ongelezen bericht door boos_versatel_klantje »

Hallo allemaal,

Ten eerste ga ik niet iedereen platwalsen met tegenargumenten. Ik ben het ook zo zat met al die advertenties die gouden bergen beloven. Eerlijk gezegt: ik geloof er niet in! Maar ik ben aangesloten bij Kleeneze en da is een goud eerlijk bedrijf die al bij voorbaat zegt dat het geen snelrijkwordenformule is! Nou dat is toch eens wat anders! Beetje jammer dat alle mlm bedrijven over een kam worden gescheerd! Ik verdien nog niet bijster veel maar toch heb ik een extra direct inkomen van ca 200 euro per maand voor maar 15 uurtjes werk per week!

Groetjes

René

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: MLM-alarm

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Oke, 15 uur per week is 60 uur per maand en dat levert je 200 euro op. Bruto of netto?
Zou je ook 60 uur extra maken bij je baas voor slechts 200 euro?
Laatst gewijzigd door Maarschalk op 02 nov 2005 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: MLM-alarm

Ongelezen bericht door jurrien »

Als ik het nu goed begrijp werk jij 60 uur voor €200.-! Nu dat is toch wel heel slecht denk ik dan, Iets van € 3.50.- per uur. Daar krijg je zelfs geen illegaal voor uit zijn bed. Ik hoop voor jou dat het netto is ,anders is het wel heel erg.Je hebt neem ik aan vast werk voor de sociale lasten en verzekeringen, maar dan nog! Maar goed ,als je er blij mee bebt, denk alleen dat er weinig mensen genoegen nemen met zo een k.tbedrag.
Jurrien

boos_versatel_klantje
Berichten: 56
Lid geworden op: 01 nov 2005 15:11

Re: MLM-alarm

Ongelezen bericht door boos_versatel_klantje »

Ik vind het altijd zo jammer dat er gelijk een enorme discussie over het geld komt. Inderdaad het is nu nog hard werken voor weinig geld, heb je gelijk in! En nee ik zou nooit voor een baas gaan werken voor zo weinig geld. Je heb helemaal gelijk. Maar een ding: ik ben bezig met een netwerk aan het bouwen waardoor mijn inkomen sneller gaat stijgen. Zoals ik al eerder zei in het netwerk waar ik zit(kleeneze) bestaan gouden bergen niet, maar is er wel een leuk inkomen mogelijk maar dat ligt aan je eigen inspanningen. Ik ben zelf een nuchter persoon en niet zo zweverig zoals vele andere mede mlmers. Zoals ik eerder zag van die idiote fisherkingers ben ik niet agressief aan de deur als men een catalogus weg heb gegooit, ik zeg dan pech voor mij en voor u een fijne avond! Misschien is het handig om niet alle mlmers over een kam te scheren mensen! MLM is geen loterij, het is een studie, bron The netwerk Coach. Je moet erin geloven doe je dat niet begin er niet aan want dan word het niets met je... Ik hoop zo jullie weer een beetje wijzer gemaakt te hebben? Ow ja wie weet wel leuk onze eigen website: [hyperlink verwijderd]
En nee wij bij kleeneze van de briffa group doen niet aan sales, de catalogus doet het werk, niet onze mond, wil je niets bestellen ? Jammer dan. Ben benieuwd op jullie reacties. Fijne dag verder.

TOT laters

Ren :lol:
Laatst gewijzigd door Radar op 16 jul 2017 08:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Hyperlink verwijderd door moderatie

Gasssst

Re: MLM-alarm

Ongelezen bericht door Gasssst »

Ik vind het altijd zo jammer dat er gelijk een enorme discussie over het geld komt.
Je hebt het over niks anders op je website, dus dat bezwaar zullen we maar met een korreltje zout nemen. Daarbij dik je dat geld ook nog eens behoorlijk aan. Je hebt het over ruim 4 keer zoveel als wat je hier beweert te ontvangen. Maar je hebt je link weer ergens kunnen plaatsen en daar gaat het om, nietwaar? Wat kan jou het schelen dat dit tegen de forumregels is? Alleen, wat moeten wij concluderen uit het feit dat je nog maar net begonnen bent en nu al je toevlucht zoekt in dit soort illegale acties? Wilde het niet zo vlotten met de reguliere uitbreiding van je netwerk? Ik weet uit je verhaal geen andere conclusie te trekken dan dat de trein al ontspoort nog voordat hij goed en wel op gang is. Maar wel al een mening vormen over soortgelijke projecten. Veel succes toegewenst, ik zal aan je denken als ik in de markt ben voor opblaaspantoffels.

En, blij met mijn reactie?

boos_versatel_klantje
Berichten: 56
Lid geworden op: 01 nov 2005 15:11

Re: MLM-alarm

Ongelezen bericht door boos_versatel_klantje »

ik hoop dat er wat normalere reacties komen van mensen die weten hie het echt zit. Om dit soort kortzinnige reacties zit ik dus niet te wachten, roep niet gelijk een typische opmerking van een mlmer want dat is niet zo! Illegaal zijn we zeker niet, Kleeneze is bijvoorbeel een van de oprichters van de Direct Selling Association...

See u later

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: MLM-alarm

Ongelezen bericht door Maarschalk »

ik hoop dat er wat normalere reacties komen van mensen die weten hie het echt zit.
Uh ja, dus als de vragen kritisch zijn zijn het geen normale mensen.

Als ik de tweede zin in jouw stukje lees wil je alleen maar horen dat het helemaal geweldig is, want kritische vragen of opmerkingen wil je horen. Vraag maar aan Jantje van Ecchoud welk forum je dan moet hebben. Hij kan je vast wel een paar "mlm-hallelujah" fora aanbevelen.

Gesloten