LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] negatieve mensen zonder kennis schreeuwen hier op de forum

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
kennis

negatieve mensen zonder kennis schreeuwen hier op de forum

Ongelezen bericht door kennis »

piramidespelen?Wat raar dat mensen hier schrijven over network marketing? Dat is de verkeerde forum. Piramidespel is verboden
networkmarketing bestaat al 50 jaar en het is een officiéle marketingvorm/distributievorm. waarbij vele mensen in Nederland met veel plezier doen ja er zijn ook mensen bij die het niet begrijpen.(98%)
maar dat heb je met elke branche.
ze gaan failliet.ze worden ontslagen,stoppen. Etc

precies te zijn 38000 mensen houden zich bezig met mlm of een afgeleide vorm daarvan (in Nederland).

het doet niet zolang meer dat er in Nederland meer businessmagazines en programma's hier over gaan publiceren

iedereen zijn/haar keuze welke vak die uitvoert.
Als je het niet mooie vindt hoef je niet hier te gaan zeuren.
laat mensen in hun waarde dus jullie vak ook.

Gast

Re: negatieve mensen zonder kennis schreeuwen hier op de forum

Ongelezen bericht door Gast »

Mlm bestaat ruim 50 jaar in Amerika, in Amerika noemen ze het ook "legal piramidegames". Aangezien die bedrijven nog steeds bijna allemaal klein zijn denk ik dat ik al dood ben voordat het hier succesvol wordt.

Het is wettelijk toegstaan, maar het verschil met een echt piramidespel is dusdanig klein dat mensen in de zelfde mate gef*ckt worden als bij een echt piramidespel, en niet eens hun inleggeld terughebben na jaren keihard te hebben gewerkt.

Denk je nu echt dat het ethisch gezien minder verwerpelijk is dan een normaal piramidespel. Denk daar eens over na... Ongeveer net zoveel mensen verliezen hun inleggeld hoor, of het geld nu naar de top gaat of naar de laag boven je....

Lijkt me duidelijk

geo

Ongelezen bericht door geo »

weer iemand met geen degelijk kennis.

Gast

ligt eraan in welk MLM concept je actief bent, kijk als je producten als stofzuiger of tabletten om af te vallen verkoop zal dat inderdaad lastig worden ja.
Maar als je zoals ik besparingen aanbied op telecommunicatie en vanaf volgend jaar gas/electrisch, dus op diensten die mensen toch al gebruiken en zullen blijven gebruiken, waardoor de markt niet zal verzadigingen en al helemaal niet aangezien dit bedrijf wereldwijd actief is, lach ik me vierkant in de rondte. Ik ben ook blij dat ik deze mogelijkheid gekregen heb.
Met of zonder jou, de markt wordt toch wel veroverd.

[email protected]

SP

Ongelezen bericht door SP »

Zijn jullie al op een ACN bijeenkomst geweest?
Zo ja, dan vind ik dat je recht hebt om te oordelen over je mening.
Zo niet, dan ga eens een bijeenkomst bijwonen, en laat je de mogelijkheden uitleggen.

Pas dan heb je een echt beeld van hoe ACN in mekaar zit.

Mochten jullie meer over ACN willen weten, dit is mijn emailadres [email protected]

Aangezien wij geen reclame maken mag ik niet meer vertellen.

Ik kan wel zeggen dat wij vanaf 1 november met een NIEUWE unieke actie zijn gekomen waar geen concurrent (ook niet KPN of Tele2 en noem ze maar op) tegen op kan.

Gast

Waarom hebben jullie het nooit over het ethische aspect? Geef nou eens toe dat veel mensen de *** zijn nadat ze in een mlm zijn gestapt. Alle mlm'ers die rijk zijn weten stiekem dondersgoed wat ik bedoel (geeft niet, ik zou me in jullie plaatst ook wel stil houden)

Ik heb wel verstand van de zaken en ik ben ook op een ACN-presentatie geweest.

Hoe kun je nu zeggen dat ACN de markt veroverd?? Zoiets kun je pas zeggen als het echt is gebeurd?
ligt eraan in welk MLM concept je actief bent, kijk als je producten als stofzuiger of tabletten om af te vallen verkoop zal dat inderdaad lastig worden ja.
Maar als je zoals ik besparingen aanbied op telecommunicatie en vanaf volgend jaar gas/electrisch, dus op diensten die mensen toch al gebruiken en zullen blijven gebruiken, waardoor de markt niet zal verzadigingen en al helemaal niet aangezien dit bedrijf wereldwijd actief is, lach ik me vierkant in de rondte.
Als ik jou was zal ik maar eens wat bronnen zoeken! In Amerika wordt je namelijk al doodgegooid met mlm-telecommunicatie, gas en electriciteitsbedrijven!!!

-Dit bedrijf is nog maar in 11 landen actief, en in een paar landen iets groter (zoals Zweden)

-Noem jij dat succesvol netwerkmarketeren als er in wel 3 jaar een marktaandeel van 1% is behaald?

-Als je de tarieven naast elkaar zet zie je dat ACN een vrij zwakke concurrentiepositie heeft, denk je nu echt dat relatiemarketing mensen laat switchen naar een andere maatschappij (op KPN na)?? ACN is niet eens goedkoper dan tele2!

meneer

Ongelezen bericht door meneer »

je houdt je mond wel dicht wanneer je op de hoofdkantoor bent geweest.
hoeveel faxen daar binnen komen. Ach ja het vrij om te gaan kijken .

Ad S.

Ongelezen bericht door Ad S. »

Dit bedrijf is in 12 landen actief ! Welke andere MLM bedrijven bieden naast telecommunicatie , ook internet , gas en elektra aan >? Graag namen voorbeelden en cijfers.

Mvgr

Ad S.

respects

Ongelezen bericht door respects »

Natuurlijk zijn er talloze mensen die het proberen in netwerkmarketing en er in falen. Maar mensen falen overal in. Heel veel mensen falen in het halen van een schooldiploma. Heel veel mensen falen om een pas gestarte onderneming 5 jaar overeind te houden. Heel veel mensen falen om een 'GEWONE' baan vast te houden, omdat ze gewoon op straat gekegeld worden omdat ze niet doorhebben, dat ze onderaan een pyramide zitten en dus niks te vertellen hebben.
Saillant detail; jullie eigen vakbonden hebben pas besloten dat jullie GEEN SALARISVERHOGING hoeven te verwachten de AANKOMENDE 2 JAAR!!!

Maar de rekeningen zullen we stijgen, ziektekosten worden duurder, de inflatie gaat gewoon door en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Je kan niet objectief beoordelen waarom iemand gefaald is in netwerkmarketing of wat dan ook, omdat je niet weet hoe die persoon er tegen aankeek. Zijn ze er professioneel en met hard werken tegen aangegaan, of zagen ze het als een hobby of 'lekker slapend rijk worden'??

Netwerkmarketing is nu hetzelfde als wat franchise 50 jaar geleden was.
En we weten wat franchise vandaag de dag betekend voor de economie en voor heel veel mensen.

Groeten

Gast

Beste AdS

Jij wilt blijkbaar bronnen hebben?!
Ik neem aan dat jij met google om kunt gaan...

typ maar eens "mlm electricity" of "mlm gas"

en er verschijnen honderden van die kleine rotbedrijfjes die aan mlm doen....

Gast

12 landen is ook goed, toen ik banaderd werd waren het er nog 11

miertje

Ongelezen bericht door miertje »

Beste gast

die bronnen die jij noemt doen of alleen in telecom of alleen in gas/energie.
ACN is een van de weinige die dit tegelijk aanbied.

Dit schreef jij.

Jij wilt blijkbaar bronnen hebben?!
Ik neem aan dat jij met google om kunt gaan...

typ maar eens "mlm electricity" of "mlm gas"

en er verschijnen honderden van die kleine rotbedrijfjes die aan mlm doen....

Gast

Dat maakt toch niets uit? Het gaat erom dat de core business + de andere activiteiten van ACN echt niet nieuw/uniek zijn, ook niet onder de mlm bedrijven. Wat is je punt?

johan heikoop

Ongelezen bericht door johan heikoop »

dd. 12-02-2004 zijn het er al weer 13 en er komen dit jaar er nog 9 bij....
tevens is vele landen mobiel. tevens zou je de inc.500 ( amerikaans blad voor niet beurs gerelateerd bedrijven) eens moeten raad plegen daar staan ze op de 22 plaats in vwb groeien

Gast

Sorry, maar ik heb wel kennis over mlm. Toch ben ik negatief erover. De reden is al in diverse fora omschreven..

Gesloten