Kun je dit bewijzen??
Over hun producten, voorbeeldje: als die magneten werkelijk bloedmoleculen zouden aantrekken, dan zou je huid rood worden daar waar je een Nikken magneet (of eender welke andere koelkastmagneet) er tegenhoud.
Over het MLM systeem dat ze hanteren: als er aan mensen wijs gemaakt wordt dat ze hierdoor financiëel onafhankelijk zullen worden, terwijl het overduidelijk is dat ze amper een kans maken; en dat er enkel nieuwe distributeurs gezocht worden om de zakken te vullen van de voorgaands, dan is dit oplichting.
Lees mijn voorgaande berichten op deze en andere MLM threads en lees de artikels die je kan vinden via
www.angelfire.com/planet/mlmpage.
Ga naar de politie of een goede advocaat - met je perfect geformuleerde bewijzen - en span een rechtzaak aan tegen deze oplichters...
'k Heb hier al voldoende tijd en energie aan verloren, dus aan een rechtzaak ga ik niet beginnen.
Is het jou eigen mening dat Nikken oplichters zijn en het systeem dat ze hanteren zou ik maar heel snel je uitspraken rectificeren en vermelden dat dit puur op jou eigen mening gebasseerd is...
Er valt niets recht te zetten, ik sta achter mijn uitspraken/mening over Nikken, hun producten en de methode die ze hanteren, nl. dat het kwakzalverij en oplichting is.
Als zo'n grote firma - op de wereldmarkt klein - dit in de smiezen krijgt kan er een leuke rechtzaak komen.. En die wil jij niet betalen!
Nikken weet van me af, ik heb ze verschillende malen, sinds 2003, kritische vragen gesteld over hun producten en hun manier van werken, vragen gesteld waarom ze studies over magnetische resonantie op hun website 5pillars plaatsen, tot hier toe hebben ze niet gereageerd.
Heb je soms nog een andere opleiding gevolgd dan de Nikkenschool mbt magnetisme?
Ik ken de Nikkenschool niet. Kan je daar misschien ook MLM studeren, of moet je daarvoor naar een andere universiteit gaan?
Van alle Nikken distributeurs die ik ontmoette, was er geen een die iets meer wist van magnetisme dan hen werd uitgelegd tijdens seminaries en product voorstellingen door distributeurs. Het viel met trouwens elke keer op dat ze verwzen naar studies over magnetische resonantie, om daarmee te trachten hun bewijs te leveren dat de producten werken. En zoals eerder aangetoond, die studies over MR hebben niets de maken met de Nikken magneten. Maar als Nikken distributeurs deze studies over MR aanhalen om producten te verkopen, dan zijn het oridnaire oplichters!
Magnetische straling mag dan gelijk zijn, maar het is de sterkte die van belang is. Zoals eerder met handen en voeten uitgelegd, de magneten van Nikken hebben absoluut niets te maken met magnetische resonantie, die vele malen sterker is dan de zwakke magneten die Nikken gebruikt. Daarnaast, zoals Henrice aangaf, de frequentie is van belang.