mlm gaat gewoon door,elke 8 second wordt iemand in amerika ingechreven voor mlm.
![Very Happy :D](./../images/smilies/icon_biggrin.gif)
positieve wint altijd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Weer een stelling.je moet ook de wereld simpel zien,anders kom je nergens.
mlm gaat gewoon door,elke 8 second wordt iemand in amerika ingechreven voor mlm.
positieve wint altijd.
Jij of een andere gast, beweert iets.zoek het keer zelf uit lui zakken!!!!!!
Ik dacht dat je er niet van hield om iedereen over 1 kam te scheren?mensen die geld maken letten MEER op de kleintjes.
En voor mij brengt het ook niets op.dit brengt voor mij niets op met een tegenstander.
Jij snapt volgens mij niet eens wat ik voor cijfermateriaal zoek.overigens kun je daar HEELVEEL uithalen wat jij ook zoekt.
Ik heb al meerdere malen duidelijk gemaakt welke cijfers ik zoek. Ik blijf het niet herhalen.welke cijfermateriaal wil je? toch niet om jou de zekerheid te geven dat JIJsuccesvol wordt. Garanties en zekerheid bestaan niet. Afhankelijk van je zelf. of zijn er meer mensen onsuccesvol dan succesvol mensen bij mlm Kan ik je direct vertellen. Zoals bij alles.
Is dat nog niet duidelijk voor je? Tsja, verrassend is dat niet eigenlijk, maar goed. Ik reageer hier op de papegaaienpraat van MLM'ers. Dat ik daarbij af en toe zaken moet herhalen omdat sommige gasten hier anders niet meer snappen waar het over gaat neem ik dan maar op de koop toe.nee? wat doe je hier dan.