LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MLM :Universiteit illinios chicago

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.

nieuw

Re: MLM :Universiteit illinios chicago

Ongelezen bericht door nieuw »

bekijk de swminar video op de website. vele zaken meer.

nieuw

Ongelezen bericht door nieuw »

http://www.mlm.ch/

Een duidelijke presentatie kunt u ook vinden via een link op deze website. (dr.chales king)

jannieheetik

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Dat er domme mensen zijn die menen hun argumenten kracht bij te zetten in een gesprek, door hard te gaan praten, wist ik al.

Dat er ook lieden zijn die menen een forumdiscussie te kunnen winnen, dmv het openen van steeds nieuwe topics, is nieuw voor mij. Zeer irritant, forumvervuiling.

Dan inhoudelijk:
Het www is een vergaarbak van informatie, goed en slecht door elkaar.
Het is dus niet zo, dat men alles wat daar geschreven staat, voor waar kan aannemen!
Dus behalve dat deze wijze van communiceren storend is, zijn het ook nog eens non-argumenten!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

En dat er mensen zijn die menen een argument te kunnen winnen door de ander dom te noemen wisten we ook al, Jannie, dus waarom moet je dat nu voor de zoveelste keer bevestigen.

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

Nu heet MLM opeens weer networkmanagement. :shock:

Gast

Zo hebben ze in Scheveningen de Magneetstraat hernoemd naar de Dukdalfstraat, omdat de 'Magneet' zo'n slechte naam had....Probleem was dat het wel een asociale, pauperstraat bleef. De slechte naam bleef dus......

Ik neem aan dat ik deze vergelijking niet nader hoef toe te lichten?

Gast

Nee hoor, ik snap het volkomen: Hoe je het ook noemt, MLM is en blijft een fantastisch concept :lol:

Keesjan

Fantastisch hoor. De voorstanders hier krijgen al een harde plasser van 135 euro of 300 euro. :roll:

Gast

Tja, kan ik het helpen dat ik liever niet in het gewone bedrijfsleven werk. Daar nam de baas toch alle risico?! (student26)
Want dat er nou een hele groep is die ineens 40 uur moet werken voor hetzelfde loon dat ze voorheen voor 35 kregen is natuurlijk normaal.
Wie weet heeft student zodirekt ook een parttime baan van 40 uur :lol:

Gast

En toen was student26 stil. Hm, hij zal wel moeten overwerken :lol:

student26

Ongelezen bericht door student26 »

En toen was student26 stil. Hm, hij zal wel moeten overwerken
Neuh, ik zat te eten. Overwerken doe ik nooit.
Daar nam de baas toch alle risico?! (student26)
Niet al het risico. Een onderneming waar een medewerker werkt kan failliet gaan, dat is een risico dat ik en mijn collega's dragen. Dat geldt overigens ook voor iedere MLM distributeur.
Want dat er nou een hele groep is die ineens 40 uur moet werken voor hetzelfde loon dat ze voorheen voor 35 kregen is natuurlijk normaal.
Daar ken ik er blijkbaar geen 1 van.
Wie weet heeft student zodirekt ook een parttime baan van 40 uur
Ik dacht dat ik al eens gemeld had dat ik BEWUST parttime ben gaan werken. Omdat ik het me kan veroorloven en geen behoefte heb aan een volledige werkweek.

Bekkum

Ongelezen bericht door Bekkum »

Zo is dat Student 26, Als je met parttime werken fulltime kan verdienen.
Waarom niet.
Groot gelijk.

Keesjan

Hij verdient met een parttime baan duidelijk genoeg om in zijn onderhoud te kunnen voorzien. De andere helft van de week kan hij gebruiken om ECHT te leven. Dat zouden meer mensen moeten doen inplaats van zich voor een paar centen bezig te houden met MLM.

student26

Dat zouden meer mensen moeten doen inplaats van zich voor een paar centen bezig te houden met MLM.
Dat vind ik nou wel het MINST belangrijk :) Ik heb nooit ontkend dat je met MLM best goed kunt verdienen (het is slechts voor een enkeling weggelegd, maar het kan). Waar het mij vooral om gaat is dat mensen binnengehaald worden met flauwekulverhalen over de methode van de toekomst en dergelijken. De grove leugens die in de strijd worden geworpen. Het geheimzinnige gedoe over de cijfers en de compensatieplannen e.d. Twee dingen zitten me het meest dwars:

- Het continue geroep dat MLM zo efficient is
- Het feit dat MLM in feite een kip zonder kop is die onvermijdelijk op zijn eigen ondergang afstevent, daarbij de laatste instappers met de gebakken peren achterlatend

Het eerste omdat het een economische onwaarheid is. Het tweede omdat (los van de vraag of een specifieke MLM al op dat punt is aanbeland) het niet oneindig door KAN gaan, niet theoretisch en ook niet praktisch.

Gast

Ten eerste:
student26 volgt het nieuws klaarblijkelijk niet want een grote fabriek heeft dat geintje net vandaag geflikt (35 naar 40 uur). En die keuze voor parttime kan hij nu nog maken. Zo te zien (kijk ook eens naar de prepensioenen etc.), zal het niet lang meer maken voordat de pret uit is.
Ten tweede:
Was het niet KeesJan die vertelde dat hij een computer repareerde bij een vriend op een avond voor 200 Euro (hij was niet onder de indruk van de 135 Euro tussen neus en lippen door). Kijk, dat vind ik nou maatjes-naaien. Voor 200 Euro kan ik een professional erbij halen en krijg ik nog een bonnetje voor de belasting ook. Want ik zou het al meer dan voldoende vinden als een maat me hielp voor een eurootje of 25 per uur.

student26

student26 volgt het nieuws klaarblijkelijk niet want een grote fabriek heeft dat geintje net vandaag geflikt (35 naar 40 uur).
Hoezo haalt dat mijn uitspraak onderuit dat ik die mensen niet ken?
En die keuze voor parttime kan hij nu nog maken. Zo te zien (kijk ook eens naar de prepensioenen etc.), zal het niet lang meer maken voordat de pret uit is.
Iemand die parttime wil werken die kan dat hoor. Niet bij iedere onderneming, er moet wel een regeling voor dat soort zaken bestaan, maar het is uiteindelijk een keuze van de werknemer. Wat het prepensioen daar nou weer mee te maken heeft zie ik niet 1 2 3.

Gast

Zoals de maatschappij zich aan het ontwikkelen is, pies jij straks naast het potje.

student26

Dat is wel een heel ongefundeerde uitspraak. Tegen die tijd kan er al zoveel gebeurd zijn op alle gebieden dat je daar nu echt nog bijzonder weinig over kunt zeggen. Ook op telecomgebied en nutsdiensten trouwens.

Gast

Van jou vind ik dat wel een heel bizondere uitspraak, want wie heeft het er steeds over dat MLM bedrijven de regeltjes zomaar kunnen veranderen?! En wie zegt steeds dat hij niet houd van gokken op de toekomst (of iets in die geest).
Ja hoor, weer eens laat student zien dat hij de argumenten aanpast zoals het hem uitkomt.

Gesloten