Whahaha, ja hoor, gaan we de domme gast uithangen?? Als je het forum al lange tijd volgt dan weet je mijn echte naam, die is hier namelijk ergens te vinden Niet dat dat helpt natuurlijk, want dan ga je weer zeuren dat dat vast mijn echte naam niet is. Dus zoals ik al zei, kom maar met een alternatief. Mocht je er toch echt achteraan willen gaan, mijn studentnummer was 161624.Kom op jongens, morgen met zijn allen naar de Erasmus om de gegevens van student26 op te vragen. Ik denk dat ik het antwoord al weet: 'Er staat hier niemand geregistreerd als afgestudeerd met als achternaam 26"
Dan heb je duidelijk een andere studie gedaan. Bij de studie economie aan de Erasmus ben je verplicht 3 weco's te lopen voor een totaal van (nogmaals, destijds) 27 studiepunten.En laat ik nou toch ook gestudeerd hebben en ZEKER weten dat jouw verdediging onzin is.
Ja, he he, dat weet ik ook wel; ik heb ze immers zelf gelopenHelaas voor alle "gasten" heeft student26 gelijk aangaande de weco's bij de economie studie aan de Erasmus Universiteit.