Nou, ik ben bij 5 universiteiten binnengeweest en bij geen van die universiteiten is er een studie MLM.. of een vak over hoe je succesvol moet zijn met MLM. Jij geeft geen antwoord. Ergo: je liegt.maartenvaneck schreef:Is beantwoord...kuklos schreef:Net als bij jouw leugen over het onderwijzen van mlm op universiteiten valt ook hier weer op dat jij wel roept, maar niets onderbouwt.maartenvaneck schreef:Overigens zijn er er ook wel nederlandse bedrijven die ONE accepteren.
Komt de aap uit de mouw. Geen educatie dus. Wel opvallend dat je bljikbaar geen simpel Engels begrijpt. Je hebt dus zelf nooit gestudeerd aan een universiteit.maartenvaneck schreef:Als ik mijn mening of idee geef, betekent dat niet dat ik lieg, als ik iets onderbouw met bewijslast dan doe ik dit voor jou, niet voor mijzelf.kuklos schreef:@maartenvaneck, we zullen het nog een keer zeggen. Als jij beweringen doet die je niet kan onderbouwen lieg je dus gewoon keihard, zoals bij jouw bewering over mlm dat gedoceerd zou worden aan universiteiten.
Nogmaals, er word wel degelijk onderwijs gegeven over netwerk marketing ... Het is weliswaar geen vak dat je kunt kiezen, maar dat betekend niet dat er geen les over gegeven word.
Bitcoin is niet het zelfde als onecoin. Daarnaast kun je op heel veel plekken, zoals supermarkten daar helemaal niet mee betalen. Met onecoin kan je nergens betalen.. ook al beweer jij van wel.maartenvaneck schreef:O joepie. Laat ik nu net uren rijden van Arnhem wonen.
Bovendien wil ik bij de door mij vaak bezochte winkels kunnen betalen. (Albert Heyn, Bol.com, De Bijenkorf, de plaatselijke boekenwinkel, etc. ) En daar is Bitcoin nu net waardeloos.
Nee hoor, je kunt gewoon een wallet openen met een card zodat je overal waar visa card geaccepteerd worden je met je bitcoinwallets kunt betalen. (spectrocoin is er één van)
succes ermee.
Jij geeft niet je mening, maar je roept hier dingen die feitelijk onjuist zijn. Vervolgens verzin je argumenten welke ook niet juist zijn om je onzin te "onderbouwen" en negeer je vragen om echte onderbouwing.maartenvaneck schreef:Als ik mijn mening of idee geef, betekent dat niet dat ik lieg, als ik iets onderbouw met bewijslast dan doe ik dit voor jou, niet voor mijzelf.
Doe je dat opzettelijk, of snap je het gewoon niet?