Nee, Econon,Dan staan er nog wat vragen aan jou open met betrekking tot de percentages die je ontvangt over je downline in de thread "rekensommetjes over omzetten en bonussen" die jij nota bene zelf begonnen bent maar waar je alles uit de kast haalt om hier niet op in te gaan.
Alles is netjes uitgelegd, maar jij gaat dan vragen of de uitslag ook geld wanneer de kip een ei heeft gelegd tussen de aardbeien.....
Ik begrijp de je verstrooide, "geniale" geest op hol is geslagen, maar nonsen is er hier zonder jou al genoeg....!
Het komt jou veel beter uit om te suggereren dat je veel inkomsten uit je downline ontvangt maar je doet alles om het in het ongewisse te laten HOE veel dat dan wel is.
Je zult er mee moeten leren leven dat je het nooit zult snappen, Econon, want je kunt de kleur van die aardbeien nu een maal niet delen door een oneven aantal eieren!
En dan vervolgens met je schijnheilige kop doodleuk komen beweren dat we allemaal willen dat de waarheid ten toon gespreid wordt.
BIJNA allemaal, hooggewaardeerde blabla-er....!
Zie het "onderstaande" voorbeeld, meneer Superrat..... maar je zult het wel niet begrijpen datMaar ok, dat willen we inderdaad dus ik zou zeggen kom maar op met die percentages die je ontvangt van de verkopen uit de levels 1 t/m 8 onder je, en pak het niet zo aan als de leugenachtige ratten in de mlm het normaal gesproken doen door niet de hele waarheid te vertellen, wat ook een vorm van liegen is.
"jij" minder geld krijgt dan iemand die "onder" je staat....
SBI
Ik zal je wel een "tip"geven.......
Wanneer je zou willen weten wat iemand krijgt aan vergoeding over zijn organisatie...., wees dan zo slim om aan te geven wat de persoonlijke omzet van iemand (A) is en wat zijn totale groepsomzet is!
Wanneer je nu OOK even aangeeft wat de levels (B)(C)(D) en (E) aan omzet veroorzaakt hebben....., DAN kan ik je vertellen wat elk, in die betreffende lijn, aan bonus uitgekeerd krijgt!!!
Ben bang dat dit verhaal al boven je pet gaat, want jij hebt geen "plaatje" nodig..., maar een marathonspeelfilm!!!!