LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nikken

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Sterker nog, inmiddels heeft de magnetenkliek 10 jaar de tijd gehad om deze ontmaskering te weerleggen. Weet jij misschien een artikel van minder dan 10 jaar oud waarin dat gebeurt?
Magnetenkliek, Econometrist?
Net zoiets als de "wetenschapperkliek" die honderd jaar geleden nog aan het aderlaten waren?
En de bloedtransfusie van een schaap naar mens is ook nog niet zo lang geleden..... :roll:

Tegen de tijd de het écht beter moet gaan in Nederland met de economie, is die "kliek" die jou heeft geprobeerd les te geven ook al lang outdated.
Nu ben jij de "kliek" in spé......
Nu heb je nog het beheer van de inkoop van de kantine.... en dan na je diploma-uitreiking mag je de kantoorartikelen gaan bestellen! Dan heb je promotie gemaakt!
Feesie!!!! Kun je gaan vieren dat je € 1,10 méér te besteden hebt per week!!!!
Misschien een idee je gasten hun eigen koffie te laten betalen?!
Of je geeft een "Amerikaanse fuif". Iedereen brengt zijn eigen theezakje mee! :lol:
Veel succes met je "zakelijke" uitspattingen..... :wink:

So be it

mlmangel
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

Is NIKKEN a profitable income opportunity? Complete this "5-step Do-it-yourself Evaluation" to find out for yourself. If you find at least 4 of the "5 Red Flags" in its compensation plan, you might want to find a better use of your time and money.

BRON: http://www.mlm-thetruth.com/Nikken.htm

So be it

BRON: http://www.mlm-thetruth.com/Nikken.htm

Klopt niet. Niet voor ELK mlmbedrijf tenminste.... Vraagstelling is ook niet eerlijk.

En ELK mlm bedrijf staat er natuurlijk bij, mlmangel, of heb jij er één gevonden die er NIET bij staat?
Zogauw je betaald krijgt over de arbeid van een ander..... Red FLAG!!!
Sure.
Ik komjk strakls wel even met mijn eigen lijst van "Red Flags".... :lol:

SBI

(Was dit trouwens "wetenschappelijk" bedoeld? :shock:)

mlmangel
Contacteer:

Nikken of een andere MLM, maakt niet uit, zij aan de de top zijn allemaal oplichters, de anderen, "simpele" distributeurs zijn slachtoffers ...

So be it

@ de mlmscammer,
maakt niet uit, zij aan de de top zijn allemaal oplichters
,
Dit is wat ik bedoelde met schelden en op de man spelen... :lol:
de anderen, "simpele" distributeurs zijn slachtoffers ...
Ja, ja...., en wanneer hij nu een leuke organisatie bouwt dan is het ook een "oplichter"geworden....? :roll:
Wat heet "simpel"..... :shock: .... :twisted:

So be it :wink:
Nee, nee...., nog niet erg genoeg om :oops: je te vermelden op mijn sites, scammertje...!

mlmangel
Contacteer:

Hij heeft geen test data gevonden dat genoemde claims in zijn aangehaalde artikel wel of niet kloppen. MAAR hij heeft geen enkel bewijs dat zijn verhaal klopt...
Energetix, heb je het hele artikel (http://www.csicop.org/si/9801/powell.html) wel gelezen? Maar goed, jij gelooft in de werking van jou producten, ik niet. Ik geloof zijn goed onderbouwde stelling. En die van anderen. Welk bewijs heb je waarop je kan stellen dat je magneten wel degelijk werken?

Voor hen die meer informatie wensen betreffende magnetisme is onderstaand artikel van Roland Glaser, emeritus hoogleraar biofysica, een aanrader! Wonderen der techniek - Elektrische en magnetische gezondheid http://blog.seniorennet.be/jules/archief.php?ID=336
Laatst gewijzigd door mlmangel op 11 nov 2006 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

Quote:
Sterker nog, inmiddels heeft de magnetenkliek 10 jaar de tijd gehad om deze ontmaskering te weerleggen. Weet jij misschien een artikel van minder dan 10 jaar oud waarin dat gebeurt?

Magnetenkliek, Econometrist?
Net zoiets als de "wetenschapperkliek" die honderd jaar geleden nog aan het aderlaten waren?
En de bloedtransfusie van een schaap naar mens is ook nog niet zo lang geleden.....

Tegen de tijd de het écht beter moet gaan in Nederland met de economie, is die "kliek" die jou heeft geprobeerd les te geven ook al lang outdated.
Nu ben jij de "kliek" in spé......
Nu heb je nog het beheer van de inkoop van de kantine.... en dan na je diploma-uitreiking mag je de kantoorartikelen gaan bestellen! Dan heb je promotie gemaakt!
Feesie!!!! Kun je gaan vieren dat je € 1,10 méér te besteden hebt per week!!!!
Misschien een idee je gasten hun eigen koffie te laten betalen?!
Of je geeft een "Amerikaanse fuif". Iedereen brengt zijn eigen theezakje mee!
Veel succes met je "zakelijke" uitspattingen.....

So be it
En jij? weet jij waar dit 10 jaar oude artikel wordt weerlegd?
Zo niet, waarom kom je dan met al die meuk hierboven aanzetten als je niets in te brengen hebt?

mlmangel
Contacteer:

SBI, Energetix, hebben jullie al een artikel gevonden waarin op een wetenschappelijke wijze, door een onafhankelijke persoon die geen banden heeft met een MLM organisatie die magneten verkoopt, de vermeende werking van de Nikken magneten wordt bewezen?

So be it

@ Econometrist.
"Kliek-kliek".....? :shock:
Af en toe word ik zó moe van je! :roll:

@ Anti-mlmscammer,
SBI, Energetix, hebben jullie al een artikel gevonden waarin op een wetenschappelijke wijze, door een onafhankelijke persoon die geen banden heeft met een MLM organisatie die magneten verkoopt, de vermeende werking van de Nikken magneten wordt bewezen?
IK doe geen moeite..... :lol:
Het is voor mij maar een héél klein onderdeel van het totale assortiment.
Sommige geloven "er" heilig in....... Sommigen niet.
Wie bent ik om de "gelovers" uit te maken voor oplichters, slachtoffers, dom, oneerlijk, de onderlaag van de maatschappij, etc.....
Maar JIJ vindt het allemaal normaal?

Eenieder kan zijn eigen conclusies trekken..... :wink:

so be it

mlmangel
Contacteer:

Wie bent ik om de "gelovers" uit te maken voor oplichters, slachtoffers, dom, oneerlijk, de onderlaag van de maatschappij, etc.....
Ola ventje, hier ga je te ver. Nergens heb ik geschreven dat MLM'ers dom zijn of deel uitmaken van de onderlaag van de maatschappij. Je dicht me uitspraken toe die ik nooit gezegd heb.

Trouwens, wat is er mis mee zij die in MLM stappen slachtoffers te noemen? Ik ben van mening dat de personen aan de top oplichters zijn, maar ik weet maar al te goed dat niet al de MLM'ers oplichters zijn. Maar hen aan de top, ja, dat zijn oplichters.
Laatst gewijzigd door mlmangel op 04 sep 2006 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.

E-nergetix

Ongelezen bericht door E-nergetix »

@MLMangel (wouter),

Heb jij je excuses al aangeboden aan de hand van je valse beschuldigingen naar mij toe?

Zolang dat dat niet gebeurt wordt jij niet voor "vol" aangenomen....

mlmangel
Contacteer:

Energetix,

Waarom vraag je dit, je weet toch dat ik je niet gevraagd heb mij te verontschuldigen? :roll:

mlmangel
Contacteer:

Energetix,

Zolang jij producten verkoopt waarvan je weet dat de werking niet bewezen is, maar je volhoudt dat dit wel zo is, op basis van ongerelateerde studies en uitspraken van personen die zakelijke banden hebben met MLM, doe je aan misleiding. Iemand die producten verkoopt op basis van misleiding is een oplichter.

Heb je al een artikel gevonden waarin op een wetenschappelijke wijze, door een onafhankelijke persoon die geen banden heeft met een MLM organisatie die magneten verkoopt, de vermeende werking van de Nikken/Energetix magneten wordt bewezen?

Indien je zulk een artikel vind, zal ik aan je vraag tegemoetkomen, niet eerder.

Indien je geen artikel vindt die jou standpunt op een wetenschappelijk wijze ondersteunt, dan misleid je hen die je producten kopen. En ben je dus een oplichter.

So be it

@ mlmangel....
Raar gevoel van rechtvaardigheid heb jij.... :cry:
Ola ventje, hier ga je te ver. Nergens heb ik geschreven dat MLM'ers dom zijn of deel uitmaken van de onderlaag van de maatschappij. Je dicht me uitspraken toe die ik nooit gezegd heb.
Alsof iemand "oplichter" noemen MINDER erg is dan het bovenstaande.....

En lees de postings maar eens door....
Ik laat me niet verleiden, maar wanneer ik ga zoeken komt er HEUS wel naar voren ergens dat je op zo'n manier over ons denkt...!

So be it

So be it

@ mlmangel,
Heb je al een artikel gevonden waarin op een wetenschappelijke wijze, door een onafhankelijke persoon die geen banden heeft met een MLM organisatie die magneten verkoopt, de vermeende werking van de Nikken/Energetix magneten wordt bewezen?
Dit slaat nu weer helemaal nergens op....

Dan "eis" ik van jou dat jij "bewijst" dat de makers van jouw rapporten NIET nagatief beinvloed zijn door iemand zoals jij die tegen mlm is....
Nou, heel simpel...
Dat kun je niet!
En wanneer Energetix aankomt met rapporten van wetenschappers, maakt het geen pest uit of ze iets met mlm van doen hebben.....! :twisted:

So be it

mlmangel
Contacteer:

Ik laat me niet verleiden, maar wanneer ik ga zoeken komt er HEUS wel naar voren ergens dat je op zo'n manier over ons denkt...!

Nou, zoek het dan maar op ...

Nergens heb ik geschreven dat MLM'ers dom zijn of deel uitmaken van de onderlaag van de maatschappij.

Dus, ga maar zoeken.

E-nergetix

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Het maakt niet uit welke bewijzen men jou levert....

Als ik je de volgende link geef: http://www.bcm.edu/tmc/tmcnews/12_15_97/page_08.html

Kom jij weer met een of ander kul verhaal....

of ik zeg kijk naar dit boek:

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/ ... 22-8641520

Hetzelfde kul verhaal....

bij dit boek zal je hetzelfde kul verhaal opzetten:

http://www.innertraditions.com/Product. ... ail&id=702

of deze boeken/bronnen:

Birla, Ghanshyam Singh; Hemlin, Colette. Magnet Therapy: The Gentle and Effective Way to Balance Body Systems. Inner Traditions International, Limited. January, 1999. 160 pgs.

Lawrence, R.M.; Rosch, Paul J.; Plowden, J. Magnet Therapy: The Pain Cure Alternative. Prima Communications, Inc. 241 pgs. January, 1998

of deze link: http://www.mcvsa.nl/index.php?pid=8&f=1 ... 3&tl=dutch

Precies hetzelfde...

Bij alle linken door mij geplaatst hier is het enige commentaar van jouw kant: Het is kul, je vertelt onzin, blaat hier en blaat daar enz. enz.

De enige die hier nog geen goede bvewijzen geleverd heeft ben jij Michel.. Dus wie is hier de oplichter?

mlmangel
Contacteer:

Dan "eis" ik van jou dat jij "bewijst" dat de makers van jouw rapporten NIET nagatief beinvloed zijn door iemand zoals jij die tegen mlm is....

Tja, eenvoudig, hij schrijft over magnetisme, niet over MLM...

Trouwens, zelfs al is hij beïnvloed, de kwaliteit van zijn studie geeft aan dat deze op een objectieve manier gevoerd is.

In zijn artikel (http://www.csicop.org/si/9801/powell.html) beschrijft hij de literatuurstudie die hij gedaan heeft betreffende magnetisme. Zoals je uit de literatuurlijst kan afleiden, is hij bij zijn onderzoek niet over 1 nacht ijs gegaan. Zijn studie is degelijk, zijn conlusie overduidelijk.
In summary, I found no test data that support the claims for improved engine performance made by vendors of magnetic fuel treatment devices. Until such data become available, considerable skepticism is justified. At present, it seems quite unlikely that any of the claimed benefits of magnetic fuel treatment are real.
Laatst gewijzigd door mlmangel op 04 sep 2006 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.

So be it

Verwacht je dat ik dat allemaal ff nakijk, mlmangel? :lol:

Ik zei het al:
Ik laat het over aan Energetix....

Lijkt me trouwens stug dat daar overal staat:
Magneten hebben geen enkele invloed op het welzijn van de mens...!

Maar nogmaals, mijn interesse ligt er niet!
Wanneer je het bij mij bestellen wilt, krijg je het van mij toch niet, want alles wat bij een mlmbedrijf vandaan komt, is toch rotzooi...! :wink:

SBI

So be it

Energetix.....=Ping.....
mlmangel? Pong? :shock:

Ping pong ping pong...........

SBI
(Sorry, kan het geen serieus punt van discussie vinden......
Zou me dan meer druk maken over de gewone markt.... :cry: )

Gesloten