LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.

MLM is een goede manier om je geld te verdienen.

Ja, ik zet graag mijn vrienden en famillie af.
5
28%
Ja, het is DE nieuwe manier van marketing voor het millenium
4
22%
Nee, het zijn piramide spelen waabij mensen worden opgelicht
8
44%
Nee, want MLM is het werk van de duivel. SATANSKINDEREN !! WHahahaha
1
6%

Totaal aantal stemmen: 18

Info

Re: MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Ongelezen bericht door Info »

Info,

Je bent pas 26 en schrijft als een mevrouw van 45, laat ik het zo zeggen het gaat je niets aan. Einde discussie.

Derk
Goed, zo Derk...Inderdaad heel belangrijk om mensen in hun waarde te laten. En bedankt voor het bewijzen van mijn stelling, je bent echt een fijn mens.

Mvg.
Info

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

En jij een zuigerd van de ergste soort.

Karin

Info

ALs je meer over ACN wil weten en hoe het in elkaar steekt zou ik eens verder kijken dan een forum waar alleen maar onzin ge***t wordt. Er zijn diverse bijeenkomsten in het land, wil je weten waar mail dan maar [email protected] via dit nummer kan je ook meer over het bedrijf horen.
Dit forum (waar alleen onzin gekletst wordt, blijkbaar) is er om te discusieren over MLM, niet om informatie te verstrekken hoe mensen met zich bij MLM organisaties aan kunnen melden.

Als je mee wilt doen aan de discussie, graag, maar ga hier geen reclame lopen maken, want dan krijg je inderdaad te maken met mensen als Pino en ondergetekende. Dus aub. argumenten waarom MLM WEL goed zou zijn en dan graag ook wat betere dan die van Derk ( 'Ik verdien er goed aan, dus daarom is het goed......'.

Mvg.
Info

Info

En jij een zuigerd van de ergste soort.

Karin
Dank je Karin. Weer een voorbeeld van het fijne soort mensen dat zich bezig houdt met MLM. Warme groep.

Mvg.
Info

Gast

Ik erger me aan jouw gedrag Info alles beter weterdje. Ik heb een baan als laborant heeft niets met MLM te maken.

Karin.

onnozel

Ongelezen bericht door onnozel »

Ik vind die Info en Pino een beetje onnozel

Onnozel.

Info

Ik erger me aan jouw gedrag Info alles beter weterdje. Ik heb een baan als laborant heeft niets met MLM te maken.

Karin.
En waarom erger je er dan aan ?? Waarom vind jet het vervelend dat iemand een discussie ( eigenlijk mag je het nauwelijks zo noemen, maar vooruit) wint als je zelf niet eens bij de discussie betrokken bent ?

Maar bedankt dat je dan toch even je zeer zinvolle bijdrage hebt geleverd aan deze thread....

Mvg.
Info

PS: Verkleinwoorden zijn met -Tje en als je 'Karin' heet mag ik hopen dat je als 'laborante' werkt.....Wow, ik weet echt alles beter :wink:

Info

Ik vind die Info en Pino een beetje onnozel

Onnozel.
En waarom dan, beste Onnozel ?

Kan je je mening ook beargumenteren of werd je gewoon wakker met dat gevoel ?

Mvg. Info

onnozel

Ongelezen bericht door onnozel »

Nee dat kan ik niet kon ik het maar, ik ben daar te onnozel voor.

Onnozel.

Pino

Ongelezen bericht door Pino »

Jullie hebben 8miljoen klanten, een collega van je zei elders op het trosradarforum 5miljoen, vandaar. Maar ik neem aan dat dat wereldwijd is! want die 500.000 is mijn eigen schatting van het maximaal aantal mensen in Nederland dat interesse heeft in jullie CPS dienst.
Maar waar het nog meer om gaat is dat er voor iedere goed verdiendenende ACN-er (level7) ruim 250 mensen veel geld hebben betaald om ook vertegenwoordiger te zijn die maar amper verdienen!

En ik weet ook wel dat mensen die bij ACN werken altijd voet bij stuk zullen houden maar dat maakt mij nog niet onnozel, ik wil mensen waarschuwen die nog niet bij ACN zitten om eerst eens goed na te denken en dan zelf een beslissing te nemen.
En als je ongelijk hebt moet je mensen niet direct uit gaan schelden voor computernerd of zuiger, daar help je een discussie niet echt verder mee.

jan met de pet.

Ongelezen bericht door jan met de pet. »

wij groeieien en groeien en we blijven groeien.
leest eerst boeken en maakt de praktijk enkel jaren mee dan weet je het.

je lijken net de mensen die in de tribune zitten en alles beter te weten dan de voetballers in de veld.

maar de voetballers verdienen geld. Jullie niet.

daarom werkt mlm ...niet iedereen doet het en zal altijd zo blijven. alleen komen er meer mensen achter dat mlm slimmer is.

ik bouw mijn eigen piramide en jullie zitten in de piramide van je baas.
meestal wel laag en als hij/zij jullie niet meer nodig zijn ligt je eruit.

raar dat zelfs wiskunde leraren hoge scholen mee beginnen.?

ik blijf lachen.

jan met de pet

Ongelezen bericht door jan met de pet »

i'm not smart, i do it. but my wallet is big.

dat is het verschil

Pino

Hoe kom je erbij dat ik niets verdien en dat ik laag in een piramide zou zitten? En verder zeg je veel maar waar je dat op baseert?

Ik verdien liever eerlijk geld dan dat ik mensen geld uit de zak klop.

Dat jij desondanks nog kunt lachen vind ik appart, ieder zijn ding.

jan met de pet

Ongelezen bericht door jan met de pet »

hoezo niet eerlijk. mlm is het meest eerlijke systeem.omdat mensen worden betaald naar produktie en niet naar hoe goed heb ik geleerd en ik werk hier al 25 jaar.

hoe meer je produceert hoe meer waardevolle je bent.
je wordt niet betaald hoe goed je kunt lullen.daarvan hebben we al16 miljoen mensen in nederland.

Gast

Jan met de pet jouw mag ik en die pino f u c k him , das idd zo'n computernerd die niks beters te doen heeft, die gozer reageerde op elk onderwerp, hoe bedoel je zielig! ach ja ik moet iedereen in zijn waardelaten ook hem toch!

ACN zal microsoft overtreffen, iedereen kan nu lachen of zijn graantje ervan meepikken. Remember my words, bill Gates was de nerd toendertijd en de multi-miljonair van nu, ben jij de nerd van toen en de multi-miljonair van de toekomst????

[email protected]

fred

Ongelezen bericht door fred »

Wat zijn die mlmers dom zeg. Wist niet dat er nog mensen bestonden met zo een laag IQ.

Pino

Dit is te mooi om niet op te reageren!

Ik ben een computernerd omdat ik op alle fora reageer (ik heb alleen op twee fora, telefonie en piramidespelen, in misschien 8 discussies gepost). Maar ik ben dus een computernerd en Jan met de Pet is Bill Gates, terwijl dat juist een computernerd was!

Werk je al 25 jaar bij ACN? lijkt me sterk zolang bestaan ze nog niet! En ik weet dat het voor sommige mensen moeilijk te verkroppen is maar gemiddeld verdienen slimmere mensen nu eenmaal meer en als je slimmer bent kan je ook beter argumenteren! Ik ga hier geen hele groepen mensen dom noemen, maar voor Jan en Gast zou ik bijna een uitzondering maken.
en die pino f u c k him
Sorrie Gast, maar deze warme gevoelens deel ik niet met je

Gast

Ach ja iedereen moet doen waar hij of zij zin in heeft, uiteindelijk zal de toekomst leren wie er gelijk heeft. Ik ben nog maar een paar maanden actief met ACN maar ik ben blij dat ik benaderd ben door mijn sponsor dat ik deze mogelijkheid krijg.
De sfeer onder de onafhankelijk vertegenwoordiger is echt bizar, dit heb ik in al die jaren nog niet meegemaakt bij geen enkel ander bedrijf!

Maar wat ik al zei, iedereen moet het voor zich weten, mensen opdringen heeft geen enkele zin en ze moeten er juist goed over nadenken voor je starten, je moet er namelijk wel wat voor over hebben om succesvol te worden.
With or without you ( ja heb ik ook ergens gelezen) ACN zal in elk land waar ze actief is met elke dienst die ze aanbieden in de top5 van dat land staan. De vraag is alleen wanneer.
MLM of netwerkmarketing is geen pyramide spel en door elke regering goedgekeurd. niet voor niks lijkt me!
Een discussie is er om gevoerd te worden en er zijn mensen die positieve en negatieve argumenten hebben, dat zal altijd zo blijven en dat is maar goed ook anders valt er weinig te discussieren he!

arnold

fred

Ongelezen bericht door fred »

Ja Pino ik weet het, ik ben normaal ook niet degene die hele groepen met mensen het predicaat dom geeft, maar nu kan ik toch echt niet anders. Geloven deze mensen dit nu echt. En die paar mensen die er rijk van worden (dat zijn er ook echt maar een paar) die zijn inderdaad niet dom maar gewetenloos.

Gast

Als jullie teveel klachten hebben met je huidige provider raad ik jullie gewoon aan om naar die provider tegaan die je wel bevalt.

Mochten jullie meer over ACN willen weten, dit is mijn emailadres [email protected]

Aangezien wij geen reclame maken mag ik niet meer vertellen.

Ik kan wel zeggen dat wij vanaf 1 november met een NIEUWE unieke actie komen waar geen concurrent (ook niet KPN of Tele2) tegen op kan.

Gesloten